Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dombo, het is met dubbel k.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry mart, maar ik dacht dat je ijsthee wilde
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dombo, het is met dubbel k.
Kon niet meer edittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in maastricht bedoel je?quote:
neequote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry mart, maar ik dacht dat je ijsthee wilde
daar had je eerder ook altijd winter wonderlandquote:
Ow.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met alle respect, maar: ja, voornamelijk wel. Dat is de indruk die ik krijg als ik jouw posts hier lees.
Probeer ook eens wat minder negatief te zijn, vooral over jezelf, want geloof me, ik kan uit ervaring zeggen dat dat het leven echt enorm veel leuker maakt.
wie noem je een muts!?quote:
Een must do.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, je wilde zeggen dat ze een must is!
quote:
hoiquote:
ja meer danquote:
JA! BEGIN JIJ NOU OOK AL?quote:
quote:
wat is een hoiquote:
Hoiquote:
nou een rondje in de voiture de legumes welquote:
quote:
ik lees niet, ik luister alleenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij nu met jou verhaaltjes gelezen?
echt nietquote:
jaquote:
Lekker met de groente deur 't dorp boppen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou een rondje in de voiture de legumes wel
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik lees niet, ik luister alleen
[..]
echt niet![]()
kijk maar
[..]
jawas erg gezellig, leuke poes ook
ohneeeeeeeeeeee, niet NOG eentjequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, ik d8 hij komt zijn leed met ons delen.
inkoppertje moet je niet laten liggenquote:
ja ik was hem kwijt door nwe install dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker met de groente deur 't dorp boppen.
wokkiequote:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik altijd mijn leed met jullie deelquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohneeeeeeeeeeee, niet NOG eentje
Liever wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
inkoppertje moet je niet laten liggen
Ach snoepje toch, maar jij vertelt ook nog heel leuke verhalen over je ballen enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik altijd mijn leed met jullie deel
Wil je erover praten?quote:
Hij staat gelukkig nog altijd ferm overeind op het wereldwijde web.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was hem kwijt door nwe install dus
ander onderwerpquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach snoepje toch, maar jij vertelt ook nog heel leuke verhalen over je ballen enzo
Is het zo erg?quote:
Zijn ballen zijn geroosterd in de magnetron... dat is ook leed... leedvermaak welteverstaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach snoepje toch, maar jij vertelt ook nog heel leuke verhalen over je ballen enzo
ja man, heerlijk nummertjequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij staat gelukkig nog altijd ferm overeind op het wereldwijde web.
Hihiquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent de gezelligheid zelve of niet?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent de gezelligheid zelve of niet?
Uhm... ik weet niet wat voor soort betalingsmanieren er nog meer op staan? Heb je helemaal geen Paypal?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef PeZu het volgende:
boem boem, ik wil je album kopen maar niet paypal etc hoe doen ik dat
visaquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhm... ik weet niet wat voor soort betalingsmanieren er nog meer op staan? Heb je helemaal geen Paypal?
Ja, maar deze wil altijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef pgrferrari het volgende:
Je had mij ook wel kunnen vragen om te masseren.
Whehehe, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:
een scam waarmee een vriend en ik claims naar elkaar legdequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Whehehe, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
ik heb geen visa meer dus bespaar je de moeitequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet trouwens ook niet of Visa wel wil. Volgens mij heb ik alleen bij Paypal mijn adres ingevuld. Even kijken.
ik dus ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:39 schreef Pien85 het volgende:
Ik kijk er niet echt naar uit om boodschappen te gaan doen nu
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
een scam waarmee een vriend en ik claims naar elkaar legde
Ik woon tegenover de C1000, moet ik voor jullie allebei boodschapjes doen?quote:
Jij kan met de auto, ik moet fietsenquote:
ja was heel onschuldig maar paypal was vrij resoluutquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]!
Oké, ik kan ook nergens spul invullen voor Visa, dus dat gaat van beide kanten dus niet werken.
Ja, ik masseer goddelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh..ik ben verliefd![]()
![]()
![]()
ik werk thuisquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef STING het volgende:
RIP voor alle mensen die zo nog naar huis moeten over de snelweg
Of met de trein.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef STING het volgende:
Nicequote:
Whehe. Wel kut, vind Paypal best relax soms.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja was heel onschuldig maar paypal was vrij resoluut
en voor diegene die binnendoor gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef STING het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |