abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 december 2010 @ 12:23:29 #126
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89953286
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:20 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Tenzij jij Hongaars gedrag zou vertonen.
Sowieso; de Telegraaf :').
Hongaars gedrag? :?

Inderdaad de telegraaf :N :N
pi_89953527
Zucht. Klote Black Ops :(
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 15 december 2010 @ 12:31:08 #128
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_89953545
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:23 schreef betyar het volgende:

[..]

Hongaars gedrag? :?
Zuipen en kotsen in de trein. ;)

Ik ben trouwens in Hongarije geweest. Je had daar 4 tickets nodig voor een ritje van 25 km. ik was even heel erg blij dat wij de OV-chipkaart hebben.
quote:
Inderdaad de telegraaf :N :N
Klopt, kut-krant.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_89953699
Telegraaf.... die maken zelfs op de voorpagina spelfouten. Ze zetten meningen neer als feiten. En het ziet eruit alsof de lay out is gedaan door een kind van 4. Nou is dat niet zo verrassend onder de redactie van Sjuul Paradijs (die naam alleen al geeft het intellect van die man weer).
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_89954145
De trend die zich in de huidige samenleving voordoet vind ik schrikbarend.
Het lijkt net alsof alles kapot moet. Als ik de berichtgeving volg over die overvaller die gister zwaargewond is geraakt. De reacties van mensen zijn dan als volgt: ik hoop dat hij dood gaat. Als hij vervolgens dood is dan juichen ze en vinden ze het terecht. Wat er daadwerkelijk is gebeurt weet niemand. Dat mensen overvallers nu al dood wensen geeft wel weer hoe erg mensen doorslaan in hun haat tegen van alles. Als deze trend zich doorzet dan zal het niet lang meer duren of er zal gepleit worden voor de herinvoering van de doodstraf.
Het voorstel van de PVV om Iran binnen te vallen zegt ook al genoeg. En dat er dan niet meteen wordt gemeld dat dit een idioot voorstel is door de minister is nog schrikbarende. Van de PVV verwacht ik het ook wel. Maar de roep om geweld neemt ernstige vormen aan. Als er niet iets gebeurt in de manier waarop we met elkaar omgaan dan voorspel ik een hele slechte toekomst.

Ik vind het walgelijk hoe er met mensen wordt omgegaan anno 2010. Alles en iedereen moet kapot gemaakt worden. GeenStijl loopt voorop met het structureel kapot maken van alles dat ze niet bevalt. Op deze manier wordt de samenleving steeds meer gebaseerd op wantrouwen ipv op vertrouwen. Een samenleving kan niet bestaan zonder vertrouwen. Ik zou dan ook graag zien dat mensen eens wat vaker gaan nadenken voordat ze dingen roepen. Als je ergens niet veel vanaf weet, schreeuw dan ook niet zo maar iets. Het is niet erg als mensen zouden zeggen dat ze ergens te weinig vanaf weten om er iets over te zeggen.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_89954295
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef Zolcon het volgende:
De trend die zich in de huidige samenleving voordoet vind ik schrikbarend.
Het lijkt net alsof alles kapot moet. Als ik de berichtgeving volg over die overvaller die gister zwaargewond is geraakt. De reacties van mensen zijn dan als volgt: ik hoop dat hij dood gaat. Als hij vervolgens dood is dan juichen ze en vinden ze het terecht. Wat er daadwerkelijk is gebeurt weet niemand. Dat mensen overvallers nu al dood wensen geeft wel weer hoe erg mensen doorslaan in hun haat tegen van alles. Als deze trend zich doorzet dan zal het niet lang meer duren of er zal gepleit worden voor de herinvoering van de doodstraf.
Het voorstel van de PVV om Iran binnen te vallen zegt ook al genoeg. En dat er dan niet meteen wordt gemeld dat dit een idioot voorstel is door de minister is nog schrikbarende. Van de PVV verwacht ik het ook wel. Maar de roep om geweld neemt ernstige vormen aan. Als er niet iets gebeurt in de manier waarop we met elkaar omgaan dan voorspel ik een hele slechte toekomst.

Ik vind het walgelijk hoe er met mensen wordt omgegaan anno 2010. Alles en iedereen moet kapot gemaakt worden. GeenStijl loopt voorop met het structureel kapot maken van alles dat ze niet bevalt. Op deze manier wordt de samenleving steeds meer gebaseerd op wantrouwen ipv op vertrouwen. Een samenleving kan niet bestaan zonder vertrouwen. Ik zou dan ook graag zien dat mensen eens wat vaker gaan nadenken voordat ze dingen roepen. Als je ergens niet veel vanaf weet, schreeuw dan ook niet zo maar iets. Het is niet erg als mensen zouden zeggen dat ze ergens te weinig vanaf weten om er iets over te zeggen.
Ik voel mij dan ook steeds minder thuis in Nederland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 15 december 2010 @ 12:56:50 #132
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_89954327
Nederland moet branden.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_89954392
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef Zolcon het volgende:
De trend die zich in de huidige samenleving voordoet vind ik schrikbarend.
Het lijkt net alsof alles kapot moet. Als ik de berichtgeving volg over die overvaller die gister zwaargewond is geraakt. De reacties van mensen zijn dan als volgt: ik hoop dat hij dood gaat. Als hij vervolgens dood is dan juichen ze en vinden ze het terecht. Wat er daadwerkelijk is gebeurt weet niemand. Dat mensen overvallers nu al dood wensen geeft wel weer hoe erg mensen doorslaan in hun haat tegen van alles. Als deze trend zich doorzet dan zal het niet lang meer duren of er zal gepleit worden voor de herinvoering van de doodstraf.
Het voorstel van de PVV om Iran binnen te vallen zegt ook al genoeg. En dat er dan niet meteen wordt gemeld dat dit een idioot voorstel is door de minister is nog schrikbarende. Van de PVV verwacht ik het ook wel. Maar de roep om geweld neemt ernstige vormen aan. Als er niet iets gebeurt in de manier waarop we met elkaar omgaan dan voorspel ik een hele slechte toekomst.

Ik vind het walgelijk hoe er met mensen wordt omgegaan anno 2010. Alles en iedereen moet kapot gemaakt worden. GeenStijl loopt voorop met het structureel kapot maken van alles dat ze niet bevalt. Op deze manier wordt de samenleving steeds meer gebaseerd op wantrouwen ipv op vertrouwen. Een samenleving kan niet bestaan zonder vertrouwen. Ik zou dan ook graag zien dat mensen eens wat vaker gaan nadenken voordat ze dingen roepen. Als je ergens niet veel vanaf weet, schreeuw dan ook niet zo maar iets. Het is niet erg als mensen zouden zeggen dat ze ergens te weinig vanaf weten om er iets over te zeggen.
We gaan zoals met alles steeds meer de VS achterna.
Het is inderdaad het vertrouwen en een collectief doel wat ontbreekt en dat kunnen we de politici best kwalijk nemen. Daarnaast is het een maatschappelijk probleem dat mensen denken overal over moeten kunnen beslissen of recht op zouden moeten hebben. Ik laat graag de zaken die ik niet weet over aan deskundigen die aangesteld zijn voor deze zaken.
pi_89954416
Overigens is deze tendens onvermijdelijk. Individualisering leidt tot eigoisme en dat leidt weer tot frictie met andere mensen. De boze Nederlanders zijn niets meer dan een product van de maatschappij waarin zijn leven. Maar wees gerust: dit kan niet eeuwig blijven voortduren. Goedschiks of kwaadschiks zal de samenleving als geheel veranderen. Dit alles toont slechts aan dat het liberaal-kapitalisme op zijn laatste benen loopt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 15 december 2010 @ 12:59:49 #135
104871 remlof
Europees federalist
pi_89954491
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:58 schreef Tem het volgende:

[..]

We gaan zoals met alles steeds meer de VS achterna.
Het is inderdaad het vertrouwen en een collectief doel wat ontbreekt en dat kunnen we de politici best kwalijk nemen. Daarnaast is het een maatschappelijk probleem dat mensen denken overal over moeten kunnen beslissen of recht op zouden moeten hebben. Ik laat graag de zaken die ik niet weet over aan deskundigen die aangesteld zijn voor deze zaken.
Daarom vind ik het ook idioot dat tegenwoordig iedereen opiniemaker is geworden en er gespreken met deskundigen zijn die maar 5 minuten duren (Ochtendspits WNL: maar 30 seconden wat ik echt schandalig vind tegenover de gasten die helemaal naar de studio komen). De Wereld Draait Door is opeens opiniemaker geworden terwijl ze dat absoluut niet behoren te zijn. Ik zou graag een programma zien waar er gewoon sprake is van diepte interviews van 30 minuten minimaal zonder dat er 5 andere gasten aan tafel zitten. Zoals gister bij P en W vond ik het fijn dat er maar twee gasten waren.
Dat de mensen dan roepen: maar daar is geen markt voor! vind ik onzin. Niet alleen vraag creëert aanbod. Ook aanbod creëert vraag en dat zie je steeds vaker gebeuren!
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  woensdag 15 december 2010 @ 13:03:15 #137
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_89954527
Wintergasten de hele dag elke dag. Gewoon ook Lentegasten en Zondaggasten en Donderdagochtendgasten maken. 8-)
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_89954556
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is deze tendens onvermijdelijk. Individualisering leidt tot eigoisme en dat leidt weer tot frictie met andere mensen. De boze Nederlanders zijn niets meer dan een product van de maatschappij waarin zijn leven. Maar wees gerust: dit kan niet eeuwig blijven voortduren. Goedschiks of kwaadschiks zal de samenleving als geheel veranderen. Dit alles toont slechts aan dat het liberaal-kapitalisme op zijn laatste benen loopt.
Dat er mensen zijn die zich steeds meer beginnen te ergeren lijkt me reden genoeg om aan te nemen dat dit wel te vermijden is en dat het systeem in de toekomst zal gaan veranderen.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_89954615
quote:
6s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:03 schreef ethiraseth het volgende:
Wintergasten de hele dag elke dag. Gewoon ook Lentegasten en Zondaggasten en Donderdagochtendgasten maken. 8-)
Nu sla je een beetje door, maar ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel.
De media doen alsof wij dom zijn en niet meer dan 5 minuten naar iemand kunnen luisteren. Dat vind ik persoonlijk beledigend. De publieke omroep moet zich richten op dat soort programma's. Boer zoekt vrouw, wie is de mol, memories dat kan allemaal weg. maar om hier nou een discussie te starten over de toekomst van de publieke omroep lijkt me niet slim :)
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_89954650
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:02 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Daarom vind ik het ook idioot dat tegenwoordig iedereen opiniemaker is geworden en er gespreken met deskundigen zijn die maar 5 minuten duren (Ochtendspits WNL: maar 30 seconden wat ik echt schandalig vind tegenover de gasten die helemaal naar de studio komen). De Wereld Draait Door is opeens opiniemaker geworden terwijl ze dat absoluut niet behoren te zijn. Ik zou graag een programma zien waar er gewoon sprake is van diepte interviews van 30 minuten minimaal zonder dat er 5 andere gasten aan tafel zitten. Zoals gister bij P en W vond ik het fijn dat er maar twee gasten waren.
Dat de mensen dan roepen: maar daar is geen markt voor! vind ik onzin. Niet alleen vraag creëert aanbod. Ook aanbod creëert vraag en dat zie je steeds vaker gebeuren!
Buitenhof is een goede uitzondering :) maar bij PenW moeten ze eigenlijk nooit meer dan 2 gasten hebben. DWDD kan ik niet zien als opiniemaker is toch meer amusement. Maar het zal een tijdsgeest zijn. Vluchtig snel anders gaat de kijkert zappen!!!.....het is een verschrikking.
  woensdag 15 december 2010 @ 13:07:56 #141
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_89954684
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:05 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Nu sla je een beetje door, maar ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel.
De media doen alsof wij dom zijn en niet meer dan 5 minuten naar iemand kunnen luisteren. Dat vind ik persoonlijk beledigend. De publieke omroep moet zich richten op dat soort programma's. Boer zoekt vrouw, wie is de mol, memories dat kan allemaal weg. maar om hier nou een discussie te starten over de toekomst van de publieke omroep lijkt me niet slim :)
ik snap het ja, en ben het er helemaal mee eens. Ben gewoon beetje aan het dollen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_89954706
quote:
17s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:07 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

ik snap het ja, en ben het er helemaal mee eens. Ben gewoon beetje aan het dollen.
Weet ik ook eigenlijk wel :) maar als ik serieuze dingen typ dan blijf ik ook nog een tijdje serieus :)
'S avonds ben ik een gekke deur. overdag vrijwel niet.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_89954820
trouwens, ik zie af van het plan om een tweede studie erbij te gaan doen ivm de extra kosten die ik zal gaan maken als het aan dit kabinet ligt. Ik zal in plaats daarvan mij in mijn vrije tijd proberen gitaar te leren spelen :P
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_89954926
Iemand de NRC Next gelezen? Open brief van een Joodse jongen op reactie van de uitspraken van Bolkestein.
pi_89954963
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef Tem het volgende:
Iemand de NRC Next gelezen? Open brief van een Joodse jongen op reactie van de uitspraken van Bolkestein.
Nee ik zal hem even opzoeken in Lexis Nexis, dank voor de tip! Zou ik het artikel hier mogen plaatsen of is dat schending van auteursrecht?
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_89955070
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:15 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Nee ik zal hem even opzoeken in Lexis Nexis, dank voor de tip! Zou ik het artikel hier mogen plaatsen of is dat schending van auteursrecht?
Heb geen idee eigenlijk . Het is een open brief naar de NRC Next moet je toch kunnen plaatsen zou je zeggen.
  woensdag 15 december 2010 @ 13:19:44 #147
165633 eriksd
The grand facade...
pi_89955125
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:11 schreef Zolcon het volgende:
trouwens, ik zie af van het plan om een tweede studie erbij te gaan doen ivm de extra kosten die ik zal gaan maken als het aan dit kabinet ligt. Ik zal in plaats daarvan mij in mijn vrije tijd proberen gitaar te leren spelen :P
Tja, ik ga nog wel een tweede master doen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_89955156
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:19 schreef eriksd het volgende:

[..]

Tja, ik ga nog wel een tweede master doen.
Snel zijn :)

Misschien dat ik na mijn studie nog een andere studie ga doen. maar zoals het er nu uit ziet kan ik die niet betalen. Baal er wel een beetje van
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_89955214
quote:
Echt, we blijven;
Dit schrijft een joodse jongen aan next:

Antisemitische incidenten gaan en komen met spanning in het Midden-Oosten.

,,Opeens hebben mensen dan het gevoel dat ze alles kunnen maken."

,,Joden moet je doden." ,,Kankerjood, oprotten!" Als Dan Cohen door de Amsterdamse Westerparkbuurt liep, kreeg hij regelmatig verwensingen naar zijn hoofd. ,,Meestal ging het om Marokkaanse jongens", vertelt de 56-jarige psychiater. ,,Mijn keppel werkte voor hen als een rode lap op een stier."

Cohen, die tien jaar geleden naar Haarlem verhuisde, noemt zichzelf niet orthodox (van de juiste leer) maar 'orthoprax' (van het juiste handelen). Geen elektriciteit op sabbat, wel de auto. Een koosjere keuken, maar niet te strikt. Het ochtendgebed in de trein, maar zonder tallit (gebedskleed). En ja, als hij die dingen niet in Nederland kan blijven doen, overweegt hij met zijn gezin naar Israël te emigreren. De recente oproep van Frits Bolkestein aan bewuste joden om te emigreren naar de VS of Israël vond hij cru klinken. ,,Maar zijn boodschap snijdt wel hout. Joden voelen zich bedreigd."

Het voorbeeld van Cohen staat niet op zichzelf. In september stuurde toenmalig minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie, CDA) het landelijk Criminaliteitsbeeld Discriminatie van de politie naar de Kamer. Daaruit bleek dat het aantal meldingen van antisemitisme met bijna 50 procent is gestegen: van 141 in 2008 naar 209 in 2009. ,,Deze cijfers zijn slechts het topje van de ijsberg", waarschuwde Ronny Naftaniel, directeur van het Centrum Informatie en Documentatie Israël.

De uitkomst van het politieonderzoek staat haaks op de Monitor rassendiscriminatie 2009, die het ministerie van VROM enkele maanden eerder presenteerde. Daaruit bleek juist dat het antisemitisme in Nederland een dalende trend vertoont. Alleen rond incidenten in het Midden-Oosten waarbij Israël betrokken is, is sprake van een (korte) stijging van het aantal meldingen, aldus de onderzoekers.

Volgens Naftaniel lopen de gegevens uit het VROM-rapport tot en met 2008. ,,Terwijl er juist daarna veel gebeurd is", zegt de CIDI-directeur. Nadat Israël begin 2009 Gaza was binnengevallen, liep het aantal antisemitische incidenten volgens hem pijlsnel op. ,,Opeens hebben mensen het gevoel dat ze alles kunnen maken. Als de spanningen in het Midden-Oosten afnemen, buigt de curve ook snel naar beneden."

Bij antisemitisme wordt snel gedacht aan verbale agressie van Marokkaanse jongens jegens joden. Maar dat is volgens Naftaniel een achterhaald idee. ,,Je kunt antisemitisme verdelen in twee categorieën: zichtbaar en subtiel. Enerzijds heb je het schelden, spugen en de Hitlergroet. De bekladdingen van synagoges en begraafplaatsen. Anderzijds heb je de mensen die hun antisemitische denkbeelden op een geraffineerde manier onder de aandacht brengen. Zoals Harry Mens, die in Business Class verklaarde dat Uri Rosenthal, Job Cohen en Lodewijk Asscher een joodse 'kongsi' hadden gevormd om tot een paars kabinet te komen."

De Tweede Kamer eiste afgelopen zomer dat het kabinet met een concreet plan kwam om de agressie tegen joden en hun gebedshuizen terug te dringen. Daartoe dienden de fracties van de SGP, ChristenUnie, PVV, VVD, PvdA, GroenLinks, SP en CDA gezamenlijk een motie in. ,,Beschamend en onaanvaardbaar", noemde SGP-fractievoorzitter Kees van der Staaij het veelbesproken incident van een Amsterdamse rabbijn die de Hitlergroet krijgt. Maar tot een krachtdadig optreden kwam het volgens veel joden in Nederland niet.

Joodse gebedshuizen en scholen hebben inmiddels zelf maatregelen genomen. Camera's, hekken en betonnen palen om ramauto's te weren: het is geen uitzondering meer. ,,De Hells Angels krijgen politiebegeleiding", zegt Cohen. ,,Maar joden moeten zichzelf maar redden. Mesjogge."

'Hells Angels krijgen politiebegeleiding, joden moeten zichzelf redden. Mesjogge'
Ik zie deze ontwikkeling helemaal passen in de huidige samenleving. Het gaat er niet per sé om wie er wordt beledigd. Het gaat erom dat er beledigd wordt. Dat is de tendens in de samenleving. Iedereen die er een beetje afwijkend uit ziet is het doelwit. Of het dan ook echt antisemitisme is betwijfel ik. Natuurlijk zal er daar ook sprake van zijn maar ik denk dat het meer te maken heeft met een soort van drang naar bevestiging van je eigen cultuur in een globaliserende wereld.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  woensdag 15 december 2010 @ 13:25:33 #150
177885 JoaC
Het is patat
pi_89955332
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is deze tendens onvermijdelijk. Individualisering leidt tot eigoisme en dat leidt weer tot frictie met andere mensen. De boze Nederlanders zijn niets meer dan een product van de maatschappij waarin zijn leven. Maar wees gerust: dit kan niet eeuwig blijven voortduren. Goedschiks of kwaadschiks zal de samenleving als geheel veranderen. Dit alles toont slechts aan dat het liberaal-kapitalisme op zijn laatste benen loopt.
Ik deel je analyse niet, we zijn in plaats van individualiseren(wat in de jaren '90 gebeurde) Nu een tegenbeweging ingezet. Steeds vaker worden mensen weer in groepen neergezet, en door mensen in de actualiteit weggezet als verkeerd. De samenleving versplintert momenteel juist door collectivisme.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')