Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, plomp ben ik welquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeee!
Jij bent een kleine plompe lori!![]()
Je doet maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal Tante wel even bellen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NOEM JIJ MIJ NU BUBBA EN VERGELIJK JE MIJ MET EEN DIKKE CHIMPANSEE?![]()
Het was een gorilla trouwensquote:
Die is vast dan wel benieuwd met welk meisje jij zit te Fok!ken in je computerkamer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je doet maar, die heeft hier nog niet gekeken
Kennelijk niet dus anders had ze wel gekekenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die is vast dan wel benieuwd met welk meisje jij zit te Fok!ken in je computerkamer.
quote:
Misschien zit ze wel op FOK!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk niet dus anders had ze wel gekeken
Lady GaGaquote:
Ja, maar mijn hoofdquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was een gorilla trouwens
Het een sluit het ander niet uitquote:
Ga oefenen met 'ik' zeggen, ben je uuuuren zoetquote:
Fijn voor jequote:
Doet ie wel vaker hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik mis trouwens wel in de TT dat Trev schijnbaar met een meisje Fokt!
nutteloze infoquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik mis trouwens wel in de TT dat Trev schijnbaar met een meisje Fokt!
quote:
Ja, slechte spelling zit in de familiequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trev fokt met een meisje en verveeld zich?
Something goes wrong..
Je kent me tochquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Something goes wrong..
Alleen gaat er op msn wat misquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn voor je
[..]
Doet ie wel vaker hoor
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Something goes wrong..
When your pubic hair's on firequote:
Nee, met jouw d's en t's gaat het lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slechte spelling zit in de familieDat is er mis
Of mijn hoofd is permanent stuk
Na 8 uur 's avonds neemt mijn IQ systematisch af.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, slechte spelling zit in de familieDat is er mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ja, met mijn d's en t's gaat het uitstekent, bedankd voor het vragenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, met jouw d's en t's gaat het lekker![]()
![]()
Het gaat je om het zeuren hè?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga oefenen met 'ik' zeggen, ben je uuuuren zoet
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Na 8 uur 's avonds neemt mijn IQ systematisch af.
Maar ik hou wel van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Suikertaartje doet het graagquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, met mijn d's en t's gaat het uitstekent, bedankd voor het vragen
Ja, of omdat het gewoon best irritant isquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het gaat je om het zeuren hè?
Meer when youre girlfrend got a penisquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
When your pubic hair's on fire
Ja, dat wisten we alquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Suikertaartje doet het graag![]()
You are doing it WRONG!!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Something goes wrong..
Dat zou in mijn geval verdomd goed uitkomenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
Meer when youre girlfrend got a penis
Lady Gagaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer when youre girlfrend got a penis
Ik weet dat je mij alleen in een nog beter persoon probeert te vormen.quote:
Nee, gewoon opletten. Zo lastig is het nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon alle woorden die op een d of een t eindigt standaard laten eindigen met dtd. Nooit meer een taalfoutje.
Ik ben alleen voor t scheelt 2 keer een dquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon alle woorden die op een d of een t eindigt standaard laten eindigen met dtd. Nooit meer een taalfoutje.
Hier en daar een uitzonderingquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zou in mijn geval verdomd goed uitkomen
Suikertaartje houdtdtdtdtdt wijselijk haar mondtdtdtdtdtdquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zou in mijn geval verdomd goed uitkomen
Hoiquote:
Uit liefdequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij alleen in een nog beter persoon probeert te vormen.
Wie nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Suikertaartje doet het graag![]()
Niet te hard bijten graag!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Suikertaartje houdtdtdtdtdt wijselijk haar mondtdtdtdtdtd
Doe niet zo verstandig manquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Suikertaartje houdtdtdtdtdt wijselijk haar mondtdtdtdtdtd
They are doing it WRONG!quote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah?quote:
Ik niet altijd hoor, ligt echt aan het vriendjequote:
With sugar on topquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah?
pretty please? *knipper*knipper*
Dat vindt suikertaartje ook wel een goed ideetjequote:
Zachtjes!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah?
pretty please? *knipper*knipper*
Oh wauwquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dit is de enige neger die aan mij komen.
Luister en kijk maar door.quote:
Ben jij een plompe loriquote:
Ze zijn tofquote:
flesquote:
Die heb ik zondag toevallig nog opquote:
Zoalsquote:
DELEN!quote:
Nee, zit net aan het verse brood. Nou ja, kijken, zodat ik wat kan proberen.quote:
forget itquote:
quote:
* goldfinger1963 trekt rustig zijn mes uit trev zijn hand en gaat verder met het op eten van de loempiaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland pakt de loempia van GF af voor dat hij een hap heeft kunnen nemen en eet hem op
Dat is de beroemde Old Spice Guy.quote:
Ik heb al eeuwen zin in een vietnamese loempiaquote:
Would you like to play with it?quote:
Y-y-y-y-y-yes pleasequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Would you like to play with it?
Die reclames zijn geniaalquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is de beroemde Old Spice Guy.
Loempilalalalalalaaaaaaaaaaaaaquote:
* Trevland doet even een verbandje er om en gaat rustig verder met het eten van de loempiaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 trekt rustig zijn mes uit trev zijn hand en gaat verder met het op eten van de loempia
Daar heb ik ook wel zin inquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb al eeuwen zin in een vietnamese loempia![]()
En hoi muckieEn GF
Ik snap dat welquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die vrouw zit na 4 minuten vol hormonen.
ze zijn opquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb al eeuwen zin in een vietnamese loempia![]()
En hoi muckieEn GF
Duurt lang!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die vrouw zit na 4 minuten vol hormonen.
Aaaahhh... Misschien binnenkort toch maar eens halenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland doet even een verbandje er om en gaat rustig verder met het eten van de loempia
[..]
Daar heb ik ook wel zin in
Jij was er halverwege het filmpje al opgedoken?quote:
Geeft niets, want jijquote:
Bij die eerste lach denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij was er halverwege het filmpje al opgedoken?
Hier is het na deel dat de vietnamees alleen maar donderdag ochtend op de markt staat en dan werk ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aaaahhh... Misschien binnenkort toch maar eens halen
* goldfinger1963 ruimt de restanten van het hoofd van trev opquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland doet even een verbandje er om en gaat rustig verder met het eten van de loempia
na deel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het na deel dat de vietnamees alleen maar donderdag ochtend op de markt staat en dan werk ik
DELEN!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aaaahhh... Misschien binnenkort toch maar eens halen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
Die lelijkert Deze knappe jongen hier gaat even verder met uh, brood. Loempia....
* Trevland zoekt alles weer bij elkaar en zet het netjes terugquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 ruimt de restanten van het hoofd van trev op
Hij doet het ook op een manier waar je zelfs als man niet geïrriteerd om kan worden. Ik denk dat als hij mijn vriendin versiert ik haar zo met hem meestuur, omdat ik mij een lul voel als ik haar zoiets misgun.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij die eerste lach denk ik
Ja dahag!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hij doet het ook op een manier waar je zelfs als man niet geïrriteerd om kan worden. Ik denk dat als hij mijn vriendin versiert ik haar zo met hem meestuur, omdat ik mij een lul vol als ik haar zoiets misgun.
Ik denk hier verderquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
na deel?![]()
Sorry
Maar hier staan ze alleen ver weg volgens mijDus misschien morgen een visje halen bij de vishandel, ook lekker
Bij zijn eerste lach alquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij was er halverwege het filmpje al opgedoken?
Ik ga er bij de volgende snack attack weer eentje bestellenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Loempilalalalalalaaaaaaaaaaaaa [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dahag!Jij haalt ze zelf maar, anders zijn ze op voor ik eraan wil beginnen
Met een DEEEEEE!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
Die lelijkert hier gaat even verder met uh, brood. Loempia....
GMTAquote:
Ik kom bij jouquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er bij de volgende snack attack weer eentje bestellen
Met de ootoo?quote:
In t minus 4......3......2.....1......go go goquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er bij de volgende snack attack weer eentje bestellen
iddquote:
Neeheequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker samen halen en jij alles op eten
niet in mijn trapkast, want kerstpakkettenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeheeDan sluit ik em op in de trapkast bij het kattengrit
Ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeheeDan sluit ik em op in de trapkast bij het kattengrit
quote:
Jouw trapkastquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet in mijn trapkast, want kerstpakketten
quote:
Dat past niet bij me.quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met de ootoo?Mag ik dan rijden?
Ik kan best delen. Op de meet heb ik ook niet ALLE koffie alleen opgedronkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker samen halen en jij alles op eten
hihihiquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:05 schreef cablegunmaster het volgende:
Stiekem verliefd. Op een heel lief onschuldig meisje. Zo puur zo lieveling dat Ik even soms niet weet wat Ik zeggen moet. Ja Ik ke. Het spel maar dan ben ik zo verlegen.
Liefs jasper ong word nog een softy
Lekker gevoel toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:05 schreef cablegunmaster het volgende:
Stiekem verliefd. Op een heel lief onschuldig meisje. Zo puur zo lieveling dat Ik even soms niet weet wat Ik zeggen moet. Ja Ik ke. Het spel maar dan ben ik zo verlegen.
Liefs jasper ong word nog een softy
Klopt maar het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan best delen. Op de meet heb ik ook niet ALLE koffie alleen opgedronken.
De zon scheen even, misschien zijn ze in de war?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
Het is toch nog heul geen lente?
stuartquote:
Hoezo, warm daar?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
Het is toch nog heul geen lente?
Nadat ze old spice guy heeft gezien?quote:
Ik denk hetquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
De zon scheen even, misschien zijn ze in de war?
Ik kan ook best wel open deuren in trappenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nadat ze old spice guy heeft gezien?
Nee, omdat ineens iedereen verliefd is manquote:
Als of ik dat niet snapquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, omdat ineens iedereen verliefd is man
Oh, dan is het bij mij altijd lentequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kut voor je. Anatomisch klopt het niet helemaal.quote:
Nou, bij jou weten we maar nooit hequote:
Hoezo ineensquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je al tegen haar verteld dat je haar leuk vind enz?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef cablegunmaster het volgende:
Ja Ik weet soms ook niet wat Ik moet zeggen. zonet gebeld zo lievelijke stem! Als een engel omg zwaar te pakken merk Ik.
Jij valt op alles met een koffiezetapparaatquote:
Nou, vraari en cgm vertellen dat toch allebei vandaag zomaar ineensquote:
quote:
Nah, weet je wat het is?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut voor je. Anatomisch klopt het niet helemaal.
Dan is het dus niet voor iedereen ineensquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, vraari en cgm vertellen dat toch allebei vandaag zomaar ineens
Ik hou van afwisselingquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, bij jou weten we maar nooit he
Six weeks, schmix weeksquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het dus niet voor iedereen ineens.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij valt op alles met een koffiezetapparaat
Dan moet je hem even lief aankijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoop dat ik haarverf mag testen voor Buzzer
Scheelt me een berg centjes
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stuart!![]()
* Marijkezwolle zet haar beste zangstem wederom op
Happy birthday to you! Happy birthday to you! Happy birthday, happy birthday, happy birthday to you!
wanneer gaat je bijdehand dan op pauze?quote:
Wil ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoop dat ik haarverf mag testen voor Buzzer
Scheelt me een berg centjes
![]()
Je zat bijna op mijn schoot gek!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..].
Al ben ik met een goed koffieapparaat wel makkelijk te verleiden.
Nee, niet hem, hunquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je hem even lief aankijken.
Omdat jijquote:
Geen idee, misschien dat WW het weetquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wanneer gaat je bijdehand dan op pauze?
Ja, en ik hoop ook dat ik de nescafe caramel mag buzzenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie. Vergat ik helemaal dat er ook koffie in mijn kerstpakket zat
Ik klikte op het mailtje zogauw ik hem kreeg, maar hij was al volquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ik hoop ook dat ik de nescafe caramel mag buzzen![]()
Nee, dat duurt nog wel tot vannacht 1 uur ben ik bangquote:
* MPG rent naar de trapkastquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie. Vergat ik helemaal dat er ook koffie in mijn kerstpakket zat
Neh. Nu heb ik al zin in hartigquote:
* Muck tackelt MPG en sjeest hem voorbijquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog wel tot vannacht 1 uur ben ik bang...
[..]
* MPG rent naar de trapkast
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik klikte op het mailtje zogauw ik hem kreeg, maar hij was al vol
Die gaat nooit op pauze.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat WW het weet
Ik heb sjippiesquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh. Nu heb ik al zin in hartig
Hem. Je weet toch wel wie buzzer is? Of was? Of is?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet hem, hunWant John Frieda haarverf
![]()
Oh jij wil gewoon die verfquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet hem, hunWant John Frieda haarverf
![]()
Ja weet ik wel en daar heb ik het nu niet overquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hem. Je weet toch wel wie buzzer is? Of was? Of is?
Liefquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dat is stom
Dan stuur ik je wel proefverpakkingen op (die zitten er vast weer bij
)
Yes pleasequote:
JOAH!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
of of of ik kom ze gewoon bij jou testen
Neuh. Hoe duur?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes pleaseWeet je hoe duur?
Dat kan niet, want dan slaap jij alquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef MPG het volgende:
Nee, dat duurt nog wel tot vannacht 1 uur ben ik bang...
* suikertaartje doet een achterbakse tacklequote:* MPG rent naar de trapkast
mjaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes pleaseWeet je hoe duur?
16 euro per pakje, nu in de aanbieding voor 10, maar gratis is beterquote:
Ik kan niet kiezen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh. Nu heb ik al zin in hartig
Je post bewijst mijn gelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel, nou ja pauze, meer in opspaar modus
Pffff.quote:
Ik ookquote:
Heb je de beauty poll wel gedaan dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
mja
Ik ben niet uitgenodigd voor die buzz trouwens
heey trevquote:
Maar wat is dat dan met die verf van hem?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja weet ik wel en daar heb ik het nu niet overEn buzzer kijk ik altijd lief aan, want hij is lief
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je de beauty poll wel gedaan dan?
Maar wat is er mis met jouw haar dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
16 euro per pakje, nu in de aanbieding voor 10, maar gratis is beter![]()
* Mucksmeert verf op MPGquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wat is dat dan met die verf van hem?
* MPG snapt er geen iota meer van
giertjequote:
iets met haar, dat is voor mij vrij nutteloosquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
ja.quote:
Buzzer is een testpanel, daar had ik ook de koffie en de tandenborstel vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
En aangegeven dat je je haar verft enzo?quote:
Dat heeft uitgroei en is van zichzelf heel lelijk asblond?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met jouw haar dan?
Nee, want ik moet nog keiveel doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan slaap jij al
Au!quote:[..]
* suikertaartje doet een achterbakse tackle
GFquote:
Ach ja het zit in de Famquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je post bewijst mijn gelijk.
Bijdehandje.
Die koffie was keilekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Buzzer is een testpanel, daar had ik ook de koffie en de tandenborstel van
[..]
En aangegeven dat je je haar verft enzo?
[..]
Dat heeft uitgroei en is van zichzelf heel lelijk asblond?
Ja, diequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Die koffie was keilekker![]()
Of was het niet de koffie van de meet?
Die koffie is nooit aangekomen hierquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Buzzer is een testpanel, daar had ik ook de koffie en de tandenborstel van
[..]
En aangegeven dat je je haar verft enzo?
[..]
Dat heeft uitgroei en is van zichzelf heel lelijk asblond?
Neem dan ook mensen aan manquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want ik moet nog keiveel doen...
[..]
Au!
Omdat het kanquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
Waarom schrijven mensen in het Nederlands op FB
Ja, maar dan kunnen anderen het niet lezen. Ik vind het irritantquote:
omdat het kanquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
Hoeveel moet je er ontvrienden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
Dan wel met gedroogde tomaten erbij.quote:
dag schones deernequote:
Oh ja wel hoor, alleen die ook NL kunnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen anderen het niet lezen. Ik vind het irritant
Teveel ben ik bangquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er ontvrienden?
Alles vertalen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
alle nederlanders kunnen het lezenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van mijn FB mensen spreekt geen Nederlandsquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor, alleen die ook NL kunnen
Ja, maar daar heb ik er niet zoveel van in mijn lijstjequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alle nederlanders kunnen het lezen
Dan moeten ze het maar lerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van mijn FB mensen spreekt geen Nederlands
Doe ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
quote:
Heb je ze gemaild? Ik heb die wake up light dus niet gehaaldquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Die koffie is nooit aangekomen hier&&%E$%@#$%^()
Maar de tandenborstel en wake-up light wel
En ja, dat heb ik wel aangegeven, maar ik heb het idee dat buzzer vertraagd mailtjes naar mij stuurt ofzo
Zulke mensen blokkeer ik met updatesquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens, ik vind het storend als mensen meer dan 4 keer iets per dag op facebook zetten. Ik vind het dan bijzonder moeilijk om je dan nog serieus te nemen als je schijnbaar zo vaak denkt iets te moeten delen.
Ghighiquote:
Hmmmz, zal wel aan mij liggen danquote:
Bij mij 100%. Niet zeurenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van mijn FB mensen spreekt geen Nederlands
Neuh, maar zou ik eens moeten doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe ik ook
[..]![]()
[..]
Heb je ze gemaild? Ik heb die wake up light dus niet gehaaldIs dat wat?
Heb jij FB?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens, ik vind het storend als mensen meer dan 4 keer iets per dag op facebook zetten. Ik vind het dan bijzonder moeilijk om je dan nog serieus te nemen als je schijnbaar zo vaak denkt iets te moeten delen.
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zulke mensen blokkeer ik met updates
Ik las Ghibli.quote:
wat wat watwatwat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Om maar niet te spreken van het feit dat ik dan minder berichtjes binnenkrijg van anderen die ik wel digg.
En mensen die hun twitter op facebook plaatsen mogen helemaal was, als ik je twitter wou volgen had ik me er wel op geabonneerd. Donder toch op man
Zit ook wel wat in inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
Ik heb alleen maar Nederlanders op FB, dus ik spreek er Nederlands.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, maar zou ik eens moeten doen
Ik heb de Wake-up-light nu 1 dag in gebruik, dus ik heb nog niet echt een mening kunnen vormen
Ik heb FB ja, oorspronkelijk om een klasgenoot te volgen die in Australië zit, maar nu ben ik de sjaak want anderen zijn erachter gekomen dus die moet je dan ook accepten.quote:
andere vrienden zoekenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik er niet zoveel van in mijn lijstje
Doe ik en doe ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon doenEn wil je me even laten weten hoe het jou bevalt?
Dan heb jij het probleem dus ook nietquote:
That's so cute!quote:
Mij kan het helemaal de bliksem rukken of iemand 1 of 2 of 4 of 247 keer per dag op Facebook zitquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Heb jij dezelfde achternaam als Trev?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb FB ja, oorspronkelijk om een klasgenoot te volgen die in Australië zit, maar nu ben ik de sjaak want anderen zijn erachter gekomen dus die moet je dan ook accepten.
Op de homepage kun je updates van bepaalde mensen uitschakelen zonder de mensen te blokkerenquote:
De wekker staat bij mij al voor Jan Lul aan, ik word al wakker voor die afgaatquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, maar zou ik eens moeten doen
Ik heb de Wake-up-light nu 1 dag in gebruik, dus ik heb nog niet echt een mening kunnen vormen
Heeft Trev een achternaam?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb jij dezelfde achternaam als Trev?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Janiesquote:
Je krijgt dan een flood aan tekst als je inlogt bij je pagina. Dus je ontloopt er niet aan en ik vraag me serieus af of mensen denken dat anderen daarop zitten te wachten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij kan het helemaal de bliksem rukken of iemand 1 of 2 of 4 of 247 keer per dag op Facebook zit
Nee. Kijk maar naar mijn mailadres.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben blij met de mensen die ik ken hoorquote:
Mij ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij kan het helemaal de bliksem rukken of iemand 1 of 2 of 4 of 247 keer per dag op Facebook zit
JBquote:
Ik word bijna niet meer wakker, dus voor mij is het wel handigquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
De wekker staat bij mij al voor Jan Lul aan, ik word al wakker voor die afgaat
Je bent een held. Gefeliciteerd nog.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op de homepage kun je updates van bepaalde mensen uitschakelen zonder de mensen te blokkeren
ik ook ik heb het nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thanksquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je bent een held. Gefeliciteerd nog.
en zeker de ene keer dat die niet aan staat verslaap je meteenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gotchaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee. Kijk maar naar mijn mailadres.
HAHAHAHA W_W zit op Facebookquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je krijgt dan een flood aan tekst als je inlogt bij je pagina. Dus je ontloopt er niet aan en ik vraag me serieus af of mensen denken dat anderen daarop zitten te wachten.
klinkt me bekend in de orenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar had ik het over met Giertje vanmiddag. Wat een onzin knopjes inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
Welke idioot heeft die vindikleuktweetrespectknopjes bedacht?![]()
![]()
Ja, ik vind het achterlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Marijke, want we zitten allebei bij de Kakapao Facebook club.
Ik niet, ik zit alleen op twitter om wat uitgevers te volgen. Mij volgen is dus zo nuttig als een mol een bril gevenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
![]()
Wat een leuk beeeestquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan vast ook wel schiet-dood-haat-verneder-anaal-knopjes bedenkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
![]()
Ik vind ze geweldig!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb op mijn to-do-list-before-I-die voor het vak oplossingsgericht werken ook staan dat ik minimaal één keer een kakapao wil zien.
Haters gonna hate!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig!
O en ik vind tweetknopjes wel handig, want ik tweet regelmatig ook dingen die ik lees ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |