Dat kan niet, want dan slaap jij alquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef MPG het volgende:
Nee, dat duurt nog wel tot vannacht 1 uur ben ik bang...
* suikertaartje doet een achterbakse tacklequote:* MPG rent naar de trapkast
mjaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes pleaseWeet je hoe duur?
16 euro per pakje, nu in de aanbieding voor 10, maar gratis is beterquote:
Ik kan niet kiezen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh. Nu heb ik al zin in hartig
Je post bewijst mijn gelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel, nou ja pauze, meer in opspaar modus
Pffff.quote:
Ik ookquote:
Heb je de beauty poll wel gedaan dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
mja
Ik ben niet uitgenodigd voor die buzz trouwens
heey trevquote:
Maar wat is dat dan met die verf van hem?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja weet ik wel en daar heb ik het nu niet overEn buzzer kijk ik altijd lief aan, want hij is lief
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je de beauty poll wel gedaan dan?
Maar wat is er mis met jouw haar dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
16 euro per pakje, nu in de aanbieding voor 10, maar gratis is beter![]()
* Mucksmeert verf op MPGquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wat is dat dan met die verf van hem?
* MPG snapt er geen iota meer van
giertjequote:
iets met haar, dat is voor mij vrij nutteloosquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
ja.quote:
Buzzer is een testpanel, daar had ik ook de koffie en de tandenborstel vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
En aangegeven dat je je haar verft enzo?quote:
Dat heeft uitgroei en is van zichzelf heel lelijk asblond?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met jouw haar dan?
Nee, want ik moet nog keiveel doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan slaap jij al
Au!quote:[..]
* suikertaartje doet een achterbakse tackle
GFquote:
Ach ja het zit in de Famquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je post bewijst mijn gelijk.
Bijdehandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |