forget itquote:
quote:
* goldfinger1963 trekt rustig zijn mes uit trev zijn hand en gaat verder met het op eten van de loempiaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland pakt de loempia van GF af voor dat hij een hap heeft kunnen nemen en eet hem op
Dat is de beroemde Old Spice Guy.quote:
Ik heb al eeuwen zin in een vietnamese loempiaquote:
Would you like to play with it?quote:
Y-y-y-y-y-yes pleasequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Would you like to play with it?
Die reclames zijn geniaalquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is de beroemde Old Spice Guy.
Loempilalalalalalaaaaaaaaaaaaaquote:
* Trevland doet even een verbandje er om en gaat rustig verder met het eten van de loempiaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 trekt rustig zijn mes uit trev zijn hand en gaat verder met het op eten van de loempia
Daar heb ik ook wel zin inquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb al eeuwen zin in een vietnamese loempia![]()
En hoi muckieEn GF
Ik snap dat welquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die vrouw zit na 4 minuten vol hormonen.
ze zijn opquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb al eeuwen zin in een vietnamese loempia![]()
En hoi muckieEn GF
Duurt lang!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die vrouw zit na 4 minuten vol hormonen.
Aaaahhh... Misschien binnenkort toch maar eens halenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland doet even een verbandje er om en gaat rustig verder met het eten van de loempia
[..]
Daar heb ik ook wel zin in
Jij was er halverwege het filmpje al opgedoken?quote:
Geeft niets, want jijquote:
Bij die eerste lach denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij was er halverwege het filmpje al opgedoken?
Hier is het na deel dat de vietnamees alleen maar donderdag ochtend op de markt staat en dan werk ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aaaahhh... Misschien binnenkort toch maar eens halen
* goldfinger1963 ruimt de restanten van het hoofd van trev opquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland doet even een verbandje er om en gaat rustig verder met het eten van de loempia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |