Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel klote, ik had er zin in
inderdaad.. kan iemand even de samenvatting geven??quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
Zo te zien heb ikm weer eens wat gemist
Ik heb liever een PMquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
inderdaad.. kan iemand even de samenvatting geven??
nee want dan is het niet leuk meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
Als Marijke en ik niet meer komen dan kunnen jullie toch alsnog wel gaan?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef DaMart het volgende:
Heeft hij nu met jou verhaaltjes gelezen?
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij nu met jou verhaaltjes gelezen?
van mij ??quote:
dat zijn jullie zo vergeten johquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
nee want dan is het niet leuk meer
Dat weet ik zo nog nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
Als Marijke en ik niet meer komen dan kunnen jullie toch alsnog wel gaan?
Lang verhaal kort:quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
inderdaad.. kan iemand even de samenvatting geven??
foutquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lang verhaal kort:
Lovelylady had iemand uitgenodigd van buiten KSC en een paar mensen waren het daar niet mee eens en blieven dus ook niet meer te komen. Resultaat: LL verdrietig en de meet gaat niet meer door.
Ja..maar....wok....quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:43 schreef DaMart het volgende:
Geen nood, dan lees ik jou wel voor.
ze vonden het raar en dat wou niet zeggen dat ze niet wouden komen of dat diegene niet mocht komen, pas later wouden ze niet meerquote:
Het is ook een samenvatting, hèquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze vonden het raar en dat wou niet zeggen dat ze niet wouden komen of dat diegene niet mocht komen, pas later wouden ze niet meer
Ik snap het gewoon niet meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zijn jullie zo vergeten joh
Je kan me dan toch ook gewoon pmen als er iets dwars zit?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga hier even niet op in. Dat is niet omdat ik het uit de weg ga, maar omdat ik hier niet ga neerzetten waarom precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |