SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door Vanyel op 14-12-2010 15:53:00 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Gefelicteerd, wat het ook isquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:08 schreef lezzer het volgende:
Omdat sommige mensen gewoon mensen dat hun aanwezigheid onmisbaar is...
Net geweldig nieuws gehad. Kayak gaat door.
Niet dat het iemand iets boeit hier, maar ik ben echt zo blij als een kind.
Ik neem aan dat je dat best wel kon lezen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:21 schreef Avey het volgende:
Maar ik wil toch graag weten wat die eerste zin betekent
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef lezzer het volgende:
Trouwens, die nieuwe serie Rizzoli&Isles schijnt nogal een lesbische ondertoon te hebben.
[..]
Ik neem aan dat je dat best wel kon lezen...![]()
Gewoon een beetje je best doen en inlevingsvermogen tonen.
Ach ja, ieder z'n pad denk ik dan maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:50 schreef Avey het volgende:
[..]
Sorry, het is gewoon zo leuk om je een beetje te plagen
...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het komt alleen nogal kinderachtig over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
ben je nu nog niet beneden? Luiwammes!!!quote:
Heb het eerste seizoen gezien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef lezzer het volgende:
Trouwens, die nieuwe serie Rizzoli&Isles schijnt nogal een lesbische ondertoon te hebben.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wil ik weten welke zoektermen jij gebruiktquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:18 schreef lezzer het volgende:
Op zoek naar stockphoto's kom je soms dingen tegen....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:20 schreef Avey het volgende:
Ik kwam gister dit tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Fin
People+street.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:11 schreef Magenta het volgende:
[..]
Wil ik weten welke zoektermen jij gebruikt![]()
ik ook niet.quote:
Dat dusquote:
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Vanyel het volgende:
Ja tis ook vreemd natuurlijk. Maar ik kom tegenwoordig ook nergens meer he, dat scheelt.
Ik mag hem morgenavond ophalen.... Kortom dat wordt vrijdag aangezien ik woensdags en donderdags vrij ben..quote:
OH JA JEZUS CHRISTUS LIEVE HEER. Ik ben er ECHT niet bij vandaag.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef Magenta het volgende:
Sorry, geen zin om alle 'ijsje!' quotes op te zoeken..
Kerstpakket, ijs, liefhebber, Ola..never mind
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
OH JA JEZUS CHRISTUS LIEVE HEER. Ik ben er ECHT niet bij vandaag.![]()
Sorry
Als je me nog even je adres PM't krijg je in ieder geval wel een kerstkaart. Mag dat ook?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:57 schreef wonderer het volgende:
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een kerstpakket gehad
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:24 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Als je me nog even je adres PM't krijg je in ieder geval wel een kerstkaart. Mag dat ook?
Ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef Bakfiets. het volgende:
Wie was er ook al weer van de Amé? Dat zit er namelijk ook in, maar ik heb geen flauw idee hoe het smaakt.
Ik jat straks alvast wat chocolade er uit, trouwens. Maar wel stiekem in het donker, anders ziet de hond 't.
Ik vind het wel moeilijk. Onze medewerkers krijgen dit jaar geen kerstpakket, maar (alleen) een bonus.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:05 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind kerstpakketten vooral vaak zonde van t geld omdat het rotzooi is.
Die van ons natuurlijk niet hè, wij hebben namelijk heel geweldige medewerkersquote:Op woensdag 15 december 2010 08:20 schreef Vanyel het volgende:
Dat hoop ik dan maar voor je. Schijnt dat er mensen zijn die echt gaan muiten als ze geen grote doos met smerig eten krijgen.
Daar gaat het ook om denk ik, dat uitpakken.quote:Ik snap de liefde voor dat soort pakketten nooit zo. Uitpakken is leuk, maar dan iets vinden waar je wat aan hebt is toch nog veel leuker
quote:Op woensdag 15 december 2010 08:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die van ons natuurlijk niet hè, wij hebben namelijk heel geweldige medewerkers![]()
En de bonus was ook leukGetuige de reacties...
[..]
Daar gaat het ook om denk ik, dat uitpakken.
Wij hebben het kerstpakket van vorig jaar geloof ik nog ergens in de kelder staan
Dat ken ik helemaal nietquote:Op woensdag 15 december 2010 09:21 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
En 't is vlierbes&citroensmaak.
Dat wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:14 schreef lezzer het volgende:
Nog 1,5 weekBij mij nog 5 dagen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar in Shanghai is het geen 25 graden...
Kom jij eigenlijk de 1e terug?
Allemaal trouwens.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Daarom ga ik ook nog op wintersportquote:
De 2e.quote:
Wut?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:37 schreef Vanyel het volgende:
Jullie zijn trouwens jaloersmakend met zn tweeën.
Jij en Qebbel met je vakanties. En skunk ook zie ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wut?
Mijn vrouw houdt wel van Chinees eten trouwens hoor
Dat heb ik één keer gedaan, nooit meer. Wat een kutvakantie was dat zeg.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ga ook heus op vakantie... maar niet naar een zonnig oord
Ik wil ook graag een keer naar Hong Kong! Heel anders dan Shanghai denk ik. En Chinees eten is echt zo yummmquote:Op woensdag 15 december 2010 10:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
De 2e.
En ik wil ook nog ooit naar Shanghai!
Maar, misschien gaan we nog eerder wel terug naar Hong Kong
Waarheen dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ga ook heus op vakantie... maar niet naar een zonnig oord
Het erge is dat het zo'n beetje "moet". Maar goed, zo'n drama maken we er niet van hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 10:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij en Qebbel met je vakanties. En skunk ook zie ik.
Vooral van Nederlands Indonesischquote:Houdt je vrouw van nederlands chinees of van chinees chinees?
Ik zag laatst een docu over Shanghai op discovery. Toen wilde ik natuurlijk ook meteenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:45 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een keer naar Hong Kong! Heel anders dan Shanghai denk ik. En Chinees eten is echt zo yummm. Niet te vergelijken met hier.
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat heb ik één keer gedaan, nooit meer. Wat een kutvakantie was dat zeg.
Wat ga je doen?
Antwerpenquote:
Er zit een onwijs vette lesbo club in Antwerpen. Staat nog altijd hoog op mijn wish list!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:54 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
[..]
Antwerpen
Naar de dierentuin, het Aquarium-ding, diamanten kijken, en een hele dag niet het hotel uit komen
Yupsquote:Op woensdag 15 december 2010 11:00 schreef lezzer het volgende:
Wij gaan vrij onverwacht ook nog een weekend naar Londen. Ja, sorry.
Iemand daar ooit naar een musical geweest?
Ja? Wie wat waar?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:04 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Er zit een onwijs vette lesbo club in Antwerpen. Staat nog altijd hoog op mijn wish list!
Whoop! Bedankt!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:13 schreef Qebbel het volgende:
[..]
'k Moest ff zoeken, maar het heet Cafe de Love. Hier staan pics
*checkt musicals..*
Die meisjes in kerstkledijquote:Op woensdag 15 december 2010 11:13 schreef Qebbel het volgende:
[..]
'k Moest ff zoeken, maar het heet Cafe de Love. Hier staan pics
*checkt musicals..*
Graag en normaal ook wel vaak genoeg. Afgelopen jaar (of 2) vooral korte dingetjes, max een week naar plaatsen als Antwerpen of Berlijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:46 schreef lezzer het volgende:
Ga je zelf niet vaak op vakantie? Of niet graag? Kijk, dat je nu niet gaat snap ik wel, maar eerder ook niet?
http://www.londenmusicals.nl/ Daar hebben wij ze besteld.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef lezzer het volgende:
We willen naar Billy Elliot. Maar ik weet niet waar ik die kaarten het beste kan kopen. Die sites roepen elke keer wat anders qua beschikbaarheid. Ik weet ook niet wat nou betrouwbaar is.
Oh, dus dat ging goed?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:34 schreef Qebbel het volgende:
[..]
http://www.londenmusicals.nl/ Daar hebben wij ze besteld.
Jep. We Will Rock You. Maar dat zat bij de reis inbegrepen, dus dat was makkelijker.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:00 schreef lezzer het volgende:
Wij gaan vrij onverwacht ook nog een weekend naar Londen. Ja, sorry.
Iemand daar ooit naar een musical geweest?
Dan zou ik heel zenuwachtig worden, rond het huis gaan rennen en in paniek de Amé kapotsmijten. Ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Stel ik zou nou ja zeggen...
Als je niet zo'n takke-eind weg zou wonen zou ik het doen.
Serieus?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dan zou ik heel zenuwachtig worden, rond het huis gaan rennen en in paniek de Amé kapotsmijten. Ja.
Dat zal best, maar mijn pa zou toch raar opkijken als je aanbelt.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ben heel gewoon hoor.![]()
En ik heb een stabiele relatie, en i.t.t. wat hier beweerd wordt géén kelder voor jonge lesbomeisjes.
OMG, ben jij nog in de kast?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat zal best, maar mijn pa zou toch raar opkijken als je aanbelt.
Zit me niet zo te OMG-en.quote:
Hij zal boven z'n krantje uitkijken, even zuchten en vervolgens weer achter z'n krantje duiken, iets mompelend in de trend van 'Als jullie het maar veilig doen'. Zo eentje is het.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:13 schreef lezzer het volgende:
En 20 jaar ouder
*joviaal* "Hi, ik kom een drankje doen met je dochter"![]()
Wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hij zal boven z'n krantje uitkijken, even zuchten en vervolgens weer achter z'n krantje duiken, iets mompelend in de trend van 'Als jullie het maar veilig doen'. Zo eentje is het.
Dat 'ie het later aan m'n moeder vertelt. Laten we het er maar op houden dat dat niet leuk is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:19 schreef lezzer het volgende:
Net ontdekt hoe simpel het eigenlijk is om een diagram te maken in excel...
Ik voel me echt zo suf
Het gaat dus niet om de coming out, hè. Het gaat meer om vreemde mensen in hun huis.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef lezzer het volgende:
Ik doe het echt niet hoor. Ik weet niet eens waar je woont
Wordt die coming out echt een probleem bij je moeder?
Ik heb 2007 volgens mij, of iets.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En als je office 2010 hebt, kun je ook nog extra leuke dingetjes maken..
Dat laatste. 'T zal m'n ouders vast niet kunnen schelen, maar ik heb gewoon geen zin in een 'life-changing'-gedoe.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb 2007 volgens mij, of iets.
@Fiets, is het echt vervelend dan over die eventuele coming out? Of meer dat je er tegen aan zit te hikken en geen noodzaak hebt? Dat laatste heb ik namelijk ook gewoon gehad.
Ik zou willen dat ik je zou kunnen uitleggen hoe groot die opluchting is. Hoe je je voelt ná dat life-changing-gedoe.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat laatste. 'T zal m'n ouders vast niet kunnen schelen, maar ik heb gewoon geen zin in een 'life-changing'-gedoe.
Mijn moeder loopt nu te zeiken van 'WANNEER KRIJG IK NOU EEN SCHOOOONZOOOON. BAAAAAKKKKFIIEEETSSS SCHOOOONNNZOOOONNNN' dus ik zal 't er waarschijnlijk wel snel uitflappen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik je zou kunnen uitleggen hoe groot die opluchting is. Hoe je je voelt ná dat life-changing-gedoe.
Ik denk dat ze wil dat je het vertelt...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mijn moeder loopt nu te zeiken van 'WANNEER KRIJG IK NOU EEN SCHOOOONZOOOON. BAAAAAKKKKFIIEEETSSS SCHOOOONNNZOOOONNNN' dus ik zal 't er waarschijnlijk wel snel uitflappen.
Wij zoeken oog een au pair, of heb je ook geen tijd voor huishoudelijke klusjes en kinderverzorging?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:58 schreef Bakfiets. het volgende:
En Vanyel, ik doe een fulltime studie, die soms tot laat in de avond doorgaat. Ik heb weinig tijd om te werken, dus niet genoeg geld per maand om daar een kamer van te huren.
Die laat ik even liggen voor het fietsje zelfquote:Op woensdag 15 december 2010 14:11 schreef Magenta het volgende:
14 jaar en we hebben het over 'schoonzonen' en 'op jezelf gaan wonen'. Ben ik nou zo ouderwets?
Jij vindt fietsje ook lief hequote:Op woensdag 15 december 2010 14:14 schreef Vanyel het volgende:
Die laat ik even liggen voor het fietsje zelf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik heb het al verklaptquote:Op woensdag 15 december 2010 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
En ik vind het ook wel schattig dat Magenta zo beschermend reageert
ai...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:52 schreef lezzer het volgende:
Oi, een brief voor Frau Lezzer uit Köln. Ik denk dat ik een bon heb
Mijn zwangere lijf doet er 2x 6 à 7 op level 5...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:51 schreef lezzer het volgende:
Ik crosstrainer 20 minuten op level 1
Ik deed wel ooit langer en zwaarder, maar toen kreeg ik een blessure.
Wat is er fietsje?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:07 schreef lezzer het volgende:
Godsamme Fiets, ik dacht dat je gedoe had gehad met je moeder en dat je zowat met de strop om je nek stond!
/dramaqueen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:07 schreef lezzer het volgende:
Godsamme Fiets, ik dacht dat je gedoe had gehad met je moeder en dat je zowat met de strop om je nek stond!
/dramaqueen.
Wil je in Boxtel wonen? Da's zo'n beetje in het midden namelijk denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Hee, maar Vanyel en lezzerDoen jullie mij eens adopteren.
Volgens mij woont Vanyel dan nog dichterbij dan dat Breda isquote:Op woensdag 15 december 2010 15:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben maandag in Breda. Dat vind ik ver genoeg.
Ja mijn au pairvoorstel was natuurlijk de eerste stap in die richting, maar ik krijg niet de indruk dat je staat te springen.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Hiiihii.
Hee, maar Vanyel en lezzerDoen jullie mij eens adopteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ze denkt zeker dat het een hotel is bij onsquote:Op woensdag 15 december 2010 15:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja mijn au pairvoorstel was natuurlijk de eerste stap in die richting, maar ik krijg niet de indruk dat je staat te springen.
ik ga niets adopterenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ze denkt zeker dat het een hotel is bij ons
Zeg ik ben daar niet voor niks weggegaan (zuidlimburg dan, niet Sittard precies).quote:
Zoiets, maar ik hoop wel dat je een ander hoofd hebt.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
Au pair? moet ik dit dan dragen?
[ afbeelding ]
Als je het niet erg vindt, voeden we de kleine liever niet met dit soort beelden op.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
Au pair? moet ik dit dan dragen?
[ afbeelding ]
Die bekijkt dat natuurlijk de eerste 7 jaar wel vanuit een ander perspectief...quote:Op woensdag 15 december 2010 15:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, voeden we de kleine liever niet met dit soort beelden op.
ach de eerste 2 jaar onthoud hij/zij later toch niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, voeden we de kleine liever niet met dit soort beelden op.
Alleen met een degelijke schort kun je ook prima poetsen.
Kort bruin haar en een vierkant hoofd.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik hoop wel dat je een ander hoofd hebt.
Niet bewust, maar de trauma's!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef Nizno het volgende:
ach de eerste 2 jaar onthoud hij/zij later toch niet.
Per definitie al beter dan in je plaatje.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Kort bruin haar en een vierkant hoofd.
trauma's vergeten ze ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet bewust, maar de trauma's!
[..]
Per definitie al beter dan in je plaatje.
Dan moeten die boeza er wel af hoor...quote:Op woensdag 15 december 2010 15:19 schreef Magenta het volgende:
Dat leer is meer iets voor wonderer (zonder vrouw dus)
Niet leuk?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:22 schreef Vanyel het volgende:
Boeza? Is dat tegenwoordig meervoud van boezem?
IK GILquote:Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef Magenta het volgende:
Ik moet eigenlijk denken aan een forse Surinaamse vrouw die zegt 'kind, kom aan mijn boeza'.
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
Kind, kom aan m'n boezem boeza.
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:31 schreef Vanyel het volgende:
Op het moment kan ik dat trouwens ook wel zeggen hoor. Mijn boeza zijn tegenwoordig ook om bang van te worden.
Dus fiets, kom aan mijn boeza!
én maar bezig over mijn kelder, en over hoe ik jonge meisjes lok, en, en,quote:
Tja, ik kan jou niet alle lekkere hapjes laten inpikken, wees nou eerlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
én maar bezig over mijn kelder, en over hoe ik jonge meisjes lok, en, en,
Hier, kijk nou eens...
is lesbisch abnormaal eng dan?quote:
Jij ziet, zeg maar, mogelijkheden?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tja, ik kan jou niet alle lekkere hapjes laten inpikken, wees nou eerlijk.
hahahahhaha dus zo zie jij een lesbische vrachtwagenchauffeuse.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef Vanyel het volgende:
Want die zijn altijd zo dominant en mannelijk en bouwvakkerig.
En roken shag en rijden op de vrachtwagen. Ik weet er nog wel zoeen
Ja, ik heb het niet gezegdquote:Op woensdag 15 december 2010 15:35 schreef Vanyel het volgende:
Tja wat zal ik zeggen.. Een lesbische au pair van 14 biedt toch wel perspectieven, vind je niet?
ik werk idd nog steeds op een helpdesk... Maar Vanyel had een leuk beeld van mij...quote:Op woensdag 15 december 2010 15:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik heb het niet gezegd![]()
@Nizno, jij zat toch op de helpdesk? Of doe je een truckersopleiding er bij?
dus een vrachtwagenchauffeuse weet wat ze wil?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:36 schreef Vanyel het volgende:
@ nizno
Ik hou eigenlijk wel van vrouwen die weten wat ze willen. En juist niet zo van meisjemeisjes, daar kan ik niet zo goed mee omgaan.
Maar er zijn wel grenzen. Met echte bulldykes weet ik t ook nooit zo goed eigenlijk.
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:38 schreef lezzer het volgende:
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1024&bih=653
Hmm, ik doelde meer op het dominante. Of eigenlijk gewoon op het beeld dat ik in mijn hoofd had maar bij nader inzien helemaal niet beschreef...quote:Op woensdag 15 december 2010 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus een vrachtwagenchauffeuse weet wat ze wil?
Kom je er nog wel uit denk je?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:40 schreef Vanyel het volgende:
Dat dus.
Voor mij ligt het verschil tussen jongensachtig (wel sexy) en mannelijk (niet sexy).
[..]
Hmm, ik doelde meer op het dominante. Of eigenlijk gewoon op het beeld dat ik in mijn hoofd had maar bij nader inzien helemaal niet beschreef...
Dat is voor mij al girlyquote:
lolololquote:Op woensdag 15 december 2010 15:40 schreef Vanyel het volgende:
Dat dus.
Voor mij ligt het verschil tussen jongensachtig (wel sexy) en mannelijk (niet sexy).
[..]
Hmm, ik doelde meer op het dominante. Of eigenlijk gewoon op het beeld dat ik in mijn hoofd had maar bij nader inzien helemaal niet beschreef...
das een trainingspak.. dus sportief.quote:
You bulldyke youquote:
Nee, ik bedoel met wat er algemeen bedoeld wordt met een "sportief uiterlijk".quote:Op woensdag 15 december 2010 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een trainingspak.. dus sportief.
ow dat tikte je niet.. je vroeg wat sportief wasquote:Op woensdag 15 december 2010 15:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met wat er algemeen bedoeld wordt met een "sportief uiterlijk".
Die ene uit Rookie Bluequote:Op woensdag 15 december 2010 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
lololol
Dan vind ik een politieagente toch meer op dat beeld lijken eigenlijk.
Nee, ik vind die dame op de foto een girly lesbian, mocht zijn een lesbiënne zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:43 schreef Vanyel het volgende:
@lezzer Maar bedoel je dan dat jij sportiever bent en die kleren voor jou girly zouden voelen of dat je mensen in die kleren girly vindt?
Zat meer aan Sam te denken eigenlijk.quote:
?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zat meer aan Sam te denken eigenlijk.
tis het eerste de beste vrouwelijke persoon in trainingspak bij de zoekopdracht trainingspak.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik vind die dame op de foto een girly lesbian, mocht zijn een lesbiënne zijn.
Nee ze doet wel haar best met dat lange haar, maar ik vind houding en gezicht dan weer heel niet girly.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik vind die dame op de foto een girly lesbian, mocht zijn een lesbiënne zijn.
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Magenta het volgende:
Ze moest eens weten wat die fotoshoot voor de Zeeman nog teweeg bracht..
is de zeeman te heet voor je?quote:
lesbeau ontmaskertquote:Op woensdag 15 december 2010 15:52 schreef Vanyel het volgende:
En ik maar denken dat lezzer helemaal niet van girly hield...
shane vind ik ook niets... net als Franky uit lipservice... En ik lees ook steeds meer reacties op lipservice met de vraag waarom ook hier zo'n shanetyp in moet zittenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef lezzer het volgende:
Nou, Shane vond ik ook niet zo mooi. Lijkt net of je geen volwaardige lesbo bent als je Shane niet lekker vindt
Maar die Sam is veel meer mijn type.
wat vind je van Franky dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:33 schreef Vanyel het volgende:
Ik ken wel mensen die geilen op shane, maar ben er zelf niet een van. Mooi koppie op zich, maar lijf en outfits doen het niet zo voor mij.
Voor mij hetzelfde verhaal in ieder geval.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat vind je van Franky dan?
[ afbeelding ]
Ordinairquote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat vind je van Franky dan?
[ afbeelding ]
Lieverd dat is op zich vrij gebruikelijk bij ons soort mensen....quote:Op woensdag 15 december 2010 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus mensen zelf ik wil met Shane! Maar meer omdat ik denk dat Shane gewoon heel erg goed weet wat ze met bepaalde onderdelen aan moet...
laat ik hier mijn wijzelijk mijn mening over voor me houdenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
O Shane is echt veel beter met die onderdelen dan jij.
In mijn hoofd dan he.
Eerlijk gezegd vond ik dat op beeld helemaal niet zo overkomen. Ik zou haar nog niet in bed willen treffen al stond ik een jaar droog...quote:Op woensdag 15 december 2010 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus mensen zelf ik wil met Shane! Maar meer omdat ik denk dat Shane gewoon heel erg goed weet wat ze met bepaalde onderdelen aan moet...
Vriendinnen waar we mee gaan willen toch wel graag naar Billy Elliot heb ik begrepenquote:Lezzer, als het je niet uitmaakt naar welke musical je gaat kun je gewoon naar Leicester (hihihi Lezzter) square lopen, daar staat een kiosk waar ze voor alles kaarten verkopen. Vaak met aanbiedingen voor die dag.
Precies dat!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik dat op beeld helemaal niet zo overkomen. Ik zou haar nog niet in bed willen treffen al stond ik een jaar droog...
lol ik zei toch.. laat ik mijn mening voor me houdenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Vanyel het volgende:
Jij weet hoe goed Shane en ik zijn met die onderdelen
Uiteraardquote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Precies dat!
Bette daarentegen vond ik haske overtuigend
Geen idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik schrijf altijd mee! Had 22 fouten dit keer. Mij moeder had er 11quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef lezzer het volgende:
Schrijf je mee?
-deed ik vroeger altijd wel-
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Oja, en een foto van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Goed hè?quote:
allang blij dat ik dat voor de verandering eens niet ben... Was het altijd op een chatbox... het broekkie.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Goed hè?
En volgens mij ben ik hier echt het topic-kindje. Zo voelt dat tenminste.
Ik ben altijd al het broekkie geweest, heur. Altijd jonge leerling geweest. Nu ook de jongste van de hele opleiding.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
allang blij dat ik dat voor de verandering eens niet ben... Was het altijd op een chatbox... het broekkie.
Dus ik zal je niet te veel pesten hoor
Hoax, veertienjarigen hebben nog geen verstandskiezenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:05 schreef Bakfiets. het volgende:
ER ZITTEN STUKJES CHOCOLADE EN MUSKET-ZAADJES ONDER MIJN ONTSTOKEN VERSTANDSKIESTANDVLEES.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x10000
Ze zijn nu aan het doorbreken, dus al het omringende tandvlees is aan het ontsteken und so. Dus er zit een heel gat in enenenenenenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoax, veertienjarigen hebben nog geen verstandskiezen
Ja ja...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze zijn nu aan het doorbreken, dus al het omringende tandvlees is aan het ontsteken und so. Dus er zit een heel gat in enenenenenen
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja ja...
Nou ja, sterkte dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |