Die ziet er best tof uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze is ook leuk
[ afbeelding ]
Je moet het oplossingsgericht werken ook niet lezen als 'we lossen de problemen' op. Het is breder dan dat, dat begrip neem je (denk ik) te nauw. Het gaat er meer om dat iemand weer positiviteit terug krijgt in zijn leven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat een doel niet positief is, ik zeg dat ik het 'oplossing'-gedeelte niet zie. maar dat kan aan context liggen
Eensch.quote:
Ja, daarom twijfel ik ook nog, want stel dat ik het dus wel gedaan had, dan had ik nu misschien spijt gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het staat me vooral tegen dat het iets permanents is. Het weghalen is niet zomaar gedaan als je je na x jaar bedenkt
Dan post ik , oh nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik een foto van mij met mijn lieve beweeg-neefje spammen?
Je kent jezelf natuurlijk het beste. Ik zou het in ieder geval zelf niet danquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daarom twijfel ik ook nog, want stel dat ik het dus wel gedaan had, dan had ik nu misschien spijt gehad
Ja precies, maar het leek me op zich wel een mooie afsluitingquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kent jezelf natuurlijk het beste. Ik zou het in ieder geval zelf niet dan
Dan moet je eens uitleggen wat je wel bedoelt. Want bij oplossingsgericht denk ik aan SMART, en dat soort kut-troep.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
je moet het oplossingsgericht werken ook niet lezen als 'we lossen de problemen' op. Het is breder dan dat, dat begrip neem je (denk ik) te nauw.
picsquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een clitpiercing als symbool
Doe jij eens iets aan je standaard PI andersquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik tweet trouwens meestal nieuwsartikelen, linkjes naar youtube of imdb enzo. en een hoop onzin natuurlijk, dat hoort. Ook veel foto's, mn kat staat nog bij picfog als je sneeuwstorm intikt
Vind ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nee, iedereen heeft vriendelijke en ik heb ook al mensen gezien met dat superman teken en ik wilde iets andersquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe jij eens iets aan je standaard PI anders
Ik heb een tattoo op mijn rechterbovenarm sinds 1999 en laat dat binnenkort weglaseren. Ook symbolische dingen komen tot een eindquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, maar het leek me op zich wel een mooie afsluitingAl kan ik dan natuurlijk ook een mooie ketting oid als symbool doen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
Hij had vlak daarvoor mijn haar aangevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
SMARTquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je eens uitleggen wat je wel bedoelt. Want bij oplossingsgericht denk ik aan SMART, en dat soort kut-troep.
Zitten we hier in psychologie? Waar we depri mensen weer op de been helpen? Dat bedoel ik met context
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is waarquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo op mijn rechterbovenarm sinds 1999 en laat dat binnenkort weglaseren. Ook symbolische dingen komen tot een eindMag ik vragen wat voor tat je hebt?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Die hele functie zuigt dik natuurlijk. Met een PI kun je per post een beeld schetsen waarin die post moet gezien worden. ALs je heb dan standaard op iets niet-neutraals zet gaat het hele idee meteen naar de godverdommequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft vriendelijke en ik heb ook al mensen gezien met dat superman teken en ik wilde iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |