Dat is wel klote, misschien caps aan staan of zo?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij weigert mijn wachtwoord. Blijkbaar is die veranderd, maar niet door mij.
Nee, maar Kerst is ook niet voor iedereen vrolijkheidquote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verhaal van jou is niet heel vrolijk
ah bijna jarigquote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan is alles anders
Dan ben ik net een jaar ouder geworden en ziet de wereld er weer anders uit
Ik stiekem welquote:
Dat is het hele probleem, mijn ex heeft die account ooit eens aangemaakt. Dus zowel de geheime vraag als het 2de mailadress zijn niet van mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow? Dan ben je gehackt oid.... Kun je dan niet een nieuw wachtwoord opvragen oid?
En die kan ook al kindslingerenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens het type iel waar ik op val. En dan ook nog eens een rok dragen met zo'n soort haarband. Bohemian look.
quote:
Nah, wachtwoord stond ook automatisch op MSN ingevuld en ook daar doet die het niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel klote, misschien caps aan staan of zo?
De ideale vrouw.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
En die kan ook al kindslingeren
Da's wel kut.... En je ex vragen?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem, mijn ex heeft die account ooit eens aangemaakt. Dus zowel de geheime vraag als het 2de mailadress zijn niet van mij.
Nee, dat weet ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar Kerst is ook niet voor iedereen vrolijkheid
En ikke: Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Marijke:
Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010
ik:
Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010
Dat is crapquote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, wachtwoord stond ook automatisch op MSN ingevuld en ook daar doet die het niet.
Ik vind het ook minderquote:
Is geen tijdelijke storing oid?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, wachtwoord stond ook automatisch op MSN ingevuld en ook daar doet die het niet.
Ik nietquote:
Hij reageert niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel kut.... En je ex vragen?
Wil je mijn alleenstaande mama's hebben?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
wat heb ik een hekel aan die reclame.
TFM stuurde me een banner, dat was echt fantastischquote:Op donderdag 16 december 2010 21:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
wat heb ik een hekel aan die reclame.
Awwwwquote:Op donderdag 16 december 2010 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik nietIk ben met kerst altijd heel verdrietig zonder dat ik echt weet waarom.
hij heeft gelukkig wel de Loden Loekie gekregenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:03 schreef Muck het volgende:
[..]
TFM stuurde me een banner, dat was echt fantastisch
Jummmm muckusjequote:
Mijn gebroerte is jarig met kerst, dus alleen ben ik nooitquote:Op donderdag 16 december 2010 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik voel me de laatste paar jaar vooral alleen met kerst.
Ja, die had ik ook gelezenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En ikke: Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010
Mooiquote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En ikke: Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010
Je ouders konden wel goed plannenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn gebroerte is jarig met kerst, dus alleen ben ik nooit
Nou!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je ouders konden wel goed plannen
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Myraela het volgende:
Ik maak me deze kerst alleen maar zorgen over geld en over het feit dat ik bij mensen moet zitten waar ik helemaal niet bij wil zijn.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat doet ie niet dan?
[..]
Maar je mag mij en suikertje ook kussen![]()
dealquote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je mag mij ook wel kussen hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik weet wel waarom ik verdrietig ben, maar dat heb ik nog erger met oud en nieuwquote:Op donderdag 16 december 2010 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik nietIk ben met kerst altijd heel verdrietig zonder dat ik echt weet waarom.
Ikkuh de 13e, mama de 30equote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou!
Mijn moeder zelf is op 31 december jarig
en ik op 2 januari
Wat een feest
O god oud en nieuw is helemaal een ramp jaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ik verdrietig ben, maar dat heb ik nog erger met oud en nieuw![]()
Met oud en nieuw heb ik het ook heel erg jaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ik verdrietig ben, maar dat heb ik nog erger met oud en nieuw![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou!
en ik op 2 januari
Wat een feest
Ja, ik word dan helemaal melancholisch enzoquote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Fha het volgende:
[..]
O god oud en nieuw is helemaal een ramp ja
Ik snap dat welquote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moest huilen toen ik 't schreef
Ik ga het denk ik gewoon overslaan dit jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Met oud en nieuw heb ik het ook heel erg ja
Maar ik hoop nu gewoon dat dit jaar beter wordt dan het vorige
en nog meer mooisquote:
Gewoon samen 1 keer doen, ben je er meteen vanafquote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou!
en ik op 2 januari
Wat een feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |