hidemyass.com werkt ook niet zekerquote:
om dat voorelkaar te krijgen moet je die sneeuw bal wel door zijn strot drukkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart pakt hoopje gele sneeuw, rolt die tot een bal en gooit hem in de koffie van MPG.
Klopt, daar heb ik bij het typen van die post ook rekening mee gehouden!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om dat voorelkaar te krijgen moet je die sneeuw bal wel door zijn strot drukken
pien, waar zit je dan? als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:43 schreef Pien85 het volgende:
Tis wel gestopt met sneeuwen nu, maar als ik naar de lucht kijk denk ik dat r zo nog meer komt
Amstelveenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pien, waar zit je dan? als ik vragen mag?
* MPG klemt kaken op elkaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om dat voorelkaar te krijgen moet je die sneeuw bal wel door zijn strot drukken
nee het sneeuwt nog steedsquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:43 schreef Pien85 het volgende:
Tis wel gestopt met sneeuwen nu, maar als ik naar de lucht kijk denk ik dat r zo nog meer komt
op een steenworp afstand van mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pien, waar zit je dan? als ik vragen mag?
je hebt toch niet zulke grote voetenquote:
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee het sneeuwt nog steeds
[..]
op een steenworp afstand van mij
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt toch niet zulke grote voeten
Ja, veelquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
o, er is wel veel gevallen dan zeg
Hier kan je de tegels nog steeds zien
Nou nee sorry heb niet zo'n zin, en ik moet nog een appeltaart afmakenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, veelKom je sneeuwballen gooien?
In Eindhoven ook vrijwel niksquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier sta je tot je enkels in de sneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zie ook dat alles net onder Hoorn door gaat (buienradar)quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hier sta je tot je enkels in de sneeuw
Hier stopte het ook, maar het gaat alweer vrolijk verder...quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:43 schreef Pien85 het volgende:
Oh, kom dan maar als ie klaar is, ik wil ook appeltaartquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nee sorry heb niet zo'n zin, en ik moet nog een appeltaart afmaken
Met een mesquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nee sorry heb niet zo'n zin, en ik moet nog een appeltaart afmaken
Ja, had ik al gezien jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier stopte het ook, maar het gaat alweer vrolijk verder...
En er komt nog meer aan:
[ afbeelding ]
mooi he, hoe alles precies het land indraaitquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier stopte het ook, maar het gaat alweer vrolijk verder...
En er komt nog meer aan:
[ afbeelding ]
ja is voor morgen voor de visite, waarvan de helft heeft afgebeldquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, kom dan maar als ie klaar is, ik wil ook appeltaart
Mja misschien dat het helpt ?quote:
Oh, dan kan er wel een stuk naar mij toequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja is voor morgen voor de visite, waarvan de helft heeft afgebeld
Schijnt in te zijn
[..]
Mja misschien dat het helpt ?
Kom maar halenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dan kan er wel een stuk naar mij toe
Ik heb geen ski'squote:
videokaart stukquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen ski's
Mijn beeldscherm knippert![]()
Neuh, maar wel gek, hij knippert alleen in de hoek linksbovenquote:
gewoon twee gladde planken nemenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen ski's
Mijn beeldscherm knippert![]()
hidden message, step away from the pc and in to your lifequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuh, maar wel gek, hij knippert alleen in de hoek linksboven
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
hidden message, step away from the pc and in to your life
ik ga zo verschrikkelijke ikke voro de zoveelste keer maar eens kijkenquote:
LL is appeltaart aan et makenquote:
Oeh.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
LL is appeltaart aan et maken
ik wil ook
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga zo verschrikkelijke ikke voro de zoveelste keer maar eens kijken
mja en daar word ik niet blij vanquote:
Ik wel zolang ik binnen zitquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en daar word ik niet blij van
leuke film johquote:
wat voor foon heeft rocknijntje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi mensen
dit is mijn eerste post vanaf m'n nieuwe telefoon
Zelfreflectie?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga zo verschrikkelijke ikke voro de zoveelste keer maar eens kijken
maak er zelf 1quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
LL is appeltaart aan et maken
ik wil ook
nee de film mezelf hoef ik niet te zienquote:
Best een goed idee!quote:
Sony Ericsson Vivaz Proquote:
ooh ja die ziet er wel stoer uit vond ik, geen android toch?quote:
Nou, ik zal maar even eerlijk zijn, ik weet niet precies wat Android isquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja die ziet er wel stoer uit vond ik, geen android toch?
ooh nee dat is de software waarde telefoon op draait maar ik dacht niet dat de vivaz dat had hoor, ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ik zal maar even eerlijk zijn, ik weet niet precies wat Android isIk dacht altijd dat dat een merk was
En een naar mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dan kan er wel een stuk naar mij toe
\tot mijn enkels dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:05 schreef Pien85 het volgende:
Hmpf, de sneeuw komt to halverwege mn kuiten
Welnee. Morgen nog werkenquote:
ja dat zeg ikquote:
Aha, software dus, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh nee dat is de software waarde telefoon op draait maar ik dacht niet dat de vivaz dat had hoor, ik was gewoon nieuwsgierig![]()
tel ziet er strak uit aan de achterkant is het net een digi cam
Nee, dat zijn de xperia's afaik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja die ziet er wel stoer uit vond ik, geen android toch?
nee heeft ie nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha, software dus, weer wat geleerdMaar weet niet of ie dat heeft
![]()
Ik vind zelf ook dat het een erg mooi design is trouwens
heb ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de xperia's afaik.
* MPG heeft xperia x10.
Xperia x10 was mijn 2e keuzequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de xperia's afaik.
* MPG heeft xperia x10.
*meldt*quote:
dit vraagt om een "pics or it didn't happen" reactiequote:
Zie boven je reactiequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit vraagt om een "pics or it didn't happen" reactie
wat happened ben je weer op je giegel gegaanquote:
Ik weet het alquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit vraagt om een "pics or it didn't happen" reactie
wat wel dan?quote:
Nee nog niet. Maar ik moet nog naar huis straks hoop dat ik thuis kom.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat happened ben je weer op je giegel gegaan
Waarom lopen ze op de knieen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
er lopen op sommige stukken mensen tot hun knieën door de sneeuw
zal ik je ophalen op mijn sneeeuwscooterquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar ik moet nog naar huis straks hoop dat ik thuis kom.
Ik hoop dat het hiet zo erg word, wil wel op de fiets. Naar huisquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tot trev, tot.
omdat de sneeuwlaag zo dik is
Is hier nog niet nodigquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:25 schreef DaMart het volgende:
En we hebben nu ook een verkeeralarm.
hoe doen ze dat dan in landen waar het vaker en meer sneeuwtquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:25 schreef DaMart het volgende:
En we hebben nu ook een verkeeralarm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |