Die worden helemaal overspoeld door de poolse eenmansbedrijfjes. Laat staan dat de nederlandse bedrijven op papier naar Polen vertrekken om zo goedkoop mensen aan te nemen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmmz, ga dan transport proberen.
Ik zie jou later nog wel VVD politicus wordenquote:
is wel zo. mits je ze goed genoeg vormtquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Idiote mannen, alsof ze over hun vrouwen kunnen "beschikken'
Inderdaad, dat kan je altijd nog worden als je overal bent mislukt. Geen haast bij denk ik zo.quote:
Vrouwen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Idiote mannen, alsof ze over hun vrouwen kunnen "beschikken'
Uggs.. ja die zijn echt uit!quote:
Oh, ik zou daar best 90 uur per week in willen steken. Hard werken zal meestal wel beloond worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Die worden helemaal overspoeld door de poolse eenmansbedrijfjes. Laat staan dat de nederlandse bedrijven op papier naar Polen vertrekken om zo goedkoop mensen aan te nemen.
en transport? Nee dank je ik heb een sociaal leven.
sorry wat>?quote:
Ja dat klopt met een minimum loon moet je wel 90 uur werken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, ik zou daar best 90 uur per week in willen steken. Hard werken zal meestal wel beloond worden.
Ik dacht dat je neocon was?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, ik zou daar best 90 uur per week in willen steken. Hard werken zal meestal wel beloond worden.
Het vak van politicus is echt in strijd met alles wat en wie ik ben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie jou later nog wel VVD politicus worden
Nee, 90 uur werken word je dood.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als een felle atheïst op een reli-forum die net daar loopt te foeteren dat g-d niet bestaat, dag in dag uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het vak van politicus is echt in strijd met alles wat en wie ik ben.
Zal wel iets met "uit" te maken hebbenquote:
Dat ze het een gay uitspraak vind, kennis daarover e.d.quote:
Wed ik opquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:52 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zal wel iets met "uit" te maken hebben
nee het is niet uit hoor.quote:
Je kwakje op een printje met daarop 4 favo. pics?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:53 schreef Zolcon het volgende:
[..]
nee het is niet uit hoor.
Ik ben gewoon zo ongelofelijk sexy dat ik veel vrouwen tegelijk moet verwennen
Ze vindt wat Ze vindt FTSquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat ze het een gay uitspraak vind, kennis daarover e.d.
Nee toch? het was toch dat ik eerst mijn mening geef, en dan jou, de jouwe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |