Ja, volgens sommigen hier wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dus iedereen mag zomaar voor twee euro spullen meenemen?
Nee, dat heeft ook werkelijk he-le-maal niemand gezegd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, volgens sommigen hier wel.
Ik zeik alleen over het feit dat mensen boos zijn dat de AH die vent aangegeven heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ook werkelijk he-le-maal niemand gezegd.
De rechter heeft een uitspraak gedaan maar de lompen van FOK! willen nog even doorzeiken op een man die wel degelijk te goeder trouiw is geweest en ook terugkeerde met zijn zgn. gestolen waar naar de winkel.
Ga lekker door joh..
Luis, lees even je eigen posts terug.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeik alleen over het feit dat mensen boos zijn dat de AH die vent aangegeven heeft.
Kom terug als je dingen snapt ofzo.
Waar doel je op, schat?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Luis, lees even je eigen posts terug.
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Luis, lees even je eigen posts terug.
Ja, ga maar gauw.quote:
quote:
Ik zeik om het feit dat mensen zeiken dat die man voor de rechter moest komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:21 schreef bijdehand het volgende:
Wtf. Ik ga juist extra veel boodschappen doen bij de AH omdat ze daar tenminste iets doen aan winkeldieven en niet zeggen van: aaaaah, wat zielig
Jij hebt het over iets anders. Tadaaquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ook werkelijk he-le-maal niemand gezegd.
De rechter heeft een uitspraak gedaan maar de lompen van FOK! willen nog even doorzeiken op een man die wel degelijk te goeder trouiw is geweest en ook terugkeerde met zijn zgn. gestolen waar naar de winkel.
Ga lekker door joh..
He, quote even al je posts rondom dit onderwerp als je toch niks om handen hebt.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Ik zeik om het feit dat mensen zeiken dat die man voor de rechter moest komen.
[..]
Jij hebt het over iets anders. Tadaa
Je zeikt om het zeiken en gaat daar nog kansloos mee door ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, volgens sommigen hier wel.
Mak schaapquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Kingstown het volgende:
Und? Zijn de Fokkers al de barricade opgegaan....rijden ze 2 minuten verder naar een andere winkel, waar ze weer helemaal moeten wennen aan de nieuwe winkel of blijft men als makke schappen de weg van de minste weerstand kiezen?
Doe lekker zelf.quote:
onzin. lees de artikelen van de consumentenbond maar eens een keer.quote:
Doe die 2 euro is maal het aantal bezoeken dat ie heeft afgelegd in de afgelopen jaren en het percentage dieven dat gepakt is? Die kleine beetjes berokkenen een winkelier toch een behoorlijke schade.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:12 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Dat KAN wel ja .. maar als er overduidelijk geen kwade opzet in het spel is ga je zo'n man niet VOOR 2 EURO een rechtzaak aandoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |