Dat snap ik, maar Paul als in Pauw+l en niet Poal.quote:
Niet het meeste aantrekkelijke/sexy accentquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar Paul als in Pauw+l en niet Poal.
Ik heb een accent
Onmundigquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een accent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wat vind je dan wel een sexy accent?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet het meeste aantrekkelijke/sexy accent
ergens tussen Paul en Poal in, 't liefst zo snel mogelijk, zodat het niet opvaltquote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over lullen gesproken...
Hoe spreken jullie in het westen Paul uit?
Bij ons klinkt het als Poal...
Ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een accent
Brabants/Limburgs met een zachte Gquote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel een sexy accent?
Maar dat interesseert mij dan weer geen kutquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet het meeste aantrekkelijke/sexy accent
Ik ook. Een beetje. En heul errig as ik da wil..quote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een accent
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onmundig
Alderbastend schik hebb'nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is onmeunig
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Alleen een Amsterdams of Gooi's accent is ergerquote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat interesseert mij dan weer geen kut
Ik kan heel goed accentloos praten er zijn alleen een paar woordjes waar je het bij mij duidelijk aan merktquote:Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook. Een beetje. En heul erg as ik da wil..
Logisch, met zo'n naamquote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ergens tussen Paul en Poal in, 't liefst zo snel mogelijk, zodat het niet opvalt
Fries is een taal.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan heel goed accentloos praten er zijn alleen een paar woordjes waar je het bij mij duidelijk aan merktAch, accenten
Behalve Fries... dat is wel echt een spraakgebrek.
Nee, daar gaat mijn piemel niet spontaan van bewegen helaas...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Brabants/Limburgs met een zachte G
Die zachte g zit er toch wel hier hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan heel goed accentloos praten er zijn alleen een paar woordjes waar je het bij mij duidelijk aan merktAch, accenten
Behalve Fries... dat is wel echt een spraakgebrek.
Correct, maar haar conclusie staat nog steedsquote:
Het zou ook wat zijn als die spontaan slap ging hangen zodra zij haar mond open trektquote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, daar gaat mijn piemel niet spontaan van bewegen helaas...
Ik heb nooit anders beweerd. Maakt mijn conclusie niet minder waar imoquote:
zeg dat maar niet tegen m'n moederquote:Op woensdag 15 december 2010 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Correct, maar haar conclusie staat nog steeds
Van een harde G en lange O dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, daar gaat mijn piemel niet spontaan van bewegen helaas...
Is goed, roep haar even?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeg dat maar niet tegen m'n moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |