Vooral tussen Adam en Xtinaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
Inderdaad een minder leuke uitzending dan de eerste maar het blijft leuk. Dat gekat tussen de juryleden.
Dat mag dit jaar ook wel wat meer bij VOHquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
Inderdaad een minder leuke uitzending dan de eerste maar het blijft leuk. Dat gekat tussen de juryleden.
Zie ik met deze jury niet echt gebeuren. Of Marco Borsato moet ineens wild gaan als Gordon 2.0.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat mag dit jaar ook wel wat meer bij VOH
Nou inderdaad. Dat is echt een domper.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
Die second chance vind ik echt een dikke cop out.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgens mij zag ik in de spoilers Sia voorbij komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, wat een poppetjequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef DrSmoke het volgende:
Ik vond die Dia echt een schatje zeg!! Cee Lo was het duidelijk met me eens
Dat was wel faal ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
Die second chance vind ik echt een dikke cop out.
Dat is wel waar. Al hadden ze in Nederland natuurlijk meer opvulling. In de breedte is het in Amerika logischerwijs wel wat beter.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef Knipoogje het volgende:
Toch is de kwaliteit niet zo hoog voor Amerikaanse begrippen. De meeste Nederlandse kandidaten hadden er ook niet echt in misstaan.
Kijkcijfers stegen ten opzichte van de eerste uitzending, wat een unicum is dit tv seizoen: nog niet eerder had de tweede aflevering van een nieuwe show meer kijkers dan de season premiere.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe hebben de kijkcijfers zich ontwikkeld?
Ep 1: 12,2quote:Op zondag 8 mei 2011 23:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe hebben de kijkcijfers zich ontwikkeld?
Dat waarderingsgedeelte begreep ik nog niet helemaalquote:Op maandag 9 mei 2011 12:02 schreef oYo het volgende:
[..]
Je moet er wel bijvertellen dat de waardering nu een stuk hoger was.
Nope.. in de eerste week stond het begin van de herhaling wel tegenover American Idolquote:Op maandag 9 mei 2011 19:48 schreef EilandjeOnline het volgende:
staat dit programma nog tegenover een ander talentenshow?
Dancing With the Stars, toch? Is een soort van talentenshow en heel populair.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:48 schreef EilandjeOnline het volgende:
staat dit programma nog tegenover een ander talentenshow?
Neuh, dancing with the stars - de uitslag.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Dancing With the Stars, toch? Is een soort van talentenshow en heel populair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |