Ja die waar Sterrenstof op staat.quote:
Tijd voor linkse censuurquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef TomLievense het volgende:
Du_ke, laten we als linkse mensen onder elkaar afspreken dat een Maxime Verhagen fan-topic not done is.![]()
Steun hier Maxime Verhagen.
Geen enkele aanwijzing wijst daarop. Het wordt enkel nog treuriger. Met als nieuw dieptepunt Rosenthal.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wacht nou eerst eens gewoon af. Jouw vooroordelen zijn prematuur.
Gaat me niet lukken, ik ga tot havo en niet verder.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie het eens te halen... En oordeel dan
Het gaat inderdaad echt helemaal nergens over. Het ene voorstel is nog achterlijker en ondoordachter dan het andere. Ze zijn echt niet verder gekomen dan de borreltafel bij het plannen maken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geen enkele aanwijzing wijst daarop. Het wordt enkel nog treuriger. Met als nieuw dieptepunt Rosenthal.
Zit eerlijk gezegd al tijden te wachten op het moment dat de linkse zweep tevoorschijn wordt gehaald.quote:
quote:
Wie zegt dat je het niet kan??quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat me niet lukken, ik ga tot havo en niet verder.
Bedoel je niet de hamer en de sikkel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit eerlijk gezegd al tijden te wachten op het moment dat de linkse zweep tevoorschijn wordt gehaald.
Hijzelf.. dat zegt ie netquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het niet kan??
Dat viel natuurlijk te verwachten met de keizer van het plebs als gedoogpartner.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad echt helemaal nergens over. Het ene voorstel is nog achterlijker en ondoordachter dan het andere. Ze zijn echt niet verder gekomen dan de borreltafel bij het plannen maken.
Mijn enige argument is dat die vent een Limburger is en dan zitten we voor je het weet met een centraal CDA topic deel 32quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het is daarbij ook nog eens een tong80 topic met een slechte OP. Je kunt er wel een smoes voor verzinnen als MOD. Met deze censuur kom je wel weg.
Neuh, dan wordt het je wel aangewreven en is het ineens JOUW troepquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Zolcon het volgende:
Toch stom dat ik nu weet dat ALS ik de politiek in zou gaan ik mijn hele carrière bezig ben met het opruimen van de troep van dit kabinet
Zoveel meer dan andere kabinetten verneuken ze niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Zolcon het volgende:
Toch stom dat ik nu weet dat ALS ik de politiek in zou gaan ik mijn hele carrière bezig ben met het opruimen van de troep van dit kabinet
Dat geniet inderdaad de voorkeur.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:59 schreef Arglist het volgende:
[..]
Bedoel je niet de hamer en de sikkel?
Meteen een reden om niet in de politiek te willen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoveel meer dan andere kabinetten verneuken ze niet.
Gecombineerd met CDA en VVD die ook bepaald niet het beste in elkaar naar boven halenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat viel natuurlijk te verwachten met de keizer van het plebs als gedoogpartner.
Exact. Heb ik weer; word ik eindelijk politiek bewust, krijgen we dit kabinet door de strot gedrukt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gecombineerd met CDA en VVD die ook bepaald niet het beste in elkaar naar boven halen.
Ach voor een journalist kan het wel boeiend zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exact. Heb ik weer; word ik eindelijk politiek bewust, krijgen we dit kabinet door de strot gedrukt.
Des te meer een reden om te beseffen dat het allemaal ellende is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exact. Heb ik weer; word ik eindelijk politiek bewust, krijgen we dit kabinet door de strot gedrukt.
Wellicht. Probleem is dat ik naast journalist ook nog gewoon burger ben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach voor een journalist kan het wel boeiend zijn
Uiteraard. We moeten immers niet doen alsof we door andere kabinetten niet zouden worden genaaid. Verschil zit em vooral in de wijze waarop.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Des te meer een reden om te beseffen dat het allemaal ellende is.
Mwah, ik wil tot m'n 20e naar school en school verlaten mij een fatsoenlijke startkwalificatie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het niet kan??
?quote:
Tja dat overkomt jequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht. Probleem is dat ik naast journalist ook nog gewoon burger ben.
Dan al stoppen met school? Zonde man.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik wil tot m'n 20e naar school en school verlaten mij een fatsoenlijke startkwalificatie.
Het was meer een constatering.... ah well basta.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat jij denkt mag je denken Tem..
?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef Zolcon het volgende:
Ik geef mezelf trouwens de schul van het niet winnen van de emile roemer aanmoediging. Toch vind ik het jammer dat een PVVer me dit ook al door de neus boort
Zeur niet...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef Zolcon het volgende:
Ik geef mezelf trouwens de schul van het niet winnen van de emile roemer aanmoediging. Toch vind ik het jammer dat een PVVer me dit ook al door de neus boort
Tsja, life sucks.quote:
Ik wil niet te gestudeerd zijn. Autodidact zijn lijkt mij veel tofferquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan al stoppen met school? Zonde man.
Wat jij wil..quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil niet te gestudeerd zijn. Autodidact zijn lijkt mij veel toffer
Een zekere basisopleiding kan ook geen kwaad. Dat vormt je ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
zal je baas ook vinden. en je bereikt er minder meequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Havo is redelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een zekere basisopleiding kan ook geen kwaad. Dat vormt je ook.
Wat? En met havo ben je trouwens op je 17e klaar....quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik wil tot m'n 20e naar school en school verlaten mij een fatsoenlijke startkwalificatie.
nou enquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij gingen die verkiezingen niet om wie de beste ideologie had maar om wie de beste was.
Het kan ook beide. En daar schiet je bovendien ook meer mee op.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neuh. om wie de meeste stemmen kreegquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij gingen die verkiezingen niet om wie de beste ideologie had maar om wie de beste was.
Het lijkt mij veel leuker om zelf iets op poten te zetten. Al zal ik wel eerst werkervaring moeten opdoen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
zal je baas ook vinden. en je bereikt er minder mee
Sorry, maar havo stelt echt geen reet voor. Het is geen beroepsopleiding dus eigenlijk kun je er niks mee.quote:
Ja dat vloeide daaruit voort jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh. om wie de meeste stemmen kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |