oh wow.. ze pakken het groots aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef iBenny het volgende:
Alicia Keys waarschijnlijk coach bij The Voice Amerika!
nou ja, ze hebben dan ook iets grotere artiesten dan in hier in Nederlandquote:
Nee man, zouden ze graag willen, maar dat is echt nog niet zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef iBenny het volgende:
Alicia Keys waarschijnlijk coach bij The Voice Amerika!
Ik ook, maar ik ga het toch kijken denk ik. Wat doe ik mezelf aan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:25 schreef EilandjeOnline het volgende:
the voice of holland, x factor dan weer the voice of america, daarna vast weer the voice of holland ... pffff, ik ben zangtalent moe man
Faalnetwerk?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:40 schreef UltraR het volgende:
Als ze grote namen als coaches weten te regelen ga ik het zeker volgen.
Maar aangezien NBC het faal-netwerk van de VS is betwijfel ik of ze dat wel gaat lukken.
Serieus? Nou als dat doorgaatquote:
Not impressed.quote:
Handig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:09 schreef iBenny het volgende:
Aflevering 1 staat recht tegenover de finale van American Idol op 24 mei geprogrammeerd
Godsamme. Hoe verzin je het.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:09 schreef iBenny het volgende:
Aflevering 1 staat recht tegenover de finale van American Idol op 24 mei geprogrammeerd
En volgens mij begint ergens tegen die tijd ook X Factor, toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Handig.NBC begint het al te snappen!
Dat klopt...quote:En is dat van Xtina bevestigd dan? Die ligt toch ergens bezopen in de goot?
Ik wil het ook gaan volgendquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:10 schreef MissJ het volgende:
Hoe gaan jullie dit kijken? Ergens online neem ik aan? Waar dan?
Ik wil ook kijken!
Ken hem niet. Schijnt in Amerika best groot te zijn. We zullen zien.quote:John de Mol heeft zijn team voor The Voice compleet. Countryzanger Blake Shelton is de laatst toegevoegde coach. Hij zal het opnemen tegen Adam Levine (Maroon 5), Cee Lo Green en Christina Aguilera. Carson Daly presenteert de Amerikaanse variant van The Voice of Holland. Eind april is de eerste aflevering te zien bij NBC.
dat zou dan voor het eerst zijn, ik denk niet dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat het ook in Nederland wordt uitgezonden
Yeah, that ain't happeningquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat het ook in Nederland wordt uitgezonden
Nee, Angela Groothuizen niet danquote:Op maandag 14 maart 2011 15:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zit iedereen toch te fappen op Xtinaze is mega chubby geworden en als extraatje is ze ook nog eens alcoholist
quote:John de Mol blij met audities The Voice of America
Het gaat John de Mol voor de wind. Zijn programma The Voice wordt binnenkort ook in een Amerikaanse versie uitgezonden. De televisiebaas is na de audities met een tevreden gevoel terug naar huis gevlogen. 'We hebben deze juryleden een paar keer net zo verbijsterd zien kijken als er in Nederland bij Ben werd gekeken', zegt hij vandaag in De Telegraaf.
De Mol heeft in Amerika de artistieke eindverantwoordelijkheid van The Voice of America. Hij hield zich ook bezig met de selectie van de kandidaten. Dan merk je wat een groot land Amerika is en wat een ongekende kwaliteit er rond loopt.
De afgelopen weken lekten steeds meer grote namen uit, die plaats zullen nemen in één van de bekende draaistoelen. Dinsdag schitterde de Nederlandse televisiebaas tussen celebs als Christina Aguilera en Cee Loo Green bij de presentatie.
Naast Christina en Ceel Loo Green werken ook Adam Levine (Maroon 5), Mark Burnett, Blake Shelton en Carson Daly mee aan de talentenjacht.
De crew was duidelijk erg enthousiast. Tijdens de perspresentatie in Los Angeles spatte het plezier er vanaf. Christina vindt het vooral erg leuk om met jong talent bezig te zijn. Ik vind het geweldig om op deze manier betrokken te zijn bij het ontdekken van nieuw talent, zegt ze.
The Voice Of America is vanaf 26 april te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
en deel die dan ffquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik wil het eigenlijk gewoon live gaan volgen. Hoop dat er ergens gewoon linkjes zijn te vinden
Om 9 uur begint het, behalve in de central timezone, daar begint het om 8 uur. Eens efkes kijken, 9EST (Eastern) is 6 uur vroeger dan hier. Dus om 3 uur 's nachts Nederlandse tijd.quote:Op maandag 25 april 2011 14:12 schreef iBenny het volgende:
Morgen!
Hoe laat is 9/8c in Nederlandse tijd?
Ohw, dat wordt dus niet live volgenquote:Op maandag 25 april 2011 18:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Om 9 uur begint het, behalve in de central timezone, daar begint het om 8 uur. Eens efkes kijken, 9EST (Eastern) is 6 uur vroeger dan hier. Dus om 3 uur 's nachts Nederlandse tijd.
Je, eh.... 'haalt het niet binnen'?quote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat wordt dus niet live volgen
Nja, op woensdag is er nooit wat op tv.
Nu nog een plek waar we het kunnen volgen
Goede zaak IMO.quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef UltraR het volgende:
Ze maken er wel een stuk kortere show van dan in Nederland.
Elke coach mag bij de audities slechts 8 kandidaten kiezen (waar ze er in NL een stuk of 14/15 hadden). En dat wordt bij de battles gehalveerd tot 4 per coach die naar de liveshows gaan.
4 kandidaten per coach, dus dat zijn er (4x4) 16 in totaal. Denk niet dat dat in 4 liveshows gebeurt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef Deceit het volgende:
Super preview! En blij dat het maar 4 liveshows worden!!
Aankomendequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Was het afgelopen nacht, of aankomende?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef NoNickOne het volgende:
http://www.stream2watch.c(...)mid=58&videoid=13286
Video's op die website kunnen niet worden bekeken vanuit Nederland(tenzij je een proxy gebruikt denk ik)quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
Maarrr ik kan helaas niet midden in de nacht kijken, heb mijn nachtrust hard nodig namelijk.
Zal NBC (wordt VOA daar uitgezonden dus?)ook een soort van online uitzending gemist hebben waar de afleveringen terug gekeken kunnen worden?
Misschien nemen ze je computertijd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef NoNickOne het volgende:
http://www.nbcthevoice.com
Daar staat dat het over 70 minuten begint?
Shit, dat is jammer... hoe kan ik dan naar VOA kijken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Video's op die website kunnen niet worden bekeken vanuit Nederland(tenzij je een proxy gebruikt denk ik)
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef NoNickOne het volgende:
http://www.stream2watch.c(...)mid=58&videoid=13286
Ah ik had hem nog niet gezien en meteen een natuurlijke aversie tegen hem en een backstory moeten muten.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:16 schreef Ladyxima het volgende:
Nu is Patrick Thomas (hadden we al gezien) maar die mag nog wel een keertje zingen!
dit dusquote:Op woensdag 27 april 2011 08:26 schreef Brici het volgende:
Ben benieuwd! Vanaaf eens ff binnenhalen en kijken
Nope...quote:Op woensdag 27 april 2011 09:58 schreef MOON76 het volgende:
is er al iets bekent over de kijkcijfers??
Leuke opening van de show trouwens.....
Xenia vond ik niet echt bijzonderquote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind Xenia wel tof, tenminste een beetje een aparte stem. Wel erg timide, hoop dat dat nog verbetert. Die Vicci vind ik de Amerikaanse Anne
En die blind audition met die neger, dat was niet helemaal wat ik verwachtte op basis van de mensen die hij had meegenomen
Die was ook goed inderdaad, maar ik bedoel die met die afroquote:Op woensdag 27 april 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Xenia vond ik niet echt bijzonder
Javier Colon bedoel je? Die was tof
Ik dacht precies hetzelfde!!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Vicci vind ik de Amerikaanse Anne
En voornamelijk: Die boxen aan de voorkant! wat een verbetering!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef AssyriskaFF het volgende:
De kandidaten van Adam vind ik heel sterk. Die dikke jongen en die Javier ofzo. Echt gaaf, ow en dat meisje dat in haar auto leefe. Ook mooie stem. En die Xenai ofzo.
De rest niet zo boeiend.
Ik vind de US versie echt leuk, het ziet er natuurlijk wel wat gepolijster er uit dan de NL versie. Logo's animaties zijn iets strakker. De stoelen zijn mooier en gelikter. Very nice.
Ja dusquote:
De Mol was laatst nog bij Pauw & Witteman. Volgens hem zou NBC bij 9 of 10 miljoen kijkers de vlag uithangen. Dat is ze dus gelukt.quote:
http://zappen.blog.nl/tal(...)nsies-publiek-lovendquote:The Voice: Zuinige recensies, publiek lovend
De eerste aflevering van The Voice is op NBC uitgezonden, met een herhaling vanavond. De kijkcijfers laten nog even op zich wachten, John de Mol zegt tevreden te zijn wanneer er 8 miljoen hebben gekeken. Dat is minder dan de 20 miljoen die American Idol moeiteloos haalt, maar een prima score voor een nieuw programma op de Amerikaanse televisie. Op Twitter was het programma in elk geval trending topic met veel enthousiaste reacties van kijkers. De recensies in Amerika zetten vooralsnog wat lager in en zijn als zuinig te omschrijven.
The Wall Street Journal prijst de persoonlijkheden bij de coaches, maar denkt ook dat daar wel eens een manco zou kunnen zitten. “Daardoor ontstaat het element van een gameshow terwijl je naar een auditieshow zit te kijken.”
‘Boring’ is de kwalificatie die Entertainment Weekly meegeeft aan The Voice. Ook hier wordt de strijd tussen de coaches opgemerkt. “We kennen de talentenjachten nu wel. Er is niets aan The Voice dat niet zou hebben kunnen gebeurd in American Idol, America’s Got Talent of The Sing-Off.” Hij denkt niet dat The Voice ‘een momentum’ zal krijgen in de Verenigde Staten.
TV Recaps zegt zich groen en geel te hebben geërgerd aan de overmatige promo voordat de eerste afleverin werd uitgezonden. “Maar iedereen die daarom de tv uit heeft laten staan, miste een leuke eerste aflevering die de broodnodige innovatie in het genre auditieshow heeft gebracht.” Wel is TV Recaps kritisch over de belofte dat The Voice compleet anders zou zijn. “Eh… niet echt”, om vervolgens acht gelijkenissen op te sommen.
Ook Billboard vindt het qua vernieuwing allemaal wel meevallen, maar is erg ingenomen met hoe Christina Aguilera zich profileert. “Dit is de show van mevrouw Aguilera. Ze neemt op elk moment dat het toelaat de leiding met haar vakkundigheid, glamour en vermakelijke persoonlijkheid.”
Niets minder dan indrukwekkend dus.quote:The Voice - which features Christina Aguilera, Cee Lo Green, Adam Levine and Blake Shelton was the No. 1 show of the night out-rating ABCs Dancing with the Stars and a new 90-minute Lady Gaga episode of Glee. In head-to-head competition, The Voice bested Glee 4.6 vs. 3.4 (from 9-9:30) and Dancing With the Stars 4.9 vs. 3.5 (from 9-10 p.m.).
Haha dat had ik ook. Ik zag zijn naam en dacht. Heb die mooi doan die Johnquote:Op woensdag 27 april 2011 16:36 schreef DrSmoke het volgende:
Het slaat misschien nergens op, maar ik vind het stiekem ook wel heel erg tof dat het een Nederlands programma is. Wat een held is John de Mol toch hè
Dat is...quote:
Maar hier was de Ben Saunders hype na de 1e aflevering. Ik heb nog niet de hele TVOA aflevering bekeken, maar ik zie op internet iig nog geen dergelijke hype rondom een kandidaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
TVOH begon met 1,7 miljoen en verdubbelde daarna hè. Wellicht dat dat ook gebeurt met TVOA.
Mee eens. Daar staat tegenover dat er maar 4 kandidaten per team de liveshows ingaan en je ze dus ook minder lang hoeft te binden. 2 auditierondes is echter wel erg weinig. De 5 in NL vond ik weer wat veel. 4 lijkt me perfect. Met de slechts 8 kandidaten die elke coach mag kiezen in TVOA zou ik voor 3 zijn gegaan ipv 2.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:26 schreef Stranger het volgende:
Begrijp ik nu dat er maar 2 auditieafleveringen zijn? Daarna de (matige) battles en meteen de liveshows in? De audities is juist wat deze show zo anders maakt. Ik denk dat je met twee afleveringen het publiek niet genoeg bindt om tijdens alle crap die erna komt de interesse vast te houden.
Plus dat stoïcijnse van 'm. Dat viel me op.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die juryvergelijkingen is eigenlijk best een inkopper.
Waar hier Nederlandstalig is opgepakt door Jeroen is Blake de countryman daar.
Haha, ik zat vandaag ook al zo van "OMG Slezak geeft het de thumbs up!"quote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef dolfg het volgende:
MIchael Slezak (de enige die ik echt serieus neem als het om talentenjachten gaat) is bijzonder positief en zegt eigenlijk dat The Voice doet wat American Idol had moeten doen.
Hij was redelijk... onzichtbaar. Maar het stoorde me niet echt want ik vind de focus op de kandidaten en coaches het belangrijkst.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
Ben ik de enige die Carson Daly erg ongeinspireerd vind presenteren?
Easy going, weinig toevoegend. Maar hij stoort me niet. Waar is hij bekend van? (ik kijk nooit Amerikaanse talentenjachten enzo)quote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik blijf er bij dat ik Carson Daly een flauwe presentator vind.
Hij is begonnen als VJ bij MTV en is toen een late night show gaan doen bij NBC. En dan ERG late night, nog na Conan O'Brien (nu Jimmy Fallon), dus zo'n 01.30 uur.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Easy going, weinig toevoegend. Maar hij stoort me niet. Waar is hij bekend van? (ik kijk nooit Amerikaanse talentenjachten enzo)
dat deed ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 09:02 schreef Thijz het volgende:
Gister het eerste uur gezien, ik vond het leuk. Had alleen wel dat ik met de leader meezong: This is the voice... of Holland. Oh nee, dat hoeft niet.
De coaches zijn zeker leukquote:Op donderdag 28 april 2011 07:45 schreef Brici het volgende:
Gisteren gekeken! Wat een goede kandidaten zeg. En de coaches zijn erg leuk
Blijf dit zeker volgen!
quote:You can pick any coach: ME
Haha ik had dat ook in mijn hoofdquote:Op donderdag 28 april 2011 09:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat deed ik ook
[..]
De coaches zijn zeker leukAdam
Nice!quote:John de Mol: NBC euforisch na resultaten The Voice
John de Mol is vanzelfsprekend euforisch na de eerste aflevering van The Voice in Amerika. Met bijna 12 miljoen kijkers is het programma succesvol van start gegaan, boven verwachting zelfs. De 8 miljoen kijkers die ik eerder noemde, heb ik niet zelf bedacht, maar is door NBC als grens aangegeven. Als we dat halen, dan zijn we blij. Een uur geleden had ik de president van NBC aan de telefoon. Ik dacht dat die man een hartaanval zou krijgen, hij was helemaal euforisch, aldus De Mol in RTL Boulevard. Van de vier grote networks in Amerika verkeert NBC momenteel in het moeilijkste vaarwater, zij waren uiteindelijk bereid het verst te gaan om de uitzendrechten voor The Voice binnen te halen in een felle biedingsstrijd.
De Mol heeft in de nacht van dinsdag op woensdag nauwelijks kunnen slapen. De kijkcijfers kwamen woensdag pas 17.30 uur Nederlandse tijd binnen. Maar vanmorgen vroeg kreeg ik al de resultaten van Twitter in de VS. Net als in Nederland is dat geëxplodeerd, blikt de formathouder terug op trending topics en enthousiaste tweets. Ook was de muziek uit de eerste aflevering al te downloaden. Vanmorgen stonden negen liedjes in de iTunes top 100. Dat gaf al een klein beetje een indicatie van de kijkcijfers.
NBC heeft gisteravond de eerste aflevering integraal herhaald op primetime, in de hoop dat enkele miljoenen kijkers meer aansluiten bij aflevering 2. Ze verwachten dan verder te groeien. Dit is iets waar je alleen van kunt dromen, het went nooit.
quote:
Met hun ingestudeerde zinnetjesquote:Op donderdag 28 april 2011 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
Verassend leuke eerste aflevering. Principieel toch maar de eerste aflevering gedownload, omdat ik toch wel een beetje benieuwd was na dit van oorsprong NL concept. Enigszins met tegenzin de eerste aflevering aangezet en moet toch zeggen dat het een fantastisch programma is. Omdat Xfactor nog loopt in nederland had ik eigenlijk geen zin in een talentenjacht, maar dit programma is zo sterk door z'n spelelement en de goede zangers dat elke aflevering weer een feestje is om te zien. De coaches zijn trouwens ook verassend leuk.
That led into a repeat of the highly-rated first episode of music competition The Voice, which averaged a 4.2/ 7 from 9-11 p.m. Considering this aired just one night earlier, a 4.2 is definitely respectable. And NBC definitely has a much needed hit on its hands. In this day and age, all a network needs is one (or two) big new hits to reverse its fortunes.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:45 schreef NoNickOne het volgende:
Er keken 4.2 miljoen mensen naar de herhaling.
Na America Idol is er wel een stijging te zien.quote:20:00 - American Idol - 19.780.000
20:30 - American Idol - 22.380.000
21:00 - American Idol - 22.850.000
21:00 - The Voice - 4.800.000
21:30 - The Voice - 6.490.000
22:00 - The Voice - 6.480.000
22:30 - The Voice - 6.420.000
Die fat kid was het bestquote:Op donderdag 28 april 2011 19:03 schreef EilandjeOnline het volgende:
die maroon5 zanger heeft tot nu toe de beste kandidaten weten te scoren
Dat zou er ook zo naturel uitrollen.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Met hun ingestudeerde zinnetjes.
Misschien... maar bij Amerikanen komt het bij mij al snel nep over. Sommige 'ruzietjes' lijken wel erg ingestudeerd.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zou er ook zo naturel uitrollen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:47 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Konden die puppies nog meer vrijgelaten worden?
Is die Amerikaanse presentator de Jan Kooijmans van Amerika ofzo? Wat een kwijlebal is dat zeg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Leuk in verhouding tot de Nederlandse versie is dat het eens niet zo draait om de presentator.
Ik ben fan
Eerder de Sascha Visserquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Is die Amerikaanse presentator de Jan Kooijmans van Amerika ofzo? Wat een kwijlebal is dat zeg.
Ik doelde natuurlijk op zijn TMF achtergrond en "hunk" (quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nah, daar was sie niet chubby genoeg voor
Nog een paar maandenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Netjes.
Mis van Velzen wel een beetje
Dinsdag, dus woensdag 3:30 NL tijdquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:52 schreef MissJ het volgende:
net gekeken, was echt tof.
Wanneer komt de volgende aflevering (in de USA)?
De vrouw vind van welquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeg dat niet te vaak. Klinkt echt niet.
Mooi bedankt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:34 schreef Ladyxima het volgende:
Stream staat op pagina 2 van dit topic! (de link)
eens, hij is echt goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:23 schreef Dizer het volgende:
Ik ben al helemaal fan van Patrick Thomas, KIPPENVEL
Vind het ook niet zo leuk inderdaad... Adam z'n team leek in het begin leuk, sterk, gevarieerd, en nu is het alsof ie er even 2 afvallers bij heeft alleen om z'n team te vullen... Maja, met de battles valt de helft toch weer af...quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:42 schreef UltraR het volgende:
Dank je, nu ff geen tijd om te kijken. Maar een tweede kans voor kandidaten omdat de teams nog niet vol zaten?? LAME!
quote:
Beetje flauwe 2e aflevering. Ze hadden het beste spul voor de eerste aflevering bewaard. Ook heel vreemd dat er maar 2 afleveringen van auditieronden zijn... die battles lijken me veel minder interessant.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:06 schreef iBenny het volgende:
Het niveau ligt wel iets lager dan de eerste aflevering. Er zaten genoeg kandidaten tussen die gewoon echt flink vals zongen.
Vooral tussen Adam en Xtinaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
Inderdaad een minder leuke uitzending dan de eerste maar het blijft leuk. Dat gekat tussen de juryleden.
Dat mag dit jaar ook wel wat meer bij VOHquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
Inderdaad een minder leuke uitzending dan de eerste maar het blijft leuk. Dat gekat tussen de juryleden.
Zie ik met deze jury niet echt gebeuren. Of Marco Borsato moet ineens wild gaan als Gordon 2.0.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat mag dit jaar ook wel wat meer bij VOH
Nou inderdaad. Dat is echt een domper.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
Die second chance vind ik echt een dikke cop out.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgens mij zag ik in de spoilers Sia voorbij komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, wat een poppetjequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef DrSmoke het volgende:
Ik vond die Dia echt een schatje zeg!! Cee Lo was het duidelijk met me eens
Dat was wel faal ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
Die second chance vind ik echt een dikke cop out.
Dat is wel waar. Al hadden ze in Nederland natuurlijk meer opvulling. In de breedte is het in Amerika logischerwijs wel wat beter.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef Knipoogje het volgende:
Toch is de kwaliteit niet zo hoog voor Amerikaanse begrippen. De meeste Nederlandse kandidaten hadden er ook niet echt in misstaan.
Kijkcijfers stegen ten opzichte van de eerste uitzending, wat een unicum is dit tv seizoen: nog niet eerder had de tweede aflevering van een nieuwe show meer kijkers dan de season premiere.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe hebben de kijkcijfers zich ontwikkeld?
Ep 1: 12,2quote:Op zondag 8 mei 2011 23:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe hebben de kijkcijfers zich ontwikkeld?
Dat waarderingsgedeelte begreep ik nog niet helemaalquote:Op maandag 9 mei 2011 12:02 schreef oYo het volgende:
[..]
Je moet er wel bijvertellen dat de waardering nu een stuk hoger was.
Nope.. in de eerste week stond het begin van de herhaling wel tegenover American Idolquote:Op maandag 9 mei 2011 19:48 schreef EilandjeOnline het volgende:
staat dit programma nog tegenover een ander talentenshow?
Dancing With the Stars, toch? Is een soort van talentenshow en heel populair.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:48 schreef EilandjeOnline het volgende:
staat dit programma nog tegenover een ander talentenshow?
Neuh, dancing with the stars - de uitslag.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Dancing With the Stars, toch? Is een soort van talentenshow en heel populair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |