en voor diegene die binnendoor gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef STING het volgende:
RIP voor alle mensen die zo nog naar huis moeten over de snelweg
werk is 5 minuten fietsen maar daar had ik geen zin in plus dat ik niet helemaal fris benquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Nice
Ik werk ongeveer 5 minuten lopen + 10 minuten bus van m'n huis vandaan
Kijken of ik dat straks ook ga halen
ja goed planquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Whehe. Wel kut, vind Paypal best relax soms.
Ik kan je wel mijn rekeningnummer PM-en? Dan stuur ik je een downloadlink? Zorg ik wel dat de helft bij cerror komt.
kan jij even 8 kratten bier dan brengenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik woon tegenover de C1000, moet ik voor jullie allebei boodschapjes doen?
Ik blijf het weekend maar op kantoor dan..quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en voor diegene die binnendoor gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik blijf het weekend maar op kantoor dan..is er dan wat gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb geen zin om terug te lezen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Komt voor de bakkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan jij even 8 kratten bier dan brengen
Awesome!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
werk is 5 minuten fietsen maar daar had ik geen zin in plus dat ik niet helemaal fris ben
[..]
ja goed plan
echt?quote:
als jij het net zo kunt als dit kussen dan wil ik met je trouwenquote:
die moet je niet bij de bakker halenquote:
GMTAquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Die haal je doorgaans niet bij de bakker.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt?
[..]
als jij het net zo kunt als dit kussen dan wil ik met je trouwen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Die haal je doorgaans niet bij de bakker.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die moet je niet bij de bakker halen
ik kijk hier uit het raam en het kruispunt staat vol met auto's die niet meer wegkomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:39 schreef Pien85 het volgende:
Ik kijk er niet echt naar uit om boodschappen te gaan doen nu
gelukkigquote:
Ik heb nog een krat staan, kom je drinken?quote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog een krat staan, kom je drinken?
Is goed, met de huidige files ben ik er ergens in 2011.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog een krat staan, kom je drinken?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Is goed, met de huidige files ben ik er ergens in 2011.
Half Nederland staat vol met auto's die nog nauwelijks wegkomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kijk hier uit het raam en het kruispunt staat vol met auto's die niet meer wegkomen![]()
lekker binnen blijven pien![]()
overigens geen targa busje gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |