Dat kan niet, want dan slaap jij alquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef MPG het volgende:
Nee, dat duurt nog wel tot vannacht 1 uur ben ik bang...
* suikertaartje doet een achterbakse tacklequote:* MPG rent naar de trapkast
mjaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes pleaseWeet je hoe duur?
16 euro per pakje, nu in de aanbieding voor 10, maar gratis is beterquote:
Ik kan niet kiezen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh. Nu heb ik al zin in hartig
Je post bewijst mijn gelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel, nou ja pauze, meer in opspaar modus
Pffff.quote:
Ik ookquote:
Heb je de beauty poll wel gedaan dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
mja
Ik ben niet uitgenodigd voor die buzz trouwens
heey trevquote:
Maar wat is dat dan met die verf van hem?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja weet ik wel en daar heb ik het nu niet overEn buzzer kijk ik altijd lief aan, want hij is lief
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je de beauty poll wel gedaan dan?
Maar wat is er mis met jouw haar dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
16 euro per pakje, nu in de aanbieding voor 10, maar gratis is beter![]()
* Mucksmeert verf op MPGquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wat is dat dan met die verf van hem?
* MPG snapt er geen iota meer van
giertjequote:
iets met haar, dat is voor mij vrij nutteloosquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
ja.quote:
Buzzer is een testpanel, daar had ik ook de koffie en de tandenborstel vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
En aangegeven dat je je haar verft enzo?quote:
Dat heeft uitgroei en is van zichzelf heel lelijk asblond?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met jouw haar dan?
Nee, want ik moet nog keiveel doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan slaap jij al
Au!quote:[..]
* suikertaartje doet een achterbakse tackle
GFquote:
Ach ja het zit in de Famquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je post bewijst mijn gelijk.
Bijdehandje.
Die koffie was keilekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Buzzer is een testpanel, daar had ik ook de koffie en de tandenborstel van
[..]
En aangegeven dat je je haar verft enzo?
[..]
Dat heeft uitgroei en is van zichzelf heel lelijk asblond?
Ja, diequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Die koffie was keilekker![]()
Of was het niet de koffie van de meet?
Die koffie is nooit aangekomen hierquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Buzzer is een testpanel, daar had ik ook de koffie en de tandenborstel van
[..]
En aangegeven dat je je haar verft enzo?
[..]
Dat heeft uitgroei en is van zichzelf heel lelijk asblond?
Neem dan ook mensen aan manquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want ik moet nog keiveel doen...
[..]
Au!
Omdat het kanquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
Waarom schrijven mensen in het Nederlands op FB
Ja, maar dan kunnen anderen het niet lezen. Ik vind het irritantquote:
omdat het kanquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
Hoeveel moet je er ontvrienden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
Dan wel met gedroogde tomaten erbij.quote:
dag schones deernequote:
Oh ja wel hoor, alleen die ook NL kunnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen anderen het niet lezen. Ik vind het irritant
Teveel ben ik bangquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er ontvrienden?
Alles vertalen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
alle nederlanders kunnen het lezenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van mijn FB mensen spreekt geen Nederlandsquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor, alleen die ook NL kunnen
Ja, maar daar heb ik er niet zoveel van in mijn lijstjequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alle nederlanders kunnen het lezen
Dan moeten ze het maar lerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van mijn FB mensen spreekt geen Nederlands
Doe ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
quote:
Heb je ze gemaild? Ik heb die wake up light dus niet gehaaldquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Die koffie is nooit aangekomen hier&&%E$%@#$%^()
Maar de tandenborstel en wake-up light wel
En ja, dat heb ik wel aangegeven, maar ik heb het idee dat buzzer vertraagd mailtjes naar mij stuurt ofzo
Zulke mensen blokkeer ik met updatesquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens, ik vind het storend als mensen meer dan 4 keer iets per dag op facebook zetten. Ik vind het dan bijzonder moeilijk om je dan nog serieus te nemen als je schijnbaar zo vaak denkt iets te moeten delen.
Ghighiquote:
Hmmmz, zal wel aan mij liggen danquote:
Bij mij 100%. Niet zeurenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van mijn FB mensen spreekt geen Nederlands
Neuh, maar zou ik eens moeten doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe ik ook
[..]![]()
[..]
Heb je ze gemaild? Ik heb die wake up light dus niet gehaaldIs dat wat?
Heb jij FB?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens, ik vind het storend als mensen meer dan 4 keer iets per dag op facebook zetten. Ik vind het dan bijzonder moeilijk om je dan nog serieus te nemen als je schijnbaar zo vaak denkt iets te moeten delen.
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zulke mensen blokkeer ik met updates
Ik las Ghibli.quote:
wat wat watwatwat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Om maar niet te spreken van het feit dat ik dan minder berichtjes binnenkrijg van anderen die ik wel digg.
En mensen die hun twitter op facebook plaatsen mogen helemaal was, als ik je twitter wou volgen had ik me er wel op geabonneerd. Donder toch op man
Zit ook wel wat in inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
Ik heb alleen maar Nederlanders op FB, dus ik spreek er Nederlands.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, maar zou ik eens moeten doen
Ik heb de Wake-up-light nu 1 dag in gebruik, dus ik heb nog niet echt een mening kunnen vormen
Ik heb FB ja, oorspronkelijk om een klasgenoot te volgen die in Australië zit, maar nu ben ik de sjaak want anderen zijn erachter gekomen dus die moet je dan ook accepten.quote:
andere vrienden zoekenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik er niet zoveel van in mijn lijstje
Doe ik en doe ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon doenEn wil je me even laten weten hoe het jou bevalt?
Dan heb jij het probleem dus ook nietquote:
That's so cute!quote:
Mij kan het helemaal de bliksem rukken of iemand 1 of 2 of 4 of 247 keer per dag op Facebook zitquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Heb jij dezelfde achternaam als Trev?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb FB ja, oorspronkelijk om een klasgenoot te volgen die in Australië zit, maar nu ben ik de sjaak want anderen zijn erachter gekomen dus die moet je dan ook accepten.
Op de homepage kun je updates van bepaalde mensen uitschakelen zonder de mensen te blokkerenquote:
De wekker staat bij mij al voor Jan Lul aan, ik word al wakker voor die afgaatquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, maar zou ik eens moeten doen
Ik heb de Wake-up-light nu 1 dag in gebruik, dus ik heb nog niet echt een mening kunnen vormen
Heeft Trev een achternaam?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb jij dezelfde achternaam als Trev?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Janiesquote:
Je krijgt dan een flood aan tekst als je inlogt bij je pagina. Dus je ontloopt er niet aan en ik vraag me serieus af of mensen denken dat anderen daarop zitten te wachten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij kan het helemaal de bliksem rukken of iemand 1 of 2 of 4 of 247 keer per dag op Facebook zit
Nee. Kijk maar naar mijn mailadres.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben blij met de mensen die ik ken hoorquote:
Mij ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij kan het helemaal de bliksem rukken of iemand 1 of 2 of 4 of 247 keer per dag op Facebook zit
JBquote:
Ik word bijna niet meer wakker, dus voor mij is het wel handigquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
De wekker staat bij mij al voor Jan Lul aan, ik word al wakker voor die afgaat
Je bent een held. Gefeliciteerd nog.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op de homepage kun je updates van bepaalde mensen uitschakelen zonder de mensen te blokkeren
ik ook ik heb het nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thanksquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je bent een held. Gefeliciteerd nog.
en zeker de ene keer dat die niet aan staat verslaap je meteenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gotchaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee. Kijk maar naar mijn mailadres.
HAHAHAHA W_W zit op Facebookquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je krijgt dan een flood aan tekst als je inlogt bij je pagina. Dus je ontloopt er niet aan en ik vraag me serieus af of mensen denken dat anderen daarop zitten te wachten.
klinkt me bekend in de orenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar had ik het over met Giertje vanmiddag. Wat een onzin knopjes inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
Welke idioot heeft die vindikleuktweetrespectknopjes bedacht?![]()
![]()
Ja, ik vind het achterlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Marijke, want we zitten allebei bij de Kakapao Facebook club.
Ik niet, ik zit alleen op twitter om wat uitgevers te volgen. Mij volgen is dus zo nuttig als een mol een bril gevenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
![]()
Wat een leuk beeeestquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan vast ook wel schiet-dood-haat-verneder-anaal-knopjes bedenkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
![]()
Ik vind ze geweldig!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |