Ik ben niet zo'n detacheerderig... Voor je het weet doe je ergens beheer... Lastig om iets te vinden met voldoende dynamiek.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat laatste zat ik ook te denken. Ik heb destijd geheel vrijblijvend gesolliciteerd bij een van de andere grote detacheerders (en liep daar Sidekick tegen het lijf, haha). Uiteindelijk niet overgestapt, ik heb hun interesse doorgegeven aan mijn baas. Die overbood.
Ok, maar beter zet je dit soort franje niet in je eindverslagen van school.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat. Het gaat hier niet om de PvdA. Het gaat erom dat er op een partij wordt gestemd die geen enkel idee heeft over wat haalbaar is. Ze liegen dus 20x zo hard tegen hun kiezers dan de rest. Het is een partij met doodenge standpunten waar een normaal denkend persoon niet voor kan zijn. natuurlijk hebben ze ook goede punten. het is alleen jammer dat die vaak niet haalbaar of contraproductief zijn.
Ooh ja ik wilde laatst een hongaars paspoort aanvragen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was jij niet (van origine ergens) Hongaars?
Of amg ik dat nu niet meer vragen?
Johan werd geslacht door het plebs!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Johan liet ons in de steek.
Doe maar idd, want DAAR had ik het overquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik doe mijn best dat los te halen van de rest van de muziek..
Ik vermoed dat menig leerkracht het met Zolcon eens zal zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, maar beter zet je dit soort franje niet in je eindverslagen van school.
Want? Ik ben niet zo op de hoogte..quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh ja ik wilde laatst een hongaars paspoort aanvragen.
Kan ik dat gvd niet. Ondanks twee nationaliteiten.
He, de regel is dat wie het eerst een nieuw topic opent, wint.quote:
Waarom niet? Het is gewoon een feit, verwijs jij wel in je verslagen compleet onzinnig naar de PvdA?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, maar beter zet je dit soort franje niet in je eindverslagen van school.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef sigme het volgende:
[..]
He, de regel is dat wie het eerst een nieuw topic opent, wint.
Niet de laatste poster moet een nieuwe openen!
Vroeger lag men op de loer..
Je bent toch nou ook ordinair gedetacheerd?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n detacheerderig... Voor je het weet doe je ergens beheer... Lastig om iets te vinden met voldoende dynamiek.
Doe es nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
She can kill with a smile
She can wound with her eyes
She can ruin your faith with her casual lies
And she only reveals what she wants you to see
She hides like a child,
But she's always a woman to me
She can lead you to love
She can take you or leave you
She can ask for the truth
But she'll never believe you
And she'll take what you give her, as long as it's free
Yeah, she steals like a thief
CHORUS:
Oh--she takes care of herself
She can wait if she wants
She's ahead of her time
Oh--and she never gives out
And she never gives in
She just changes her mind
And she'll promise you more
Than the Garden of Eden
Then she'll carelessly cut you
And laugh while you're bleedin'
But she'll bring out the best
And the worst you can be
Blame it all on yourself
Cause she's always a woman to me
--Mhmm--
Bridge
CHORUS:
Oh--she takes care of herself
She can wait if she wants
She's ahead of her time
Oh--and she never gives out
And she never gives in
She just changes her mind
She is frequently kind
And she's suddenly cruel
She can do as she pleases
She's nobody's fool
And she can't be convicted
She's earned her degree
And the most she will do
Is throw shadows at you
--Mhmm--
Als het aan mevr MBO Verpleegkunde Bijsterveld ligt dan wel ja...quote:
Dit is nog steeds op projectbasis, al is men officieel in beheermodus gegaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent toch nou ook ordinair gedetacheerd?
Gedetacheerd dus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit is nog steeds op projectbasis, al is men officieel in beheermodus gegaan.
Zeldzaam domme zelfvoldane slisbek.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als het aan mevr MBO Verpleegkunde Bijsterveld ligt dan wel ja...
Kabinet??quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zeldzaam domme zelfvoldane slisbek.
Geldt dat niet voor alle CDA vrouwen? Behalve het slissen dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als jij het gedetacheerd wilt noemen, dan mag dat. Het is feitelijk een project.quote:
Ik noem dr liever KUTHOER. mijn meningquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mijn detacheerders noemden alle opdrachten "projecten"quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als jij het gedetacheerd wilt noemen, dan mag dat. Het is feitelijk een project.
Zolconquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik noem dr liever KUTHOER. mijn mening
Ga eens terug naar schoolquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Simpelweg omdat zij deel uitmaakt van onze rechtse kabinet. Nog nooit in mn leven zo de schurft gehad aan de regering als nu.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wat me echt stoort is dat men constant blijft wijzigen wat er in de klas moet gebeuren, terwijl men niks doet aan de omstandigheden waarin dit moet plaatsvinden. Alle onderzoeken rucksichlos aan de kant en weer verder met het verkloten van het onderwijs. Op alle niveaus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben vrijwillig het leger ingegaan in Nederland. En dan maak ik geen recht meer op een hongaars paspoort volgens de hongaarse wet. Dat zei mijn broertje en dat vind ik best wel kut, maar ik ga er morgen zelf achterheenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? Ik ben niet zo op de hoogte..
WTF is er met Zolcon?? Sorry voor de termquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef TomLievense het volgende:
Klopkoek heeft volgens mij Zolcon's account gehacked.
Maar hij heeft wel gelijk over onze minister en de PVV.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef TomLievense het volgende:
Klopkoek heeft volgens mij Zolcon's account gehacked.
Geef t beessie een naampje. Ik wil best gedetacheerd zitten als t werk enige uitdaging heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn detacheerders noemden alle opdrachten "projecten"
Truste!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef GoodOldDays het volgende:
En hij zag dat het goed was
alles is weer bij het oude
Deze oude gek gaat ook naar bed
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef sigme het volgende:
Bedtijd voor mij, morgen om 7:00 weer op project zijn.
Het KAN tegenvallen.. Ik weet er alles van..quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geef t beessie een naampje. Ik wil best gedetacheerd zitten als t werk enige uitdaging heeft.
Waarom vraag je dat aan mij? Volgens mij is hij iets feller dan normaal, maar heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WTF is er met Zolcon?? Sorry voor de term
Dat is mooi, dan kan hij niet met peilingen komen.quote:
vraag je toch om een andere opdrachtquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het KAN tegenvallen.. Ik weet er alles van..
Ik mag hier niet klagen over de uitdagingen. Zeker niet met alle politieke druk die erop zit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het KAN tegenvallen.. Ik weet er alles van..
Ik zeg niet dat hij ongelijk heeft.. Ik zeg alleen dat hij niet op z'n "Zolcon's " reageertquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij? Volgens mij is hij iets feller dan normaal, maar heeft wel gelijk.
Iets feller dan normaal zeg ik toch.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij ongelijk heeft.. Ik zeg alleen dat hij niet op z'n "Zolcon's " reageert
Sjacherijn ergens andersquote:
Oh, je bent net op tijd voor varken. Pakketten met vanalles, waaronder ook botjes, 2,5 kg, 25 euro.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Heb je nog vlees in de aanbieding? Schaap en/of varken. Beide meer dan prima!
Ach nee?? Vark 2 of 3 of 4 naar de slacht? (ja, ik weet het.. Maar IK zou het niet kunnen zoals je weet)quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, je bent net op tijd voor varken. Pakketten met vanalles, waaronder ook botjes, 2,5 kg, 25 euro.
Je kan reserveren, dan hou ik het tot max febr voor je vast, anders moet je in december komen halen (januari ben ik pleite).
Ok, bloot fokken is koud. 'truste!
Dan reserveer ik hierbij. We PMen wel even en dan kom ik in december wel langs.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, je bent net op tijd voor varken. Pakketten met vanalles, waaronder ook botjes, 2,5 kg, 25 euro.
Je kan reserveren, dan hou ik het tot max febr voor je vast, anders moet je in december komen halen (januari ben ik pleite).
Ok, bloot fokken is koud. 'truste!
Ze is een arrogant stuk vreten dat niet weet waar ze het over heeft en haar plannen zullen ervoor zorgen dat Nederland in de toekomst flink achter gaat lopen op het gebied van onderwijs. Voor de geïnteresseerden: Lees het interview met 2 wiskunde docenten in het NRC van Zaterdagquote:De protesten van studenten tegen de geplande bezuinigingen op het hoger onderwijs hebben geen enkele zin meer. Dat zei minister Van Bijsterveldt in het TROS-radioprogramma Kamerbreed.
Ze is niet van plan de studenten verder tegemoet te komen.
What's new???quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef Zolcon het volgende:
Argumentatie:
Die vrouw zit op een positie waar ze absoluut niet hoort. Ze maakt problemen die absoluut geen echte problemen zijn. Ze heeft het over de keuze stress bij profielen op de middelbare school. DIE BESTAAT NIET. het is verdomd duidelijk welke profielen er zijn. Ver van tevoren weet een scholier wat hij kiest simpelweg door het feit of sommige vakken wel of niet goed liggen. Om dat nu weer te wijzigen is idioot.
Verder bemoeit ze zich permanent met de inhoud van het onderwijs terwijl het juist verstandig is om dat aan de docenten over te laten. Elke 4 jaar wisselen is veel kwalijker.
Als de studenten nu aangeven dat de veranderingen die ze wil doorvoeren het onderwijs zeer zullen schaden dan zegt ze:
[..]
Ze is een arrogant stuk vreten dat niet weet waar ze het over heeft en haar plannen zullen ervoor zorgen dat Nederland in de toekomst flink achter gaat lopen op het gebied van onderwijs. Voor de geïnteresseerden: Lees het interview met 2 wiskunde docenten in het NRC van Zaterdag
Dat zei ik!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef Zolcon het volgende:
Argumentatie:
Die vrouw zit op een positie waar ze absoluut niet hoort. Ze maakt problemen die absoluut geen echte problemen zijn. Ze heeft het over de keuze stress bij profielen op de middelbare school. DIE BESTAAT NIET. het is verdomd duidelijk welke profielen er zijn. Ver van tevoren weet een scholier wat hij kiest simpelweg door het feit of sommige vakken wel of niet goed liggen. Om dat nu weer te wijzigen is idioot.
Verder bemoeit ze zich permanent met de inhoud van het onderwijs terwijl het juist verstandig is om dat aan de docenten over te laten. Elke 4 jaar wisselen is veel kwalijker.
Als de studenten nu aangeven dat de veranderingen die ze wil doorvoeren het onderwijs zeer zullen schaden dan zegt ze:
[..]
Ze is een arrogant stuk vreten dat niet weet waar ze het over heeft en haar plannen zullen ervoor zorgen dat Nederland in de toekomst flink achter gaat lopen op het gebied van onderwijs. Voor de geïnteresseerden: Lees het interview met 2 wiskunde docenten in het NRC van Zaterdag
Voor mij wel.. Je bent sjaggie, behalve tegen Betyar..quote:
ja ik sluit inderdaad beetje op je aanquote:
Wacht nou eerst eens gewoon af. Jouw vooroordelen zijn prematuur.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Zolcon het volgende:
Verder heb ik het wel gehad met dit kabinet. Het is nog veel erger dan ik had kunnen voorspellen.
Vandaar mijn felheid.
Want ze doen nog niks? wat een onzin.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wacht nou eerst eens gewoon af. Jouw vooroordelen zijn prematuur.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef Zolcon het volgende:
Werken is voor het volk. ik ga niet werken.
Dit dus. Toen eenmaal duidelijk was dat dit kabinet er ging komen, legde ik mij er bij neer. Ik troostte mezelf met de gedachte dat het waarschijnlijk wel mee zou vallen. Ik had het mis.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Zolcon het volgende:
Verder heb ik het wel gehad met dit kabinet. Het is nog veel erger dan ik had kunnen voorspellen.
Vandaar mijn felheid.
Hoe minder een kabinet doet hoe minder schade ze kunnen aanrichting.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Want ze doen nog niks? wat een onzin.
ik doe geen school. universiteit is iets anders. Het nieuwe kabinet wel de kwaliteit graag gelijk trekken maar daar doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
En zolcon? Wat klaag je. Je zei net nog dat je geen educatie meer volgde.
Na 2 jaar kun je pas bekijken wat er reeds bereikt is, en wat er mislukt of nog moet gebeuren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Want ze doen nog niks? wat een onzin.
Tja zo laten vrouwen zich 'kneden', eigenlijk net als de meeste stemmers (dus ook mannen)quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef Zolcon het volgende:
Heb die CD ook in huis gehaald. Best wel okquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik durf t best toe te geven. Ik draai de nieuwste van de jeugd van tegenwoordig in de auto...
Ik zie nu toch al wat ze van plan zijn en wat ze daadwerkelijk gaan uitvoeren. de gevolgen van veel van die maatregelen zijn heel goed te voorspellen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Na 2 jaar kun je pas bekijken wat er reeds bereikt is, en wat er mislukt of nog moet gebeuren.
Wil je dood?? (metaforisch)???quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja zo laten vrouwen zich 'kneden', eigenlijk net als de meeste stemmers (dus ook mannen)
In Zweden heeft men super-feministen gekweekt, maar het doel, vrouwen aan de top, niet gehaald, sterker nog er zijn daar veel vrouwen BOM(oeder)
In de USA waar vrouwen echt moesten knokken en uitvogelen, zelf, zitten de meeste vrouwen op topposities. (Net als de Joden zeg maar die uitblinken vaak in vakken waar ze ooit alleen maar in mochten werkzaam zijn) ergo: ergens voor knokken maakt je scherp en 'beter', voorgetrokken worden eigenlijk slechter.)
Nogal simplistisch geredeneerd voor iemand die uni doet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik doe geen school. universiteit is iets anders. Het nieuwe kabinet wel de kwaliteit graag gelijk trekken maar daar doe ik niet aan mee
nIET NU OF MORGEN, MAAR ONONTKOOMBAAR IS HETquote:
Je zou het haast denken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogal simplistisch geredeneerd voor iemand die uni doet.
Zie het eens te halen... En oordeel danquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogal simplistisch geredeneerd voor iemand die uni doet.
EENS.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef TomLievense het volgende:
Du_ke, laten we als linkse mensen onder elkaar afspreken dat een Maxime Verhagen fan-topic not done is.![]()
Steun hier Maxime Verhagen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor mij wel.. Je bent sjaggie, behalve tegen Betyar..
Daar wil ik zelfs in meegaan. Hij komt uit Maastricht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef TomLievense het volgende:
Du_ke, laten we als linkse mensen onder elkaar afspreken dat een Maxime Verhagen fan-topic not done is.![]()
Wat jij denkt mag je denken Tem..quote:
Ja die waar Sterrenstof op staat.quote:
Tijd voor linkse censuurquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef TomLievense het volgende:
Geen enkele aanwijzing wijst daarop. Het wordt enkel nog treuriger. Met als nieuw dieptepunt Rosenthal.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wacht nou eerst eens gewoon af. Jouw vooroordelen zijn prematuur.
Gaat me niet lukken, ik ga tot havo en niet verder.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie het eens te halen... En oordeel dan
Het gaat inderdaad echt helemaal nergens over. Het ene voorstel is nog achterlijker en ondoordachter dan het andere. Ze zijn echt niet verder gekomen dan de borreltafel bij het plannen maken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geen enkele aanwijzing wijst daarop. Het wordt enkel nog treuriger. Met als nieuw dieptepunt Rosenthal.
Zit eerlijk gezegd al tijden te wachten op het moment dat de linkse zweep tevoorschijn wordt gehaald.quote:
quote:
Wie zegt dat je het niet kan??quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat me niet lukken, ik ga tot havo en niet verder.
Bedoel je niet de hamer en de sikkel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit eerlijk gezegd al tijden te wachten op het moment dat de linkse zweep tevoorschijn wordt gehaald.
Hijzelf.. dat zegt ie netquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het niet kan??
Dat viel natuurlijk te verwachten met de keizer van het plebs als gedoogpartner.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad echt helemaal nergens over. Het ene voorstel is nog achterlijker en ondoordachter dan het andere. Ze zijn echt niet verder gekomen dan de borreltafel bij het plannen maken.
Mijn enige argument is dat die vent een Limburger is en dan zitten we voor je het weet met een centraal CDA topic deel 32quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het is daarbij ook nog eens een tong80 topic met een slechte OP. Je kunt er wel een smoes voor verzinnen als MOD. Met deze censuur kom je wel weg.
Neuh, dan wordt het je wel aangewreven en is het ineens JOUW troepquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Zolcon het volgende:
Toch stom dat ik nu weet dat ALS ik de politiek in zou gaan ik mijn hele carrière bezig ben met het opruimen van de troep van dit kabinet
Zoveel meer dan andere kabinetten verneuken ze niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Zolcon het volgende:
Toch stom dat ik nu weet dat ALS ik de politiek in zou gaan ik mijn hele carrière bezig ben met het opruimen van de troep van dit kabinet
Dat geniet inderdaad de voorkeur.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:59 schreef Arglist het volgende:
[..]
Bedoel je niet de hamer en de sikkel?
Meteen een reden om niet in de politiek te willen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoveel meer dan andere kabinetten verneuken ze niet.
Gecombineerd met CDA en VVD die ook bepaald niet het beste in elkaar naar boven halenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat viel natuurlijk te verwachten met de keizer van het plebs als gedoogpartner.
Exact. Heb ik weer; word ik eindelijk politiek bewust, krijgen we dit kabinet door de strot gedrukt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gecombineerd met CDA en VVD die ook bepaald niet het beste in elkaar naar boven halen.
Ach voor een journalist kan het wel boeiend zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exact. Heb ik weer; word ik eindelijk politiek bewust, krijgen we dit kabinet door de strot gedrukt.
Des te meer een reden om te beseffen dat het allemaal ellende is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exact. Heb ik weer; word ik eindelijk politiek bewust, krijgen we dit kabinet door de strot gedrukt.
Wellicht. Probleem is dat ik naast journalist ook nog gewoon burger ben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach voor een journalist kan het wel boeiend zijn
Uiteraard. We moeten immers niet doen alsof we door andere kabinetten niet zouden worden genaaid. Verschil zit em vooral in de wijze waarop.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Des te meer een reden om te beseffen dat het allemaal ellende is.
Mwah, ik wil tot m'n 20e naar school en school verlaten mij een fatsoenlijke startkwalificatie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het niet kan??
?quote:
Tja dat overkomt jequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht. Probleem is dat ik naast journalist ook nog gewoon burger ben.
Dan al stoppen met school? Zonde man.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik wil tot m'n 20e naar school en school verlaten mij een fatsoenlijke startkwalificatie.
Het was meer een constatering.... ah well basta.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat jij denkt mag je denken Tem..
?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef Zolcon het volgende:
Ik geef mezelf trouwens de schul van het niet winnen van de emile roemer aanmoediging. Toch vind ik het jammer dat een PVVer me dit ook al door de neus boort
Zeur niet...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef Zolcon het volgende:
Ik geef mezelf trouwens de schul van het niet winnen van de emile roemer aanmoediging. Toch vind ik het jammer dat een PVVer me dit ook al door de neus boort
Tsja, life sucks.quote:
Ik wil niet te gestudeerd zijn. Autodidact zijn lijkt mij veel tofferquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan al stoppen met school? Zonde man.
Wat jij wil..quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil niet te gestudeerd zijn. Autodidact zijn lijkt mij veel toffer
Een zekere basisopleiding kan ook geen kwaad. Dat vormt je ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
zal je baas ook vinden. en je bereikt er minder meequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Havo is redelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een zekere basisopleiding kan ook geen kwaad. Dat vormt je ook.
Wat? En met havo ben je trouwens op je 17e klaar....quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik wil tot m'n 20e naar school en school verlaten mij een fatsoenlijke startkwalificatie.
nou enquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij gingen die verkiezingen niet om wie de beste ideologie had maar om wie de beste was.
Het kan ook beide. En daar schiet je bovendien ook meer mee op.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neuh. om wie de meeste stemmen kreegquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij gingen die verkiezingen niet om wie de beste ideologie had maar om wie de beste was.
Het lijkt mij veel leuker om zelf iets op poten te zetten. Al zal ik wel eerst werkervaring moeten opdoen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
zal je baas ook vinden. en je bereikt er minder mee
Sorry, maar havo stelt echt geen reet voor. Het is geen beroepsopleiding dus eigenlijk kun je er niks mee.quote:
Ja dat vloeide daaruit voort jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh. om wie de meeste stemmen kreeg
En dat met een middelbare school? Je hebt dan voor niks geleerd. Je hebt geen beroep, je hebt niks. Wat wil je verder doen, je hele leven lang?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het lijkt mij veel leuker om zelf iets op poten te zetten. Al zal ik wel eerst werkervaring moeten opdoen natuurlijk.
Niet als je het zoals php doet.. Niks mis mee overigensquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wat? En met havo ben je trouwens op je 17e klaar....
Klopt. Havo was echt een 'walk in the park'.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Zolcon het volgende:
Havo is inderdaad een halve VWO. Je doet hetzelfde zonder zelf leren na te denken. spreek uit eigen ervaring.
Ik denk dat je eindigt net als mijn vrouw die heeft Atheneum, probeerde wat studies gaf ze vlug de brui aan. Nu werkt ze 12 uur in de week bij kutjong die ze moet begeleiden als ze willen roken of iets willen eten. Zonde van haar capaciteit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat me niet lukken, ik ga tot havo en niet verder.
True.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Arglist het volgende:
Het is gewoon niet verstandig om te denken dat je met enkel en alleen een middelbare schooldiploma ergens aan de bak komt, zelfs al heb je een vwo diploma. Je kan er helemaal niks mee.
Nog niks geboekt, maar ik denk er nog steeds serieus over na. Ik heb echter tot komende zomer om een besluit te nemen. Hangt deels ook af van mn werk.quote:
Ach aan de bak kom je wel als je wilt werken maar je zal vrij snel tegen een glazen plafond aanstoten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Arglist het volgende:
Het is gewoon niet verstandig om te denken dat je met enkel en alleen een middelbare schooldiploma ergens aan de bak komt, zelfs al heb je een vwo diploma. Je kan er helemaal niks mee.
Volgens mij vergelijk jij nu appels met peren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef Arglist het volgende:
Dus php is gewoon een langstudeerder? Dat ze hem eens aanpakken dan. Go kabinet!
Je gaat in sept beginnen? Ik dacht in feb?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog niks geboekt, maar ik denk er nog steeds serieus over na. Ik heb echter tot komende zomer om een besluit te nemen. Hangt deels ook af van mn werk.
Beide fruit en groeit beide aan een boom.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij vergelijk jij nu appels met peren.
Dat kan volgens mij niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaat in sept beginnen? Ik dacht in feb?
Nee ok. Het is in ieder geval geen vet pot, laten we het daar op houden. Tenzij je een interne opleiding gaat doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach aan de bak kom je wel als je wilt werken maar je zal vrij snel tegen een glazen plafond aanstoten.
Dat is hem precies. Ik krijg geen uitdaging in mijn werk en wil meer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach aan de bak kom je wel als je wilt werken maar je zal vrij snel tegen een glazen plafond aanstoten.
Havo duurt 5 jaar, en je begint er aan op je 12e, maar jij doet daar 8 jaar over? Maar mensen die 8 jaar studeren die moeten wel helemaal afgemaakt worden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, kijk ff op mijn profiel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Arglist het volgende:
[..]
Havo duurt 5 jaar, en je begint er aan op je 12e, maar jij doet daar 8 jaar over? Maar mensen die 8 jaar studeren die moeten wel helemaal afgemaakt worden?
Op Nederland 1 Pauw en Witteman.quote:
Geil, was al op zoek naar wat fapvoerquote:
Wat dan?quote:
zit er aan te denken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
Maar zijn hier geen mensen die later iets voor zichzelf willen beginnen?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef Arglist het volgende:
Afhankelijk van de toekomst. Er zijn meerdere opties.
En waaraan zitten jullie dan te denken? En hoe zouden jullie zoiets gaan vormgeven? Dus wel of geen personeel, kleine investering of grote investering.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Zolcon het volgende:
betyar. zonde... dat was echt een lelijk wijf. je hebt me foutief ge:informeerd
dronken...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
So, Ik word echt wel dronken van (nep)champagne...
Zo maar gauw pitten..
Zijn het de bubbels??
Huis verkopen en met de overwaarde iets overnemen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
En waaraan zitten jullie dan te denken? En hoe zouden jullie zoiets gaan vormgeven? Dus wel of geen personeel, kleine investering of grote investering.
Haha een Prosecco verslaafde in aantocht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
So, Ik word echt wel dronken van (nep)champagne...
Zo maar gauw pitten..
Zijn het de bubbels??
Nope..quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Haha een Prosecco verslaafde in aantocht.
En waar liggen jouw affiniteiten zoal?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Huis verkopen en met de overwaarde iets overnemen.
ik drink niet.quote:
brrrr. ik krijg koude rillingen van NCW brrrr...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:31 schreef GSbrder het volgende:
Nog uren bezig met een NCW-berekening.
Arme ik.
Contantequote:
Nee, daarom wou je ook niet nar de schuur/berging lopen voor bier...quote:
ik ben student. natuurlijk drink ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, daarom wou je ook niet nar de schuur/berging lopen voor bier...
Preciesquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik ben student. natuurlijk drink ik.
dierenwinkel, timmerfabriekje,onderhoudsbedrijfje,hondenpension,forellenvijver best wel breedquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waar liggen jouw affiniteiten zoal?
Wil je dood?? (metaforisch)???quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
HAVO is iig niet het einde, maar het begin..
Dat is MIJN tekst... En ik ben er niet trots op...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wil je dood?? (metaforisch)???
Ik ook niet. Ik zuip.quote:
En het zegt niks m.b.t. hetgeen waarop je reageerde, kan je dat iets uitweiden aub ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is MIJN tekst... En ik ben er niet trots op...
Neuh, ben de context kwijtquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En het zegt niks m.b.t. hetgeen waarop je reageerde, kan je dat iets uitweiden aub ?
belgische tokkie tienermoedersquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef Zolcon het volgende:
Ik dacht dat ik naar verhagen keek maar ik zag toen ineens dat het een vlaamse tienermoeder was op SBS... misschien moet ik minder zappen...
ja TOEN AL denk ik !quote:
Weten we eindelijk wat je doet in het dagelijks leven. --> HAVO.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wil je dood?? (metaforisch)???
blijf jij fokken. ik zal je vrouw palen. heb het wel even nodig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:38 schreef betyar het volgende:
Zal ik blijven fokken of zal ik mijn vrouw eens flink palen?
[..]
belgische tokkie tienermoeders
Uh? quote en reactie op jezelf?quote:
itspraak: sxolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een herinnering aan mezelf...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Uh? quote en reactie op jezelf?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef JoaC het volgende:
[..]
itspraak: sxol
de -woord (vrouwelijk)
Zelfst. Naamw.
onderwijs dat met je beroep te maken heeft
Ik pak mijn tijd om me geestelijk te ontwikkelen. dat is een belangrijk onderdeel van het hele studietrajectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Ik zou zeggen onderhoudsbedrijfje ofzo, ik weet niet hoe breed je je wil oriënteren maar dan zou je altijd nog onderaannemer kunnen worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef betyar het volgende:
[..]
dierenwinkel, timmerfabriekje,onderhoudsbedrijfje,hondenpension,forellenvijver best wel breed
Altijd als ik dat foeilelijke plaatje van je zie dan stop ik met lezen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:42 schreef fokthesystem het volgende:
Anyway, boodschappen aan de deur ik heb het helemaal ontdekt!
Aleen mij valt dan op dat 2 dezelfde soepen van 300 ml of 73 cent kosten of het DUBBELE, de een in blikje, de ander in een zak (makkelijker verpakking, goedkoper) de zak is duurder, maar hier horen we de politiek niet over.... Chips idem, bijna 50% verpakking is lucht... dubbel te veel dan dus.... Duur, milieu, en dat mag allemaal, is gewoon. Behoorlijk dom kan ik jullie zeggen en land dat dat toestaat...
Verleng dat aub tot je gehele leven...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik pak mijn tijd om me geestelijk te ontwikkelen. dat is een belangrijk onderdeel van het hele studietraject
Je had het over politicus worden, lees PM voor graties trainingquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik pak mijn tijd om me geestelijk te ontwikkelen. dat is een belangrijk onderdeel van het hele studietraject
Want? Domme consument?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:42 schreef fokthesystem het volgende:
Anyway, boodschappen aan de deur ik heb het helemaal ontdekt!
Aleen mij valt dan op dat 2 dezelfde soepen van 300 ml of 73 cent kosten of het DUBBELE, de een in blikje, de ander in een zak (makkelijker verpakking, goedkoper) de zak is duurder, maar hier horen we de politiek niet over.... Chips idem, bijna 50% verpakking is lucht... dubbel te veel dan dus.... Duur, milieu, en dat mag allemaal, is gewoon. Behoorlijk dom kan ik jullie zeggen en land dat dat toestaat...
heb geen PM...?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je had het over politicus worden, lees PM voor graties training
Mijn vrouw is wel iets gewend he.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
blijf jij fokken. ik zal je vrouw palen. heb het wel even nodig.
Ben je hier aan het werven?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je had het over politicus worden, lees PM voor graties training
druk drukquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Zolcon het volgende:
Toch jammer dat Betyar niet meer reageert op mijn post.
dat zit wel snorquote:
Ook en falende 'leiders' met grote mond over milieu en lekker altijd weer hogere heffingen op vervuilen en zoquote:
Onderaannemers wereldje wordt momenteel kapot gemaakt door de oostblokkers.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen onderhoudsbedrijfje ofzo, ik weet niet hoe breed je je wil oriënteren maar dan zou je altijd nog onderaannemer kunnen worden.
precies. jij verwacht natuurlijk ook dat ik Betyar's vrouw goed genoeg zal kunnen verwennenquote:
Ik gaf nergens een mening in PMquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
precies. jij verwacht natuurlijk ook dat ik Betyar's vrouw goed genoeg zal kunnen verwennen
NIET is het woord... En daarnaast lijkt zij mij geen "hoer"quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
precies. jij verwacht natuurlijk ook dat ik Betyar's vrouw goed genoeg zal kunnen verwennen
Hoezo? doe ik het alleen met hoeren?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIET is het woord... En daarnaast lijkt zij mij geen "hoer"
Hoho woord hoer gebruik ik niet over mijn vrouwke he.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIET is het woord... En daarnaast lijkt zij mij geen "hoer"
Hmmz, ga dan transport proberen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Onderaannemers wereldje wordt momenteel kapot gemaakt door de oostblokkers.
Daar kun je niet tegen concurreren.
Neen, word geen politicus!quote:
Die worden helemaal overspoeld door de poolse eenmansbedrijfjes. Laat staan dat de nederlandse bedrijven op papier naar Polen vertrekken om zo goedkoop mensen aan te nemen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmmz, ga dan transport proberen.
Ik zie jou later nog wel VVD politicus wordenquote:
is wel zo. mits je ze goed genoeg vormtquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Idiote mannen, alsof ze over hun vrouwen kunnen "beschikken'
Inderdaad, dat kan je altijd nog worden als je overal bent mislukt. Geen haast bij denk ik zo.quote:
Vrouwen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Idiote mannen, alsof ze over hun vrouwen kunnen "beschikken'
Uggs.. ja die zijn echt uit!quote:
Oh, ik zou daar best 90 uur per week in willen steken. Hard werken zal meestal wel beloond worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Die worden helemaal overspoeld door de poolse eenmansbedrijfjes. Laat staan dat de nederlandse bedrijven op papier naar Polen vertrekken om zo goedkoop mensen aan te nemen.
en transport? Nee dank je ik heb een sociaal leven.
sorry wat>?quote:
Ja dat klopt met een minimum loon moet je wel 90 uur werken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, ik zou daar best 90 uur per week in willen steken. Hard werken zal meestal wel beloond worden.
Ik dacht dat je neocon was?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, ik zou daar best 90 uur per week in willen steken. Hard werken zal meestal wel beloond worden.
Het vak van politicus is echt in strijd met alles wat en wie ik ben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie jou later nog wel VVD politicus worden
Nee, 90 uur werken word je dood.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als een felle atheïst op een reli-forum die net daar loopt te foeteren dat g-d niet bestaat, dag in dag uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het vak van politicus is echt in strijd met alles wat en wie ik ben.
Zal wel iets met "uit" te maken hebbenquote:
Dat ze het een gay uitspraak vind, kennis daarover e.d.quote:
Wed ik opquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:52 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zal wel iets met "uit" te maken hebben
nee het is niet uit hoor.quote:
Je kwakje op een printje met daarop 4 favo. pics?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:53 schreef Zolcon het volgende:
[..]
nee het is niet uit hoor.
Ik ben gewoon zo ongelofelijk sexy dat ik veel vrouwen tegelijk moet verwennen
Ze vindt wat Ze vindt FTSquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat ze het een gay uitspraak vind, kennis daarover e.d.
Nee toch? het was toch dat ik eerst mijn mening geef, en dan jou, de jouwe?quote:
Tuurlijk... Maar anyway: Have fun!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:53 schreef Zolcon het volgende:
[..]
nee het is niet uit hoor.
Ik ben gewoon zo ongelofelijk sexy dat ik veel vrouwen tegelijk moet verwennen
Nopequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee toch? het was toch dat ik eerst mijn mening geef, en dan jou, de jouwe?
Politiek volgen en politiek bedrijven zijn verschillende dingen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als een felle atheïst op een reli-forum die net daar loopt te foeteren dat g-d niet bestaat, dag in dag uit
Klopt, daarom foeter ik hier ook net als jij. Volgen doe je in stilte dus die vlieger gaat niet op.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Politiek volgen verschilt in grote mate van politiek bedrijven.
weltrustenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk... Maar anyway: Have fun!
Karoshi noemen ze dat in Japan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Politiek begint juist bij het volgen. Politiek begint met interesse voor de politiek. Stemmen is ook een vorm van politiek bedrijven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Politiek volgen en politiek bedrijven zijn verschillende dingen.
Een eerzame dood, goed voor de economie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Karoshi noemen ze dat in Japan.
Volgen doe je niet per se in stilte. Verder heb je inderdaad een punt(je). Door je politieke ideologie tentoon te spreiden en te verdedigen bedrijf je in feite politiek.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klopt, daarom foeter ik hier ook net als jij. Volgen doe je in stilte dus die vlieger gaat niet op.
Wel lullen, niet meedoen, ja 'stemmen'.....
Dat wa harikiri toch???quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een eerzame dood, goed voor de economie.
Nee dat is dood door vriend om de eer na zelfkwelling van een halve secondequote:
Bart Chabot zei niet in P&W dat de economie er is voor mensen en niet andersom. Daarin heeft hij 100% gelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een eerzame dood, goed voor de economie.
Wat Zolcon zegt: een heel andere manier van zelfkwelling...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee dat is dood door vriend om de eer na zelfkwelling van een halve seconde
Alsog het een entiteit is economiequote:Op woensdag 15 december 2010 00:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Bart Chabot zei niet in P&W dat de economie er is voor mensen en niet andersom. Daarin heeft hij 100% gelijk.
ik snap dat gesprek niet wat heb ik ermee te amken ik ben dronkenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat Zolcon zegt: een heel andere manier van zelfkwelling...
Ken zat mensen die het doen.quote:
Ik ook en dus??quote:Op woensdag 15 december 2010 00:01 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik snap dat gesprek niet wat heb ik ermee te amken ik ben dronken
Heb jij een hypotheek?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Waar? hier niet, of een vis moet tieten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |