Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, plomp ben ik welquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeee!
Jij bent een kleine plompe lori!![]()
Je doet maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal Tante wel even bellen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NOEM JIJ MIJ NU BUBBA EN VERGELIJK JE MIJ MET EEN DIKKE CHIMPANSEE?![]()
Het was een gorilla trouwensquote:
Die is vast dan wel benieuwd met welk meisje jij zit te Fok!ken in je computerkamer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je doet maar, die heeft hier nog niet gekeken
Kennelijk niet dus anders had ze wel gekekenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die is vast dan wel benieuwd met welk meisje jij zit te Fok!ken in je computerkamer.
quote:
Misschien zit ze wel op FOK!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk niet dus anders had ze wel gekeken
Lady GaGaquote:
Ja, maar mijn hoofdquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was een gorilla trouwens
Het een sluit het ander niet uitquote:
Ga oefenen met 'ik' zeggen, ben je uuuuren zoetquote:
Fijn voor jequote:
Doet ie wel vaker hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik mis trouwens wel in de TT dat Trev schijnbaar met een meisje Fokt!
nutteloze infoquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik mis trouwens wel in de TT dat Trev schijnbaar met een meisje Fokt!
quote:
Ja, slechte spelling zit in de familiequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trev fokt met een meisje en verveeld zich?
Something goes wrong..
Je kent me tochquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Something goes wrong..
Alleen gaat er op msn wat misquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn voor je
[..]
Doet ie wel vaker hoor
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Something goes wrong..
When your pubic hair's on firequote:
Nee, met jouw d's en t's gaat het lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slechte spelling zit in de familieDat is er mis
Of mijn hoofd is permanent stuk
Na 8 uur 's avonds neemt mijn IQ systematisch af.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, slechte spelling zit in de familieDat is er mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ja, met mijn d's en t's gaat het uitstekent, bedankd voor het vragenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, met jouw d's en t's gaat het lekker![]()
![]()
Het gaat je om het zeuren hè?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga oefenen met 'ik' zeggen, ben je uuuuren zoet
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Na 8 uur 's avonds neemt mijn IQ systematisch af.
Maar ik hou wel van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Suikertaartje doet het graagquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, met mijn d's en t's gaat het uitstekent, bedankd voor het vragen
Ja, of omdat het gewoon best irritant isquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het gaat je om het zeuren hè?
Meer when youre girlfrend got a penisquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
When your pubic hair's on fire
Ja, dat wisten we alquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Suikertaartje doet het graag![]()
You are doing it WRONG!!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Something goes wrong..
Dat zou in mijn geval verdomd goed uitkomenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
Meer when youre girlfrend got a penis
Lady Gagaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer when youre girlfrend got a penis
Ik weet dat je mij alleen in een nog beter persoon probeert te vormen.quote:
Nee, gewoon opletten. Zo lastig is het nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon alle woorden die op een d of een t eindigt standaard laten eindigen met dtd. Nooit meer een taalfoutje.
Ik ben alleen voor t scheelt 2 keer een dquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon alle woorden die op een d of een t eindigt standaard laten eindigen met dtd. Nooit meer een taalfoutje.
Hier en daar een uitzonderingquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zou in mijn geval verdomd goed uitkomen
Suikertaartje houdtdtdtdtdt wijselijk haar mondtdtdtdtdtdquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zou in mijn geval verdomd goed uitkomen
Hoiquote:
Uit liefdequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij alleen in een nog beter persoon probeert te vormen.
Wie nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Suikertaartje doet het graag![]()
Niet te hard bijten graag!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Suikertaartje houdtdtdtdtdt wijselijk haar mondtdtdtdtdtd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |