Dat snap ik, maar Paul als in Pauw+l en niet Poal.quote:
Niet het meeste aantrekkelijke/sexy accentquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar Paul als in Pauw+l en niet Poal.
Ik heb een accent
Onmundigquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een accent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wat vind je dan wel een sexy accent?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet het meeste aantrekkelijke/sexy accent
ergens tussen Paul en Poal in, 't liefst zo snel mogelijk, zodat het niet opvaltquote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over lullen gesproken...
Hoe spreken jullie in het westen Paul uit?
Bij ons klinkt het als Poal...
Ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een accent
Brabants/Limburgs met een zachte Gquote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel een sexy accent?
Maar dat interesseert mij dan weer geen kutquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet het meeste aantrekkelijke/sexy accent
Ik ook. Een beetje. En heul errig as ik da wil..quote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een accent
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onmundig
Alderbastend schik hebb'nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is onmeunig
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Alleen een Amsterdams of Gooi's accent is ergerquote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat interesseert mij dan weer geen kut
Ik kan heel goed accentloos praten er zijn alleen een paar woordjes waar je het bij mij duidelijk aan merktquote:Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook. Een beetje. En heul erg as ik da wil..
Logisch, met zo'n naamquote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ergens tussen Paul en Poal in, 't liefst zo snel mogelijk, zodat het niet opvalt
Fries is een taal.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan heel goed accentloos praten er zijn alleen een paar woordjes waar je het bij mij duidelijk aan merktAch, accenten
Behalve Fries... dat is wel echt een spraakgebrek.
Nee, daar gaat mijn piemel niet spontaan van bewegen helaas...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Brabants/Limburgs met een zachte G
Die zachte g zit er toch wel hier hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan heel goed accentloos praten er zijn alleen een paar woordjes waar je het bij mij duidelijk aan merktAch, accenten
Behalve Fries... dat is wel echt een spraakgebrek.
Correct, maar haar conclusie staat nog steedsquote:
Het zou ook wat zijn als die spontaan slap ging hangen zodra zij haar mond open trektquote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, daar gaat mijn piemel niet spontaan van bewegen helaas...
Ik heb nooit anders beweerd. Maakt mijn conclusie niet minder waar imoquote:
zeg dat maar niet tegen m'n moederquote:Op woensdag 15 december 2010 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Correct, maar haar conclusie staat nog steeds
Van een harde G en lange O dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is goed, roep haar even?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeg dat maar niet tegen m'n moeder
It will increase your chancesquote:
En dat is echt geen ondenkbaar scenario hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het zou ook wat zijn als die spontaan slap ging hangen zodra zij haar mond open trekt
Tsk.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat is echt geen ondenkbaar scenario hoor
Jij slikt toch alles in?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een accent
Mijn piemel beweegt daar ook niet echt van. Eigenlijk voornamelijk van andere dingenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote pre inderdaadquote:Op woensdag 15 december 2010 19:27 schreef JoeBravo het volgende:
een accent zal me worst wezen, zolang diegene maar verstaanbaar blijft.
Ik nietquote:
quote:
Mijn piemel beweegt als ik bepaalde spieren aanspanquote:Op woensdag 15 december 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn piemel beweegt daar ook niet echt van. Eigenlijk voornamelijk van andere dingen
Echt waarquote:Op woensdag 15 december 2010 19:28 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mijn piemel beweegt als ik bepaalde spieren aanspan
quote:
@ 3.10quote:Op woensdag 15 december 2010 19:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor uit de Achterhoek te komen hoor
quote:
Deerntje, dat vind ik ook een geweldig woordquote:
Wat heb je daar nu weer te zoeken?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef Barbusse het volgende:
En echt he, nu weer een banner over dating in frikkin' Amersfoort...
Daar hoor ik toch ook bijquote:Op woensdag 15 december 2010 19:32 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat is een privilege voorbehouden aan een select gezelschap
I dunno...schijnbaar willen mensen daar ook wel eens een date of zo?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je daar nu weer te zoeken?
Ik stem voor Enschedequote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I dunno...schijnbaar willen mensen daar ook wel eens een date of zo?
Ik krijg alleen maar alleenstaande mama's.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach je kan nog dieper zinken dan Amersfortquote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hè, verdikkie Tijnquote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nee, daar zou je een vrouw voor moeten zijn
Altijd hetzelfdequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar alleenstaande mama's.
Dan moet je maar naar Almere....milswanca-heaven daar...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Maar daar woon ik ook nietquote:
Ik helemaal nietsquote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
quote:
Gewoon nemen Tijn! Elektroshock zijn kruis, dan spant 'ie die bewuste spieren wel aan!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd hetzelfdenooit krijg ik een keer iets
I knowquote:
Hahaquote:Op woensdag 15 december 2010 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon nemen Tijn! Elektroshock zijn kruis, dan spant 'ie die bewuste spieren wel aan!
Als ie dat doet breek ik eerst zijn lucifer in tweeën, en breek daarna de rest van zijn lichaam als een lucifer.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon nemen Tijn! Elektroshock zijn kruis, dan spant 'ie die bewuste spieren wel aan!
Bekkenbodemspieren welquote:Op woensdag 15 december 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahagoed plan. Een kleine maar een penis is geen spier
Time is against usquote:
quote:
Where's the love?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ie dat doet breek ik eerst zijn lucifer in tweeën, en breek daarna de rest van zijn lichaam als een lucifer.
Ik laat GvsE die shocken toedienen en ik geniet van het resultaatquote:Op woensdag 15 december 2010 19:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ie dat doet breek ik eerst zijn lucifer in tweeën, en breek daarna de rest van zijn lichaam als een lucifer.
Die wel jaquote:
Lijstje slet van Singles en programmamaaksterquote:
Ripley doet iets met tv-programma's tochquote:
Ooh, op die fietsquote:Op woensdag 15 december 2010 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ripley doet iets met tv-programma's toch
Is ZIJ de reden dat er zoveel bagger op tv is?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ripley doet iets met tv-programma's toch
Hehequote:
Ze mocht op Fok! niet meer baggeren dus is ze maar TV programma's gaan makenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is ZIJ de reden dat er zoveel bagger op tv is?
/domquote:Op woensdag 15 december 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
Mensen die hoefkatrolontsteking als hoefkatrol omschrijven
ik ben 'm al zat voor SR begonnen isquote:
Moet ik er ff voor gaan staan zodat je niet kán rennen?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
pff de dagen lijken zoveel langer te gaan duren... Heb t gevoel dat ik mezelf weer voorbij aan het rennen ben
Zouden de dagen dan niet juist sneller moeten gaan?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
pff de dagen lijken zoveel langer te gaan duren... Heb t gevoel dat ik mezelf weer voorbij aan het rennen ben
Heb je nog kerstvakantie eigenlijk? Kan je even een beetje bijkomenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
MTEquote:Op woensdag 15 december 2010 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
zouden de dagen dan niet juist sneller moeten gaan?
Paarden hebben in hun benen hoefkatrollen, dit is een mechanisme waardoor het paard kan lopen. Bij een hoefkatrolontsteking raakt het gewricht ontstoken en verbeent.quote:
ja, nou, officieel niet dusquote:Op woensdag 15 december 2010 19:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Heb je nog kerstvakantie eigenlijk? Kan je even een beetje bijkomen
Ach sooquote:Op woensdag 15 december 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paarden hebben in hun benen hoefkatrollen, dit is een mechanisme waardoor het paard kan lopen. Bij een hoefkatrolontsteking raakt het gewricht ontstoken en verbeent.
Mensen die zeggen dat hun paard hoefkatrol heeft, bedoelen dus hoefkatrolontsteking. Ze kijken me raar aan als ik zeg dat mijn paard vier hoefkatrollen heeft
Vreselijk.quote:
Dat is Blof sowiesoquote:
Ja dat moet wel kunnen tochquote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, nou, officieel niet dusmaar ik denk dat ik n weekje regel tussen kerst en oud en nieuw ofzo.. Ik moet echt even relaxen en veel slapen
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet ik er ff voor gaan staan zodat je niet kán rennen?
Ik heb mijn momentenquote:
Dan gaat de tijd helemaal snel voorbijquote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, nou, officieel niet dusmaar ik denk dat ik n weekje regel tussen kerst en oud en nieuw ofzo.. Ik moet echt even relaxen en veel slapen
Nee, maar wel hoefkatrollenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach sooJouw paard heeft die ontsteking toch niet?
* AirwiN gaat pontificaal voor de aanstormende ldg staan!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
graag, uit mezelf stop ik nl niet waarschijnlijk
Anders was het geen paardquote:
MIquote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN gaat pontificaal voor de aanstormende ldg staan!
Zover ging mijn intellect nog nèt na jouw uitlegquote:
Ik heb er speciaal voor jou nog een editje aan toegevoegdquote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zover ging mijn intellect nog nèt na jouw uitleg
Stampede?quote:
Volgend jaar dus de Nederlandse....quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Kluts het volgende:
Het vlaamse woord van het jaar:
Tentsletje.
* littledrummergirl botst keihard tegen air aan, kukelt op haar kont en scheld en vloekt dat air in de weg staatquote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN gaat pontificaal voor de aanstormende ldg staan!
Ik niet, ik vind hem goed.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben 'm al zat voor SR begonnen is
Jij hebt mij duidelijk nog nooit gezienquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl botst keihard tegen air aan, kukelt op haar kont en scheld en vloekt dat air in de weg staat![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal voor jou nog een editje aan toegevoegd
Ja, ik hoorde het vanmorgen toen ik door België reed al.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Kluts het volgende:
Het vlaamse woord van het jaar:
Tentsletje.
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl botst keihard tegen air aan, kukelt op haar kont en scheld en vloekt dat air in de weg staat![]()
Je bent weer de bloemetjes buiten aan het zetten in Frankrijk?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het vanmorgen toen ik door België reed al.
en jij mij nietquote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt mij duidelijk nog nooit gezien
Ik weet wel iets wat jou doet stoppen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent weer de bloemetjes buiten aan het zetten in Frankrijk?
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt mij duidelijk nog nooit gezien
ik wou het niet zeggenquote:
Ik ben arrogant en naïef genoeg om te denken dat jij mij niet omver kan lopen.quote:
Hiervoor mute ik mijn eigen muziek ffquote:
Wat doe je dan op fok? Lekkere francaises daar!quote:
quote:
1m96quote:
Onmundig liefquote:
Ik zit nu thuis, ik voel me niet zo lekker dus ik heb de rit van vanavond maar even geskipt. Ik heb er geen zin in om 1500 km van huis helemaal ziek te worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat doe je dan op fok? Lekkere francaises daar!
Ik kan mij ergere dingen voorstellenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben arrogant en naïef genoeg om te denken dat jij mij niet omver kan lopen.
Ja, tot oud en nieuw.quote:
Jij wilt geen thermometer toegediend worden door een frans murmelend verpleegstertje, maar door een struise drentse?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis, ik voel me niet zo lekker dus ik heb de rit van vanavond maar even geskipt. Ik heb er geen zin in om 1500 km van huis helemaal ziek te worden.
Hoe lang is zij dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef RealZeus het volgende:
Niet veel langer dan LDG dus.
Inderdaad: RIP Air.
Ik wil helemaal geen thermometer, je denkt toch niet dat ik voor een aanstormend griepje een thermometer nodig heb.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt geen thermometer toegediend worden door een frans murmelend verpleegstertje, maar door een struise drentse?
Ik ben niet twents, en al 17 jaar weg uit de achterhoekquote:
Dat is tenmiste iets.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, tot oud en nieuw.
En dan wordt het in februari weer drukker, maar ik moet eens even kijken of er dan al wat anders is want dat bloemen rijden is echt slopend.
Dan is ze dus ook niet littlequote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe de verpleegster eruit zietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen thermometer, je denkt toch niet dat ik voor een aanstormend griepje een thermometer nodig heb.
Goed excuusquote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet twents, en al 17 jaar weg uit de achterhoek
Nee.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is ze dus ook niet littleDat kan ik niemand van 196 niet noemen.
Nog langer volgens mij ruim 1.90quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis ergens ver in de 1,80. 1,85/1,87, zoiets.
Dan gebruik ik liever mijn "thermometer" bij die verpleegster.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe de verpleegster eruit ziet
En ik woon in een goed cocktailoord. Scoor ik daar ook mee?quote:
Gelijk heb jequote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan gebruik ik liever mijn "thermometer" bij die verpleegster.
Tijn, geloof me nou maar als ik zeg dat ze geen 1,90 is. En ik heb dichtbij genoeg gestaan om dat te kunnen schatten.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog langer volgens mij ruim 1.90
Lange vrouwen!quote:
Eerst leren ontvangen voordat je leert geven kerelquote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan gebruik ik liever mijn "thermometer" bij die verpleegster.
Ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn, geloof me nou maar als ik zeg dat ze geen 1,90 is. En ik heb dichtbij genoeg gestaan om dat te kunnen schatten.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerst leren ontvangen voordat je leert geven kerel
Jaquote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik woon in een goed cocktailoord. Scoor ik daar ook mee?
Suggereer je nou dat RZ eerst een thermometer van iemand anders moet proberen voor 'ie de zijne weggeeft?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef Barbusse het volgende:
Eerst leren ontvangen voordat je leert geven kerel
Ah, fuck itquote:
En ik was al niet lekker.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat RZ eerst een thermometer van iemand anders moet proberen voor 'ie de zijne weggeeft?
je doet alsof ik zowat 2 meter ben joh!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
1.90 IS zowat twee meterquote:Op woensdag 15 december 2010 20:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je doet alsof ik zowat 2 meter ben joh!
Jij was degene met grootheidswaanzin die mij uitmaakte voor kaboutert.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je doet alsof ik zowat 2 meter ben joh!
Nee, dat is afhankelijk van wat hij bereid is te ontvangen. En jouw dirty mind natuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat RZ eerst een thermometer van iemand anders moet proberen voor 'ie de zijne weggeeft?
De cocktails staan klaarquote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Ik moet toch eens een reisje Malta boeken
Hoe dichtbij heb je dan gestaan? Vertelquote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn, ik denk en ik hoop vooral ook dat ik dichterbij haar heb gestaan dan jij.
Tijn, pleasequote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe dichtbij heb je dan gestaan? Vertel
Kerststress?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef -Engel- het volgende:
Ik haat kerststress..... ik vind het K.u.t. dat ik het dinnetje niet aan de lijn krijg.....
Hi lieve mensenGelukkig ist es wieder Feierabend
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe dichtbij heb je dan gestaan? Vertel
Hoi Engeltjequote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef -Engel- het volgende:
Ik haat kerststress..... ik vind het K.u.t. dat ik het dinnetje niet aan de lijn krijg.....
Hi lieve mensenGelukkig ist es wieder Feierabend
Ik stond op het punt om 'kleine meisjesquote:
Anytime, baby!quote:
1.90 red ik ook nietquote:
Ook nog lekker op zijn rotterdamsquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij was degene met grootheidswaanzin die mij uitmaakte voor kaboutert.
RZ lijkt mij iemand die vooral geeft.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Barbusse het volgende:
Nee, dat is afhankelijk van wat hij bereid is te ontvangen. En jouw dirty mind natuurlijk.
Kleintje!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
1.90 red ik ook niet1.85 max
Daar heb ik jou ook niet voor nodigquote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Tijn, ik weiger pertinent om LDG en mij in jouw fapfantasie te laten voorkomen.
Nee dus.
Jij ook al?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om 'kleine meisjes' te posten. Maar of dat nou zo verstandig is met al dat kinderpornonieuws deze week.
Ik gok 1,87.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
1.90 red ik ook niet1.85 max
Nee, dat klonk niet Rotterdams.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ook nog lekker op zijn rotterdamskaboutert
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
RZ lijkt mij iemand die vooral geeft.
Vraag het dan niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik jou ook niet voor nodig
waarom zett je er een T achter ttan?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat klonk niet Rotterdams.
En dat is bijzonder aardig van hem natuurlijk, maar dat reduceert zijn kans op dat franse verpleegstertje significant.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
RZ lijkt mij iemand die vooral geeft.
Daarom vraag ik het nietquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik jou ook niet voor nodig
Oeh, slim jaquote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om 'kleine meisjes' te posten. Maar of dat nou zo verstandig is met al dat kinderpornonieuws deze week.
Er zijn meer accenten die het zo uitspreken is het was een mengelmoes.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
waarom zett je er een T achter ttan?
Ik wil geen Frans verpleegstertje. Gisteren in het restaurant hadden we een serveerster... met een snor.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat is bijzonder aardig van hem natuurlijk, maar dat reduceert zijn kans op dat franse verpleegstertje significant.
Yo malta-manquote:
Hoe kosmopoliet bunne gij!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zijn meer accenten die het zo uitspreken is het was een mengelmoes.
Nieuwschierigheid FTWquote:
met de natte t jeweetsquote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ook nog lekker op zijn rotterdamskaboutert
Bedenk wel dat een gezonde relatie een goede balans heeft tussen geven en nemen. Veel geven is dus niet per definitie goed.quote:
Drukdrukdruk....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yo malta-man
Ja Kerststress .... alle opdrachten moeten voor de kerst worden afgerond en dan nog de losse verzoekjes.... gister en vandaag was waaaaaaaaaanzin.... maar gelukkig heb ik weer een kleine beetje orde weten te scheppen
+1quote:Op woensdag 15 december 2010 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedenk wel dat een gezonde relatie een goede balans heeft tussen geven en nemen. Veel geven is dus niet per definitie goed.
Jij hebt weer andere kwaliteiten.quote:
Jij sputterde heul niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met de natte t jeweets
Wat nou, chagrijn?quote:
Spetter, spitter, spater, lekker in het waterquote:Op woensdag 15 december 2010 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met de natte t jeweets
Ik mag hopen dat dit de meest overbodige zinnige opmerking van dit topic gaat worden...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedenk wel dat een gezonde relatie een goede balans heeft tussen geven en nemen. Veel geven is dus niet per definitie goed.
Alfred J. Kwakquote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spetter, spitter, spater, lekker in het water
Zinnige opmerking zijn nooit overbodigquote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit de meest overbodige zinnige opmerking van dit topic gaat worden...
Overbodig is het sowieso niet, gezien het gegeven dat een aantal posters alhier een abonnement voor het leven op deze reeks lijken te hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik mag hopen dat dit de meest overbodige zinnige opmerking van dit topic gaat worden...
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overbodig is het sowieso niet, gezien het gegeven dat een aantal posters alhier een abonnement voor het leven op deze reeks lijken te hebben.
Nah, don't think that's the problemquote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overbodig is het sowieso niet, gezien het gegeven dat een aantal posters alhier een abonnement voor het leven op deze reeks lijken te hebben.
Nee, het moet van twee kanten komen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterker nog, dat kan heel beklemmend werken.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt het afgelopen jaar nog een relatie gehad die langer dan een maand duurde. Derhalve hoef jij je niet aangesproken te voelen. Het mag natuurlijk wel.quote:
Zonnesteek en drank en zulksquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh ja, je woont op Malta, dan snap je hem niet,
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere kwaliteiten.
[ONZ] Uiteraard moet je de dame in kwestie wel veel geven!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Kluts het volgende:
Sterker nog, dat kan heel beklemmend werken.
Nee? Dat is niet de reden dat ik het volgens jou niet snap? Gelukkig, dan ga ik er nog even mee door, met die zon en cocktails. Who wants to join?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt het afgelopen jaar nog een relatie gehad die langer dan een maand duurde. Derhalve hoef jij je niet aangesproken te voelen. Het mag natuurlijk wel.
Gelukkig ben ik niet meer zo melancholisch als gisterenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt het afgelopen jaar nog een relatie gehad die langer dan een maand duurde. Derhalve hoef jij je niet aangesproken te voelen. Het mag natuurlijk wel.
Me, me, meeeequote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee? Dat is niet de reden dat ik het volgens jou niet snap? Gelukkig, dan ga ik er nog even mee door, met die zon en cocktails. Who wants to join?
dat.quote:
Jij mag altijd komenquote:
Jij ookquote:
Waar loop je stage?quote:
Ook alleen maar omdat mensen niet doen wat ze moeten doen.....quote:
Waar had je last van?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig ben ik niet meer zo melancholisch als gisteren
Dat zeg ik toch net?quote:
Oh, daar heb ik wel zo'n godsgruwelijke hekel aan zeg...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat mensen niet doen wat ze moeten doen.....
maar goed dat is iets voor on the go
En dan kom je geeneens even je hart luchten bij me?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
Dat zeg ik toch net?
Zag bepaalde dingen niet meer zitten.
overal waar of t ook maar kant, plakt de t erachterantquote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
waarom zett je er een T achter ttan?
Jij was er nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan kom je geeneens even je hart luchten bij me?
Ga werk zoeken danquote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, als ik weer werk heb, zal je mij nooit meer horen klagen over werk...... Ben het thuis zitten en de financiele ellende er van helemaal zat....
dat ga ik niet beloven.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, als ik weer werk heb, zal je mij nooit meer horen klagen over werk...... Ben het thuis zitten en de financiele ellende er van helemaal zat....
Jofu is your menquote:
Genoeg werk,,eisen bijstellen als je echt wil werken.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
Maatjesproject voor mensen met niet-aangeboren hersenletsel. 1ejaar dus stelt niet echt veel voor.quote:
Groot gelijkquote:
quote:
Trust me, dat is geen garantie op werkquote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Genoeg werk,,eisen bijstellen als je echt wil werken.
Eisen bijstellen worden mijn rekeningen niet van betaaldquote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Genoeg werk,,eisen bijstellen als je echt wil werken.
HBO?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Gasol het volgende:
[..]
Maatjesproject voor mensen met niet-aangeboren hersenletsel. 1ejaar dus stelt niet echt veel voor.
right *english nazi*quote:
vandaag tot 18:45 overgewerktquote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Barbusse het volgende:
Oh, daar heb ik wel zo'n godsgruwelijke hekel aan zeg...
Ja, alleen vrouwen blijven toch de voorkeur behoudenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Man
Enne jij was van de 'men' toch?
Godsgruwelijk shitweer. Als ik langer dan een week zou blijven zou ik depri worden. De volgende keer kom ik in de lente/zomer...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vandaag tot 18:45 overgewerkt
But anyway>>>>> Koud he?
Ja, HBO social work. Het is een stage op het niveau van vrijwilligerswerk... dus gewoon met mijn maatjes 1x in de 2 weken 4u dingen doen. de ene week met de één en de andere week met de ander. Boodschappen doen, koken, gamen, slap lullen, de stad in, naar concerten, musea etc.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HBO?
Wat moet je doen op je stage?
Typo.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
right *english nazi*
En nee, je hebt niet gelijk....Zoek al genoeg....
En daarom, geen kerstkaarten!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb hele goedkope kerstkaarten bij De AH gekocht, maar die dingen zijn echt fout. Nou snap ik waarom ze geen drol kosten.![]()
Kerstkaarten schrijven
Goed idee....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godsgruwelijk shitweer. Als ik langer dan een week zou blijven zou ik depri worden. De volgende keer kom ik in de lente/zomer...
Holy shitquote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Watertornado het volgende:
Zo, hoi iedereen hiero!
Ik heb weer eens mijn Apres Ski Hut collectie opgezet!![]()
![]()
Met een paar Tripels erbij, ik ben helemaal heppie!
Maar je moet dan ook gezellig met mij voor de haard zitten met een goede wijn erbijquote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godsgruwelijk shitweer. Als ik langer dan een week zou blijven zou ik depri worden. De volgende keer kom ik in de lente/zomer...
Je bent je ervan bewust dat dat niet bepaald pluspunten zijn hier?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Watertornado het volgende:
![]()
Leuk werk?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ja, HBO social work. Het is een stage op het niveau van vrijwilligerswerk... dus gewoon met mijn maatjes 1x in de 2 weken 4u dingen doen. de ene week met de één en de andere week met de ander. Boodschappen doen, koken, gamen, slap lullen, de stad in, naar concerten, musea etc.
Die heb ik nog wel eens...quote:
Wrong... Enige eis die ik heb is een salaris die mijn rekeningen betaalt.... Maar goed, die zijn er niet.... Nou ja, ze zijn er wel, maar krijg alleen maar afwijzingen......quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Typo.
Volgens mij vind je niks dat aan jouw eisen voldoet.
Speak for yourself!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat dat niet bepaald pluspunten zijn hier?
Had je zo'n hoog salaris dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wrong... Enige eis die ik heb is een salaris die mijn rekeningen betaalt.... Maar goed, die zijn er niet.... Nou ja, ze zijn er wel, maar krijg alleen maar afwijzingen......
Als ik nu weg zou gaan, laat ik twee slapende peuters achter. En ik ben dan misschien niet zo'n grote kindervriend, dat kan ik echt niet makenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je moet dan ook gezellig met mij voor de haard zitten met een goede wijn erbij
Maar jij hebt geen tijd
Ik vermaak me wel hoor, met mijn ene maatje sowieso, die is van mijn leeftijd en heeft ook wel dezelfde interesses, en de ander is een man van in de 50 waarmee het nog een beetje stroef loopt.quote:
Dan voldoen ze toch niet aan je eisen?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wrong... Enige eis die ik heb is een salaris die mijn rekeningen betaalt.... Maar goed, die zijn er niet.... Nou ja, ze zijn er wel, maar krijg alleen maar afwijzingen......
Je bent toch echt in de minderheid hoor, hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef Samzz het volgende:
Speak for yourself!
Ik vind apres ski op z'n tijd best tof
Dat kan me geen derrière schelen. Ik ben toch single dus geen vrouw die me erop gaat terechtwijzen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat dat niet bepaald pluspunten zijn hier?
Wel aan mijn eisen, maar ik blijkbaar niet aan die van hun...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan voldoen ze toch niet aan je eisen?
Financiele opleiding had je toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij erg lastig. Weet je al welke richting je op wilt?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel hoor, met mijn ene maatje sowieso, die is van mijn leeftijd en heeft ook wel dezelfde interesses, en de ander is een man van in de 50 waarmee het nog een beetje stroef loopt.
Nee, dat doen wij welquote:Op woensdag 15 december 2010 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan me geen derrière schelen. Ik ben toch single dus geen vrouw die me erop gaat terechtwijzen.
Wait, what?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik nu weg zou gaan, laat ik twee slapende peuters achter. En ik ben dan misschien niet zo'n grote kindervriend, dat kan ik echt niet maken
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Watertornado het volgende:
Zo, hoi iedereen hiero!
![]()
Met een paar Tripels erbij, ik ben helemaal heppie!
Hoger dat het branche gemiddelde?quote:
Yup. De dochters van m'n zus.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wait, what?
Je bent in Nederland en dan ga je oppassen?
Maakt me dat minder Single en minder hier?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent toch echt in de minderheid hoor, hier.
Nee, niet van skihut-meuk.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef Watertornado het volgende:
Wat? Houden jullie niet van gelukkige en vrolijke mensen?
Nee, bah!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van de skihut word ik niet gelukkig. Eerder ongelukkig wat een wansmaak is datquote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
A joh... het is voor het goede doelquote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel eens...slechte ook, gezien het feit dat ik nu hier zit, en niet in de lente/zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |