Xenia vond ik niet echt bijzonderquote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind Xenia wel tof, tenminste een beetje een aparte stem. Wel erg timide, hoop dat dat nog verbetert. Die Vicci vind ik de Amerikaanse Anne
En die blind audition met die neger, dat was niet helemaal wat ik verwachtte op basis van de mensen die hij had meegenomen
Die was ook goed inderdaad, maar ik bedoel die met die afroquote:Op woensdag 27 april 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Xenia vond ik niet echt bijzonder
Javier Colon bedoel je? Die was tof
Ik dacht precies hetzelfde!!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Vicci vind ik de Amerikaanse Anne
En voornamelijk: Die boxen aan de voorkant! wat een verbetering!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef AssyriskaFF het volgende:
De kandidaten van Adam vind ik heel sterk. Die dikke jongen en die Javier ofzo. Echt gaaf, ow en dat meisje dat in haar auto leefe. Ook mooie stem. En die Xenai ofzo.
De rest niet zo boeiend.
Ik vind de US versie echt leuk, het ziet er natuurlijk wel wat gepolijster er uit dan de NL versie. Logo's animaties zijn iets strakker. De stoelen zijn mooier en gelikter. Very nice.
Ja dusquote:
De Mol was laatst nog bij Pauw & Witteman. Volgens hem zou NBC bij 9 of 10 miljoen kijkers de vlag uithangen. Dat is ze dus gelukt.quote:
http://zappen.blog.nl/tal(...)nsies-publiek-lovendquote:The Voice: Zuinige recensies, publiek lovend
De eerste aflevering van The Voice is op NBC uitgezonden, met een herhaling vanavond. De kijkcijfers laten nog even op zich wachten, John de Mol zegt tevreden te zijn wanneer er 8 miljoen hebben gekeken. Dat is minder dan de 20 miljoen die American Idol moeiteloos haalt, maar een prima score voor een nieuw programma op de Amerikaanse televisie. Op Twitter was het programma in elk geval trending topic met veel enthousiaste reacties van kijkers. De recensies in Amerika zetten vooralsnog wat lager in en zijn als zuinig te omschrijven.
The Wall Street Journal prijst de persoonlijkheden bij de coaches, maar denkt ook dat daar wel eens een manco zou kunnen zitten. “Daardoor ontstaat het element van een gameshow terwijl je naar een auditieshow zit te kijken.”
‘Boring’ is de kwalificatie die Entertainment Weekly meegeeft aan The Voice. Ook hier wordt de strijd tussen de coaches opgemerkt. “We kennen de talentenjachten nu wel. Er is niets aan The Voice dat niet zou hebben kunnen gebeurd in American Idol, America’s Got Talent of The Sing-Off.” Hij denkt niet dat The Voice ‘een momentum’ zal krijgen in de Verenigde Staten.
TV Recaps zegt zich groen en geel te hebben geërgerd aan de overmatige promo voordat de eerste afleverin werd uitgezonden. “Maar iedereen die daarom de tv uit heeft laten staan, miste een leuke eerste aflevering die de broodnodige innovatie in het genre auditieshow heeft gebracht.” Wel is TV Recaps kritisch over de belofte dat The Voice compleet anders zou zijn. “Eh… niet echt”, om vervolgens acht gelijkenissen op te sommen.
Ook Billboard vindt het qua vernieuwing allemaal wel meevallen, maar is erg ingenomen met hoe Christina Aguilera zich profileert. “Dit is de show van mevrouw Aguilera. Ze neemt op elk moment dat het toelaat de leiding met haar vakkundigheid, glamour en vermakelijke persoonlijkheid.”
Niets minder dan indrukwekkend dus.quote:The Voice - which features Christina Aguilera, Cee Lo Green, Adam Levine and Blake Shelton was the No. 1 show of the night out-rating ABCs Dancing with the Stars and a new 90-minute Lady Gaga episode of Glee. In head-to-head competition, The Voice bested Glee 4.6 vs. 3.4 (from 9-9:30) and Dancing With the Stars 4.9 vs. 3.5 (from 9-10 p.m.).
Haha dat had ik ook. Ik zag zijn naam en dacht. Heb die mooi doan die Johnquote:Op woensdag 27 april 2011 16:36 schreef DrSmoke het volgende:
Het slaat misschien nergens op, maar ik vind het stiekem ook wel heel erg tof dat het een Nederlands programma is. Wat een held is John de Mol toch hè
Dat is...quote:
Maar hier was de Ben Saunders hype na de 1e aflevering. Ik heb nog niet de hele TVOA aflevering bekeken, maar ik zie op internet iig nog geen dergelijke hype rondom een kandidaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
TVOH begon met 1,7 miljoen en verdubbelde daarna hè. Wellicht dat dat ook gebeurt met TVOA.
Mee eens. Daar staat tegenover dat er maar 4 kandidaten per team de liveshows ingaan en je ze dus ook minder lang hoeft te binden. 2 auditierondes is echter wel erg weinig. De 5 in NL vond ik weer wat veel. 4 lijkt me perfect. Met de slechts 8 kandidaten die elke coach mag kiezen in TVOA zou ik voor 3 zijn gegaan ipv 2.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:26 schreef Stranger het volgende:
Begrijp ik nu dat er maar 2 auditieafleveringen zijn? Daarna de (matige) battles en meteen de liveshows in? De audities is juist wat deze show zo anders maakt. Ik denk dat je met twee afleveringen het publiek niet genoeg bindt om tijdens alle crap die erna komt de interesse vast te houden.
Plus dat stoïcijnse van 'm. Dat viel me op.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die juryvergelijkingen is eigenlijk best een inkopper.
Waar hier Nederlandstalig is opgepakt door Jeroen is Blake de countryman daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |