trusten DMquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef DaMart het volgende:
En dan is het nu tijd om te gaan slapen![]()
.
Ik pm je wel wat en de redenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is waarMag ik vragen wat voor tat je hebt?
Dat vind ik dus zelf ook super irritantquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hele functie zuigt dik natuurlijk. Met een PI kun je per post een beeld schetsen waarin die post moet gezien worden. ALs je heb dan standaard op iets niet-neutraals zet gaat het hele idee meteen naar de godverdomme
Lekker slapen martquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef DaMart het volgende:
.
Welterusten DMquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef DaMart het volgende:
.
Trustequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef DaMart het volgende:
.
Keequote:
Jaquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef DaMart het volgende:
.
Jouw neefjequote:
Hertengewei, je was dronkenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
Hij had vlak daarvoor mijn haar aangevallen
Wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eerder een ankerquote:
Ik denk een hartje met zo'n wimpel met Iquote:
Dat weet ik, daarom gebruik ik er een die nergens op slaat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hele functie zuigt dik natuurlijk. Met een PI kun je per post een beeld schetsen waarin die post moet gezien worden. ALs je heb dan standaard op iets niet-neutraals zet gaat het hele idee meteen naar de godverdomme
Ik snap dat ding ook niet, het hele idee van PI is weg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik laat er gewoon een cover over heen zettenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo op mijn rechterbovenarm sinds 1999 en laat dat binnenkort weglaseren. Ook symbolische dingen komen tot een eind
Maar jij hebt ook een standaard PIquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap dat ding ook niet, het hele idee van PI is weg.
Als ze een gamecube moet hebben: ik heb er nog een staan geloof ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke, Marijke!
Heb je nou al die ene van die GameCube gepm't?
Nee, waar wat hoe? Mijn hoofdquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke, Marijke!
Heb je nou al die ene van die GameCube gepm't?
Die staat op het kladblokje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een standaard PI
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze een gamecube moet hebben: ik heb er nog een staan geloof ik
Nee hoor, voor jou een persoonlijk goede reden vanwege de slechte ervaring met hemquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom gebruik ik er een die nergens op slaat.
Ik vind het nl onzin.
Ik zet hem wel weer uit binnenkort
En ik wil geen tattoo omdat ik slechte ervaringen heb met ex en die ze zet. Das de grootste reden momenteelBest erg eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |