Jofu is your menquote:
Genoeg werk,,eisen bijstellen als je echt wil werken.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, als ik weer werk heb, zal je mij nooit meer horen klagen over werk...... Ben het thuis zitten en de financiele ellende er van helemaal zat....
Maatjesproject voor mensen met niet-aangeboren hersenletsel. 1ejaar dus stelt niet echt veel voor.quote:
Groot gelijkquote:
quote:
Trust me, dat is geen garantie op werkquote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Genoeg werk,,eisen bijstellen als je echt wil werken.
Eisen bijstellen worden mijn rekeningen niet van betaaldquote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Genoeg werk,,eisen bijstellen als je echt wil werken.
HBO?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Gasol het volgende:
[..]
Maatjesproject voor mensen met niet-aangeboren hersenletsel. 1ejaar dus stelt niet echt veel voor.
right *english nazi*quote:
vandaag tot 18:45 overgewerktquote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Barbusse het volgende:
Oh, daar heb ik wel zo'n godsgruwelijke hekel aan zeg...
Ja, alleen vrouwen blijven toch de voorkeur behoudenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Man
Enne jij was van de 'men' toch?
Godsgruwelijk shitweer. Als ik langer dan een week zou blijven zou ik depri worden. De volgende keer kom ik in de lente/zomer...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vandaag tot 18:45 overgewerkt
But anyway>>>>> Koud he?
Ja, HBO social work. Het is een stage op het niveau van vrijwilligerswerk... dus gewoon met mijn maatjes 1x in de 2 weken 4u dingen doen. de ene week met de één en de andere week met de ander. Boodschappen doen, koken, gamen, slap lullen, de stad in, naar concerten, musea etc.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HBO?
Wat moet je doen op je stage?
Typo.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
right *english nazi*
En nee, je hebt niet gelijk....Zoek al genoeg....
En daarom, geen kerstkaarten!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb hele goedkope kerstkaarten bij De AH gekocht, maar die dingen zijn echt fout. Nou snap ik waarom ze geen drol kosten.![]()
Kerstkaarten schrijven
Goed idee....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godsgruwelijk shitweer. Als ik langer dan een week zou blijven zou ik depri worden. De volgende keer kom ik in de lente/zomer...
Holy shitquote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Watertornado het volgende:
Zo, hoi iedereen hiero!
Ik heb weer eens mijn Apres Ski Hut collectie opgezet!![]()
![]()
Met een paar Tripels erbij, ik ben helemaal heppie!
Maar je moet dan ook gezellig met mij voor de haard zitten met een goede wijn erbijquote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godsgruwelijk shitweer. Als ik langer dan een week zou blijven zou ik depri worden. De volgende keer kom ik in de lente/zomer...
Je bent je ervan bewust dat dat niet bepaald pluspunten zijn hier?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Watertornado het volgende:
![]()
Leuk werk?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ja, HBO social work. Het is een stage op het niveau van vrijwilligerswerk... dus gewoon met mijn maatjes 1x in de 2 weken 4u dingen doen. de ene week met de één en de andere week met de ander. Boodschappen doen, koken, gamen, slap lullen, de stad in, naar concerten, musea etc.
Die heb ik nog wel eens...quote:
Wrong... Enige eis die ik heb is een salaris die mijn rekeningen betaalt.... Maar goed, die zijn er niet.... Nou ja, ze zijn er wel, maar krijg alleen maar afwijzingen......quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Typo.
Volgens mij vind je niks dat aan jouw eisen voldoet.
Speak for yourself!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat dat niet bepaald pluspunten zijn hier?
Had je zo'n hoog salaris dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wrong... Enige eis die ik heb is een salaris die mijn rekeningen betaalt.... Maar goed, die zijn er niet.... Nou ja, ze zijn er wel, maar krijg alleen maar afwijzingen......
Als ik nu weg zou gaan, laat ik twee slapende peuters achter. En ik ben dan misschien niet zo'n grote kindervriend, dat kan ik echt niet makenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je moet dan ook gezellig met mij voor de haard zitten met een goede wijn erbij
Maar jij hebt geen tijd
Ik vermaak me wel hoor, met mijn ene maatje sowieso, die is van mijn leeftijd en heeft ook wel dezelfde interesses, en de ander is een man van in de 50 waarmee het nog een beetje stroef loopt.quote:
Dan voldoen ze toch niet aan je eisen?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wrong... Enige eis die ik heb is een salaris die mijn rekeningen betaalt.... Maar goed, die zijn er niet.... Nou ja, ze zijn er wel, maar krijg alleen maar afwijzingen......
Je bent toch echt in de minderheid hoor, hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef Samzz het volgende:
Speak for yourself!
Ik vind apres ski op z'n tijd best tof
Dat kan me geen derrière schelen. Ik ben toch single dus geen vrouw die me erop gaat terechtwijzen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat dat niet bepaald pluspunten zijn hier?
Wel aan mijn eisen, maar ik blijkbaar niet aan die van hun...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan voldoen ze toch niet aan je eisen?
Financiele opleiding had je toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij erg lastig. Weet je al welke richting je op wilt?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel hoor, met mijn ene maatje sowieso, die is van mijn leeftijd en heeft ook wel dezelfde interesses, en de ander is een man van in de 50 waarmee het nog een beetje stroef loopt.
Nee, dat doen wij welquote:Op woensdag 15 december 2010 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan me geen derrière schelen. Ik ben toch single dus geen vrouw die me erop gaat terechtwijzen.
Wait, what?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik nu weg zou gaan, laat ik twee slapende peuters achter. En ik ben dan misschien niet zo'n grote kindervriend, dat kan ik echt niet maken
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Watertornado het volgende:
Zo, hoi iedereen hiero!
![]()
Met een paar Tripels erbij, ik ben helemaal heppie!
Hoger dat het branche gemiddelde?quote:
Yup. De dochters van m'n zus.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wait, what?
Je bent in Nederland en dan ga je oppassen?
Maakt me dat minder Single en minder hier?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent toch echt in de minderheid hoor, hier.
Nee, niet van skihut-meuk.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef Watertornado het volgende:
Wat? Houden jullie niet van gelukkige en vrolijke mensen?
Nee, bah!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van de skihut word ik niet gelukkig. Eerder ongelukkig wat een wansmaak is datquote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |