abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89914361
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat de AH aangifte doet tegen iemand die niet betaalt en wegrijdt.

quote:
Meneer Zalm is vanwege een hartstilstand enkele jaren geleden vergeetachtig geworden. De supermarkt haalde de politie erbij toen hij met zijn scootmobiel probeerde weg te rijden met de onbetaalde artikelen.
Bron

Daarnaast, als die vergeetachtigheid ermee te maken heeft wat doet die man dan onbegeleid in een supermarkt?
pi_89914391
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind jouw manier van denken sneu -O-
Persoonlijk vind ik jouw denkwijze sneu. Eigenlijk zeg je dus dat gehandicapten zielige mensen zijn die ons medelijden moeten hebben?

Persoonlijk denk ik dat gehandicapten gewoon mensen zijn die ook de wet kunnen overtreden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_89914432
Die gehandicapten zijn dus ook al niet meer te vertrouwen tegenwoordig.
pi_89914440
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:11 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik jouw denkwijze sneu. Eigenlijk zeg je dus dat gehandicapten zielige mensen zijn die ons medelijden moeten hebben?

Persoonlijk denk ik dat gehandicapten gewoon mensen zijn die ook de wet kunnen overtreden.
Dat KAN wel ja .. maar als er overduidelijk geen kwade opzet in het spel is ga je zo'n man niet VOOR 2 EURO een rechtzaak aandoen.
Wisdom is the art of using knowledge
pi_89914451
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:11 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou zeggen!! Hij is gehandicapt!!

:P
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:14:50 #56
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_89914518
Prins Bernhard het hier niet mee eens zijn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 december 2010 @ 13:15:19 #57
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89914543
Hee bedankt! Realiseer me net dat ik nog wat boodschappen moet halen... bij AH :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_89914601
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:15 schreef Sjeen het volgende:
Hee bedankt! Realiseer me net dat ik nog wat boodschappen moet halen... bij AH :)
Rose lolly zeker :6

Edit: bet deze kou blijf ik zoieso binnen
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 december 2010 @ 13:17:20 #59
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89914621
Je raaskalt liefje :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_89914657
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:16 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Die edit had je beter achterwege kunnen laten.
Noot noot.
pi_89914660
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:17 schreef Sjeen het volgende:
Je raaskalt liefje :*
ik dacht voor bij foto 2 ~O>

en kom jij uit limburg ?
pi_89915138
quote:
Dikke pik weet je hoe ver ik anders moet lopen naar de andere supermarkten :')
Wat een drama idd....met dat argument vergoed je alle asociale activiteiten.....AH laat kinderen van 8 illegaal werken? maakt niet uit, want anders moet ik ver lopen....ik, ik en ik....en het dan vreemd vinden dat anderen de schouders ophalen als jou (of je geliefden....) dit soort onecht overkomt.

Lang leve het egoisme en de individualisering....zolang ik ergens maar geen last van heb, maakt het me verder geen reet uit.

AH is een kutbedrijf waar je om vele redenen geen boodschappen zou moeten doen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:35:52 #63
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_89915268
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:31 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat een drama idd....met dat argument vergoed je alle asociale activiteiten.....AH laat kinderen van 8 illegaal werken? maakt niet uit, want anders moet ik ver lopen....ik, ik en ik....en het dan vreemd vinden dat anderen de schouders ophalen als jou (of je geliefden....) dit soort onecht overkomt.

Lang leve het egoisme en de individualisering....zolang ik ergens maar geen last van heb, maakt het me verder geen reet uit.

:'). Ik verdiende daar lekker bijna 9 euro per uur toen ik 18 was :9 Je wilt niet weten welke verhalen ik hoor van mensen die in andere supermarkten hebben gewerkt (vomar, c1000 etc). Mensen mochten soms geen eens een pauze nemen als het druk was...Bij de AH wordt je letterlijk verplicht je pauze te nemen. Goede arbeidsvoorwaarde hoor. 13e maand, winstverdeling, vakantiegeld, doorbetaald bij ziek ('ziek' :7 ) zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 14-12-2010 13:42:09 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:37:11 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89915317
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:31 schreef Kingstown het volgende:

ben benieuwd welke redenen je allemaal in petto hebt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_89915440
Ik ga ff met mijn Bonuskaart de boodschappen halen bij de AH, lekker rustig nu en wordt er altijd toppie geholpen! Bedankt TS voor de reminder.
pi_89915857
quote:
ben benieuwd welke redenen je allemaal in petto hebt.
AH is een bende criminelen waar op grote schaal gefraudeerd is, wat in 2003 naar buiten kwam. Iedereen die bij dergelijke criminelen koopt of werkt steunt dat soort gedachtengoed en ik heb een enorme hekel aan crimineel gedrag, maar goed....wij zijn wereldkampioen goedpraten en gemakzucht....voor anderen weten we altijd prima hoe het moet, maar als het ons beter uitkomt, dan blijven we gewoon boodschappen doen bij boeven.

Supermarktoorlogen waardoor kleinere ondernemers het loodje hebben gelegd? Geen probleem voor AH....handig voor ons consumeneten, want wij kunnen lekker goedkoop onze boodschappen halen en daar gaat het om....als wij er maar gemak en voordeel van hebben, dan maakt het niets uit wat voor ellende dat voor anderen oplevert.

Afpersen van toeleveranciers....tuurlijk....champignons moeten goedkoop in de schappen liggen en dan zetten we het mes op de keel van de telers die daardoor allemaal illegalen in hun kassen hebben werken, zodat ze nog aan de eisen van AH kunnen voldoen.

De lijst is eindeloos, but who cares....als wij maar goedkoop onze boodschappen kunne halen en dan kunnen we ondertussen op FOK blijven zeiken over illegale arbeid, fraude en afpersing, terwijl we er zelf mede verantwoordelijk voor zijn, door dit soort bedrijven in stand te houden.

Ow ja....gouden handdrukjes voor criminelen is ook allemaal prima, want de AH zit zo lekker dichtbij....
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:51:59 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89915922
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:50 schreef Kingstown het volgende:

[..]

AH is een bende criminelen waar op grote schaal gefraudeerd is, wat in 2003 naar buiten kwam. Iedereen die bij dergelijke criminelen koopt of werkt steunt dat soort gedachtengoed en ik heb een enorme hekel aan crimineel gedrag, maar goed....wij zijn wereldkampioen goedpraten en gemakzucht....voor anderen weten we altijd prima hoe het moet, maar als het ons beter uitkomt, dan blijven we gewoon boodschappen doen bij boeven.

Supermarktoorlogen waardoor kleinere ondernemers het loodje hebben gelegd? Geen probleem voor AH....handig voor ons consumeneten, want wij kunnen lekker goedkoop onze boodschappen halen en daar gaat het om....als wij er maar gemak en voordeel van hebben, dan maakt het niets uit wat voor ellende dat voor anderen oplevert.

Afpersen van toeleveranciers....tuurlijk....champignons moeten goedkoop in de schappen liggen en dan zetten we het mes op de keel van de telers die daardoor allemaal illegalen in hun kassen hebben werken, zodat ze nog aan de eisen van AH kunnen voldoen.

De lijst is eindeloos, but who cares....als wij maar goedkoop onze boodschappen kunne halen en dan kunnen we ondertussen op FOK blijven zeiken over illegale arbeid, fraude en afpersing, terwijl we er zelf mede verantwoordelijk voor zijn, door dit soort bedrijven in stand te houden.

Ow ja....gouden handdrukjes voor criminelen is ook allemaal prima, want de AH zit zo lekker dichtbij....
:')

ik heb medelijden met je.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_89916025
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:16 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

paupers zoals jou hebben dan ook geen auto.
pi_89916095
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

:')

ik heb medelijden met je.
Houd dan gewoon je bek dicht en vraag er niet naar, kleuter.
pi_89916124
Hyper, wat scheld je altijd snel. Heb je daar een reden voor?
Extremistisch gematigd.
pi_89916178
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:50 schreef Kingstown het volgende:

[..]

dus je maakt je eigen kleding, verbouwt je eigen voedsel?
wat doe je op een pc?
weet je wel dat die pc uit onderdelen bestaat die vervaardigd worden door zielige chineesjes die 12 uur per dag werken voor een loon waar ze net niet van dood gaan?

mensen zoals jouw zijn triestheid ten top, als je zoveel medelijden hebt doe dat dan niet zo selectief
pi_89916270
De AH heeft de lekkerste kaas en de beste producten. Bovendien bevindt de AH zich voor mij op loopafstand. Ik zou wel gek zijn als ik ome Albert zou boycotten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_89916296
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
De AH heeft de lekkerste kaas en de beste producten. Bovendien bevindt de AH zich voor mij op loopafstand. Ik zou wel gek zijn als ik ome Albert zou boycotten.
Mee eens! Alhoewel Jumbo er ook wel wat van kan. :)
pi_89916314
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef P8 het volgende:
Hyper, wat scheld je altijd snel. Heb je daar een reden voor?
Gebrek aan goed fatsoen in combinatie met een lage tolerantie voor dom gedrag.
pi_89916339
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:12 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Dat KAN wel ja .. maar als er overduidelijk geen kwade opzet in het spel is ga je zo'n man niet VOOR 2 EURO een rechtzaak aandoen.
Hoe kan een medewerker dat nou weten? Die behandeld hem net als alle andere mensen die door willen lopen zonder te betalen.
Jij wil hem dus duidelijk anders behandelen OMDAT hij gehandicapt is. Wie is hier dan eigenlijk sneu?

Ik blijf altijd bij dit soort discussies denken aan de South Park aflevering die handelt over dit onderwerp. Die zou je eens moeten bekijken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')