Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
en wat nou als die warme chocolademelk wil?
quote:
Daar zitten er heel veel van hierquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik stiekem toch grote roofvogels zoals buizerds en valken
Dan heeft ie pechquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
schup dieje gruune kip es uit de OP wilste
Dan moet jij ook voor "oplossingsgericht werken" een to-do-list-before-I-die maken.quote:
ga verliefd worden!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik blijf mijn strijd stevig voeren
Okeequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet jij ook voor "oplossingsgericht werken" een to-do-list-before-I-die maken.
Hier buizerds, mooiste is op posten van een weiland en dat je dan om 2 meter er gewoon bij kan staanquote:
Ik wilde net vragen of ie wel koffie lustte.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar ik ben wel helemaal verliefd geworden op die vogels. Prachtbeesten zijn het.
Hoi Janiesquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of ie wel koffie lustte.
En ik zie elke dag als ik naar mn werk rijd of van mn werk naar huis minimaal 1 buizerd en vanmorgen zat er een klutje ooievaars in t veld toen ik het hek uitliep bij mn werk
(Een klutje is een kluitje, van op een kluitje zitten)
Roep dat maar niet zo hard. We moeten 50 doelen maken en die mogen alles behalve gewoon zijn.quote:
die zijn ook zeer mooi jaquote:
Ja, vind ik mooi en indrukwekkend. Heeft echt ietsquote:
Ik wil ook Puffins zienquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Roep dat maar niet zo hard. We moeten 50 doelen maken en die mogen alles behalve gewoon zijn.
Die in Gaiapark waren ook tof, wa?quote:
Ja, ik vind roofvogels ook prachtig hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind ik mooi en indrukwekkend. Heeft echt iets
uhuh jaren geleden zat ik op de fiets vloog er een naast me met me mee dat was wel zo coolquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vanwaar dequote:
Dat is ook een mooi zichtquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of ie wel koffie lustte.
En ik zie elke dag als ik naar mn werk rijd of van mn werk naar huis minimaal 1 buizerd en vanmorgen zat er een klutje ooievaars in t veld toen ik het hek uitliep bij mn werk
(Een klutje is een kluitje, van op een kluitje zitten)
Het liefst zou ik er wel zo'n eentje willenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is daar oplossingsgericht aan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet jij ook voor "oplossingsgericht werken" een to-do-list-before-I-die maken.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh jaren geleden zat ik op de fiets vloog er een naast me met me mee dat was wel zo cool
Dan heb je al 2 doelen.quote:
Dankje CGMquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Stuart gefeliciteerd! Gelukkige verjaardag!!! Hopelijk leuke cafeaus gekregen?hier heb ik al vakantie
! Ben gewoon zo blij :$.
@trevland geen idee ze komt soms nogal onschuldig over Ik hoop haar lieve hoop te zijn . Ze wil graag met mij praten,dus 65% kans schat ik.
Nooit geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Stuart gefeliciteerd! Gelukkige verjaardag!!! Hopelijk leuke cafeaus gekregen?hier heb ik al vakantie
! Ben gewoon zo blij :$.
@trevland geen idee ze komt soms nogal onschuldig over Ik hoop haar lieve hoop te zijn . Ze wil graag met mij praten,dus 65% kans schat ik.
Ik heb er wel meer, maar 1 heb ik al gehaaldquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan heb je al 2 doelen.
Ik ga er in de kerstvakantie mee aan de slag. Ik vind het wel heel leuk en creatief vak, dus ik ga er even wat extra tijd insteken.
"Zet drieduizend verschillende treinstations op de foto". Te makkelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Roep dat maar niet zo hard. We moeten 50 doelen maken en die mogen alles behalve gewoon zijn.
Ga je dan een keer mee naar Gaiaparkquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik vind roofvogels ook prachtig hoorMaar deze is gewoon liev
Ik een reuzekakkerlakquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er wel meer, maar 1 heb ik al gehaaldIk heb een vogelspin op mijn hand gehad
* MPG geeft Mart een kop thee en een schop onder zijn hol richting wiki.quote:
Het gaat om de mentaliteit die erachter zit. Vaak kom je bij cliënten die het niet meer zien zitten, niet meer willen en altijd met het negatieve geconfronteerd worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is daar oplossingsgericht aan?
Kom ik aan met mn kraai willenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook een mooi zicht
[..]
Het liefst zou ik er wel zo'n eentje willen![]()
[ afbeelding ]
Duck hunt spelen! Met andere vogelsquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je dan een keer mee naar Gaiapark?
Ik een zeesterquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er wel meer, maar 1 heb ik al gehaaldIk heb een vogelspin op mijn hand gehad
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Zet drieduizend verschillende treinstations op de foto". Te makkelijk
Okeequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Coolquote:
Een bucketlistquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zijn daar voornamelijk roofvogels?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
klein beetje maarquote:
Ik heb er al een paar op papier staan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
is het trouwens geen kakapo ipv kakapao?
vogelspinnen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar op papier staan.
Ik zou eerder zeggen dat het een doel (of vijftig) geeft, maar een oplossing zie ik zo niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het gaat om de mentaliteit die erachter zit. Vaak kom je bij cliënten die het niet meer zien zitten, niet meer willen en altijd met het negatieve geconfronteerd worden.
Oplossingsgericht werken is een heel optimistische stroming die kijkt naar wat er wel kan. Wat is er nodig om een bepaald doel te bereiken, wie kan je daarmee helpen, etc. Daarnaast kijkt het ook naar de behaalde successen (bijv. wanneer ging het wel goed, vandaag was misschien een kutdag, maar wat was er wel leuk aan?). In die mentaliteit past zo'n to-do-list heel erg goed en daarom moeten wij die ook maken.
Google eens op John Goddard, zijn verhaal is de inspirerende factor achter het lijstje.
Either way: KAK-iets.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
is het trouwens geen kakapo ipv kakapao?
Die durfde ik nietquote:
Stoerquote:
Nee, maar wel veelquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn daar voornamelijk roofvogels?
Ik weet wel dat deze ietsjes groter isquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kom ik aan met mn kraai willen
Ik heb er een foto van, waren er een stuk of 20 ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, het word ook wel vergeleken met een bucketlist. Alleen het verschil is dat daarmee de dood al nadert en eigenlijk ook meer moeten is.quote:
Die voelen echt heel tof aanquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die durfde ik nietDie zagen er vies uit
klopt toch of niet?quote:
quote:De kakapo (Strigops habroptila) is een papegaaiachtige die endemisch is in Nieuw-Zeeland. Hij heeft een nachtelijke leefwijze, eet planten en kan niet vliegen. De soort is sterk met uitsterven bedreigd. Mogelijk is het de vogel die de hoogste leeftijd kan bereiken van alle vogels. De gemiddelde levensduur zou rond de 90 jaar liggen.
De kakapo wordt 50 tot 63 centimeter lang en tot 3,5 kilogram zwaar. De geslachten hebben een gelijk verenkleed. De kakapo kwam oorspronkelijk voor in loofbossen in berggebieden van Nieuw-Zeeland.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar op papier staan.
Ik bedoel ook het idee, hoewel ik die film nog wel eens wil zienquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Inderdaad, het word ook wel vergeleken met een bucketlist. Alleen het verschil is dat daarmee de dood al nadert en eigenlijk ook meer moeten is.
Het idee hierachter is om je doelen duidelijk te krijgen en het niet perse behaald moet worden. Als het lukt prachtig, als het niet lukt jammer, maar er zijn andere dingen die lukken.
Nee. Maar ze hebben twee uitzonderlijk goede roofvogelshows. Als in grote roofvogels die zo dichtbij over komen vliegen dat je ze bijna aan kunt rakenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een bucketlist
[..]
Zijn daar voornamelijk roofvogels?
Wiki is up-to-datequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Mart een kop thee en een schop onder zijn hol richting wiki.
Succes!
Ja, daarom huil ik ook, wrijf het er maar inquote:
Zoek een keertje op John Goddard.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat het een doel (of vijftig) geeft, maar een oplossing zie ik zo niet.
dat was hij alquote:
Wil je de typo herstellen in de tt?quote:
Same here!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou nooit (meer) een tattoo willen
(Ik heb er geen, maar heb er wel eens over nagedacht, nu niet meer dus)
Ik ben in oostenrijk al eens naar een roofvogelshow geweest en daar deden ze dat ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Maar ze hebben twee uitzonderlijk goede roofvogelshows. Als in grote roofvogels die zo dichtbij over komen vliegen dat je ze bijna aan kunt raken!
sollyquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daarom huil ik ook, wrijf het er maar in![]()
Of PM anders een keertje oid?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zoek een keertje op John Goddard.
Je ziet aan de reacties hier al dat het positieve associaties opwekt, dat is bij zo'n lijstje nog veel sterker. Ik wil het wel een keer uitleggen, maar dan moet het topic wat rustiger lopen, want dat is wat schrijfwerk.
Ik weet het nog niet, zou er op zich wel eentje willenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou nooit (meer) een tattoo willen
(Ik heb er geen, maar heb er wel eens over nagedacht, nu niet meer dus)
Jij mag dat welquote:
Ik heb ooit in Besancon op een roofvogelshow geweest en daar vloog een uil die met zn vleugels mn haren raaktequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Maar ze hebben twee uitzonderlijk goede roofvogelshows. Als in grote roofvogels die zo dichtbij over komen vliegen dat je ze bijna aan kunt raken!
Als ik tijd en zin heb zal ik het doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of PM anders een keertje oid?
Ik zal het ze op 2 januari melden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
"endemisch in Nieuw-Zeeland" mja. Zo kan ik het ook![]()
Er zijn ook diersoorten endemisch voor bijvoorbeeld EEN flank van EEN berg in Oost-Afrika. Dan mag je echt van "endemisch" spreken ja. "Endemisch in Nieuw-Zeeland" is een beetje zwak.
echt welquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want dit topic stond er nog niet in.
Je bedoelt een beetje hoe ik vaak denk, kijk niet wat je mist maar wat je hebt en probeer dingen van de positieve kant te bekijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je ziet aan de reacties hier al dat het positieve associaties opwekt, dat is bij zo'n lijstje nog veel sterker. Ik wil het wel een keer uitleggen, maar dan moet het topic wat rustiger lopen, want dat is wat schrijfwerk.
Ik weet het ook nog niet zekerquote:
Voor jou altijdquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je de typo herstellen in de tt?
Dan ben ik jarigquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het ze op 2 januari melden.
Hou het maar weer voor jezelfquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of PM anders een keertje oid?
quote:
quote:
Ik kan je niet feliciteren.quote:
Er zijn nog 102 kakapo's op dit moment.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
"endemisch in Nieuw-Zeeland" mja. Zo kan ik het ook![]()
Er zijn ook diersoorten endemisch voor bijvoorbeeld EEN flank van EEN berg in Oost-Afrika. Dan mag je echt van "endemisch" spreken ja. "Endemisch in Nieuw-Zeeland" is een beetje zwak.
quote:
Nee, want dan kan het toch ook zo gepost wordenquote:
Ja mag wel komen hoor, maar er is een grote kans dat ik er niet benquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dankje
[..]
En ik ben dan vrij![]()
Kijkze en slaapzequote:
Veel plezier en lekker slapenquote:
Ik heb een clitpiercing als symboolquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet zekerVroeger wilde ik wel, daarna een periode niet en nu weet ik het niet... Maar ik wil wel iets symbolisch doen
Dat kloptquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er zijn nog 102 kakapo's op dit moment.Dat is toch relatief weinig.
axolotlquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze is ook leuk
[ afbeelding ]
Heb ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En als ik ben waar ik zijn wil zou ik wel een kleine tattoo willen of iets anders wat dan die periode symboliseert en afsluit
Ik zeg niet dat een doel niet positief is, ik zeg dat ik het 'oplossing'-gedeelte niet zie. maar dat kan aan context liggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
PM's mogen niet gepost wordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, want dan kan het toch ook zo gepost worden
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze is ook leuk
[ afbeelding ]
Dan is bijna iedereen vrij dit jaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dankje
[..]
En ik ben dan vrij![]()
Kut voor jequote:
True, het is wat ongelukkig verwoord, maar je begrijpt waar ze op doelen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kloptMaar sec hun aantal heeft niet veel met endemisch te maken
Hij lacht vast heel gemeenquote:
ik had hem vergeten op te slaan zie ik nouquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nadat ik hem heb toegevoegd wel ja.
Ik post de PM ook nietquote:
Ik móét altijd even terug glimlachenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lief he
En exotics natuurlijk![]()
Het staat me vooral tegen dat het iets permanents is. Het weghalen is niet zomaar gedaan als je je na x jaar bedenktquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet zekerVroeger wilde ik wel, daarna een periode niet en nu weet ik het niet... Maar ik wil wel iets symbolisch doen
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik een foto van mij met mijn lieve beweeg-neefje spammen?
Die ziet er best tof uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze is ook leuk
[ afbeelding ]
Je moet het oplossingsgericht werken ook niet lezen als 'we lossen de problemen' op. Het is breder dan dat, dat begrip neem je (denk ik) te nauw. Het gaat er meer om dat iemand weer positiviteit terug krijgt in zijn leven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat een doel niet positief is, ik zeg dat ik het 'oplossing'-gedeelte niet zie. maar dat kan aan context liggen
Eensch.quote:
Ja, daarom twijfel ik ook nog, want stel dat ik het dus wel gedaan had, dan had ik nu misschien spijt gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het staat me vooral tegen dat het iets permanents is. Het weghalen is niet zomaar gedaan als je je na x jaar bedenkt
Dan post ik , oh nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik een foto van mij met mijn lieve beweeg-neefje spammen?
Je kent jezelf natuurlijk het beste. Ik zou het in ieder geval zelf niet danquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daarom twijfel ik ook nog, want stel dat ik het dus wel gedaan had, dan had ik nu misschien spijt gehad
Ja precies, maar het leek me op zich wel een mooie afsluitingquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kent jezelf natuurlijk het beste. Ik zou het in ieder geval zelf niet dan
Dan moet je eens uitleggen wat je wel bedoelt. Want bij oplossingsgericht denk ik aan SMART, en dat soort kut-troep.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
je moet het oplossingsgericht werken ook niet lezen als 'we lossen de problemen' op. Het is breder dan dat, dat begrip neem je (denk ik) te nauw.
picsquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een clitpiercing als symbool
Doe jij eens iets aan je standaard PI andersquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik tweet trouwens meestal nieuwsartikelen, linkjes naar youtube of imdb enzo. en een hoop onzin natuurlijk, dat hoort. Ook veel foto's, mn kat staat nog bij picfog als je sneeuwstorm intikt
Vind ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nee, iedereen heeft vriendelijke en ik heb ook al mensen gezien met dat superman teken en ik wilde iets andersquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe jij eens iets aan je standaard PI anders
Ik heb een tattoo op mijn rechterbovenarm sinds 1999 en laat dat binnenkort weglaseren. Ook symbolische dingen komen tot een eindquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, maar het leek me op zich wel een mooie afsluitingAl kan ik dan natuurlijk ook een mooie ketting oid als symbool doen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
Hij had vlak daarvoor mijn haar aangevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
SMARTquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je eens uitleggen wat je wel bedoelt. Want bij oplossingsgericht denk ik aan SMART, en dat soort kut-troep.
Zitten we hier in psychologie? Waar we depri mensen weer op de been helpen? Dat bedoel ik met context
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is waarquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo op mijn rechterbovenarm sinds 1999 en laat dat binnenkort weglaseren. Ook symbolische dingen komen tot een eindMag ik vragen wat voor tat je hebt?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Die hele functie zuigt dik natuurlijk. Met een PI kun je per post een beeld schetsen waarin die post moet gezien worden. ALs je heb dan standaard op iets niet-neutraals zet gaat het hele idee meteen naar de godverdommequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft vriendelijke en ik heb ook al mensen gezien met dat superman teken en ik wilde iets anders
trusten DMquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef DaMart het volgende:
En dan is het nu tijd om te gaan slapen![]()
.
Ik pm je wel wat en de redenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is waarMag ik vragen wat voor tat je hebt?
Dat vind ik dus zelf ook super irritantquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hele functie zuigt dik natuurlijk. Met een PI kun je per post een beeld schetsen waarin die post moet gezien worden. ALs je heb dan standaard op iets niet-neutraals zet gaat het hele idee meteen naar de godverdomme
Lekker slapen martquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef DaMart het volgende:
.
Welterusten DMquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef DaMart het volgende:
.
Trustequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef DaMart het volgende:
.
Keequote:
Jaquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef DaMart het volgende:
.
Jouw neefjequote:
Hertengewei, je was dronkenquote:
Wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eerder een ankerquote:
Ik denk een hartje met zo'n wimpel met Iquote:
Dat weet ik, daarom gebruik ik er een die nergens op slaat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hele functie zuigt dik natuurlijk. Met een PI kun je per post een beeld schetsen waarin die post moet gezien worden. ALs je heb dan standaard op iets niet-neutraals zet gaat het hele idee meteen naar de godverdomme
Ik snap dat ding ook niet, het hele idee van PI is weg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik laat er gewoon een cover over heen zettenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo op mijn rechterbovenarm sinds 1999 en laat dat binnenkort weglaseren. Ook symbolische dingen komen tot een eind
Maar jij hebt ook een standaard PIquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap dat ding ook niet, het hele idee van PI is weg.
Als ze een gamecube moet hebben: ik heb er nog een staan geloof ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke, Marijke!
Heb je nou al die ene van die GameCube gepm't?
Nee, waar wat hoe? Mijn hoofdquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke, Marijke!
Heb je nou al die ene van die GameCube gepm't?
Die staat op het kladblokje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een standaard PI
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze een gamecube moet hebben: ik heb er nog een staan geloof ik
Nee hoor, voor jou een persoonlijk goede reden vanwege de slechte ervaring met hemquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom gebruik ik er een die nergens op slaat.
Ik vind het nl onzin.
Ik zet hem wel weer uit binnenkort
En ik wil geen tattoo omdat ik slechte ervaringen heb met ex en die ze zet. Das de grootste reden momenteelBest erg eigenlijk
In dat topic, voor 'jouw' gezinquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, waar wat hoe? Mijn hoofd![]()
Zal even zoeken waar ie is. Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als je em kwijt wilt
Zitten leuke spellen op
Kerel, zoals ik zei gaat het hier te vlug om het uit te leggen. Eigenlijk was het ook een gesprekje dat ik met Marijke apart in dit topic postte.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je eens uitleggen wat je wel bedoelt. Want bij oplossingsgericht denk ik aan SMART, en dat soort kut-troep.
Zitten we hier in psychologie? Waar we depri mensen weer op de been helpen? Dat bedoel ik met context
Ik wil het weg en ik neem er nooit meer eenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik laat er gewoon een cover over heen zetten
Vaak wel ja.quote:
zeldaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als je em kwijt wilt
Zitten leuke spellen op
Ik heb geen gezinquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In dat topic, voor 'jouw' gezin![]()
Gratis, in Zwolle![]()
Met Zeldaspellen
Ik heb er wel een tijdje over gedacht en het toen niet gedaan vanwege permanent enzo, nu is het deze reden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, voor jou een persoonlijk goede reden vanwege de slechte ervaring met hem
pfff smanetavving??quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, zoals ik zei gaat het hier te vlug om het uit te leggen. Eigenlijk was het ook een gesprekje dat ik met Marijke apart in dit topic postte.
De context moet je als volgt zien. Mensen die vaak in de hulpverlening zitten worden keer op keer geconfronteerd met hun problemen. Vaak lopen ze er elke dag tegenaan, hebben al met huisarts, vrienden, vriendinnen, hulpverleners over gepraat. Als je gaat slapen heb je het in je hoofd, als je wakker word is dat het eerste waar je aan denkt. Daar word je ook helemaal depressief van als je dat elke dag aan moet denken.
Vaak word dan ook nog eens het probleem helemaal kapot geanalyseerd. Schenkstroop is een heel mooi voorbeeld waar dat bij gebeurd. Iedereen kent zijn problemen, hij weet ze uitstekend te verwoorden en constant probeert hij medelijden te krijgen van anderen. Een soort van aangeleerde hulpeloosheid.
Oplossingsgericht werken is anders. Die kijkt naar wat er wel goed gaat. En dat kan heel klein zijn (zoals dat het eten lekker was, je een leuk gesprek heb gehad), maar bouwt steeds verder uit. Doordat mensen leren positiviteit te denken vallen de problemen minder zwaar. Hopelijk gaan mensen dan steeds beter in hun vel zitten en kunnen hun problemen dan ook beter aan. Op dat moment ga je inventariseren wat een persoon nodig heeft om bepaalde doelen te behalen (let op, doelen, niet problemen oplossen). En dat ga je heel specifiek uitwerken, zodat het duidelijk word voor een persoon wat hij of zij wil bereiken in de komende tijd.
Dit is een ruwe schets hoor. Je moet ook rekening houden met externe factoren (schulden die mensen beperken in hun bewegingsvrijheid), interne factoren (bijv een handicap kan je niet oplossen, maar je kan wel doelen mee stellen (hoe ga ik er beter mee om?)) en draagkracht en draaglast.
Hopelijk snap je nu ook waarom het nuttig is dat ook hulpverleners doelen voor zichzelf moeten stellen op een leuke positieve manier.
Ik vind je denigrerend beginnen. Ik vroeg alleen om de tweede alinea. Bedankt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, zoals ik zei gaat het hier te vlug om het uit te leggen. Eigenlijk was het ook een gesprekje dat ik met Marijke apart in dit topic postte.
De context moet je als volgt zien. Mensen die vaak in de hulpverlening zitten worden keer op keer geconfronteerd met hun problemen. Vaak lopen ze er elke dag tegenaan, hebben al met huisarts, vrienden, vriendinnen, hulpverleners over gepraat. Als je gaat slapen heb je het in je hoofd, als je wakker word is dat het eerste waar je aan denkt. Daar word je ook helemaal depressief van als je dat elke dag aan moet denken.
in januari neem ik er weer 2 bijquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het weg en ik neem er nooit meer een
En symbolische dingen. Ach, wat zal ik zeggen
Kan em niet vinden ook trouwensquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In dat topic, voor 'jouw' gezin![]()
Gratis, in Zwolle![]()
Met Zeldaspellen
Echt waarquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
in januari neem ik er weer 2 bij
Die mevrouw met die kindertjes, van met Sinterklaahaaasquote:
Nee, elke post weeg ik af, dat heb ik altijd gedaan. met de kladblok als standaard forceer ik dat alsnogquote:
Jij vraagt elke keer door terwijl ik aangaf dat het gewoon heel moeilijk is uit te leggen. Bedankt dat je het denigrerend opvat, want ik vond je ook houding ook niet echt open toen ik je bij de eerdere posts uit probeerde te leggen dat ik het gewoon in dit tempo moeilijk kan uitleggen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind je denigrerend beginnen. Ik vroeg alleen om de tweede alinea. Bedankt.
ik hou van tatts dat gevoel sowieso en ik vind het ook schitterend om te hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Nou ja, ieder mens is (gelukkig) verschillend
Die heeft al een wii....quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die mevrouw met die kindertjes, van met Sinterklaahaaas
Ik vind deze gewoon leuk en vriendelijk kijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, elke post weeg ik af, dat heb ik altijd gedaan. met de kladblok als standaard forceer ik dat alsnog
Ik zal even kijken, wanneer zou je het moeten hebben? Gezien in januari opsturen wat lastig wordtquote:
Trouwen?quote:
Ik vind het bij sommige mensen wel heel mooi staanquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hou van tatts dat gevoel sowieso en ik vind het ook schitterend om te hebben
Nou. Ze bood het dus aan in dat topic, dat je het even weetquote:
Het zou dan voor mezelf zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal even kijken, wanneer zou je het moeten hebben? Gezien in januari opsturen wat lastig wordt
Zo moeilijk blijkbaar niet, ik had al genoeg aan je tweede alinea. Maar interesse tonen is inderdaad niet openquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij vraagt elke keer door terwijl ik aangaf dat het gewoon heel moeilijk is uit te leggen. Bedankt dat je het denigrerend opvat, want ik vond je ook houding ook niet echt open.
Dankjequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Ze bood het dus aan in dat topic, dat je het even weet
Dat laat ik me geen 2e keer vragen want die 2e keer komt er nooit dus JAquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind deze gewoon leuk en vriendelijk kijken
mja en ik weet ook precies waar ik wat wil hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het bij sommige mensen wel heel mooi staan
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laat ik me geen 2e keer vragen want die 2e keer komt er nooit dus JA
Hoeveel heb je er nu danquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en ik weet ook precies waar ik wat wil hebben
Ik heb dat met mezelf gedaan toen ik 18 was, eigenlijk komt het erop neer dat je jezelf dwingt aan andere dingen te denken en met andere dingen bezig te zijn, werkte voor mij heel goed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij vraagt elke keer door terwijl ik aangaf dat het gewoon heel moeilijk is uit te leggen. Bedankt dat je het denigrerend opvat, want ik vond je ook houding ook niet echt open.
9 stuksquote:
Hij is niet bedoeld om lief te kijkenquote:
Hihihiquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laat ik me geen 2e keer vragen want die 2e keer komt er nooit dus JA
Ja, maar ik ga hem niet voor mezelf vragen, vind ik stomquote:
Like I carequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is niet bedoeld om lief te kijken
Lekker slapenquote:
LL en ik hebben je ook al 100 keer gevraagd, gekkiequote:
Hoezo egoïstisch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zou dan voor mezelf zijn![]()
![]()
En geen haast en en bah wat ben ik egoistisch
Maar ik vind em zo leuk
Heb je zelda dan al voor de wii?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi![]()
[..]
Ja, maar ik ga hem niet voor mezelf vragen, vind ik stom
Omdat ik dat zelf zou willenquote:
Nee, maar als ik zeg dat ik het een andere keer wil uitleggen kan je dat ook gewoon aannemen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo moeilijk blijkbara niet, ik ad al genoeg aan je tweede alinea. Maar interesse tonen is inderdaad niet open
Nee..quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je zelda dan al voor de wii?
Jij nog nooitquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL en ik hebben je ook al 100 keer gevraagd, gekkie![]()
Maar go for it
klopt ben ook nog lang niet klaarquote:
Fix de PI es ff Janies. dit gaat vet niet opschieten zo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat met mezelf gedaan toen ik 18 was, eigenlijk komt het erop neer dat je jezelf dwingt aan andere dingen te denken en met andere dingen bezig te zijn, werkte voor mij heel goed.
Iedereen wil toch weleens iets voor zichzelf, je eigent je niets toe, het wordt je aangeboden, niets egoïstisch aanquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik dat zelf zou willenEn geen kinderen heb
Nou, als je dat nu alweer vergeten bentquote:
Kun je beter enigzins uitgerust doen denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen zin om te slapen.
Maar heb wel de structuur voor het nieuwe systeem af en ben wel benieuwd wat baas ervan vindt.
Zal wel wat aan moeten passen, maar grote lijnen kloppen wel en dat is leuk
Hehehe, leuk als het je staatquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt ben ook nog lang niet klaar
Dan heb ik iig mn punt duidelijk gemaaktquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fix de PI es ff Janies. dit gaat vet niet opschieten zo.
Het probleem is niet dat hij er anders over denkt. Met alle liefde, ik vind veel onderwerpen die ik behandeld krijg ook niet kloppen (het is mensenwerk en hoe je kijkt naar mensen heeft daar veel invloed op) en ga dan met alle liefde in discussie. Het probleem is dat ik meerdere malen aangeef dat ik gewoon niet prettig vind om stof wat dieper gaat in een rap tempo te moeten typen en uitleggen. Dit topic gaat mij daarvoor te snel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat met mezelf gedaan toen ik 18 was, eigenlijk komt het erop neer dat je jezelf dwingt aan andere dingen te denken en met andere dingen bezig te zijn, werkte voor mij heel goed.
Nooit trouwen want dan had ik dat wel gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als je dat nu alweer vergeten bent![]()
boeit me niet wat anderen ervan vinden als ik het maar mooi vindquote:
Nou, het is dat ik geen puf heb om al die 100.000 topics terug te lezen, maar ik heb het je echt gevraagd hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit trouwen want dan had ik dat wel gedaan![]()
![]()
Ja, maar dat was al duidelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan heb ik iig mn punt duidelijk gemaakt
Ja, datquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat was al duidelijkMij toch minstens
Dat laatste kunnen we wat aan doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik dat zelf zou willenEn geen kinderen heb
Je maakt er zelf een 'rap' iets van. Het is een forum, dus discussie kan altijd. Tussen de onzin is prima te lezen. Maar goed, je haalt er al dingen bij als een R&P-forum, dat ik niet eens genoemd heb, dus het zal allemaal welquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat hij er anders over denkt. Met alle liefde, ik vind veel onderwerpen die ik behandeld krijg ook niet juist en ga dan met alle liefde in discussie. Het probleem is dat ik meerdere malen aangeef dat ik gewoon niet prettig vind om stof wat dieper gaat in een rap tempo te moeten typen en uitleggen. Dit topic gaat mij daarvoor te snel.
Ik zei alleen maar dat ik het een goede methode vindquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat hij er anders over denkt. Met alle liefde, ik vind veel onderwerpen die ik behandeld krijg ook niet juist en ga dan met alle liefde in discussie. Het probleem is dat ik meerdere malen aangeef dat ik gewoon niet prettig vind om stof wat dieper gaat in een rap tempo te moeten typen en uitleggen. Dit topic gaat mij daarvoor te snel.
Dat vind ik ook het enige juiste uitgangspunt hoor. Ik bedoel dan ook dat jij dat zelf vindquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
boeit me niet wat anderen ervan vinden als ik het maar mooi vind
Oh dearquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, het is dat ik geen puf heb om al die 100.000 topics terug te lezen, maar ik heb het je echt gevraagd hoor
mja mijn sig zegt et al voor me i dont give a fuckquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het enige juiste uitgangspunt hoor. Ik bedoel dan ook dat jij dat zelf vind
Ik ben wel de laatste die zich druk maakt om wat een ander van mij denkt of vindc
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je maakt er zelf een 'rap' iets van. Het is een forum, dus discussie kan altijd. Tussen de onzin is prima te lezen. Maar goed, je haalt er al dingen bij als een R&P-forum, dat ik niet eens genoemd heb, dus het zal allemaal wel
Oyasuminasai
Soms is het wel handigfer om je gezicht niet vol te laten kalken ofzo bvquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja mijn sig zegt et al voor me i dont give a fuck
maar goed in januari maar eens een afspraak maken
Leukquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja mijn sig zegt et al voor me i dont give a fuck
maar goed in januari maar eens een afspraak maken
Mij wel. Iedere film weerquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik werd gegrepen door een film...
en dat gebeurt me niet snel.....
Hoi Peterquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Welke film?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Welke?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
gezicht doe ik niet onderarmen ook niet ik moet het wel kunnen verbergenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms is het wel handigfer om je gezicht niet vol te laten kalken ofzo bv
Maar geeft niet, hun, je bent nu met LL EN Marijke getrouwdquote:
Ja, ik bedoelde meer dat je in die dingen soms wel rekening moet houden met wat anderen vinden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezicht doe ik niet onderarmen ook niet ik moet het wel kunnen verbergen
Waar gaat ie over als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Good Will Hunting......
Damn, hij ontroerde me echt...
Dat is ook een goede filmquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Good Will Hunting......
Matt Damon, goeie film inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Good Will Hunting......
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Good Will Hunting......
trouwen is als een kauwgombal. Één keer te hard blazen en alles is weg,quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar geeft niet, hun, je bent nu met LL EN Marijke getrouwd
Een jongen die schoonmaker is bij een school en een heel goed wiskundige blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar gaat ie over als ik vragen mag?
Sorry.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik het een goede methode vind
Niets over je evt discussie met Pheno.
Ik was toen vrij ver weg en dat werkte echt niet meer voor mij, dus toen bedacht ik dat ik 'gewoon' aan andere dingen moest denken. Ik deed niets met doelen enzo, maar ik zorgde dat ik mijn gedachten kon verzetten door in gedachten een tuin aan te leggen. (Later werden dat hokken vor de cavia's en kleren voor de kindjes) Ik doe dat nu nog als ik teveel pieker.
Meestal werkt het.
Ik trouw ook met jouquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar geeft niet, hun, je bent nu met LL EN Marijke getrouwd
Uhhh?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
trouwen is als een kauwgombal. Één keer te hard blazen en alles is weg,
mja in dat opzicht heb je wel gelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde meer dat je in die dingen soms wel rekening moet houden met wat anderen vinden.
Over een ontspoorde hoogbegaafde jongen die door een psych (Robin Williams weer in de goede richting wordt gezetquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar gaat ie over als ik vragen mag?
Dank u hartelijk voor deze wijsheidquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
Nah, niemand wil met mij trouwen. Ik maak wel een erfenis en laat alles achter aan een of ander fonds voor honden
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klinkt wel interessant, eens downloadenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een jongen die schoonmaker is bij een school en een heel goed wiskundige blijkt te zijn.
Das héél in t kort.
Je weet maar nooit toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
Nah, niemand wil met mij trouwen. Ik maak wel een erfenis en laat alles achter aan een of ander fonds voor honden
wel!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
Het is ws ook gemakkelijker om je eraan te houden als je het ook echt moet doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sorry.Ik had het verkeerd gelezen en als een tip richting mij, wat ik niet helemaal kon plaatsen. Mijn fout.
Dat is inderdaad een manier van hoe je het kan zien. Bij deze methode ga je nog een stapje verder, want het is de bedoeling (bij onze opdracht) dat je het ook in uitvoering brengt.Maar het is wel zen en leuk om erover na te denken, zo ervaar ik het.
Of voor mij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
Nee, met een slok op kan van alles gebeurenquote:
big brother?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Nu op 2 een docu over BB
Die is ook al 76 en haar rimpels hebben de botox ingehaald
Wat is de toegevoegde waarde van trouwen? Wat kan je "getrouwd" wel, wat je ongetrouwd niet kan? In de tijd van het boterbriefje boeide het wat ja. Tegenwoordig is het wat mij betreft meer een symbolisch iets.quote:
das een fijn liedjequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:16 schreef Stuart het volgende:
Ik kan maar weinig NL muziek waarderen dus het is vrij uniek dat ik nu een NL nummer met jullie deel
Downloaden dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Over een ontspoorde hoogbegaafde jongen die door een psych (Robin Williams weer in de goede richting wordt gezet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Good_Will_Hunting
Sweet dreams lovequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
Brood smeren, douchen, slapen, werken![]()
![]()
Das wel een betere omschrijvingquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Over een ontspoorde hoogbegaafde jongen die door een psych (Robin Williams weer in de goede richting wordt gezet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Good_Will_Hunting
oew oew ik weet welke je bedoeldquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Downloaden dus
Er was nog een andere film met Franse titel over een concentratiekamp waarin de vader een toneelstuk achtig iets doet om zijn zoon te beschermen van de werkelijkheidDie wil ik ook nog zien, maar ben de titel vergeten
Enig idee?
Kan ALLEMAAL zonder getrouwd te zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
Brood smeren, douchen, slapen, werken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |