Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat is minderquote:Op donderdag 16 december 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is bij mij het aantal dat ik vrij ben
Ik krijg juist graag massages.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En masseren. Bij forsere mannen ook meer om te masseren
![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg juist graag massages.Daar kan ik een man echt voor misbruiken gewoon.
Soms moet er atoombommetje ploffen zodat de grond geëffend word en je relatie er weer op kunt verder bouwen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh maar ik ben niet een beetje boos dan hoor![]()
Dan ben ik een soort atoombom dus dan kun je beter gewoon even weg gaan
Ik was gewoon mijzelf.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, jij versierde mij eerst hoor
weeknie?quote:
Tsk, ik ga nu in een hoekje zitten huilenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Soms moet er atoombommetje ploffen zodat de grond geëffend word en je relatie er weer op kunt verder bouwen.
[..]
Ik was gewoon mijzelf.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Symph, sorry, maar ik moet je gewoon knuffelen volgende week okee?
Oh, ik wel, dat kan prima, wat er ook uitgekraamd wordt. Ik heb een ruimdenkende moeder.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ze er bij zitMaar verder is iedereen welkom ja
Alleen mag ik wel zelf naar de winkel, mijn vrienden enzo
Ja sorry, ik wou nog vrienden blijven. Je doet het echt jezelf aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsk, ik ga nu in een hoekje zitten huilen
Ohhhh... het wordt nog een knuffelmeet ook? Ik wil ooooooook! Bij ons in de kantine dus?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Symph, sorry, maar ik moet je gewoon knuffelen volgende week okee?
Ik wou die ook nog vrij maar kreeg ik nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet er nog 6, ik ga zelfs nog extra werken op de 31e
Ben nu 24quote:
Hey Enfequote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
Even snel hoi![]()
Lange maar productieve dag gehad vandaag. Nu kaasje, crackertje, thee, lief en bank.
geniet ervanquote:
Klinkt goed Merelquote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
Even snel hoi![]()
Lange maar productieve dag gehad vandaag. Nu kaasje, crackertje, thee, lief en bank.
Okeuj!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Pien85 het volgende:
Muckie, zet je msn even aan... Ik wil Muck&Pien.zip graag hebben
Da's nog steeds 2 jaar jonger dan mijn vorige vriendquote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou die ook nog vrij maar kreeg ik niet
[..]
Ben nu 24
[..]
Hey Enfe![]()
quote:
Anders ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Pien85 het volgende:
Muckie, zet je msn even aan... Ik wil Muck&Pien.zip graag hebben
Ik heb em wel gekust en em horen snurkenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Myraela het volgende:
Ik heb symph al eens een knuffel gegeven volgens mij.
Wel netjes een post achter gelaten of alleen gelurkt?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, nu heb ik schaamteloos alle privacy geschonden.
Twee atoombommen tegen elkaar is toch echt vooral alleen dramaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Soms moet er atoombommetje ploffen zodat de grond geëffend word en je relatie er weer op kunt verder bouwen.
Heb je ook berichtjes achter gelaten?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar hij ziet er ouder uit hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's nog steeds 2 jaar jonger dan mijn vorige vriend
Jij wint.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb em wel gekust en em horen snurken![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Anders ik wel
[..]
He jammer, hoe oud ben jij dan als ik het mag wetenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's nog steeds 2 jaar jonger dan mijn vorige vriend
Ik lurk standaard. Elke keer iets origineels verzinnen om te posten lukt me echt niet hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel netjes een post achter gelaten of alleen gelurkt?
Wie ik?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je ook berichtjes achter gelaten?
[..]
Maar hij ziet er ouder uit hoor![]()
Nee hoor, want het is geen wedstrijdquote:
Wie nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Anders ik wel
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, want het is geen wedstrijdEn knuffelen is fijner dan snurken
![]()
Dus stuur maar doorquote:
Was een grapjequote:
Aangezien jij mij bent of ik jou kun je em best doorsturenquote:
En met snurken wint TJquote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, want het is geen wedstrijdEn knuffelen is fijner dan snurken
![]()
36quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
He jammer, hoe oud ben jij dan als ik het mag weten
En nu dus antwoordenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En daar komen de eerste klachten in mijn FoBo binnen.
Waar is die?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ohhhh... het wordt nog een knuffelmeet ook? Ik wil ooooooook! Bij ons in de kantine dus?
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik, ik heb hem niet gekust.
misschien vrijdag
Ik denk remlofquote:
Voor?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
En hup nu allemaal een kerstverhaal schrijven.
Marijke en ik hebben het goede voorbeeld gegeven
En?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Regio Eindhoven.quote:
Kom jij ook?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien vrijdag
Jaaaa! En Suikertje, lees je ze ook even, is over omaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Oh danquote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus stuur maar door
[..]
Was een grapje
[..]
Aangezien jij mij bent of ik jou kun je em best doorsturen![]()
Dat is wel een beetje verschilquote:
Liever jij dan ikquote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien vrijdag
Gaat hem hier niet wordenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Nou, als dames zeggen dat ze onschuldig ogen, dan is mijn interesse natuurlijk gewekt.quote:
ik dacht jongerquote:
Ja, jij was veel lieverder in je slaapquote:
quote:
Onschuldig genoeg naar je zin?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik lurk standaard. Elke keer iets origineels verzinnen om te posten lukt me echt niet hoor.
Oh tof. Maar ik schrijf niet goed.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kerstverhalen Schrijfwedstrijd
Ik zag geen foto.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onschuldig genoeg naar je zin?
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij was veel lieverder in je slaap![]()
[..]Grappig
Gewoon slapen, en hij staat op youtube met z'n gesnurk als het goed isquote:Op donderdag 16 december 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wait, whut?![]()
Heb jij met Remlof geslapen?
Lolquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Muck het volgende:
[..]
We bleken boodschappen te doen bij dezelfde supermarkt ontdekten we na een jaar of 2
Als ik dat zou weten zou ik nooit meer schaamteloos kunnen voorkruipen bij een rij in de kassa.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Muck het volgende:
[..]
We bleken boodschappen te doen bij dezelfde supermarkt ontdekten we na een jaar of 2
misschien, als ik symp mag kussenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom jij ook?![]()
[..]
Jaaaa! En Suikertje, lees je ze ook even, is over oma![]()
Jijquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Marijke:
Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010
ik:
Oh, daar gaan we net niet heenquote:
Oh, pfoe, okeequote:Op donderdag 16 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jaaaa! En Suikertje, lees je ze ook even, is over oma![]()
gewoon laten lopen die hap.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Fha het volgende:
ik HAAT neusspray!! Wat een hoerige uitvinding is dat zeg![]()
![]()
![]()
Er staan geen namen bij, is het wel de bedoeling dat je dan zegt van wie wat is? Of mogen de users niet stemmen?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Marijke:
ik:
Wat is er dan mis?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Myraela het volgende:
Bwehhh, kan iemand mijn mail fixxen. Ik stress em zonder mijn mail/msn account.
Daarom heb ik er ook een hekel aanquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Fha het volgende:
ik HAAT neusspray!! Wat een hoerige uitvinding is dat zeg![]()
![]()
![]()
Ja moet van de dokter. en anders krijg ik weer te horen dat ik niet alles geprobeerd hebquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon laten lopen die hap.
Wat doet ie niet dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Myraela het volgende:
Bwehhh, kan iemand mijn mail fixxen. Ik stress em zonder mijn mail/msn account.
Maar je mag mij en suikertje ook kussenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien, als ik symp mag kussen
Nee dat niet, maar ik heb vandaag gewoon de knop op 0 gezet en mezelf uitgezetquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij
Is het trouwens weer een beetje okee op je werk?
Daarvoor gebruik je het juist. Proberen te slapen met verstopte neus.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon laten lopen die hap.
Is niet heel erg erg hoor, is gewoon omdat ik dat wel met je wil delenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, daar gaan we net niet heen
[..]
Oh, pfoe, okee
Soms is dat het bestequote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb vandaag gewoon de knop op 0 gezet en mezelf uitgezet
Nee er is een jury aangesteldquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er staan geen namen bij, is het wel de bedoeling dat je dan zegt van wie wat is? Of mogen de users niet stemmen?
je mag mij ook wel kussen hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien, als ik symp mag kussen
Users stemmen nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er staan geen namen bij, is het wel de bedoeling dat je dan zegt van wie wat is? Of mogen de users niet stemmen?
ahh, zoquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja moet van de dokter. en anders krijg ik weer te horen dat ik niet alles geprobeerd heb
quote:
Dat had ik nou ook vandaagquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb vandaag gewoon de knop op 0 gezet en mezelf uitgezet
Aah, ik las het net in het topic ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Users stemmen nieter is een fok jury, die kiezen er 10 en dan een profi-jury die kiezen er 3 uit die 10
Ja ik kijk er erg naar uitquote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook vandaag
Maar nog 1 dagje en dan ben je lekker vrijTherapeutisch behang krabben
![]()
Dat verhaal van jou is niet heel vrolijkquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Marijke:
ik:
keequote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is niet heel erg erg hoor, is gewoon omdat ik dat wel met je wil delen
Ow? Dan ben je gehackt oid.... Kun je dan niet een nieuw wachtwoord opvragen oid?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij weigert mijn wachtwoord. Blijkbaar is die veranderd, maar niet door mij.
Dan is alles andersquote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor, en 3 januari zie ik wel weer...
Maar wel mooiquote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verhaal van jou is niet heel vrolijk
Dat is wel klote, misschien caps aan staan of zo?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij weigert mijn wachtwoord. Blijkbaar is die veranderd, maar niet door mij.
Nee, maar Kerst is ook niet voor iedereen vrolijkheidquote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verhaal van jou is niet heel vrolijk
ah bijna jarigquote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan is alles anders
Dan ben ik net een jaar ouder geworden en ziet de wereld er weer anders uit
Ik stiekem welquote:
Dat is het hele probleem, mijn ex heeft die account ooit eens aangemaakt. Dus zowel de geheime vraag als het 2de mailadress zijn niet van mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow? Dan ben je gehackt oid.... Kun je dan niet een nieuw wachtwoord opvragen oid?
En die kan ook al kindslingerenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens het type iel waar ik op val. En dan ook nog eens een rok dragen met zo'n soort haarband. Bohemian look.
quote:
Nah, wachtwoord stond ook automatisch op MSN ingevuld en ook daar doet die het niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel klote, misschien caps aan staan of zo?
De ideale vrouw.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
En die kan ook al kindslingeren
Da's wel kut.... En je ex vragen?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem, mijn ex heeft die account ooit eens aangemaakt. Dus zowel de geheime vraag als het 2de mailadress zijn niet van mij.
Nee, dat weet ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar Kerst is ook niet voor iedereen vrolijkheid
En ikke: Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Marijke:
ik:
Dat is crapquote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, wachtwoord stond ook automatisch op MSN ingevuld en ook daar doet die het niet.
Ik vind het ook minderquote:
Is geen tijdelijke storing oid?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, wachtwoord stond ook automatisch op MSN ingevuld en ook daar doet die het niet.
Ik nietquote:
Hij reageert niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel kut.... En je ex vragen?
Wil je mijn alleenstaande mama's hebben?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
wat heb ik een hekel aan die reclame.
TFM stuurde me een banner, dat was echt fantastischquote:Op donderdag 16 december 2010 21:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
wat heb ik een hekel aan die reclame.
Awwwwquote:Op donderdag 16 december 2010 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik nietIk ben met kerst altijd heel verdrietig zonder dat ik echt weet waarom.
hij heeft gelukkig wel de Loden Loekie gekregenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:03 schreef Muck het volgende:
[..]
TFM stuurde me een banner, dat was echt fantastisch
Jummmm muckusjequote:
Mijn gebroerte is jarig met kerst, dus alleen ben ik nooitquote:Op donderdag 16 december 2010 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik voel me de laatste paar jaar vooral alleen met kerst.
Ja, die had ik ook gelezenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En ikke: Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010
Mooiquote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En ikke: Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010
Je ouders konden wel goed plannenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn gebroerte is jarig met kerst, dus alleen ben ik nooit
Nou!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je ouders konden wel goed plannen
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Myraela het volgende:
Ik maak me deze kerst alleen maar zorgen over geld en over het feit dat ik bij mensen moet zitten waar ik helemaal niet bij wil zijn.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat doet ie niet dan?
[..]
Maar je mag mij en suikertje ook kussen![]()
dealquote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je mag mij ook wel kussen hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik weet wel waarom ik verdrietig ben, maar dat heb ik nog erger met oud en nieuwquote:Op donderdag 16 december 2010 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik nietIk ben met kerst altijd heel verdrietig zonder dat ik echt weet waarom.
Ikkuh de 13e, mama de 30equote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou!
Mijn moeder zelf is op 31 december jarig
en ik op 2 januari
Wat een feest
O god oud en nieuw is helemaal een ramp jaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ik verdrietig ben, maar dat heb ik nog erger met oud en nieuw![]()
Met oud en nieuw heb ik het ook heel erg jaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ik verdrietig ben, maar dat heb ik nog erger met oud en nieuw![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou!
en ik op 2 januari
Wat een feest
Ja, ik word dan helemaal melancholisch enzoquote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Fha het volgende:
[..]
O god oud en nieuw is helemaal een ramp ja
Ik snap dat welquote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moest huilen toen ik 't schreef
Ik ga het denk ik gewoon overslaan dit jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Met oud en nieuw heb ik het ook heel erg ja
Maar ik hoop nu gewoon dat dit jaar beter wordt dan het vorige
en nog meer mooisquote:
Gewoon samen 1 keer doen, ben je er meteen vanafquote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou!
en ik op 2 januari
Wat een feest
Ik weet vele dingen die jij niet weet.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat wel en ik niet
Ja en op wat voor dag, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Grappig toch
Ik ben tegelijk met mijn pappie jarig, da's past timing
Ik begrijp het helemaalquote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik word dan helemaal melancholisch enzo
Dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet vele dingen die jij niet weet.
Oud en nieuw gaat bij mij juist wel goed. Met wat neven en nichten fikkie stoken en zo.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, tegelijk met jouw vader en broer toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en op wat voor dag, hoe krijg je het voor elkaar
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, tegelijk met jouw vader en broer toch?![]()
Haha, ja!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ikkuh de 13e, mama de 30eNog steeds vervelend maar toh wel iets beter geregeld dan bij jou
![]()
Zullen we samen gaan slapenquote:
Oeh, da;s dan extra sipquote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Grotendeels waargebeurd ook, daarom
Omdat jij afgeleid was door andere dingen?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat wel en ik niet
En daarom moeten wij trouwenquote:
Wehehheequote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ja!
Ik had eigenlijk 15/12 geboren moeten worden, maar ik wilde blijkbaar niet
Toen heeft mijn moeder eerste en tweede kerstdag wanhopig rondgehobbeld in de hoop dat ze niet nóg een kerstkindje zou krijgen
Oh ja, mijn moeder heet Maria trouwens
De arts van het ziekenhuis wilde me op de 31 halen, maar daar heeft mijn pa een stokje voor gestoken, omdat het zo'n rottige dag is om jarig te zijn, niemand heeft zin en tijd. Daarom zou ik 4 januari gehaald worden, maar ja, dat hoefde al niet meer
Mijn moeder is jarig op 7/9 en ik had geboren moeten worden op 9/7... Ik was 10 dagen te laatquote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ja!
Toen heeft mijn moeder eerste en tweede kerstdag wanhopig rondgehobbeld in de hoop dat ze niet nóg een kerstkindje zou krijgen
De arts van het ziekenhuis wilde me op de 31 halen, maar daar heeft mijn pa een stokje voor gestoken, omdat het zo'n rottige dag is om jarig te zijn, niemand heeft zin en tijd. Daarom zou ik 4 januari gehaald worden, maar ja, dat hoefde al niet meer
Ik heb een nicht die de 31ste jarig is, is wel makkelijk zo 's ochtends naar de verjaardag.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ja!
Is het een domme vraag als ik vraag waarom?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moest huilen toen ik 't schreef
Dat is wel tof jaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Grappig toch
Neuh, ik vier het altijd een half jaar later.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon samen 1 keer doen, ben je er meteen vanaf
Niets beter dan profiteren van je eigen ellende, toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan slapen![]()
[..]
Oeh, da;s dan extra sip
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ja!
Denk hetquote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat jij afgeleid was door andere dingen?
Nou.. ik hoop stiekem dat kerst/oud en nieuw dit jaar iets met een vent op een knie gaat wordenquote:
quote:
Omdat het grootste deel van het verhaal waargebeurd is, bovendien is het gewoon een verdrietig verhaalquote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is het een domme vraag als ik vraag waarom?
Mwahquote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niets beter dan profiteren van je eigen ellende, toch?
Coolquote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
WehehheeIk moest eigenlijk 7/12 komen, maar ik vond 13 blijkbaar mooier
![]()
Dus toen kwam mijn neefje 5 jaar later maar op 7/12
![]()
Mijn moeder de 31e en mijn tante 1/1quote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb een nicht die de 31ste jarig is, is wel makkelijk zo 's ochtends naar de verjaardag.
10 dagen eerder kroelenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, mijnes kwam 10 dagen 'te vroeg'
Een vent op jouw knie?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou.. ik hoop stiekem dat kerst/oud en nieuw dit jaar iets met een vent op een knie gaat worden![]()
![]()
![]()
Maar anders, graag![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou.. ik hoop stiekem dat kerst/oud en nieuw dit jaar iets met een vent op een knie gaat worden![]()
![]()
![]()
Maar anders, graag![]()
Mijn broer zijn jongste is een dag na zijn verjaardag geboren. Zijn vrouw is de 5e jarig, hij de 25e en zijn jongste de 26e.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Grappig toch
mijn verhaal is wel gebaseerd op een waargebeurd verhaal, maar dat is alleen het eerste stukquote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat het grootste deel van het verhaal waargebeurd is, bovendien is het gewoon een verdrietig verhaal
Tja, ik bekijk de boel gewoon graag positief denk ik... Heb een hoop meegemaakt, maar dat zorgt er wel voor dat ik goeie verhalen schrijfquote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MwahMaar moet bekennen dat ik bij het schrijven van dat verhaal ook heb zitten huilen
Misschien moet ik hem gewoon onderuit schoppen en dan heel verbaasd doenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nee joh, dat kan dan niet, doe maar met je vent en zijn knie
![]()
Stu!quote:
Mijne is eigenlijk alleen de laatste alinea niet helemaal waarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn verhaal is wel gebaseerd op een waargebeurd verhaal, maar dat is alleen het eerste stuk
Dat is ook timen en kijk zequote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Cool
[..]
Mijn moeder de 31e en mijn tante 1/1
vna de ene verjaardag naar de andere
Mijn verhaal ook, behalve dan dat ik de spullen nog gebruikquote:Op donderdag 16 december 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn verhaal is wel gebaseerd op een waargebeurd verhaal, maar dat is alleen het eerste stuk
Veel plezierquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, ik bekijk de boel gewoon graag positief denk ik... Heb een hoop meegemaakt, maar dat zorgt er wel voor dat ik goeie verhalen schrijf
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat het grootste deel van het verhaal waargebeurd is, bovendien is het gewoon een verdrietig verhaal
Zeg zulke dingen nou eens nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:13 schreef Stuart het volgende:
Ik hoef dit jaar niet meer te werken
Woohooquote:Op donderdag 16 december 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeg zulke dingen nou eens niet
dat is wel een fijn optie-ideetje voor de vorm jaquote:
HIJ HOEFT NIET MEER TE WERKEN DIT JAARquote:Op donderdag 16 december 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeg zulke dingen nou eens niet
Lekker!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:13 schreef Stuart het volgende:
Waarom zo gemeenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HIJ HOEFT NIET MEER TE WERKEN DIT JAAR
Ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn verhaal ook, behalve dan dat ik de spullen nog gebruikWant ik ben niet meer zo kerstig
[..]
Had ik maar werk.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:13 schreef Stuart het volgende:
Ja, lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, je zou maar niet meer hoeven te werken dit jaar
Gentleman!quote:
Ikke het dubbelequote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, lijkt me heerlijkIk moet nog 5 dagen
He, anders neem je morgen vrijquote:Op donderdag 16 december 2010 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Weet je wat lekker zou zijn? Niet meer hoeven te werken dit jaar.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef Fha het volgende:
Wat heerlijk zeg, als je dit jaar niet meer moet werken
Er is verschil tussen school en werkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, anders neem je morgen vrijHeb je al vakantie
Wie?quote:
Ik hoop dat ik het winnende oudejaarslot heb. Twee kansen, want twee halve loten. Maar met 13,75 miljoen vermaak ik me ook wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Weet je wat lekker zou zijn? Niet meer hoeven te werken dit jaar.
Ja, met school ben je meer bezig dan werk doorgaansquote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is verschil tussen school en werk
Ik tweequote:
Ja hoiquote:
Wat veel nogquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet er nog 10, nou ja als het goed is 9 en een halve
jeeeejquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik twee![]()
En dan de week daarna 4
WOEIquote:
Whahahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trevland, weet je wat ik morgen ga doen? Uitslapen.
Nooit meer hoeven te werken, terwijl sommigen nog 10 dagen dit jaar moeten werken. Dat zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het winnende oudejaarslot heb. Twee kansen, want twee halve loten. Maar met 13,75 miljoen vermaak ik me ook wel.
Ik ooooook, want weekendquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je kunt wel bij ons komen werken
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik gok thuiszorgquote:
Ik ookquote:
Oh, da;s wel shit... Kan dat nu niet meer?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben vergeten mijn kerstvakantie door te geven aan de planner
Lekker lang weekendquote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ooooook, want weekend![]()
5 dagen lang
Oh wat heb ik dan goed gedaan of doe ik nu verkeert?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, met school ben je meer bezig dan werk doorgaans
Van de mogelijke dagen die ik zou kunnen werken, werk ik er dus 2 niet, 1 standaard en 1 vrijquote:
Nopequote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, da;s wel shit... Kan dat nu niet meer?
TJ?quote:
Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ooooook, want weekend![]()
5 dagen lang
Als ik van werk thuis kom is het klaar, met studie was ik doorgaans meer uren kwijt dan 8 per dagquote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh wat heb ik dan goed gedaan of doe ik nu verkeert?
[..]
Van de mogelijke dagen die ik zou kunnen werken, werk ik er dus 2 niet, 1 standaard en 1 vrij
quote:
hihihihihihi, je zei het weeeeeerquote:
Maar dan nog is het best wel veel eigenlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh wat heb ik dan goed gedaan of doe ik nu verkeert?
[..]
Van de mogelijke dagen die ik zou kunnen werken, werk ik er dus 2 niet, 1 standaard en 1 vrij
Ja, inderdaad.Al zou ik wel gaan werken maar niet veel. Dan ga ik een huis kopen, mijn busrijbewijs halen, een andere auto kopen, nieuwe kleren kopen, een nieuwe fiets en ik wil eens fatsoenlijke pannen en goede meubels enzo.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nooit meer hoeven te werken, terwijl sommigen nog 10 dagen dit jaar moeten werken. Dat zou wel fijn zijn.
Ga je iets doen zonder echt met mensen bezig te zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik ben heel slecht met mensen.
Psiesquote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als ik van werk thuis kom is het klaar, met studie was ik doorgaans meer uren kwijt dan 8 per dag
Liefquote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NopeNja, ook niet zo erg, kerstperiode is wel een leuke periode om te werken
En heb een aantal klanten die ik niet in deze moeilijke en voor dementjes verschrikkelijk verwarrende tijd bij een ander wil achterlaten
Dat is zondequote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben vergeten mijn kerstvakantie door te geven aan de planner
Ach ja, ik heb dan wel weer een paar duizend euro op mijn bankrekening staanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga ook gewoon volgende week de hele tijd uitslapen. Dan sta ik op met een glimlach, want ik weet dat Trevland zich dan al uren in het zweet heeft gewerkt.
Heb dan ook hele lieve klantenquote:
Ja, ach... volgend jaar beterquote:
Wow, stond iedereen maar zo in zijn werkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NopeNja, ook niet zo erg, kerstperiode is wel een leuke periode om te werken
En heb een aantal klanten die ik niet in deze moeilijke en voor dementjes verschrikkelijk verwarrende tijd bij een ander wil achterlaten
[/quote] Dat komt bij mij vanzelf binnen rollen door de stufi.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb dan wel weer een paar duizend euro op mijn bankrekening staan
In een paar uur tijd?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb dan wel weer een paar duizend euro op mijn bankrekening staan
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Soms denk ik wel eens, Woeste Woerd, wat ben jij toch een topneef om te hebben. Altijd begripvol, nooit erin wrijven dat jij wel kan uitslapen. Fijne kerel.
Vind dat ik in mijn werk niet echt anders kan ookquote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wow, stond iedereen maar zo in zijn werk
Iets met webcamsquote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In een paar uur tijd?Wat voor baan is dat?
Niet zo veel als dat ik krijgquote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat komt bij mij vanzelf binnen rollen door de stufi.
Dat ga ik je hier vertellenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In een paar uur tijd?Wat voor baan is dat?
Ja, ik kan het amper bijhouden.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Er word vandaag wel verwoed gepost zeg
Hoeraaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vind dat ik in mijn werk niet echt anders kan ook
Oh heb gisteren te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor taaltoets, vanaf januari ga ik de opleiding in
Welke opleiding ga je doen?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh heb gisteren te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor taaltoets, vanaf januari ga ik de opleiding in
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, ik kan het amper bijhouden.
Goed bezigquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef er bijzonder weinig voor te doen. Ik slaap bijvoorbeeld uit terwijl jij je in het zweet werkt.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet zo veel als dat ik krijg
[..]
Dat ga ik je hier vertellen
Helpende 2quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je doen?
En o wee als ik eens ergens op wil reageren.. zit ik meteen met een enorme achterstand te kijkenquote:
PABO?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat is er mis met je andere account?quote:
Ach, dat zijn maar twee dagen, als het nou de rest van hun leven was...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef Stuart het volgende:
Hoewel het niet netjes is om te zeggen doe ik het toch
Sommige mensen gun ik echt een heel eenzame en waardeloze Kerst toe![]()
![]()
![]()
Zo!
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef Stuart het volgende:
Hoewel het niet netjes is om te zeggen doe ik het toch
Sommige mensen gun ik echt een heel eenzame en waardeloze Kerst toe![]()
![]()
![]()
Zo!
Jup, en met MSN+Skype erbij is het al helemaal dweilen met de kraan openquote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En o wee als ik eens ergens op wil reageren.. zit ik meteen met een enorme achterstand te kijken
Sommige mensen gun ik nog wel veel ergere dingenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, dat zijn maar twee dagen, als het nou de rest van hun leven was...
Nee... zou ik écht niet willenquote:
Dat doet 'ie nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef Trevland het volgende:
Niet iemand die je vroeg wakker kan maken
MSN is stil, skype staat niet aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, en met MSN+Skype erbij is het al helemaal dweilen met de kraan open
Dat is de enige opleiding die ik ken met de taaltoets, dus vandaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee... zou ik écht niet willenVind oudjes veel leuker dan jonkies
OK.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
LaPo hunterz, let the game begin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |