Live mededeling, onderwerp nog niet bekend. Ik denk iets met ontucht.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:06 schreef Zolcon het volgende:
waar gaat het over? ik heb echt geen idee
Dat gaat ook weer wat de andere kant op, er is ook voldoende kritiek ten aanzien van gebrek aan participatie.Maar de toon is wel stukken beter :quote:Op woensdag 15 december 2010 12:59 schreef remlof het volgende:
Cohen: moslims worden buitengesloten, zoals Joden in de oorlog
precies. zou wel leuk zijn als ze in Nijmegen nieuw buitenaards leven hebben ontdektquote:Op woensdag 15 december 2010 14:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Live mededeling, onderwerp nog niet bekend. Ik denk iets met ontucht.
Inderdaad de heksenjacht is begonnenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:08 schreef ethiraseth het volgende:
Las op nu.nl net iets over een jeugdtrainer in Nijmegen die ontucht zou hebben gepleegd. Elke stad wil opeens zijn eigen pedo hebben.
KIENDERPOERNO!!! EINZ!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:11 schreef ethiraseth het volgende:
Het zal wel gaan om een man van 21 die wat met een meisje van 17 deed ofzo.
Darwin was gewoon gelovig opgevoed, zoals alle mensen in die tijd. Hij is inderdaad nooit van zijn Christelijke geloof afgestapt, maar een creationist was hij zeker niet. Darwin had immers aangetoond het ontstaan van leven een lang proces was.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee mens is geen jood, zijn moeder was het niet namelijk.
Einstein en zelfs Darwin werden gelovig, door de wetenschap.
menig wetenschapper hangt creationisme aan, of is gewoon kerk-ganger.
quote:Overvaller supermarkt Moerkapelle overleden #2
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:57 schreef ditiseenusername het volgende:
Hulde voor deze man ! niets dan respect. Ik ken deze man persoonlijk, en heeft echt een hart voor de zaak. Zoals gebleken zal hij er alles aan doen om dit zo te houden.
Ik hoop echt voor hem dat hij niet vervolgd gaat worden, maarja tis en blijft Nederland
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:13 schreef longinus het volgende:
Oh en een held die Dickzou vaker moeten gebeuren dat je de overvaller een flink pak rammel geeft ipv dat je ze moet knuffelen.
Nederlandersquote:Op woensdag 15 december 2010 11:03 schreef Hathor het volgende:
Kunnen ze trouwens die tweede ook niet effe van een trap af duwen?
Natuurlijk is er nog niks bewezen, maar het is op zijn minst gezegd dubieus toch en misschien zelfs verdacht? Zo overdreven vind ik het trouwens niet, het gaat om zeker 50 kinderen en wie weet hoeveel nog meer, die misschien wel gefilmd zijn en over de hele wereld door vieze mannetjes bekeken worden.....quote:Op woensdag 15 december 2010 14:18 schreef Tem het volgende:
Het is wel schandelijk hoe de media dit overdreven aan het hypen is. Gisteren die directeur vol in beeld. Het is natuurlijk maf dat die gast kinderfeestjes thuis houdt maar nergens is nog bewezen dat hij die kinderen misbruikte toch?
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:18 schreef Tem het volgende:
Het is wel schandelijk hoe de media dit overdreven aan het hypen is. Gisteren die directeur vol in beeld. Het is natuurlijk maf dat die gast kinderfeestjes thuis houdt maar nergens is nog bewezen dat hij die kinderen misbruikte toch?
Lucia de Bquote:Op woensdag 15 december 2010 14:22 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Klopt er is nog niets bewezen. Ik las zelfs in de Volkskrant dat een parool columnist vond dat hij de doodstraf verdiende.
Ik zou mijn kind sowieso niet bij een vent thuis laten voor een uitwuif feestje....dat van 2008 weet ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 14:22 schreef Arglist het volgende:
[..]
Natuurlijk is het er nog niks bewezen, maar het is op zijn minst gezegd dubieus toch en misschien zelfs verdacht? Zo overdreven vind ik het trouwens niet, het gaat om zeker 50 kinderen en wie weet hoeveel nog meer, die misschien wel gefilmd zijn en over de hele wereld door vieze mannetjes bekeken worden.....
Overdreven?
Dat ze die directeur ook eens goed onderzoeken, want hij speelde blijkbaar ook een aardige rol bij de eerder gedane meldingen in 2008 toch?
Wij zijn schuldig aan het feit dat we mensen veroordelen tot het tegendeel bewezen is.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:23 schreef Zolcon het volgende:
Onschuldpresumptie bestaat niet meer in de huidige samenleving
Wat is er met Lucia de B? Je bedoeld dat die uiteindelijk ook onschuldig bleek?quote:
Het is nog veel te speculatief.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind sowieso niet bij een vent thuis laten voor een uitwuif feestje....dat van 2008 weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |