Ik wil geen Frans verpleegstertje. Gisteren in het restaurant hadden we een serveerster... met een snor.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat is bijzonder aardig van hem natuurlijk, maar dat reduceert zijn kans op dat franse verpleegstertje significant.
Yo malta-manquote:
Hoe kosmopoliet bunne gij!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zijn meer accenten die het zo uitspreken is het was een mengelmoes.
Nieuwschierigheid FTWquote:
met de natte t jeweetsquote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ook nog lekker op zijn rotterdamskaboutert
Bedenk wel dat een gezonde relatie een goede balans heeft tussen geven en nemen. Veel geven is dus niet per definitie goed.quote:
Drukdrukdruk....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yo malta-man
Ja Kerststress .... alle opdrachten moeten voor de kerst worden afgerond en dan nog de losse verzoekjes.... gister en vandaag was waaaaaaaaaanzin.... maar gelukkig heb ik weer een kleine beetje orde weten te scheppen
+1quote:Op woensdag 15 december 2010 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedenk wel dat een gezonde relatie een goede balans heeft tussen geven en nemen. Veel geven is dus niet per definitie goed.
Jij hebt weer andere kwaliteiten.quote:
Jij sputterde heul niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met de natte t jeweets
Wat nou, chagrijn?quote:
Spetter, spitter, spater, lekker in het waterquote:Op woensdag 15 december 2010 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met de natte t jeweets
Ik mag hopen dat dit de meest overbodige zinnige opmerking van dit topic gaat worden...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedenk wel dat een gezonde relatie een goede balans heeft tussen geven en nemen. Veel geven is dus niet per definitie goed.
Alfred J. Kwakquote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spetter, spitter, spater, lekker in het water
Zinnige opmerking zijn nooit overbodigquote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit de meest overbodige zinnige opmerking van dit topic gaat worden...
Overbodig is het sowieso niet, gezien het gegeven dat een aantal posters alhier een abonnement voor het leven op deze reeks lijken te hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik mag hopen dat dit de meest overbodige zinnige opmerking van dit topic gaat worden...
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overbodig is het sowieso niet, gezien het gegeven dat een aantal posters alhier een abonnement voor het leven op deze reeks lijken te hebben.
Nah, don't think that's the problemquote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overbodig is het sowieso niet, gezien het gegeven dat een aantal posters alhier een abonnement voor het leven op deze reeks lijken te hebben.
Nee, het moet van twee kanten komen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterker nog, dat kan heel beklemmend werken.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |