lesbeau ontmaskertquote:Op woensdag 15 december 2010 15:52 schreef Vanyel het volgende:
En ik maar denken dat lezzer helemaal niet van girly hield...
shane vind ik ook niets... net als Franky uit lipservice... En ik lees ook steeds meer reacties op lipservice met de vraag waarom ook hier zo'n shanetyp in moet zittenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef lezzer het volgende:
Nou, Shane vond ik ook niet zo mooi. Lijkt net of je geen volwaardige lesbo bent als je Shane niet lekker vindt
Maar die Sam is veel meer mijn type.
wat vind je van Franky dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:33 schreef Vanyel het volgende:
Ik ken wel mensen die geilen op shane, maar ben er zelf niet een van. Mooi koppie op zich, maar lijf en outfits doen het niet zo voor mij.
Voor mij hetzelfde verhaal in ieder geval.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat vind je van Franky dan?
[ afbeelding ]
Ordinairquote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat vind je van Franky dan?
[ afbeelding ]
Lieverd dat is op zich vrij gebruikelijk bij ons soort mensen....quote:Op woensdag 15 december 2010 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus mensen zelf ik wil met Shane! Maar meer omdat ik denk dat Shane gewoon heel erg goed weet wat ze met bepaalde onderdelen aan moet...
laat ik hier mijn wijzelijk mijn mening over voor me houdenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
O Shane is echt veel beter met die onderdelen dan jij.
In mijn hoofd dan he.
Eerlijk gezegd vond ik dat op beeld helemaal niet zo overkomen. Ik zou haar nog niet in bed willen treffen al stond ik een jaar droog...quote:Op woensdag 15 december 2010 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus mensen zelf ik wil met Shane! Maar meer omdat ik denk dat Shane gewoon heel erg goed weet wat ze met bepaalde onderdelen aan moet...
Vriendinnen waar we mee gaan willen toch wel graag naar Billy Elliot heb ik begrepenquote:Lezzer, als het je niet uitmaakt naar welke musical je gaat kun je gewoon naar Leicester (hihihi Lezzter) square lopen, daar staat een kiosk waar ze voor alles kaarten verkopen. Vaak met aanbiedingen voor die dag.
Precies dat!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik dat op beeld helemaal niet zo overkomen. Ik zou haar nog niet in bed willen treffen al stond ik een jaar droog...
lol ik zei toch.. laat ik mijn mening voor me houdenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Vanyel het volgende:
Jij weet hoe goed Shane en ik zijn met die onderdelen
Uiteraardquote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Precies dat!
Bette daarentegen vond ik haske overtuigend
Geen idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik schrijf altijd mee! Had 22 fouten dit keer. Mij moeder had er 11quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef lezzer het volgende:
Schrijf je mee?
-deed ik vroeger altijd wel-
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Oja, en een foto van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Goed hè?quote:
allang blij dat ik dat voor de verandering eens niet ben... Was het altijd op een chatbox... het broekkie.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Goed hè?
En volgens mij ben ik hier echt het topic-kindje. Zo voelt dat tenminste.
Ik ben altijd al het broekkie geweest, heur. Altijd jonge leerling geweest. Nu ook de jongste van de hele opleiding.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
allang blij dat ik dat voor de verandering eens niet ben... Was het altijd op een chatbox... het broekkie.
Dus ik zal je niet te veel pesten hoor
Hoax, veertienjarigen hebben nog geen verstandskiezenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:05 schreef Bakfiets. het volgende:
ER ZITTEN STUKJES CHOCOLADE EN MUSKET-ZAADJES ONDER MIJN ONTSTOKEN VERSTANDSKIESTANDVLEES.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x10000
Ze zijn nu aan het doorbreken, dus al het omringende tandvlees is aan het ontsteken und so. Dus er zit een heel gat in enenenenenenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoax, veertienjarigen hebben nog geen verstandskiezen
Ja ja...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze zijn nu aan het doorbreken, dus al het omringende tandvlees is aan het ontsteken und so. Dus er zit een heel gat in enenenenenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |