Dat snap ik, maar Paul als in Pauw+l en niet Poal.quote:
Niet het meeste aantrekkelijke/sexy accentquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar Paul als in Pauw+l en niet Poal.
Ik heb een accent
Onmundigquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een accent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wat vind je dan wel een sexy accent?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet het meeste aantrekkelijke/sexy accent
ergens tussen Paul en Poal in, 't liefst zo snel mogelijk, zodat het niet opvaltquote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over lullen gesproken...
Hoe spreken jullie in het westen Paul uit?
Bij ons klinkt het als Poal...
Ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een accent
Brabants/Limburgs met een zachte Gquote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel een sexy accent?
Maar dat interesseert mij dan weer geen kutquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet het meeste aantrekkelijke/sexy accent
Ik ook. Een beetje. En heul errig as ik da wil..quote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een accent
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onmundig
Alderbastend schik hebb'nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is onmeunig
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Alleen een Amsterdams of Gooi's accent is ergerquote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat interesseert mij dan weer geen kut
Ik kan heel goed accentloos praten er zijn alleen een paar woordjes waar je het bij mij duidelijk aan merktquote:Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook. Een beetje. En heul erg as ik da wil..
Logisch, met zo'n naamquote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ergens tussen Paul en Poal in, 't liefst zo snel mogelijk, zodat het niet opvalt
Fries is een taal.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan heel goed accentloos praten er zijn alleen een paar woordjes waar je het bij mij duidelijk aan merktAch, accenten
Behalve Fries... dat is wel echt een spraakgebrek.
Nee, daar gaat mijn piemel niet spontaan van bewegen helaas...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Brabants/Limburgs met een zachte G
Die zachte g zit er toch wel hier hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan heel goed accentloos praten er zijn alleen een paar woordjes waar je het bij mij duidelijk aan merktAch, accenten
Behalve Fries... dat is wel echt een spraakgebrek.
Correct, maar haar conclusie staat nog steedsquote:
Het zou ook wat zijn als die spontaan slap ging hangen zodra zij haar mond open trektquote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, daar gaat mijn piemel niet spontaan van bewegen helaas...
Ik heb nooit anders beweerd. Maakt mijn conclusie niet minder waar imoquote:
zeg dat maar niet tegen m'n moederquote:Op woensdag 15 december 2010 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Correct, maar haar conclusie staat nog steeds
Van een harde G en lange O dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is goed, roep haar even?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeg dat maar niet tegen m'n moeder
It will increase your chancesquote:
En dat is echt geen ondenkbaar scenario hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het zou ook wat zijn als die spontaan slap ging hangen zodra zij haar mond open trekt
Tsk.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat is echt geen ondenkbaar scenario hoor
Jij slikt toch alles in?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een accent
Mijn piemel beweegt daar ook niet echt van. Eigenlijk voornamelijk van andere dingenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote pre inderdaadquote:Op woensdag 15 december 2010 19:27 schreef JoeBravo het volgende:
een accent zal me worst wezen, zolang diegene maar verstaanbaar blijft.
Ik nietquote:
quote:
Mijn piemel beweegt als ik bepaalde spieren aanspanquote:Op woensdag 15 december 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn piemel beweegt daar ook niet echt van. Eigenlijk voornamelijk van andere dingen
Echt waarquote:Op woensdag 15 december 2010 19:28 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mijn piemel beweegt als ik bepaalde spieren aanspan
quote:
@ 3.10quote:Op woensdag 15 december 2010 19:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor uit de Achterhoek te komen hoor
quote:
Deerntje, dat vind ik ook een geweldig woordquote:
Wat heb je daar nu weer te zoeken?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef Barbusse het volgende:
En echt he, nu weer een banner over dating in frikkin' Amersfoort...
Daar hoor ik toch ook bijquote:Op woensdag 15 december 2010 19:32 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat is een privilege voorbehouden aan een select gezelschap
I dunno...schijnbaar willen mensen daar ook wel eens een date of zo?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je daar nu weer te zoeken?
Ik stem voor Enschedequote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I dunno...schijnbaar willen mensen daar ook wel eens een date of zo?
Ik krijg alleen maar alleenstaande mama's.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach je kan nog dieper zinken dan Amersfortquote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hè, verdikkie Tijnquote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nee, daar zou je een vrouw voor moeten zijn
Altijd hetzelfdequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar alleenstaande mama's.
Dan moet je maar naar Almere....milswanca-heaven daar...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Maar daar woon ik ook nietquote:
Ik helemaal nietsquote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
quote:
Gewoon nemen Tijn! Elektroshock zijn kruis, dan spant 'ie die bewuste spieren wel aan!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd hetzelfdenooit krijg ik een keer iets
I knowquote:
Hahaquote:Op woensdag 15 december 2010 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon nemen Tijn! Elektroshock zijn kruis, dan spant 'ie die bewuste spieren wel aan!
Als ie dat doet breek ik eerst zijn lucifer in tweeën, en breek daarna de rest van zijn lichaam als een lucifer.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon nemen Tijn! Elektroshock zijn kruis, dan spant 'ie die bewuste spieren wel aan!
Bekkenbodemspieren welquote:Op woensdag 15 december 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahagoed plan. Een kleine maar een penis is geen spier
Time is against usquote:
quote:
Where's the love?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ie dat doet breek ik eerst zijn lucifer in tweeën, en breek daarna de rest van zijn lichaam als een lucifer.
Ik laat GvsE die shocken toedienen en ik geniet van het resultaatquote:Op woensdag 15 december 2010 19:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ie dat doet breek ik eerst zijn lucifer in tweeën, en breek daarna de rest van zijn lichaam als een lucifer.
Die wel jaquote:
Lijstje slet van Singles en programmamaaksterquote:
Ripley doet iets met tv-programma's tochquote:
Ooh, op die fietsquote:Op woensdag 15 december 2010 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ripley doet iets met tv-programma's toch
Is ZIJ de reden dat er zoveel bagger op tv is?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ripley doet iets met tv-programma's toch
Hehequote:
Ze mocht op Fok! niet meer baggeren dus is ze maar TV programma's gaan makenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is ZIJ de reden dat er zoveel bagger op tv is?
/domquote:Op woensdag 15 december 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
Mensen die hoefkatrolontsteking als hoefkatrol omschrijven
ik ben 'm al zat voor SR begonnen isquote:
Moet ik er ff voor gaan staan zodat je niet kán rennen?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
pff de dagen lijken zoveel langer te gaan duren... Heb t gevoel dat ik mezelf weer voorbij aan het rennen ben
Zouden de dagen dan niet juist sneller moeten gaan?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
pff de dagen lijken zoveel langer te gaan duren... Heb t gevoel dat ik mezelf weer voorbij aan het rennen ben
Heb je nog kerstvakantie eigenlijk? Kan je even een beetje bijkomenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
MTEquote:Op woensdag 15 december 2010 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
zouden de dagen dan niet juist sneller moeten gaan?
Paarden hebben in hun benen hoefkatrollen, dit is een mechanisme waardoor het paard kan lopen. Bij een hoefkatrolontsteking raakt het gewricht ontstoken en verbeent.quote:
ja, nou, officieel niet dusquote:Op woensdag 15 december 2010 19:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Heb je nog kerstvakantie eigenlijk? Kan je even een beetje bijkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |