SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
en deel die dan ffquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik wil het eigenlijk gewoon live gaan volgen. Hoop dat er ergens gewoon linkjes zijn te vinden
Om 9 uur begint het, behalve in de central timezone, daar begint het om 8 uur. Eens efkes kijken, 9EST (Eastern) is 6 uur vroeger dan hier. Dus om 3 uur 's nachts Nederlandse tijd.quote:Op maandag 25 april 2011 14:12 schreef iBenny het volgende:
Morgen!
Hoe laat is 9/8c in Nederlandse tijd?
Ohw, dat wordt dus niet live volgenquote:Op maandag 25 april 2011 18:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Om 9 uur begint het, behalve in de central timezone, daar begint het om 8 uur. Eens efkes kijken, 9EST (Eastern) is 6 uur vroeger dan hier. Dus om 3 uur 's nachts Nederlandse tijd.
Je, eh.... 'haalt het niet binnen'?quote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat wordt dus niet live volgen
Nja, op woensdag is er nooit wat op tv.
Nu nog een plek waar we het kunnen volgen
Goede zaak IMO.quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef UltraR het volgende:
Ze maken er wel een stuk kortere show van dan in Nederland.
Elke coach mag bij de audities slechts 8 kandidaten kiezen (waar ze er in NL een stuk of 14/15 hadden). En dat wordt bij de battles gehalveerd tot 4 per coach die naar de liveshows gaan.
4 kandidaten per coach, dus dat zijn er (4x4) 16 in totaal. Denk niet dat dat in 4 liveshows gebeurt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef Deceit het volgende:
Super preview! En blij dat het maar 4 liveshows worden!!
Aankomendequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Was het afgelopen nacht, of aankomende?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef NoNickOne het volgende:
http://www.stream2watch.c(...)mid=58&videoid=13286
Video's op die website kunnen niet worden bekeken vanuit Nederland(tenzij je een proxy gebruikt denk ik)quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
Maarrr ik kan helaas niet midden in de nacht kijken, heb mijn nachtrust hard nodig namelijk.
Zal NBC (wordt VOA daar uitgezonden dus?)ook een soort van online uitzending gemist hebben waar de afleveringen terug gekeken kunnen worden?
Misschien nemen ze je computertijd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef NoNickOne het volgende:
http://www.nbcthevoice.com
Daar staat dat het over 70 minuten begint?
Shit, dat is jammer... hoe kan ik dan naar VOA kijken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Video's op die website kunnen niet worden bekeken vanuit Nederland(tenzij je een proxy gebruikt denk ik)
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef NoNickOne het volgende:
http://www.stream2watch.c(...)mid=58&videoid=13286
Ah ik had hem nog niet gezien en meteen een natuurlijke aversie tegen hem en een backstory moeten muten.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:16 schreef Ladyxima het volgende:
Nu is Patrick Thomas (hadden we al gezien) maar die mag nog wel een keertje zingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |