Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
en wat nou als die warme chocolademelk wil?
quote:
Daar zitten er heel veel van hierquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik stiekem toch grote roofvogels zoals buizerds en valken
Dan heeft ie pechquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
schup dieje gruune kip es uit de OP wilste
Dan moet jij ook voor "oplossingsgericht werken" een to-do-list-before-I-die maken.quote:
ga verliefd worden!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik blijf mijn strijd stevig voeren
Okeequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet jij ook voor "oplossingsgericht werken" een to-do-list-before-I-die maken.
Hier buizerds, mooiste is op posten van een weiland en dat je dan om 2 meter er gewoon bij kan staanquote:
Ik wilde net vragen of ie wel koffie lustte.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar ik ben wel helemaal verliefd geworden op die vogels. Prachtbeesten zijn het.
Hoi Janiesquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of ie wel koffie lustte.
En ik zie elke dag als ik naar mn werk rijd of van mn werk naar huis minimaal 1 buizerd en vanmorgen zat er een klutje ooievaars in t veld toen ik het hek uitliep bij mn werk
(Een klutje is een kluitje, van op een kluitje zitten)
Roep dat maar niet zo hard. We moeten 50 doelen maken en die mogen alles behalve gewoon zijn.quote:
die zijn ook zeer mooi jaquote:
Ja, vind ik mooi en indrukwekkend. Heeft echt ietsquote:
Ik wil ook Puffins zienquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Roep dat maar niet zo hard. We moeten 50 doelen maken en die mogen alles behalve gewoon zijn.
Die in Gaiapark waren ook tof, wa?quote:
Ja, ik vind roofvogels ook prachtig hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind ik mooi en indrukwekkend. Heeft echt iets
uhuh jaren geleden zat ik op de fiets vloog er een naast me met me mee dat was wel zo coolquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vanwaar dequote:
Dat is ook een mooi zichtquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of ie wel koffie lustte.
En ik zie elke dag als ik naar mn werk rijd of van mn werk naar huis minimaal 1 buizerd en vanmorgen zat er een klutje ooievaars in t veld toen ik het hek uitliep bij mn werk
(Een klutje is een kluitje, van op een kluitje zitten)
Het liefst zou ik er wel zo'n eentje willenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is daar oplossingsgericht aan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet jij ook voor "oplossingsgericht werken" een to-do-list-before-I-die maken.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh jaren geleden zat ik op de fiets vloog er een naast me met me mee dat was wel zo cool
Dan heb je al 2 doelen.quote:
Dankje CGMquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Stuart gefeliciteerd! Gelukkige verjaardag!!! Hopelijk leuke cafeaus gekregen?hier heb ik al vakantie
! Ben gewoon zo blij :$.
@trevland geen idee ze komt soms nogal onschuldig over Ik hoop haar lieve hoop te zijn . Ze wil graag met mij praten,dus 65% kans schat ik.
Nooit geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Stuart gefeliciteerd! Gelukkige verjaardag!!! Hopelijk leuke cafeaus gekregen?hier heb ik al vakantie
! Ben gewoon zo blij :$.
@trevland geen idee ze komt soms nogal onschuldig over Ik hoop haar lieve hoop te zijn . Ze wil graag met mij praten,dus 65% kans schat ik.
Ik heb er wel meer, maar 1 heb ik al gehaaldquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan heb je al 2 doelen.
Ik ga er in de kerstvakantie mee aan de slag. Ik vind het wel heel leuk en creatief vak, dus ik ga er even wat extra tijd insteken.
"Zet drieduizend verschillende treinstations op de foto". Te makkelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Roep dat maar niet zo hard. We moeten 50 doelen maken en die mogen alles behalve gewoon zijn.
Ga je dan een keer mee naar Gaiaparkquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik vind roofvogels ook prachtig hoorMaar deze is gewoon liev
Ik een reuzekakkerlakquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er wel meer, maar 1 heb ik al gehaaldIk heb een vogelspin op mijn hand gehad
* MPG geeft Mart een kop thee en een schop onder zijn hol richting wiki.quote:
Het gaat om de mentaliteit die erachter zit. Vaak kom je bij cliënten die het niet meer zien zitten, niet meer willen en altijd met het negatieve geconfronteerd worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is daar oplossingsgericht aan?
Kom ik aan met mn kraai willenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook een mooi zicht
[..]
Het liefst zou ik er wel zo'n eentje willen![]()
[ afbeelding ]
Duck hunt spelen! Met andere vogelsquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je dan een keer mee naar Gaiapark?
Ik een zeesterquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er wel meer, maar 1 heb ik al gehaaldIk heb een vogelspin op mijn hand gehad
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Zet drieduizend verschillende treinstations op de foto". Te makkelijk
Okeequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Coolquote:
Een bucketlistquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zijn daar voornamelijk roofvogels?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
klein beetje maarquote:
Ik heb er al een paar op papier staan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
is het trouwens geen kakapo ipv kakapao?
vogelspinnen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar op papier staan.
Ik zou eerder zeggen dat het een doel (of vijftig) geeft, maar een oplossing zie ik zo niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het gaat om de mentaliteit die erachter zit. Vaak kom je bij cliënten die het niet meer zien zitten, niet meer willen en altijd met het negatieve geconfronteerd worden.
Oplossingsgericht werken is een heel optimistische stroming die kijkt naar wat er wel kan. Wat is er nodig om een bepaald doel te bereiken, wie kan je daarmee helpen, etc. Daarnaast kijkt het ook naar de behaalde successen (bijv. wanneer ging het wel goed, vandaag was misschien een kutdag, maar wat was er wel leuk aan?). In die mentaliteit past zo'n to-do-list heel erg goed en daarom moeten wij die ook maken.
Google eens op John Goddard, zijn verhaal is de inspirerende factor achter het lijstje.
Either way: KAK-iets.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
is het trouwens geen kakapo ipv kakapao?
Die durfde ik nietquote:
Stoerquote:
Nee, maar wel veelquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn daar voornamelijk roofvogels?
Ik weet wel dat deze ietsjes groter isquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kom ik aan met mn kraai willen
Ik heb er een foto van, waren er een stuk of 20 ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, het word ook wel vergeleken met een bucketlist. Alleen het verschil is dat daarmee de dood al nadert en eigenlijk ook meer moeten is.quote:
Die voelen echt heel tof aanquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die durfde ik nietDie zagen er vies uit
klopt toch of niet?quote:
quote:De kakapo (Strigops habroptila) is een papegaaiachtige die endemisch is in Nieuw-Zeeland. Hij heeft een nachtelijke leefwijze, eet planten en kan niet vliegen. De soort is sterk met uitsterven bedreigd. Mogelijk is het de vogel die de hoogste leeftijd kan bereiken van alle vogels. De gemiddelde levensduur zou rond de 90 jaar liggen.
De kakapo wordt 50 tot 63 centimeter lang en tot 3,5 kilogram zwaar. De geslachten hebben een gelijk verenkleed. De kakapo kwam oorspronkelijk voor in loofbossen in berggebieden van Nieuw-Zeeland.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar op papier staan.
Ik bedoel ook het idee, hoewel ik die film nog wel eens wil zienquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Inderdaad, het word ook wel vergeleken met een bucketlist. Alleen het verschil is dat daarmee de dood al nadert en eigenlijk ook meer moeten is.
Het idee hierachter is om je doelen duidelijk te krijgen en het niet perse behaald moet worden. Als het lukt prachtig, als het niet lukt jammer, maar er zijn andere dingen die lukken.
Nee. Maar ze hebben twee uitzonderlijk goede roofvogelshows. Als in grote roofvogels die zo dichtbij over komen vliegen dat je ze bijna aan kunt rakenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een bucketlist
[..]
Zijn daar voornamelijk roofvogels?
Wiki is up-to-datequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Mart een kop thee en een schop onder zijn hol richting wiki.
Succes!
Ja, daarom huil ik ook, wrijf het er maar inquote:
Zoek een keertje op John Goddard.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat het een doel (of vijftig) geeft, maar een oplossing zie ik zo niet.
dat was hij alquote:
Wil je de typo herstellen in de tt?quote:
Same here!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou nooit (meer) een tattoo willen
(Ik heb er geen, maar heb er wel eens over nagedacht, nu niet meer dus)
Ik ben in oostenrijk al eens naar een roofvogelshow geweest en daar deden ze dat ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Maar ze hebben twee uitzonderlijk goede roofvogelshows. Als in grote roofvogels die zo dichtbij over komen vliegen dat je ze bijna aan kunt raken!
sollyquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daarom huil ik ook, wrijf het er maar in![]()
Of PM anders een keertje oid?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zoek een keertje op John Goddard.
Je ziet aan de reacties hier al dat het positieve associaties opwekt, dat is bij zo'n lijstje nog veel sterker. Ik wil het wel een keer uitleggen, maar dan moet het topic wat rustiger lopen, want dat is wat schrijfwerk.
Ik weet het nog niet, zou er op zich wel eentje willenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou nooit (meer) een tattoo willen
(Ik heb er geen, maar heb er wel eens over nagedacht, nu niet meer dus)
Jij mag dat welquote:
Ik heb ooit in Besancon op een roofvogelshow geweest en daar vloog een uil die met zn vleugels mn haren raaktequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Maar ze hebben twee uitzonderlijk goede roofvogelshows. Als in grote roofvogels die zo dichtbij over komen vliegen dat je ze bijna aan kunt raken!
Als ik tijd en zin heb zal ik het doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of PM anders een keertje oid?
Ik zal het ze op 2 januari melden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
"endemisch in Nieuw-Zeeland" mja. Zo kan ik het ook![]()
Er zijn ook diersoorten endemisch voor bijvoorbeeld EEN flank van EEN berg in Oost-Afrika. Dan mag je echt van "endemisch" spreken ja. "Endemisch in Nieuw-Zeeland" is een beetje zwak.
echt welquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want dit topic stond er nog niet in.
Je bedoelt een beetje hoe ik vaak denk, kijk niet wat je mist maar wat je hebt en probeer dingen van de positieve kant te bekijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zoek een keertje op John Goddard.
Je ziet aan de reacties hier al dat het positieve associaties opwekt, dat is bij zo'n lijstje nog veel sterker. Ik wil het wel een keer uitleggen, maar dan moet het topic wat rustiger lopen, want dat is wat schrijfwerk.
Ik weet het ook nog niet zekerquote:
Voor jou altijdquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je de typo herstellen in de tt?
Dan ben ik jarigquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het ze op 2 januari melden.
Hou het maar weer voor jezelfquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of PM anders een keertje oid?
quote:
quote:
Ik kan je niet feliciteren.quote:
Er zijn nog 102 kakapo's op dit moment.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
"endemisch in Nieuw-Zeeland" mja. Zo kan ik het ook![]()
Er zijn ook diersoorten endemisch voor bijvoorbeeld EEN flank van EEN berg in Oost-Afrika. Dan mag je echt van "endemisch" spreken ja. "Endemisch in Nieuw-Zeeland" is een beetje zwak.
quote:
Nee, want dan kan het toch ook zo gepost wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |