Zulke mensen blokkeer ik met updatesquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens, ik vind het storend als mensen meer dan 4 keer iets per dag op facebook zetten. Ik vind het dan bijzonder moeilijk om je dan nog serieus te nemen als je schijnbaar zo vaak denkt iets te moeten delen.
Ghighiquote:
Hmmmz, zal wel aan mij liggen danquote:
Bij mij 100%. Niet zeurenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van mijn FB mensen spreekt geen Nederlands
Neuh, maar zou ik eens moeten doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe ik ook
[..]![]()
[..]
Heb je ze gemaild? Ik heb die wake up light dus niet gehaaldIs dat wat?
Heb jij FB?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens, ik vind het storend als mensen meer dan 4 keer iets per dag op facebook zetten. Ik vind het dan bijzonder moeilijk om je dan nog serieus te nemen als je schijnbaar zo vaak denkt iets te moeten delen.
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zulke mensen blokkeer ik met updates
Ik las Ghibli.quote:
wat wat watwatwat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Om maar niet te spreken van het feit dat ik dan minder berichtjes binnenkrijg van anderen die ik wel digg.
En mensen die hun twitter op facebook plaatsen mogen helemaal was, als ik je twitter wou volgen had ik me er wel op geabonneerd. Donder toch op man
Zit ook wel wat in inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
Ik heb alleen maar Nederlanders op FB, dus ik spreek er Nederlands.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, maar zou ik eens moeten doen
Ik heb de Wake-up-light nu 1 dag in gebruik, dus ik heb nog niet echt een mening kunnen vormen
Ik heb FB ja, oorspronkelijk om een klasgenoot te volgen die in Australië zit, maar nu ben ik de sjaak want anderen zijn erachter gekomen dus die moet je dan ook accepten.quote:
andere vrienden zoekenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik er niet zoveel van in mijn lijstje
Doe ik en doe ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon doenEn wil je me even laten weten hoe het jou bevalt?
Dan heb jij het probleem dus ook nietquote:
That's so cute!quote:
Mij kan het helemaal de bliksem rukken of iemand 1 of 2 of 4 of 247 keer per dag op Facebook zitquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Heb jij dezelfde achternaam als Trev?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb FB ja, oorspronkelijk om een klasgenoot te volgen die in Australië zit, maar nu ben ik de sjaak want anderen zijn erachter gekomen dus die moet je dan ook accepten.
Op de homepage kun je updates van bepaalde mensen uitschakelen zonder de mensen te blokkerenquote:
De wekker staat bij mij al voor Jan Lul aan, ik word al wakker voor die afgaatquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, maar zou ik eens moeten doen
Ik heb de Wake-up-light nu 1 dag in gebruik, dus ik heb nog niet echt een mening kunnen vormen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |