abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 december 2010 @ 19:59:52 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89931007
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:52 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Ja hoor na jou hoeft niemand meer op deze aarde te leven. Als je ooit kinderen krijgt zullen die je dankbaar zijn. :N
Ach, zolang de gemiddelde milieuorganisatie zich geen moer aantrekt van gifgrond, fijnstof en ander zichtbare lokale, eenvoudig aan te pakken meuk maar zich liever bezighouden met zoiets megalomaans als 'het klimaat' mag je je sowieso afvragen wat er met welk regering dan ook aan effectief milieubeleid wordt ontplooit
pi_89931021
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Reken d'r maar goed op dat Mark en Maxime weten waaraan ze begonnen zijn.
Ja..... hoor! :)
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_89931118
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ze zullen mij dankbaar zijn voor de welvaart die generatie Einstein achterlaat. Daarbij is duurzaamheid iets wat geleidelijk aan vanzelf gaat. Daar hoeven geen zeecontainers vol met subsidie bij.
Hoor jij bij generatie Einstein????? _O- _O- 8)7
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:07:47 #54
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89931365
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:02 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Hoor jij bij generatie Einstein????? _O- _O- 8)7
Zo heten we allemaal. Simpele.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:08:11 #55
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89931387
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 19:50 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet. 8-)
Besef je wel dat we de aarde onleefbaar achterlaten op deze manier???

[/quote]Nee.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:11:03 #56
165633 eriksd
The grand facade...
pi_89931509
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zo heten we allemaal. Simpele.
Is dat een nieuwe flutterm?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:11:51 #57
165633 eriksd
The grand facade...
pi_89931542
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:54 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Rutte kan nog geen deuk in een pakje boter slaan. Misschien na de EK verkiezingen maar voorlopig zal er weinig gebeuren. Bovendien is het hele kabinet in de ban van 'pappen en nathouden'. Niet een maatregel is uitvoerbaar of goed doordacht.
Maar goed, we zullen het zien over een poosje.... :)
Ach, het vorige kabinet deed 3 jaar niets. Die 3 maanden kunnen er nog wel bij.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:17:30 #58
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89931792
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:11 schreef eriksd het volgende:

[..]

Is dat een nieuwe flutterm?
Zoek het anders even op google ofzo,
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:18:36 #59
165633 eriksd
The grand facade...
pi_89931848
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zoek het anders even op google ofzo,
Gedaan, en ik vind het nog steeds nietszeggend. Sowieso die hippe terminologie, ik heb daar niets mee.
Bis bis bis
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:18:59 #60
285174 Evienne
never odd or even
pi_89931882
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ach, zolang de gemiddelde milieuorganisatie zich geen moer aantrekt van gifgrond, fijnstof en ander zichtbare lokale, eenvoudig aan te pakken meuk maar zich liever bezighouden met zoiets megalomaans als 'het klimaat' mag je je sowieso afvragen wat er met welk regering dan ook aan effectief milieubeleid wordt ontplooit
De pogingen van milieuorganisaties of particulieren om kleinere stukken grond op te schonen, worden dan ook niet uitgebreid in het nieuws gebracht. Mijn vader wilde ooit een stuk vervuilde grond kopen om dat op te ruimen en er dieren op te houden, maar werd van overheidswege zo tegengewerkt dat hij het op heeft gegeven. Dat land ligt nu nog steeds braak, zoals zovele in haast elke gemeente, de bodem vergiftigend. Dit is niet omdat de "gemiddelde milieuorganisatie" het aan hun aars zal oxideren.

Het is zo zelfs logisch dat de "gemiddelde milieuorganisatie" zich wendt tot grotere problemen, zelfs zo groot dat zij ze niet kunnen behapstukken, om bijval te zoeken. De kleine stapjes worden immers de nek omgedraaid en niet gezien door de massa, dus blijft 'shock and awe' de enige optie.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 december 2010 @ 20:48:21 #61
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89933290
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:18 schreef Evienne het volgende:

[..]

De pogingen van milieuorganisaties of particulieren om kleinere stukken grond op te schonen, worden dan ook niet uitgebreid in het nieuws gebracht. Mijn vader wilde ooit een stuk vervuilde grond kopen om dat op te ruimen en er dieren op te houden, maar werd van overheidswege zo tegengewerkt dat hij het op heeft gegeven. Dat land ligt nu nog steeds braak, zoals zovele in haast elke gemeente, de bodem vergiftigend. Dit is niet omdat de "gemiddelde milieuorganisatie" het aan hun aars zal oxideren.
Als het die gemiddelde milieuorganisatie zo aan hun hart ging zouden ze dit wel uitgebreid in het nieuws brengen niet waar. Of is klokkenluiden opeens geen taak meer?

quote:
Het is zo zelfs logisch dat de "gemiddelde milieuorganisatie" zich wendt tot grotere problemen, zelfs zo groot dat zij ze niet kunnen behapstukken, om bijval te zoeken. De kleine stapjes worden immers de nek omgedraaid en niet gezien door de massa, dus blijft 'shock and awe' de enige optie.
Nee, met 'shock & aw' valt veel eenvoudiger filmpjes te maken waar je met een dramatisch muziekje eronder nederland ziet wegspoelen tot aan Amersfoort. En dat levert meer geld op. Dat lijkt me meer drijfveer dan daadwerkelijk een beter milieu. Anders werd er wel doorgeploeterd in dat gebied waar daadwerkelijk een succes te boeken is.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:15:47 #62
285174 Evienne
never odd or even
pi_89934646
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als het die gemiddelde milieuorganisatie zo aan hun hart ging zouden ze dit wel uitgebreid in het nieuws brengen niet waar. Of is klokkenluiden opeens geen taak meer?

Wij hebben geprobeerd in het lokale/regionale nieuws te komen hiermee maar helaas: De media bepaalt wat het nieuws haalt. :s) Stel je eens voor dat iedereen ineens een schone lap grond eist, in deze tijden waarin men slechts fixeert op bezuinigingen, wat zou dat gaan kosten? Mijn gemeente wil zulke kosten niet dragen iig. Milieuorganisaties zijn afhankelijk van de goedkeuring en vaak ook financiering van een overheid, geen wonder dat ze in veel gevallen een toontje lager MOETEN zingen.
quote:
Nee, met 'shock & aw' valt veel eenvoudiger filmpjes te maken waar je met een dramatisch muziekje eronder nederland ziet wegspoelen tot aan Amersfoort. En dat levert meer geld op. Dat lijkt me meer drijfveer dan daadwerkelijk een beter milieu. Anders werd er wel doorgeploeterd in dat gebied waar daadwerkelijk een succes te boeken is.
Er wordt wel degelijk geploeterd, elke minuut van elke dag, er zijn nog steeds veel mensen die het wat kan schelen, echter niet onder het alontziend oog van de media, die heeft wel populistischer zaken te behandelen/benadelen en zal zulke zaken nooit in het nieuws willen brengen.
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:21:54 #63
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89934977
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:18 schreef eriksd het volgende:

[..]

Gedaan, en ik vind het nog steeds nietszeggend. Sowieso die hippe terminologie, ik heb daar niets mee.
Het zijn hele normale Nederlandse woorden, als ik jou was zou ik ze je toch maar eigen maken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 december 2010 @ 21:22:49 #64
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89935031
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef Evienne het volgende:

[..]

Wij hebben geprobeerd in het lokale/regionale nieuws te komen hiermee maar helaas: De media bepaalt wat het nieuws haalt. :s) Stel je eens voor dat iedereen ineens een schone lap grond eist, in deze tijden waarin men slechts fixeert op bezuinigingen, wat zou dat gaan kosten? Mijn gemeente wil zulke kosten niet dragen iig. Milieuorganisaties zijn afhankelijk van de goedkeuring en vaak ook financiering van een overheid, geen wonder dat ze in veel gevallen een toontje lager MOETEN zingen.

[..]

Er wordt wel degelijk geploeterd, elke minuut van elke dag, er zijn nog steeds veel mensen die het wat kan schelen, echter niet onder het alontziend oog van de media, die heeft wel populistischer zaken te behandelen/benadelen en zal zulke zaken nooit in het nieuws willen brengen.
:D Dus een schoon lappie grond is een utopie, maar een wereldomvattende klimaatwijziging voeren we even door :')

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:30:34 #65
285174 Evienne
never odd or even
pi_89935461
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:D Dus een schoon lappie grond is een utopie, maar een wereldomvattende klimaatwijziging voeren we even door :')

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Ik zeg nergens dat ik het niet met je eens ben, maar de schuld bij milieuorganisaties leggen is wel erg makkelijk he. Zij zijn met handen en voeten gebonden aan, jawel, ons platte, populistische kabinet en de allesomvattende media. Niet alleen heden, maar ook vele jaren hieraan voorafgaand.
pi_89935954
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:49 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Omdat het eindelijk 'ns feest is voor alle mensen die zich ergeren aan die subsidiesponzen, maar zeg 'ns eerlijk Koos, zou je je nu echt niet storen aan die maatregelen indien men ze in een wolliger jargon zou presenteren?
Goed, nu ben ik een staat om door wollig jargon heen te kijken, maar ik denk wel dat het kabinet daarmee een ander signaal afgeeft. Natuurlijk had het weinig invloed gehad om mijn stellingname ten aanzien van een bepaald thema, maar het speelt wel degelijk een rol.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_89936929
quote:
Het verbaast mij altijd weer dat die tobbers met een paar honderd euros in de maand niet massaal aan het plunderen slaan of zich van de brug werpen, maar tegen de klippen op proberen rond te komen.
En dit geeft mijn kritiek op dit soort meningen aan. Alsof het geoorloofd zou zijn om als losgeslagen barbaar te gaan roven en moorden omdat je niet alles in je schoot geworpen krijgt. Meer dan in Nederland krijg je nergens.

Maar goed, ook ik weet dat je verbitterd volk beter kan bestrijden met kadootjes dan met kogels. Om maar een beeldspraak te gebruiken.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:03:13 #68
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89937328
Maar wat is koos z'n probleem dan? Dat dit kabinet iets te veel de taal van de arbeider spreekt?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89937519
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
Maar wat is koos z'n probleem dan? Dat dit kabinet iets te veel de taal van de arbeider spreekt?
Het gaat mij meer om het triomfantelijke toontje dat Zijlstra gebruikt wanneer hij kenbaar maakt dat de cultuursector de nek om wordt gedraaid.
pi_89937691
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit stuk sluit perfect aan bij mijn gevoelens ten aanzien van ons rechtse kabinet. Het zijn niet eens zozeer de maatregelen waar ik mij aan stoor, maar vooral de manier waarop deze worden gepresenteerd. Zo'n Halbe Zijlstra die triomfantelijk verkondigt dat geen enkele culturele of kunstinstelling veilig is. Zelfs het Rijksmuseum niet. Dat er wordt bezuinigd is een ding, maar vanwaar dat minachtende toontje.

Verder mag ook nog wel eens worden benadrukt dat dit kabinet er is voor de welgestelden, net zoals wordt gezegd in de op-een-na-laatse alinea.
Ik reken mijzelf toch tot de rechterkant van het spectrum maar damn wat is dit nu al een eeuwig waardeloos kabinet om exact de redenen die jij hier aangeeft. Je zou er spontaan links van worden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:12:03 #71
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_89941175
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:55 schreef waht het volgende:

[..]

En dit geeft mijn kritiek op dit soort meningen aan. Alsof het geoorloofd zou zijn om als losgeslagen barbaar te gaan roven en moorden omdat je niet alles in je schoot geworpen krijgt. Meer dan in Nederland krijg je nergens.

Maar goed, ook ik weet dat je verbitterd volk beter kan bestrijden met kadootjes dan met kogels. Om maar een beeldspraak te gebruiken.
Er is een verschil tussen niet eens rond kunnen komen en "alles in je schoot geworpen krijgen". Maar die nuance lijkt niet echt te bestaan.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:23:02 #72
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89941797
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gaat mij meer om het triomfantelijke toontje dat Zijlstra gebruikt wanneer hij kenbaar maakt dat de cultuursector de nek om wordt gedraaid.
Nee Koos. Hij sprak over een cultuur-omslag.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89943432
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:08 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ik reken mijzelf toch tot de rechterkant van het spectrum maar damn wat is dit nu al een eeuwig waardeloos kabinet om exact de redenen die jij hier aangeeft. Je zou er spontaan links van worden.
Hetzelfde hier. Ik heb altijd meer sympathie gehad voor gewone Nederlanders dan kunstminnende intellectuelen maar wat dit kabinet allemaal flikt .. alles voor de beeldvorming, als er maar gehakt kan worden. Studenten zijn traag, kunstenaars hangen allemaal aan het infuus van de staat, en werklozen en mensen in de bijstand zijn altijd verdacht. Mensen die niet in het bedrijfsleven werken worden gecriminaliseerd.

Zoals tegen studenten. Een maatregel bizar snel invoeren dat het tegen alle regels van het rechtszekerheidsbeginsel ingaan. En dan zeggen dat hij tegemoet komt door het twee keer een jaar vertraging toe te laten.

Zijn uitgestoken hand mag hij lekker houden.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:56:27 #74
177885 JoaC
Het is patat
pi_89943488
Bron?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_89943652
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:56 schreef JoaC het volgende:
Bron?
Staat in de OP, maar bron is VK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: