Zonnesteek en drank en zulksquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh ja, je woont op Malta, dan snap je hem niet,
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere kwaliteiten.
[ONZ] Uiteraard moet je de dame in kwestie wel veel geven!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Kluts het volgende:
Sterker nog, dat kan heel beklemmend werken.
Nee? Dat is niet de reden dat ik het volgens jou niet snap? Gelukkig, dan ga ik er nog even mee door, met die zon en cocktails. Who wants to join?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt het afgelopen jaar nog een relatie gehad die langer dan een maand duurde. Derhalve hoef jij je niet aangesproken te voelen. Het mag natuurlijk wel.
Gelukkig ben ik niet meer zo melancholisch als gisterenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt het afgelopen jaar nog een relatie gehad die langer dan een maand duurde. Derhalve hoef jij je niet aangesproken te voelen. Het mag natuurlijk wel.
Me, me, meeeequote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee? Dat is niet de reden dat ik het volgens jou niet snap? Gelukkig, dan ga ik er nog even mee door, met die zon en cocktails. Who wants to join?
dat.quote:
Jij mag altijd komenquote:
Jij ookquote:
Waar loop je stage?quote:
Ook alleen maar omdat mensen niet doen wat ze moeten doen.....quote:
Waar had je last van?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig ben ik niet meer zo melancholisch als gisteren
Dat zeg ik toch net?quote:
Oh, daar heb ik wel zo'n godsgruwelijke hekel aan zeg...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat mensen niet doen wat ze moeten doen.....
maar goed dat is iets voor on the go
En dan kom je geeneens even je hart luchten bij me?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
Dat zeg ik toch net?
Zag bepaalde dingen niet meer zitten.
overal waar of t ook maar kant, plakt de t erachterantquote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
waarom zett je er een T achter ttan?
Jij was er nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan kom je geeneens even je hart luchten bij me?
Ga werk zoeken danquote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, als ik weer werk heb, zal je mij nooit meer horen klagen over werk...... Ben het thuis zitten en de financiele ellende er van helemaal zat....
dat ga ik niet beloven.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, als ik weer werk heb, zal je mij nooit meer horen klagen over werk...... Ben het thuis zitten en de financiele ellende er van helemaal zat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |