Dat krijgt niemand, behalve MPG, want MPG'en is niet voor niets naar hem vernoemd. Maar af en toe is het best handig om ook eens oog te hebben voor wat anderen zeggen, als je er toch bent, in plaats van alleen oog te hebben voor je eigen lief en vooral leed. Dat maakt je leven een stuk aangenamerquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Min of meer wel. Ik ben hier ook niet altijd dus krijg ik niet altijd mee wat er besproken wordt.
Wokquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
ja, we zijn weer naar kantoor gegleden
Moet je even teruglezen, dat had ik al gezegdquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:08 schreef RealZeus het volgende:
Het gedoe daar omheen? Die discussie bedoel je? En wat nou als ze niet gezegd had dat het niet doorging?
leuk voor laterquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen geld voor![]()
nee nee nee, echt niet
shopvipquote:
Probeer eens op iets anders te letten dan je eigen posts over hoe verschrikkelijk het allemaal wel niet is... Dat helptquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTFOpletten in een slowchat? Moet ik serieus alles terug gaan lezen dan?
Pardon? Ik alleen oog voor mijn eigen lief en leed?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijgt niemand, behalve MPG, want MPG'en is niet voor niets naar hem vernoemd. Maar af en toe is het best handig om ook eens oog te hebben voor wat anderen zeggen, als je er toch bent, in plaats van alleen oog te hebben voor je eigen lief en vooral leed. Dat maakt je leven een stuk aangenamer.
En nu moet ik volgens mij een sneeuwbal tegen mijn eigen hoofd gaan gooien.
ik doe het wel voor je, lieverd!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijgt niemand, behalve MPG, want MPG'en is niet voor niets naar hem vernoemd. Maar af en toe is het best handig om ook eens oog te hebben voor wat anderen zeggen, als je er toch bent, in plaats van alleen oog te hebben voor je eigen lief en vooral leed. Dat maakt je leven een stuk aangenamer.
En nu moet ik volgens mij een sneeuwbal tegen mijn eigen hoofd gaan gooien.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef Panda72 het volgende:
er staat op dit moment 2381 km file op de nederlandse wegen.
En de reislplanner van de NS ligt eruit zegt mijn collega.
U heeftquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe ff je naam en mailadres pm krijg je een puike invite
Nee, ik denk dat het ondanks de korting te duur isquote:
leuke naamquote:
Wat is erquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:11 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hoezo niet?quote:
quote:
quote:
Omdat ie zegt dat mn internet connectie stuk isquote:
Sukelquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik gooi sneeuwballen tegen mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |