na deel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het na deel dat de vietnamees alleen maar donderdag ochtend op de markt staat en dan werk ik
DELEN!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aaaahhh... Misschien binnenkort toch maar eens halen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
Die lelijkert Deze knappe jongen hier gaat even verder met uh, brood. Loempia....
* Trevland zoekt alles weer bij elkaar en zet het netjes terugquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 ruimt de restanten van het hoofd van trev op
Hij doet het ook op een manier waar je zelfs als man niet geïrriteerd om kan worden. Ik denk dat als hij mijn vriendin versiert ik haar zo met hem meestuur, omdat ik mij een lul voel als ik haar zoiets misgun.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij die eerste lach denk ik
Ja dahag!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hij doet het ook op een manier waar je zelfs als man niet geïrriteerd om kan worden. Ik denk dat als hij mijn vriendin versiert ik haar zo met hem meestuur, omdat ik mij een lul vol als ik haar zoiets misgun.
Ik denk hier verderquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
na deel?![]()
Sorry
Maar hier staan ze alleen ver weg volgens mijDus misschien morgen een visje halen bij de vishandel, ook lekker
Bij zijn eerste lach alquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij was er halverwege het filmpje al opgedoken?
Ik ga er bij de volgende snack attack weer eentje bestellenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Loempilalalalalalaaaaaaaaaaaaa [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dahag!Jij haalt ze zelf maar, anders zijn ze op voor ik eraan wil beginnen
Met een DEEEEEE!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
Die lelijkert hier gaat even verder met uh, brood. Loempia....
GMTAquote:
Ik kom bij jouquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er bij de volgende snack attack weer eentje bestellen
Met de ootoo?quote:
In t minus 4......3......2.....1......go go goquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er bij de volgende snack attack weer eentje bestellen
iddquote:
Neeheequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker samen halen en jij alles op eten
niet in mijn trapkast, want kerstpakkettenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeheeDan sluit ik em op in de trapkast bij het kattengrit
Ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeheeDan sluit ik em op in de trapkast bij het kattengrit
quote:
Jouw trapkastquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet in mijn trapkast, want kerstpakketten
quote:
Dat past niet bij me.quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met de ootoo?Mag ik dan rijden?
Ik kan best delen. Op de meet heb ik ook niet ALLE koffie alleen opgedronkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker samen halen en jij alles op eten
hihihiquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:05 schreef cablegunmaster het volgende:
Stiekem verliefd. Op een heel lief onschuldig meisje. Zo puur zo lieveling dat Ik even soms niet weet wat Ik zeggen moet. Ja Ik ke. Het spel maar dan ben ik zo verlegen.
Liefs jasper ong word nog een softy
Lekker gevoel toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:05 schreef cablegunmaster het volgende:
Stiekem verliefd. Op een heel lief onschuldig meisje. Zo puur zo lieveling dat Ik even soms niet weet wat Ik zeggen moet. Ja Ik ke. Het spel maar dan ben ik zo verlegen.
Liefs jasper ong word nog een softy
Klopt maar het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan best delen. Op de meet heb ik ook niet ALLE koffie alleen opgedronken.
De zon scheen even, misschien zijn ze in de war?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
Het is toch nog heul geen lente?
stuartquote:
Hoezo, warm daar?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
Het is toch nog heul geen lente?
Nadat ze old spice guy heeft gezien?quote:
Ik denk hetquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
De zon scheen even, misschien zijn ze in de war?
Ik kan ook best wel open deuren in trappenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nadat ze old spice guy heeft gezien?
Nee, omdat ineens iedereen verliefd is manquote:
Als of ik dat niet snapquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, omdat ineens iedereen verliefd is man
Oh, dan is het bij mij altijd lentequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, omdat ineens iedereen verliefd is man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |