Godsamme. Hoe verzin je het.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:09 schreef iBenny het volgende:
Aflevering 1 staat recht tegenover de finale van American Idol op 24 mei geprogrammeerd
En volgens mij begint ergens tegen die tijd ook X Factor, toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Handig.NBC begint het al te snappen!
Dat klopt...quote:En is dat van Xtina bevestigd dan? Die ligt toch ergens bezopen in de goot?
Ik wil het ook gaan volgendquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:10 schreef MissJ het volgende:
Hoe gaan jullie dit kijken? Ergens online neem ik aan? Waar dan?
Ik wil ook kijken!
Ken hem niet. Schijnt in Amerika best groot te zijn. We zullen zien.quote:John de Mol heeft zijn team voor The Voice compleet. Countryzanger Blake Shelton is de laatst toegevoegde coach. Hij zal het opnemen tegen Adam Levine (Maroon 5), Cee Lo Green en Christina Aguilera. Carson Daly presenteert de Amerikaanse variant van The Voice of Holland. Eind april is de eerste aflevering te zien bij NBC.
dat zou dan voor het eerst zijn, ik denk niet dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat het ook in Nederland wordt uitgezonden
Yeah, that ain't happeningquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat het ook in Nederland wordt uitgezonden
Nee, Angela Groothuizen niet danquote:Op maandag 14 maart 2011 15:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zit iedereen toch te fappen op Xtinaze is mega chubby geworden en als extraatje is ze ook nog eens alcoholist
quote:John de Mol blij met audities The Voice of America
Het gaat John de Mol voor de wind. Zijn programma The Voice wordt binnenkort ook in een Amerikaanse versie uitgezonden. De televisiebaas is na de audities met een tevreden gevoel terug naar huis gevlogen. 'We hebben deze juryleden een paar keer net zo verbijsterd zien kijken als er in Nederland bij Ben werd gekeken', zegt hij vandaag in De Telegraaf.
De Mol heeft in Amerika de artistieke eindverantwoordelijkheid van The Voice of America. Hij hield zich ook bezig met de selectie van de kandidaten. Dan merk je wat een groot land Amerika is en wat een ongekende kwaliteit er rond loopt.
De afgelopen weken lekten steeds meer grote namen uit, die plaats zullen nemen in één van de bekende draaistoelen. Dinsdag schitterde de Nederlandse televisiebaas tussen celebs als Christina Aguilera en Cee Loo Green bij de presentatie.
Naast Christina en Ceel Loo Green werken ook Adam Levine (Maroon 5), Mark Burnett, Blake Shelton en Carson Daly mee aan de talentenjacht.
De crew was duidelijk erg enthousiast. Tijdens de perspresentatie in Los Angeles spatte het plezier er vanaf. Christina vindt het vooral erg leuk om met jong talent bezig te zijn. Ik vind het geweldig om op deze manier betrokken te zijn bij het ontdekken van nieuw talent, zegt ze.
The Voice Of America is vanaf 26 april te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |