Waarom triest? gehandicapten zou je toch moeten behandelen zoals ieder ander individu.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:24 schreef Faux. het volgende:
Triest van de AH, maar ik blijf er toch mijn boodschappen doen
Vertel eens ..quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Seam het volgende:
Dat pentagram van TS zegt mij bij een meerderjarige man meestal al voldoende
Welkom op het internetquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef vergezocht het volgende:
Ik snap niet hoe al deze mensen zeggen dat ze hun boodschappen bij de AH doen. Dat is toch peperduur met de meeste spullen (speciale aanbiedingen uitgezonderd natuurlijk). Maar in elk andere supermarkt-topic zegt iedereen anders dat ze enkel bij de Aldi, Lidl, of C1000 of Super de boer gaan.
Stelletje leugenaars lijkt het wel, die altijd een snelle mening klaar willen hebben, en die ook nog eens aanpassen naar de omstandigheden (topic van TS dus).
Ik geloof gewoon niet dat iedereen die hier beweert naar de AH te gaan dat ook daadwerkelijk doet.
Alweer zo'n ikke, ikke, en de rest kan stikken- gast.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een drama idd....met dat argument vergoed je alle asociale activiteiten.....AH laat kinderen van 8 illegaal werken? maakt niet uit, want anders moet ik ver lopen....ik, ik en ik....en het dan vreemd vinden dat anderen de schouders ophalen als jou (of je geliefden....) dit soort onecht overkomt.
Lang leve het egoisme en de individualisering....zolang ik ergens maar geen last van heb, maakt het me verder geen reet uit.
AH is een kutbedrijf waar je om vele redenen geen boodschappen zou moeten doen.
ah is zelfs fractioneel goedkoper dan de c1000. en aldi en lidl zijn meer de supermarkten waar ze een paar kwaliteitsdingen hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef vergezocht het volgende:
Ik snap niet hoe al deze mensen zeggen dat ze hun boodschappen bij de AH doen. Dat is toch peperduur met de meeste spullen (speciale aanbiedingen uitgezonderd natuurlijk). Maar in elk andere supermarkt-topic zegt iedereen anders dat ze enkel bij de Aldi, Lidl, of C1000 of Super de boer gaan.
Stelletje leugenaars lijkt het wel, die altijd een snelle mening klaar willen hebben, en die ook nog eens aanpassen naar de omstandigheden (topic van TS dus).
Ik geloof gewoon niet dat iedereen die hier beweert naar de AH te gaan dat ook daadwerkelijk doet.
Aldi kom ik niet, Lidl heeft erg lekkere chocolade met noten enzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ah is zelfs fractioneel goedkoper dan de c1000. en aldi en lidl zijn meer de supermarkten waar ze een paar kwaliteitsdingen hebben.
Nou volgens mij zou de politie hen eerst gevraagd hebben of ze daadwerkelijk hem wouden laten vervolgen. De politie doet overigens ook vaak een eigen insteek geven. En die arresteren ook lang niet altijd bij bepaalde situaties.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:42 schreef Xaryna het volgende:
Dus jij vindt dat supermarkten iedereen die een beetje zielig doet en minder dan een bepaald bedrag stelen, moetne laten lopen? En je vindt ook dat supermarktmedewerkers voor eigen rechten moeten spelen?
Ik vind het goed dat ze gewoon vasthouden aan het regelement, geen uitzonderingen, en dan de rechter/politie laten bepalen of het in sommige gevallen goed/fout is. Dat biedt helderheid. En helderheid is weer handig voor gehandicapten.
Ieder zijn mening. Ik vind dat als het een gehandicapte is die perongeluk twee euro aan boodschappen steelt, de AH er niet zo'n drama van moet maken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom triest? gehandicapten zou je toch moeten behandelen zoals ieder ander individu.
En hij is gewoon vrijgesproken, dus er is niets aan de hand.
Theoretisch mss, maar in de praktijk werkt het net iets anders....net zoals jij een apart gevoel krijgt van een man die in een KDV werkt en dat anders behandelt als een vrouw zijn er nog duizenden situaties waar je mensen niet altijd hetzelfde kan behandelen.quote:Waarom triest? gehandicapten zou je toch moeten behandelen zoals ieder ander individu.
Geen mens koopt bij de AH inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef vergezocht het volgende:
schat de aldi daar koop ik zoiezo NIETquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Staal het volgende:
Ik boycot de Aldi na het zien van een docu van Zembla.
Wat daar gaande is gaat veel verder dan dit incident waar Raven zich zo druk over maakt.
Tof van je. Het haalt natuurlijk geen donder uit maar ik haalde daar basisdingen zoals koffiefilters, koffiemelk, suiker, wijn e.d. Maar ik ga er gewoon echt niet meer heen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
schat de aldi daar koop ik zoiezo NIET
En idd om die reden.
Ik kan erg slecht tegen onrechtquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Tof van je. Het haalt natuurlijk geen donder uit maar ik haalde daar basisdingen zoals koffiefilters, koffiemelk, suiker, wijn e.d. Maar ik ga er gewoon echt niet meer heen.
Sowieso je insteek met dit topic is puik. Ik las het bericht toen op een krantensite, ken de omgeving en dan denk je echt zoiets van wat?!
Het is gelukkig goed afgelopen voor de man. En terecht.
Dus iedereen mag zomaar voor twee euro spullen meenemen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ieder zijn mening. Ik vind dat als het een gehandicapte is die perongeluk twee euro aan boodschappen steelt, de AH er niet zo'n drama van moet maken.
Ga nog even door joh, debiel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dus iedereen mag zomaar voor twee euro spullen meenemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |