Waar had je last van?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig ben ik niet meer zo melancholisch als gisteren
Dat zeg ik toch net?quote:
Oh, daar heb ik wel zo'n godsgruwelijke hekel aan zeg...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat mensen niet doen wat ze moeten doen.....
maar goed dat is iets voor on the go
En dan kom je geeneens even je hart luchten bij me?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
Dat zeg ik toch net?
Zag bepaalde dingen niet meer zitten.
overal waar of t ook maar kant, plakt de t erachterantquote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
waarom zett je er een T achter ttan?
Jij was er nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan kom je geeneens even je hart luchten bij me?
Ga werk zoeken danquote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, als ik weer werk heb, zal je mij nooit meer horen klagen over werk...... Ben het thuis zitten en de financiele ellende er van helemaal zat....
dat ga ik niet beloven.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, als ik weer werk heb, zal je mij nooit meer horen klagen over werk...... Ben het thuis zitten en de financiele ellende er van helemaal zat....
Jofu is your menquote:
Genoeg werk,,eisen bijstellen als je echt wil werken.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
Maatjesproject voor mensen met niet-aangeboren hersenletsel. 1ejaar dus stelt niet echt veel voor.quote:
Groot gelijkquote:
quote:
Trust me, dat is geen garantie op werkquote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Genoeg werk,,eisen bijstellen als je echt wil werken.
Eisen bijstellen worden mijn rekeningen niet van betaaldquote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Genoeg werk,,eisen bijstellen als je echt wil werken.
HBO?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Gasol het volgende:
[..]
Maatjesproject voor mensen met niet-aangeboren hersenletsel. 1ejaar dus stelt niet echt veel voor.
right *english nazi*quote:
vandaag tot 18:45 overgewerktquote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Barbusse het volgende:
Oh, daar heb ik wel zo'n godsgruwelijke hekel aan zeg...
Ja, alleen vrouwen blijven toch de voorkeur behoudenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Man
Enne jij was van de 'men' toch?
Godsgruwelijk shitweer. Als ik langer dan een week zou blijven zou ik depri worden. De volgende keer kom ik in de lente/zomer...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vandaag tot 18:45 overgewerkt
But anyway>>>>> Koud he?
Ja, HBO social work. Het is een stage op het niveau van vrijwilligerswerk... dus gewoon met mijn maatjes 1x in de 2 weken 4u dingen doen. de ene week met de één en de andere week met de ander. Boodschappen doen, koken, gamen, slap lullen, de stad in, naar concerten, musea etc.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HBO?
Wat moet je doen op je stage?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |