ohneeeeeeeeeeee, niet NOG eentjequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, ik d8 hij komt zijn leed met ons delen.
inkoppertje moet je niet laten liggenquote:
ja ik was hem kwijt door nwe install dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker met de groente deur 't dorp boppen.
wokkiequote:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik altijd mijn leed met jullie deelquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohneeeeeeeeeeee, niet NOG eentje
Liever wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
inkoppertje moet je niet laten liggen
Ach snoepje toch, maar jij vertelt ook nog heel leuke verhalen over je ballen enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik altijd mijn leed met jullie deel
Wil je erover praten?quote:
Hij staat gelukkig nog altijd ferm overeind op het wereldwijde web.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was hem kwijt door nwe install dus
ander onderwerpquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach snoepje toch, maar jij vertelt ook nog heel leuke verhalen over je ballen enzo
Is het zo erg?quote:
Zijn ballen zijn geroosterd in de magnetron... dat is ook leed... leedvermaak welteverstaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach snoepje toch, maar jij vertelt ook nog heel leuke verhalen over je ballen enzo
ja man, heerlijk nummertjequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij staat gelukkig nog altijd ferm overeind op het wereldwijde web.
Hihiquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent de gezelligheid zelve of niet?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent de gezelligheid zelve of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |