ik ben student. natuurlijk drink ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, daarom wou je ook niet nar de schuur/berging lopen voor bier...
Preciesquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik ben student. natuurlijk drink ik.
dierenwinkel, timmerfabriekje,onderhoudsbedrijfje,hondenpension,forellenvijver best wel breedquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waar liggen jouw affiniteiten zoal?
Wil je dood?? (metaforisch)???quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
HAVO is iig niet het einde, maar het begin..
Dat is MIJN tekst... En ik ben er niet trots op...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wil je dood?? (metaforisch)???
Ik ook niet. Ik zuip.quote:
En het zegt niks m.b.t. hetgeen waarop je reageerde, kan je dat iets uitweiden aub ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is MIJN tekst... En ik ben er niet trots op...
Neuh, ben de context kwijtquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En het zegt niks m.b.t. hetgeen waarop je reageerde, kan je dat iets uitweiden aub ?
belgische tokkie tienermoedersquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef Zolcon het volgende:
Ik dacht dat ik naar verhagen keek maar ik zag toen ineens dat het een vlaamse tienermoeder was op SBS... misschien moet ik minder zappen...
ja TOEN AL denk ik !quote:
Weten we eindelijk wat je doet in het dagelijks leven. --> HAVO.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wil je dood?? (metaforisch)???
blijf jij fokken. ik zal je vrouw palen. heb het wel even nodig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:38 schreef betyar het volgende:
Zal ik blijven fokken of zal ik mijn vrouw eens flink palen?
[..]
belgische tokkie tienermoeders
Uh? quote en reactie op jezelf?quote:
itspraak: sxolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een herinnering aan mezelf...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Uh? quote en reactie op jezelf?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef JoaC het volgende:
[..]
itspraak: sxol
de -woord (vrouwelijk)
Zelfst. Naamw.
onderwijs dat met je beroep te maken heeft
Ik pak mijn tijd om me geestelijk te ontwikkelen. dat is een belangrijk onderdeel van het hele studietrajectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Ik zou zeggen onderhoudsbedrijfje ofzo, ik weet niet hoe breed je je wil oriënteren maar dan zou je altijd nog onderaannemer kunnen worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef betyar het volgende:
[..]
dierenwinkel, timmerfabriekje,onderhoudsbedrijfje,hondenpension,forellenvijver best wel breed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |