ja, nou, officieel niet dusquote:Op woensdag 15 december 2010 19:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Heb je nog kerstvakantie eigenlijk? Kan je even een beetje bijkomen
Ach sooquote:Op woensdag 15 december 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paarden hebben in hun benen hoefkatrollen, dit is een mechanisme waardoor het paard kan lopen. Bij een hoefkatrolontsteking raakt het gewricht ontstoken en verbeent.
Mensen die zeggen dat hun paard hoefkatrol heeft, bedoelen dus hoefkatrolontsteking. Ze kijken me raar aan als ik zeg dat mijn paard vier hoefkatrollen heeft
Vreselijk.quote:
Dat is Blof sowiesoquote:
Ja dat moet wel kunnen tochquote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, nou, officieel niet dusmaar ik denk dat ik n weekje regel tussen kerst en oud en nieuw ofzo.. Ik moet echt even relaxen en veel slapen
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet ik er ff voor gaan staan zodat je niet kán rennen?
Ik heb mijn momentenquote:
Dan gaat de tijd helemaal snel voorbijquote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, nou, officieel niet dusmaar ik denk dat ik n weekje regel tussen kerst en oud en nieuw ofzo.. Ik moet echt even relaxen en veel slapen
Nee, maar wel hoefkatrollenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach sooJouw paard heeft die ontsteking toch niet?
* AirwiN gaat pontificaal voor de aanstormende ldg staan!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
graag, uit mezelf stop ik nl niet waarschijnlijk
Anders was het geen paardquote:
MIquote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN gaat pontificaal voor de aanstormende ldg staan!
Zover ging mijn intellect nog nèt na jouw uitlegquote:
Ik heb er speciaal voor jou nog een editje aan toegevoegdquote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zover ging mijn intellect nog nèt na jouw uitleg
Stampede?quote:
Volgend jaar dus de Nederlandse....quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Kluts het volgende:
Het vlaamse woord van het jaar:
Tentsletje.
* littledrummergirl botst keihard tegen air aan, kukelt op haar kont en scheld en vloekt dat air in de weg staatquote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN gaat pontificaal voor de aanstormende ldg staan!
Ik niet, ik vind hem goed.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben 'm al zat voor SR begonnen is
Jij hebt mij duidelijk nog nooit gezienquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl botst keihard tegen air aan, kukelt op haar kont en scheld en vloekt dat air in de weg staat![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal voor jou nog een editje aan toegevoegd
Ja, ik hoorde het vanmorgen toen ik door België reed al.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Kluts het volgende:
Het vlaamse woord van het jaar:
Tentsletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |