Ik persoonlijk vind jouw manier van denken sneuquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:50 schreef P8 het volgende:
Daarnaast, genoeg gehandicapten die hun handicap weten te misbruiken. Erg sneu, maar de godganze dag een tong uit je bek betekent niet dat je je niet aan de wet hoeft te houden.
ik persoonlijk vind jouw manier van denken sneuquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef Raven_NL het volgende:
Ik persoonlijk vind jouw manier van denken sneu
ja want het is natuurlijk een niet veel gebruikte smoes om te zeggen "oeh, dat was ik vergeten"quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:50 schreef Bastard het volgende:
Ik vind de actie van AH op zich te belachelijk voor woorden, er is ook nog iets als menselijk contact waarin dit misverstand opgelost had kunnen worden.
Maar moet toch mn boodschappen halen
Het is waar wat hij zegt. Uit persoonlijke ervaring ken ik zelf meer mensen die er misbruik van maken, dan mensen die het niet doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
ik die van jou. ben je werkloos dat je je hier druk me bezig gaat houden? ontslagen door ah? vind je het assortiment niet geheel naar wens? is je meisje er vandoor met een supermarktmanager? je zit in een rolstoel? vertel me je achterliggende frustraties.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Nee slimmerik , daar gaat het niet om .quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef Wokkel het volgende:
Wat wil TS dan? Alle dieven moeten worden opgepakt behalve als ze in een rolstoel zitten?
Aan de OP te zien in elk geval eentje minderquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:53 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
ja want het is natuurlijk een niet veel gebruikte smoes om te zeggen "oeh, dat was ik vergeten"
of "ja maar ik wil nu wel betalen hoor"
vooral gehandicapten en ouderen doen een beroep op hun zieligheid.
en ik geloof best dat een deel echt geen kwade opzet had maar dat argument gaat dus iedereen dan gebruiken als je een soft beleid voert.
huil topic dus, ik doe gewoon mijn aankopen bij de AH, alleen al omdat er relatief weinig paupers rond lopen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef ukga het volgende:
Sinds wanneer meot je voor de rechter komen voor een diefstal van 2 euro, helemaal als je een blanco strafblad hebt...
quote:Omdat Zalm weigerde een aangeboden schikking van 200 euro te betalen, moest hij voor de politierechter verschijnen.
Vandaar dat er wat stinkt aan dit zaakje, het blijft telegraaf. Zal wel wat meer achter zitten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef ukga het volgende:
Sinds wanneer meot je voor de rechter komen voor een diefstal van 2 euro, helemaal als je een blanco strafblad hebt...
ja en wat moet ik nu zeggen ? ik weet waar je huis woont ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:55 schreef Seam het volgende:
Vanwege de actie van TS zal ik komend half jaar alleen maar bij AH boodschappen gaan doen.
Wat een randdebiel zeg
Ik zie dat jij een kenner bent op het gebied van winkeldieven. Ken je ook het gezegde ´Een brutaal mens heeft de halve wereld´?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Nee slimmerik , daar gaat het niet om .
Kijk die man reed open en bloot en overduidelijk perongeluk de kassa voorbij.
Als je een doefstal pleegt dan laat je de spullen niet voor iedereen zichtbaar in je mandje liggen he, en kom je zeker niet nog eens terug omdat je wat vergeten bent !
kom nou zeg
als je een schikkingsvoorstel niet betaald mag je automatisch voor de rechter komenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vandaar dat er wat stinkt aan dit zaakje, het blijft telegraaf. Zal wel wat meer achter zitten.
Lees het hele verhaal eens lieverdquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef brunette82 het volgende:
maar hoezo gehandicapt en toch spullen gratis naar buiten nemen?
dat is misbruik maken.
er staat ergens verward? hoezo? is meneer dement dan?
nee hij had hersenschade.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef brunette82 het volgende:
maar hoezo gehandicapt en toch spullen gratis naar buiten nemen?
dat is misbruik maken.
er staat ergens verward? hoezo? is meneer dement dan?
Wat denk je dan serieus hiermee te bereiken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
ja en wat moet ik nu zeggen ? ik weet waar je huis woont ?![]()
sukkeltje
Ja , maar ik weiger daar aan mee te doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik zie dat jij een kenner bent op het gebied van winkeldieven. Ken je ook het gezegde ´Een brutaal mens heeft de halve wereld´?
Die bejaarde dus wel, wie zegt dat hij niet gewoon brutaal was en het wilde proberen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:00 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ja , maar ik weiger daar aan mee te doen
Hij bedoelt waarschijnlijk dat winkeldieven niet zo principieel zijn..quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:00 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ja , maar ik weiger daar aan mee te doen
Eerlijk ? .. ik hoop dat bepaalde mensen eens na gaan denken .quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat denk je dan serieus hiermee te bereiken?
Sowieso wat een zaak om je over op te winden. Misschien moet je eens wat vaker je zaad lozen
Wat je zegtquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Roi het volgende:
Belachelijk inderdaad dat ze aangifte hebben gedaan van een persoon die diefstal heeft gepleegd!
hij HEEFT geen diefstal gepleegd, anders was ie niet vrijgesproken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Roi het volgende:
Belachelijk inderdaad dat ze aangifte hebben gedaan van een persoon die diefstal heeft gepleegd!
en dat kon die ah medewerker ruiken omdat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:03 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
hij HEEFT geen diefstal gepleegd, anders was ie niet vrijgesproken.
Je ziet toch dat ie terug komt ? pas toen werd ie aangehouden zeg maar..quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
en dat kon die ah medewerker ruiken omdat?
Omdat hij zonder te betalen naar buiten liep.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
en dat kon die ah medewerker ruiken omdat?
Iedereen die gepakt wordt wil wel betalen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:08 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ie terug komt ? pas toen werd ie aangehouden zeg maar..
en toen zijn vrouw wilde betalen van nee nu hebben we je .. ja ja
denk eens na kerel
Liep ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:08 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Omdat hij zonder te betalen naar buiten liep.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:08 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ie terug komt ? pas toen werd ie aangehouden zeg maar..
en toen zijn vrouw wilde betalen van nee nu hebben we je .. ja ja
denk eens na kerel
Bronquote:Meneer Zalm is vanwege een hartstilstand enkele jaren geleden vergeetachtig geworden. De supermarkt haalde de politie erbij toen hij met zijn scootmobiel probeerde weg te rijden met de onbetaalde artikelen.
Persoonlijk vind ik jouw denkwijze sneu. Eigenlijk zeg je dus dat gehandicapten zielige mensen zijn die ons medelijden moeten hebben?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Dat KAN wel ja .. maar als er overduidelijk geen kwade opzet in het spel is ga je zo'n man niet VOOR 2 EURO een rechtzaak aandoen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik jouw denkwijze sneu. Eigenlijk zeg je dus dat gehandicapten zielige mensen zijn die ons medelijden moeten hebben?
Persoonlijk denk ik dat gehandicapten gewoon mensen zijn die ook de wet kunnen overtreden.
Hoe kun je dat nou zeggen!! Hij is gehandicapt!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik jouw denkwijze sneu. Eigenlijk zeg je dus dat gehandicapten zielige mensen zijn die ons medelijden moeten hebben?
Persoonlijk denk ik dat gehandicapten gewoon mensen zijn die ook de wet kunnen overtreden.
Rose lolly zekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:15 schreef Sjeen het volgende:
Hee bedankt! Realiseer me net dat ik nog wat boodschappen moet halen... bij AH
Die edit had je beter achterwege kunnen laten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:16 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Rose lolly zeker
Edit: bet deze kou blijf ik zoieso binnen
Wat een drama idd....met dat argument vergoed je alle asociale activiteiten.....AH laat kinderen van 8 illegaal werken? maakt niet uit, want anders moet ik ver lopen....ik, ik en ik....en het dan vreemd vinden dat anderen de schouders ophalen als jou (of je geliefden....) dit soort onecht overkomt.quote:Dikke pik weet je hoe ver ik anders moet lopen naar de andere supermarkten
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een drama idd....met dat argument vergoed je alle asociale activiteiten.....AH laat kinderen van 8 illegaal werken? maakt niet uit, want anders moet ik ver lopen....ik, ik en ik....en het dan vreemd vinden dat anderen de schouders ophalen als jou (of je geliefden....) dit soort onecht overkomt.
Lang leve het egoisme en de individualisering....zolang ik ergens maar geen last van heb, maakt het me verder geen reet uit.
AH is een kutbedrijf waar je om vele redenen geen boodschappen zou moeten doen.
ben benieuwd welke redenen je allemaal in petto hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:31 schreef Kingstown het volgende:
AH is een bende criminelen waar op grote schaal gefraudeerd is, wat in 2003 naar buiten kwam. Iedereen die bij dergelijke criminelen koopt of werkt steunt dat soort gedachtengoed en ik heb een enorme hekel aan crimineel gedrag, maar goed....wij zijn wereldkampioen goedpraten en gemakzucht....voor anderen weten we altijd prima hoe het moet, maar als het ons beter uitkomt, dan blijven we gewoon boodschappen doen bij boeven.quote:ben benieuwd welke redenen je allemaal in petto hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
AH is een bende criminelen waar op grote schaal gefraudeerd is, wat in 2003 naar buiten kwam. Iedereen die bij dergelijke criminelen koopt of werkt steunt dat soort gedachtengoed en ik heb een enorme hekel aan crimineel gedrag, maar goed....wij zijn wereldkampioen goedpraten en gemakzucht....voor anderen weten we altijd prima hoe het moet, maar als het ons beter uitkomt, dan blijven we gewoon boodschappen doen bij boeven.
Supermarktoorlogen waardoor kleinere ondernemers het loodje hebben gelegd? Geen probleem voor AH....handig voor ons consumeneten, want wij kunnen lekker goedkoop onze boodschappen halen en daar gaat het om....als wij er maar gemak en voordeel van hebben, dan maakt het niets uit wat voor ellende dat voor anderen oplevert.
Afpersen van toeleveranciers....tuurlijk....champignons moeten goedkoop in de schappen liggen en dan zetten we het mes op de keel van de telers die daardoor allemaal illegalen in hun kassen hebben werken, zodat ze nog aan de eisen van AH kunnen voldoen.
De lijst is eindeloos, but who cares....als wij maar goedkoop onze boodschappen kunne halen en dan kunnen we ondertussen op FOK blijven zeiken over illegale arbeid, fraude en afpersing, terwijl we er zelf mede verantwoordelijk voor zijn, door dit soort bedrijven in stand te houden.
Ow ja....gouden handdrukjes voor criminelen is ook allemaal prima, want de AH zit zo lekker dichtbij....
paupers zoals jou hebben dan ook geen auto.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:16 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Rose lolly zeker
Edit: bet deze kou blijf ik zoieso binnen
dus je maakt je eigen kleding, verbouwt je eigen voedsel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
AH is een bende criminelen waar op grote schaal gefraudeerd is, wat in 2003 naar buiten kwam. Iedereen die bij dergelijke criminelen koopt of werkt steunt dat soort gedachtengoed en ik heb een enorme hekel aan crimineel gedrag, maar goed....wij zijn wereldkampioen goedpraten en gemakzucht....voor anderen weten we altijd prima hoe het moet, maar als het ons beter uitkomt, dan blijven we gewoon boodschappen doen bij boeven.
Supermarktoorlogen waardoor kleinere ondernemers het loodje hebben gelegd? Geen probleem voor AH....handig voor ons consumeneten, want wij kunnen lekker goedkoop onze boodschappen halen en daar gaat het om....als wij er maar gemak en voordeel van hebben, dan maakt het niets uit wat voor ellende dat voor anderen oplevert.
Afpersen van toeleveranciers....tuurlijk....champignons moeten goedkoop in de schappen liggen en dan zetten we het mes op de keel van de telers die daardoor allemaal illegalen in hun kassen hebben werken, zodat ze nog aan de eisen van AH kunnen voldoen.
De lijst is eindeloos, but who cares....als wij maar goedkoop onze boodschappen kunne halen en dan kunnen we ondertussen op FOK blijven zeiken over illegale arbeid, fraude en afpersing, terwijl we er zelf mede verantwoordelijk voor zijn, door dit soort bedrijven in stand te houden.
Ow ja....gouden handdrukjes voor criminelen is ook allemaal prima, want de AH zit zo lekker dichtbij....
Mee eens! Alhoewel Jumbo er ook wel wat van kan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
De AH heeft de lekkerste kaas en de beste producten. Bovendien bevindt de AH zich voor mij op loopafstand. Ik zou wel gek zijn als ik ome Albert zou boycotten.
Gebrek aan goed fatsoen in combinatie met een lage tolerantie voor dom gedrag.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef P8 het volgende:
Hyper, wat scheld je altijd snel. Heb je daar een reden voor?
Hoe kan een medewerker dat nou weten? Die behandeld hem net als alle andere mensen die door willen lopen zonder te betalen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:12 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Dat KAN wel ja .. maar als er overduidelijk geen kwade opzet in het spel is ga je zo'n man niet VOOR 2 EURO een rechtzaak aandoen.
Jumbo is aan de andere kant van de stad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Mee eens! Alhoewel Jumbo er ook wel wat van kan.
Grappig, ik meen me enkele posts van jou te herinneren waarin je zelf ook dom gedrag vertoont. Nog los van het feit dat gebrek aan goed fatsoen ook vrij dom is.quote:Gebrek aan goed fatsoen in combinatie met een lage tolerantie voor dom gedrag.
Als je zulke dingen post moet je ook met voorbeelden komen, anders gewoon je bek houden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:11 schreef P8 het volgende:
[..]
Grappig, ik meen me enkele posts van jou te herinneren waarin je zelf ook dom gedrag vertoont. Nog los van het feit dat gebrek aan goed fatsoen ook vrij dom is.
proest. ik had betere redenen verwacht. dus waarom mijn bek dichthouden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Houd dan gewoon je bek dicht en vraag er niet naar, kleuter.
Dus jij vind het een kut bedrijf. Nou dan ga jij toch lekker ergens anders boodschappen doen maar loop niet te zeiken als andere wel boodschappen doen bij de AHquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een drama idd....met dat argument vergoed je alle asociale activiteiten.....AH laat kinderen van 8 illegaal werken? maakt niet uit, want anders moet ik ver lopen....ik, ik en ik....en het dan vreemd vinden dat anderen de schouders ophalen als jou (of je geliefden....) dit soort onecht overkomt.
Lang leve het egoisme en de individualisering....zolang ik ergens maar geen last van heb, maakt het me verder geen reet uit.
Ik moest denken aan de wikileaksreeks waaruit bleek dat je een mening baseert op je gevoel en hierbij geen oog/interesse hebt voor logische en aanwijsbare feiten. Plus, ik kreeg sterk de indruk dat zodra iemand jouw mening deelde, maar vele malen beter wist te verworoden, je zijn hielen meteen begon te likken. Googolplexian in dit geval.quote:Als je zulke dingen post moet je ook met voorbeelden komen, anders gewoon je bek houden.
Waarom quote je niet gewoon? Dit leest vrij onhandig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:20 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de wikileaksreeks waaruit bleek dat je een mening baseert op je gevoel en hierbij geen oog/interesse hebt voor logische en aanwijsbare feiten. Plus, ik kreeg sterk de indruk dat zodra iemand jouw mening deelde, maar vele malen beter wist te verworoden, je zijn hielen meteen begon te likken. Googolplexian in dit geval.
Maar hey, misschien heb ik het mis. Geschreven tekst is maar een hele beperkte vorm van communiceren. Misschien heb ik je posts verkeerd geïnterpreteerd
Zeg dat dan!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
proest. ik had betere redenen verwacht. dus waarom mijn bek dichthouden?
Zijn cruisecontrol bleef hangen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef Raven_NL het volgende:
Kijk die man reed open en bloot en overduidelijk perongeluk de kassa voorbij.
Dit slaat werkelijk nergens op, als ik een ding verafschuw is het hielen likken, tevens kan ik geen voorbeelden bedenken van een moment waar iemand mijn gevoel beter verwoordt dan ikzelf. Dus citeer mij of houd je simplistische analyses voor je.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:20 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de wikileaksreeks waaruit bleek dat je een mening baseert op je gevoel en hierbij geen oog/interesse hebt voor logische en aanwijsbare feiten. Plus, ik kreeg sterk de indruk dat zodra iemand jouw mening deelde, maar vele malen beter wist te verworoden, je zijn hielen meteen begon te likken. Googolplexian in dit geval.
Maar hey, misschien heb ik het mis. Geschreven tekst is maar een hele beperkte vorm van communiceren. Misschien heb ik je posts verkeerd geïnterpreteerd
Dat kan deze pc nietquote:Waarom quote je niet gewoon? Dit leest vrij onhandig.
Dan maak je een screenshot of doe je gewoon knippen plakken, ik ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:32 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat kan deze pc nietEn de pc is een openbare, dus ik kan niks fixen hier.
Houdt je bakkes.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef Raven_NL het volgende:
Houdt de wet van drie in ere,
driemaal zal zij wederkeren.
Bedenk bij alles wat je doet
Dat je wat je zaait ook oogsten moet.
Pauper ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
paupers zoals jou hebben dan ook geen auto.
Ik kan regelmatig bot reageren en af en toe mag ik wel wat meer fatsoen tonen in mijn reacties, daar ben ik mij van bewust. Het ging mij vooral om het hielenlikken, iets waar ik een ontiegelijke hekel aan heb en ik kan ook echt geen hielenlikkerij van mijn kant ontdekken in dat topic.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:55 schreef P8 het volgende:
Wikileaks documenten #14: Assange versus de Tena Ladies
In dat topic kreeg ik een beetje een naar gevoel bij jouw posts.
hij begonquote:
It's all good.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:07 schreef P8 het volgende:
Dat viel mij ook op bij het teruglezen. Dan neem ik dat terug.
Waarom triest? gehandicapten zou je toch moeten behandelen zoals ieder ander individu.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:24 schreef Faux. het volgende:
Triest van de AH, maar ik blijf er toch mijn boodschappen doen
Vertel eens ..quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Seam het volgende:
Dat pentagram van TS zegt mij bij een meerderjarige man meestal al voldoende
Welkom op het internetquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef vergezocht het volgende:
Ik snap niet hoe al deze mensen zeggen dat ze hun boodschappen bij de AH doen. Dat is toch peperduur met de meeste spullen (speciale aanbiedingen uitgezonderd natuurlijk). Maar in elk andere supermarkt-topic zegt iedereen anders dat ze enkel bij de Aldi, Lidl, of C1000 of Super de boer gaan.
Stelletje leugenaars lijkt het wel, die altijd een snelle mening klaar willen hebben, en die ook nog eens aanpassen naar de omstandigheden (topic van TS dus).
Ik geloof gewoon niet dat iedereen die hier beweert naar de AH te gaan dat ook daadwerkelijk doet.
Alweer zo'n ikke, ikke, en de rest kan stikken- gast.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ah is zelfs fractioneel goedkoper dan de c1000. en aldi en lidl zijn meer de supermarkten waar ze een paar kwaliteitsdingen hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef vergezocht het volgende:
Ik snap niet hoe al deze mensen zeggen dat ze hun boodschappen bij de AH doen. Dat is toch peperduur met de meeste spullen (speciale aanbiedingen uitgezonderd natuurlijk). Maar in elk andere supermarkt-topic zegt iedereen anders dat ze enkel bij de Aldi, Lidl, of C1000 of Super de boer gaan.
Stelletje leugenaars lijkt het wel, die altijd een snelle mening klaar willen hebben, en die ook nog eens aanpassen naar de omstandigheden (topic van TS dus).
Ik geloof gewoon niet dat iedereen die hier beweert naar de AH te gaan dat ook daadwerkelijk doet.
Aldi kom ik niet, Lidl heeft erg lekkere chocolade met noten enzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ah is zelfs fractioneel goedkoper dan de c1000. en aldi en lidl zijn meer de supermarkten waar ze een paar kwaliteitsdingen hebben.
Nou volgens mij zou de politie hen eerst gevraagd hebben of ze daadwerkelijk hem wouden laten vervolgen. De politie doet overigens ook vaak een eigen insteek geven. En die arresteren ook lang niet altijd bij bepaalde situaties.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:42 schreef Xaryna het volgende:
Dus jij vindt dat supermarkten iedereen die een beetje zielig doet en minder dan een bepaald bedrag stelen, moetne laten lopen? En je vindt ook dat supermarktmedewerkers voor eigen rechten moeten spelen?
Ik vind het goed dat ze gewoon vasthouden aan het regelement, geen uitzonderingen, en dan de rechter/politie laten bepalen of het in sommige gevallen goed/fout is. Dat biedt helderheid. En helderheid is weer handig voor gehandicapten.
Ieder zijn mening. Ik vind dat als het een gehandicapte is die perongeluk twee euro aan boodschappen steelt, de AH er niet zo'n drama van moet maken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom triest? gehandicapten zou je toch moeten behandelen zoals ieder ander individu.
En hij is gewoon vrijgesproken, dus er is niets aan de hand.
Theoretisch mss, maar in de praktijk werkt het net iets anders....net zoals jij een apart gevoel krijgt van een man die in een KDV werkt en dat anders behandelt als een vrouw zijn er nog duizenden situaties waar je mensen niet altijd hetzelfde kan behandelen.quote:Waarom triest? gehandicapten zou je toch moeten behandelen zoals ieder ander individu.
Geen mens koopt bij de AH inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef vergezocht het volgende:
schat de aldi daar koop ik zoiezo NIETquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Staal het volgende:
Ik boycot de Aldi na het zien van een docu van Zembla.
Wat daar gaande is gaat veel verder dan dit incident waar Raven zich zo druk over maakt.
Tof van je. Het haalt natuurlijk geen donder uit maar ik haalde daar basisdingen zoals koffiefilters, koffiemelk, suiker, wijn e.d. Maar ik ga er gewoon echt niet meer heen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
schat de aldi daar koop ik zoiezo NIET
En idd om die reden.
Ik kan erg slecht tegen onrechtquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Tof van je. Het haalt natuurlijk geen donder uit maar ik haalde daar basisdingen zoals koffiefilters, koffiemelk, suiker, wijn e.d. Maar ik ga er gewoon echt niet meer heen.
Sowieso je insteek met dit topic is puik. Ik las het bericht toen op een krantensite, ken de omgeving en dan denk je echt zoiets van wat?!
Het is gelukkig goed afgelopen voor de man. En terecht.
Dus iedereen mag zomaar voor twee euro spullen meenemen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ieder zijn mening. Ik vind dat als het een gehandicapte is die perongeluk twee euro aan boodschappen steelt, de AH er niet zo'n drama van moet maken.
Ga nog even door joh, debiel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dus iedereen mag zomaar voor twee euro spullen meenemen?
Ja, volgens sommigen hier wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dus iedereen mag zomaar voor twee euro spullen meenemen?
Nee, dat heeft ook werkelijk he-le-maal niemand gezegd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, volgens sommigen hier wel.
Ik zeik alleen over het feit dat mensen boos zijn dat de AH die vent aangegeven heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ook werkelijk he-le-maal niemand gezegd.
De rechter heeft een uitspraak gedaan maar de lompen van FOK! willen nog even doorzeiken op een man die wel degelijk te goeder trouiw is geweest en ook terugkeerde met zijn zgn. gestolen waar naar de winkel.
Ga lekker door joh..
Luis, lees even je eigen posts terug.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeik alleen over het feit dat mensen boos zijn dat de AH die vent aangegeven heeft.
Kom terug als je dingen snapt ofzo.
Waar doel je op, schat?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Luis, lees even je eigen posts terug.
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Luis, lees even je eigen posts terug.
Ja, ga maar gauw.quote:
quote:
Ik zeik om het feit dat mensen zeiken dat die man voor de rechter moest komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:21 schreef bijdehand het volgende:
Wtf. Ik ga juist extra veel boodschappen doen bij de AH omdat ze daar tenminste iets doen aan winkeldieven en niet zeggen van: aaaaah, wat zielig
Jij hebt het over iets anders. Tadaaquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ook werkelijk he-le-maal niemand gezegd.
De rechter heeft een uitspraak gedaan maar de lompen van FOK! willen nog even doorzeiken op een man die wel degelijk te goeder trouiw is geweest en ook terugkeerde met zijn zgn. gestolen waar naar de winkel.
Ga lekker door joh..
He, quote even al je posts rondom dit onderwerp als je toch niks om handen hebt.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Ik zeik om het feit dat mensen zeiken dat die man voor de rechter moest komen.
[..]
Jij hebt het over iets anders. Tadaa
Je zeikt om het zeiken en gaat daar nog kansloos mee door ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, volgens sommigen hier wel.
Mak schaapquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Kingstown het volgende:
Und? Zijn de Fokkers al de barricade opgegaan....rijden ze 2 minuten verder naar een andere winkel, waar ze weer helemaal moeten wennen aan de nieuwe winkel of blijft men als makke schappen de weg van de minste weerstand kiezen?
Doe lekker zelf.quote:
onzin. lees de artikelen van de consumentenbond maar eens een keer.quote:
Doe die 2 euro is maal het aantal bezoeken dat ie heeft afgelegd in de afgelopen jaren en het percentage dieven dat gepakt is? Die kleine beetjes berokkenen een winkelier toch een behoorlijke schade.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:12 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Dat KAN wel ja .. maar als er overduidelijk geen kwade opzet in het spel is ga je zo'n man niet VOOR 2 EURO een rechtzaak aandoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |