werk is 5 minuten fietsen maar daar had ik geen zin in plus dat ik niet helemaal fris benquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Nice
Ik werk ongeveer 5 minuten lopen + 10 minuten bus van m'n huis vandaan
Kijken of ik dat straks ook ga halen
ja goed planquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Whehe. Wel kut, vind Paypal best relax soms.
Ik kan je wel mijn rekeningnummer PM-en? Dan stuur ik je een downloadlink? Zorg ik wel dat de helft bij cerror komt.
kan jij even 8 kratten bier dan brengenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik woon tegenover de C1000, moet ik voor jullie allebei boodschapjes doen?
Ik blijf het weekend maar op kantoor dan..quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en voor diegene die binnendoor gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik blijf het weekend maar op kantoor dan..is er dan wat gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb geen zin om terug te lezen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Komt voor de bakkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan jij even 8 kratten bier dan brengen
Awesome!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
werk is 5 minuten fietsen maar daar had ik geen zin in plus dat ik niet helemaal fris ben
[..]
ja goed plan
echt?quote:
als jij het net zo kunt als dit kussen dan wil ik met je trouwenquote:
die moet je niet bij de bakker halenquote:
GMTAquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Die haal je doorgaans niet bij de bakker.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt?
[..]
als jij het net zo kunt als dit kussen dan wil ik met je trouwen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Die haal je doorgaans niet bij de bakker.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die moet je niet bij de bakker halen
ik kijk hier uit het raam en het kruispunt staat vol met auto's die niet meer wegkomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:39 schreef Pien85 het volgende:
Ik kijk er niet echt naar uit om boodschappen te gaan doen nu
gelukkigquote:
Ik heb nog een krat staan, kom je drinken?quote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog een krat staan, kom je drinken?
Is goed, met de huidige files ben ik er ergens in 2011.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog een krat staan, kom je drinken?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Is goed, met de huidige files ben ik er ergens in 2011.
Half Nederland staat vol met auto's die nog nauwelijks wegkomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kijk hier uit het raam en het kruispunt staat vol met auto's die niet meer wegkomen![]()
lekker binnen blijven pien![]()
overigens geen targa busje gezien
weet je wel zeker dat het bier koud isquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Is goed, met de huidige files ben ik er ergens in 2011.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Snel naar ST, want massage en kussen![]()
Tot later
Nee, dat begreep ik al, als je die gezien had was mijn lappie al wel gehaaldquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kijk hier uit het raam en het kruispunt staat vol met auto's die niet meer wegkomen![]()
lekker binnen blijven pien![]()
overigens geen targa busje gezien
ik kan wel choco rum maken, de melk stata nog in de super marktquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 wil een groot glas warme chocolade melk met een (niet zo)klein scheutje rum![]()
Das een beetje veel van het goedequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan wel choco rum maken, de melk stata nog in de super markt
kan ik ookquote:
was goede cakequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat begreep ik al, als je die gezien had was mijn lappie al wel gehaald
Mja, moet toch boodschappen doen hoor, anders heb ik niks meer in huisMoet ik vanavond amarettocake eten
Maar die is nu bijna op
yam mayayajippiejippeheequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:56 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb al antwoord van Hornbach op mijn sollicitatie.
Er stond dat ze te weinig wisten over mijn arbeidsverleden en of ik mijn cv kon toesturen via mail.
Terwijl ik zeker weet dat ik hem meeggestuurd had met mijn sollicitatie
Kussen kwam wel bij jou uit de buurt geloof ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zou graag komen.![]()
Maar afstand
beter dan de leen iigquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen terugsturen.
Maar ik wil er wel graag werken, dus toch maar niet gedaan
ook zo heerlijk hard op mijn onder-onderrug?quote:
Welk bedrijf?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kussen kwam wel bij jou uit de buurt geloof ik
dat gaat heel lekker met voeten wist je dat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook zo heerlijk hard op mijn onder-onderrug?
ja, verdorie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
dat gaat heel lekker met voeten wist je dat?
kan niet, ik zit op mijn kussen en daar wil ik niet meer afquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:02 schreef PeZu het volgende:
het blijft maar sneeuwen![]()
steetje kom gauw![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan niet, ik zit op mijn kussen en daar wil ik niet meer af
dan wil je ook geen lekkere kusjes zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan niet, ik zit op mijn kussen en daar wil ik niet meer af
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, verdorie.
leer ik gewoon veel en veel te laat de ideale man kennen
autotrader.nlquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:08 schreef pgrferrari het volgende:
Wie weet een site waar auto's te koop staan?
Geen MP.
speurdersquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:08 schreef pgrferrari het volgende:
Wie weet een site waar auto's te koop staan?
Geen MP.
ehm..ehm...fuck.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan wil je ook geen lekkere kusjes zeker
ik werd wakker uit een koffie drink met steetje droom vanochtendquote:
wanneer dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
ik mag werken volgende week.
maar niet te veel
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik werd wakker uit een koffie drink met steetje droom vanochtend
Have funquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke is er, dus tot straks een keer![]()
Groetjes aan Marijkequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke is er, dus tot straks een keer![]()
En slagroom.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 wil een groot glas warme chocolade melk met een (niet zo)klein scheutje rum![]()
pics!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:18 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik zo toch maar 's op de fiets moet stappen
Ben gisteren vergeten mijn fiets in de schuur te zetten, staat nu tegen een tafeltje in de tuin aan... Daarmee vormt ie door de sneeuw nu 1 geheel
heb je daar geen overvloed aan schnee dan>?quote:
joh een weeralarm, die hebben we anders nooitquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:20 schreef RealZeus het volgende:
En we hebben een weeralarm voor Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland
Jawel..quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je daar geen overvloed aan schnee dan>?
zelf makenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jawel..
maar foto's van winterlandschappen zijn
goede beslissingquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:25 schreef TheFamousMan het volgende:
TFM live vanuit de apple store op een iPad en waar zehebben besloten om m'n iPhone niett te laten maken.
m'n telefoon ligt in de autoquote:
ooh ja bedrijven met een inet filterquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
m'n telefoon ligt in de auto
(bovendien kan ik hier op het werk geen tinypic, imageshack, picasa of andere foto programma's gebruiken om de foto op te laaden
jaquote:
Mooi hequote:
ja en het gekraak als je ove rverse sneeuw looptquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mooi heSneeuw is best tof, 't is altijd zo stil dan en wit enzo
Beetje jammer alleen dak zo moet fietsen
Dat is ook fijn jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en het gekraak als je ove rverse sneeuw loopt![]()
![]()
wat ook jammer is is dat ik straks nog weg moetquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mooi heSneeuw is best tof, 't is altijd zo stil dan en wit enzo
Beetje jammer alleen dak zo moet fietsen
omgquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ook jammer is is dat ik straks nog weg moeten de A9 is niet meer bereikbaar omdat autos de oprit niet meer opkomen, ze glijden terug
en idd dat het zo stil is icm met dat, hemelsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja bedrijven met een inet filter_!
Zeker weten?quote:
* DaMart pakt hoopje gele sneeuw, rolt die tot een bal en gooit hem in de koffie van MPG.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker weten?
* MPG maakt sneeuwbal en gooit die in Mart zn thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |