I dunno...schijnbaar willen mensen daar ook wel eens een date of zo?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je daar nu weer te zoeken?
Ik stem voor Enschedequote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I dunno...schijnbaar willen mensen daar ook wel eens een date of zo?
Ik krijg alleen maar alleenstaande mama's.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach je kan nog dieper zinken dan Amersfortquote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hè, verdikkie Tijnquote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nee, daar zou je een vrouw voor moeten zijn
Altijd hetzelfdequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar alleenstaande mama's.
Dan moet je maar naar Almere....milswanca-heaven daar...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Maar daar woon ik ook nietquote:
Ik helemaal nietsquote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
quote:
Gewoon nemen Tijn! Elektroshock zijn kruis, dan spant 'ie die bewuste spieren wel aan!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd hetzelfdenooit krijg ik een keer iets
I knowquote:
Hahaquote:Op woensdag 15 december 2010 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon nemen Tijn! Elektroshock zijn kruis, dan spant 'ie die bewuste spieren wel aan!
Als ie dat doet breek ik eerst zijn lucifer in tweeën, en breek daarna de rest van zijn lichaam als een lucifer.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon nemen Tijn! Elektroshock zijn kruis, dan spant 'ie die bewuste spieren wel aan!
Bekkenbodemspieren welquote:Op woensdag 15 december 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahagoed plan. Een kleine maar een penis is geen spier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |