Dan ga ik binnen 48 dagen maar eens een horloge kopen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef Arglist het volgende:
Als je 21 bent moet je een horloge tussen de 500 en 1000 euro hebben.
Ben je 25 of ouder moet je een horloge van minimaal 1000 euro hebben.
Ben je jonger dan 21 moet je een horloge van tussen de 150 en 300 euro hebben
Mijn wetenschappelijk onderzoek.
Omega seamaster Aqua Terra met Co-Axiaal uurwerkquote:
Oh, dankjewel. Het was ook meer een gevoel moet ik zeggen. Betekent dit dat de opmerking van php ook niet waar is?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
http://www.synovate.nl/nieuws/20090928003/news.aspx
Het komt gewoon overeen met de gemiddelde Nederlander, volgens Synovate dan.
Nee, dat was bij Pierce Brosnan de Omega Seamaster 300M, later Seamaster Bond. Nu is het de Omega Planet Ocean.quote:
Prima, laten we eens gaan argumenteren op inhoud.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik mag erover oordelen, of je er wat van aantrekt is jou ding.
Persoonlijk bezit ik die mening. Overigens wordt mijn stelling wel redelijk onderbouwt door onderzoeken naar de PVV achterban waarin veruit het grootste deel lager opgeleid is. Daarmee insinueer ik niet dat die mensen per definitie dom zijn. Wel dat ze vaak minder genuanceerd beeld ontwikkelen en minder kritisch zullen kijken naar bepaalde dingen. Simpelweg omdat ze er de kennis niet voor hebben. En voordat je nu denkt dat ik die mensen weg zet, dat doe ik niet. Maar ik ben wel van mening dat het voor het land beter is als er in het bestuur van het land mensen zitten die enig idee hebben waarover het gaat. mensen die weten hoe de wereld in elkaar zitten.
En dat hele gezeur met werk vind ik te triest voor woorden. Je werkt tegenwoordig blijkbaar alleen maar als je 40 uur per week fysiek werk doet. Je bent makkelijk de beïnvloeden.
De situatie in Nederland kan zo omslaan. Democratie is kwetsbaar.
Jazeker wel. Probeer een planning in elkaar te draaien met bijhorende bemensing.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zit toch niet steeds in dat winderige gat aan zee? Of wel?
Ik zie iets te VEEL plaatjes nu:quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omega seamaster Aqua Terra met Co-Axiaal uurwerk
Duik je dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dat was bij Pierce Brosnan de Omega Seamaster 300M, later Seamaster Bond. Nu is het de Omega Planet Ocean.
Maar dat zijn duikhorloge's, daar heb ik er al twee van. Zodoende.
Neuh. Maar bepaalde horlogemerken richten zich sterk op die categorie.quote:
Van wie heb je dat??quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, laten we eens gaan argumenteren op inhoud.![]()
Ten eerste kunnen moeten wij vaststellen dat er momenteel nog geen peil te trekken valt op het electoraat van de PVV. We weten wel dat een x percentage van het huide pvv electoraat vroeger PvdA stemde, toen zij PvdA stemde was er nog geen discussie over het feit dat die mensen zomaar wat stemden. Maar nu is er een tendens gaande die dikwijls bij linkse mensen rancune oproept omdat een stem op de PVV hen onwelgevallig is.
Gaarne zou ik ook wat bronnen zien over jouw bewering dat PVV-stemmers laag opgeleid zijn. Hierbij mijn bronnen. 1 2 3
Nee, want het klopt dat de PVV'er, net zoals het leeuwendeel van volwassen Nederland, werkt. En het klopt ook dat hij dit bij sommige partijen in twijfel durft te trekken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Oh, dankjewel. Het was ook meer een gevoel moet ik zeggen. Betekent dit dat de opmerking van php ook niet waar is?
1500.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:13 schreef Arglist het volgende:
Maar goed. Iets is pas een horloge als er Swiss made op staat en minimaal 500 euro kost, dunkt mij.
Haha, maar dan is die twijfel wel een beetje dubieus. Taalkundig heb je inderdaad gelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, want het klopt dat het leeuwendeel van volwassen Nederland werkt. En het klopt ook dat hij dit bij sommige partijen in twijfel durft te trekken.
Goed. Maar maar dan wel als ik volledig afgestudeerd ben.quote:
Fixed.quote:
Sommige mensen storen zich daar niet aan hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Goed. Maar maar dan wel als ik volledig afgestudeerd ben.
Als we inhoudelijk over de PVV gaan praten vind ik praten over de achterban een beetje raar maar ok. Ik zal even mijn bron zoeken. Maar ok. Hier even kort dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, laten we eens gaan argumenteren op inhoud.![]()
Ten eerste kunnen moeten wij vaststellen dat er momenteel nog geen peil te trekken valt op het electoraat van de PVV. We weten wel dat een x percentage van het huide pvv electoraat vroeger PvdA stemde, toen zij PvdA stemde was er nog geen discussie over het feit dat die mensen zomaar wat stemden. Maar nu is er een tendens gaande die dikwijls bij linkse mensen rancune oproept omdat een stem op de PVV hen onwelgevallig is.
Gaarne zou ik ook wat bronnen zien over jouw bewering dat PVV-stemmers laag opgeleid zijn. Hierbij mijn bronnen. 1 2 3
quote:Qua werkzaamheid lijkt de PVV-er op de gemiddelde Nederlander, alleen zijn zij iets vaker arbeidsongeschikt of werkeloos
Kijk vooral even naar deze tabel. Kun je de hobby's zien: Pvv= klussen; wat PVVer niet leuk vindt: lezen boekenquote:PVV-er heeft onder andere meer interesse in huisdieren en computeren en minder interesse in kunst en religie
quote:PVV-aanhang bestaat meer uit mannen en lager opgeleiden
Hierbij is het onderste getal de PVV stemmer en het bovenste is heel nederlandquote:Wo
13%
4%
Hbo
16%
9%
Havo / vwo
13%
14%
Mbo
28%
32%
Lbo / vmbo / mavo
28%
38%
Basisonderwijs / Geen Onderwijs
2%
2%
Geen opgave
1%
1%
De dingen die ik mooi vind zijn jammer genoeg altijd duur. Kwaliteit kost nu eenmaal geld. Dat heeft vrij weinig met het kapitalisme te maken.quote:
Qua opleiding scoort zij hier iets lager ja, alleen wordt dat door diverse onderzoeken weersproken. Maar je belicht alleen de negatieve kanten. Zo stond er bijv ook dat zij meer dan gemiddeld interesse heeft in politiek.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als we inhoudelijk over de PVV gaan praten vind ik praten over de achterban een beetje raar maar ok. Ik zal even mijn bron zoeken. Maar ok. Hier even kort dan.
[..]
[..]
Kijk vooral even naar deze tabel. Kun je de hobby's zien: Pvv= klussen; wat PVVer niet leuk vindt: lezen boeken
[..]
[..]
Hierbij is het onderste getal de PVV stemmer en het bovenste is heel nederland
Vind het maar niks horlogesquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef Arglist het volgende:
Als je 21 bent moet je een horloge tussen de 500 en 1000 euro hebben.
Ben je 25 of ouder moet je een horloge van minimaal 1000 euro hebben.
Ben je jonger dan 21 moet je een horloge van tussen de 150 en 300 euro hebben
Mijn wetenschappelijk onderzoek.
Je zag de knipoog he Arglist? Toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
De dingen die ik mooi vind zijn jammer genoeg altijd duur. Kwaliteit kost nu eenmaal geld. Dat heeft vrij weinig met het kapitalisme te maken.
Als je horloges van over de duizend euro als hobby ziet....quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef eriksd het volgende:
Ahjoh, horloges zijn leuk. Ik zie het meer als een hobby, niet als statussymbool ofzo.
Ook een leuk small-talk onderwerp altijd. Breekt het ijs.
Interesse in politiek heeft weinig te maken met opleidingsniveau. Ik heb ergens ook de cijfers van alle partijen op opleidingsniveau. zal ze even zoeken. Je ziet duidelijke verschillenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Qua opleiding scoort zij hier iets lager ja, alleen wordt dat door diverse onderzoeken weersproken. Maar je belicht alleen de negatieve kanten. Zo stond er bijv ook dat zij meer dan gemiddeld interesse heeft in politiek.
Als jij mijn bronnen ook even bekijkt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Interesse in politiek heeft weinig te maken met opleidingsniveau. Ik heb ergens ook de cijfers van alle partijen op opleidingsniveau. zal ze even zoeken. Je ziet duidelijke verschillen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Doe nog eens een muziekje eriksd..
Dank!quote:
En ik mag weer terug naar de Orthopeedquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Arglist het volgende:
Ik vier dat ik heel de dag gestudeerd heb
Wehehe. Je hebt je omhoog laten lullen he? Domdomdom. Blijf toch gewoon voetvolk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jazeker wel. Probeer een planning in elkaar te draaien met bijhorende bemensing.
Je kan Good Will Hunting kijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog iets interessants bij NU of P&W vanavond?
Nog over gehad met je therapeut? is het wat je dacht?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef betyar het volgende:
[..]
En ik mag weer terug naar de Orthopeed![]()
![]()
Wat heb je te vieren?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over decadent enzo gesproken: ik ga aan de (nep)champagne nu.. Gewoon omdat het kan![]()
En ik al veel te vaak dingen NIET gevierd heb..
Deze muziek is voor vrijgezelle dames die stiekem weten nooit aan een man te komenquote:
Is DAT PG?? Beetje veranderd zeg maar (qua uiterlijk)..quote:
Kans is aanwezig maar ze denken toch eerder aan artrose achter mijn knieschijf.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Nog over gehad met je therapeut? is het wat je dacht?
Prachtig nummer, terecht een van zijn best verkopende.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Deze muziek is voor vrijgezelle dames die stiekem weten nooit aan een man te komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |