Haha nou dat doe ik ook zeker niet, Genoeg leuke dingen om me mee bezig te houdenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar kan jij niks aan doen... tenminste ik zou me het niet aantrekken als ik jou was...
Ja, want iemand veroordelen is lekker makkelijk als je het verhaal niet kentquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga hier even niet op in. Dat is niet omdat ik het uit de weg ga, maar omdat ik hier niet ga neerzetten waarom precies.
Preciesquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:27 schreef Merel- het volgende:
[..]
Haha nou dat doe ik ook zeker niet, Genoeg leuke dingen om me mee bezig te houden
Zelfkennis is ook handigquote:
Ja, ik hoorde al zoiets van DW...quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:27 schreef Merel- het volgende:
[..]
Haha nou dat doe ik ook zeker niet, Genoeg leuke dingen om me mee bezig te houden
Probeer het anders hier eens.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:20 schreef RealZeus het volgende:
Beetje jammer dit. Het had me leuk geleken de KSC-ers te ontmoeten.
Ghehequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zelfkennis is ook handig
[..]
Ja, ik hoorde al zoiets van DW...
al geprobeerd, didnt work.quote:
Erg leuk om te lezenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja boehoehoeHet einde van de wereld
Ja, sorry hoor, maar om heel eerlijk te zijn was ik al aan het overwegen om niet meer te komen
Hoe lang nog tot je gesprek?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:31 schreef Pheno het volgende:
Ik sta maar even op een parkeerplaats. Kutweer
vast wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:31 schreef RealZeus het volgende:
Maar goed, als ik het goed begrijp krijgt Stu nu dus helemaal geen meet?
*knuffel voor Lovely!!!*quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Erg leuk om te lezen
Het spijt me zeer dat ik het voor jullie verpest heb. Ik ben er heus echt verdrietig van.sterker nog na deze week kon ik me verheugen op iets leuks ....
Mja laat ook maar het sfeertje is nu toch al verpest
* knuffquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Erg leuk om te lezen
Het spijt me zeer dat ik het voor jullie verpest heb. Ik ben er heus echt verdrietig van.sterker nog na deze week kon ik me verheugen op iets leuks ....
nee, fok! Hielp meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
O.
Ik had juist begrepend dat het ook helpt tegen eenzame kerstdagen, maar niet dus?
Ach komop! ST en ik gaven enkel onze mening, dat het meteen zo'n drama moest worden dat vind ik dan persoonlijk een beetje jammer en maakt dat ik inderdaad geen zin meer hebquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Erg leuk om te lezen
Nou, geen meet in elk geval.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
Zo te zien heb ikm weer eens wat gemist
ik straks ook!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel klote, ik had er zin in
inderdaad.. kan iemand even de samenvatting geven??quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
Ik heb liever een PMquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
inderdaad.. kan iemand even de samenvatting geven??
nee want dan is het niet leuk meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
Als Marijke en ik niet meer komen dan kunnen jullie toch alsnog wel gaan?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef DaMart het volgende:
Heeft hij nu met jou verhaaltjes gelezen?
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij nu met jou verhaaltjes gelezen?
van mij ??quote:
dat zijn jullie zo vergeten johquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
nee want dan is het niet leuk meer
Dat weet ik zo nog nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
Als Marijke en ik niet meer komen dan kunnen jullie toch alsnog wel gaan?
Lang verhaal kort:quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
inderdaad.. kan iemand even de samenvatting geven??
foutquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lang verhaal kort:
Lovelylady had iemand uitgenodigd van buiten KSC en een paar mensen waren het daar niet mee eens en blieven dus ook niet meer te komen. Resultaat: LL verdrietig en de meet gaat niet meer door.
Ja..maar....wok....quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:43 schreef DaMart het volgende:
Geen nood, dan lees ik jou wel voor.
ze vonden het raar en dat wou niet zeggen dat ze niet wouden komen of dat diegene niet mocht komen, pas later wouden ze niet meerquote:
Het is ook een samenvatting, hèquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze vonden het raar en dat wou niet zeggen dat ze niet wouden komen of dat diegene niet mocht komen, pas later wouden ze niet meer
Ik snap het gewoon niet meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zijn jullie zo vergeten joh
Je kan me dan toch ook gewoon pmen als er iets dwars zit?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga hier even niet op in. Dat is niet omdat ik het uit de weg ga, maar omdat ik hier niet ga neerzetten waarom precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |