Geen idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik schrijf altijd mee! Had 22 fouten dit keer. Mij moeder had er 11quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef lezzer het volgende:
Schrijf je mee?
-deed ik vroeger altijd wel-
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Oja, en een foto van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Goed hè?quote:
allang blij dat ik dat voor de verandering eens niet ben... Was het altijd op een chatbox... het broekkie.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Goed hè?
En volgens mij ben ik hier echt het topic-kindje. Zo voelt dat tenminste.
Ik ben altijd al het broekkie geweest, heur. Altijd jonge leerling geweest. Nu ook de jongste van de hele opleiding.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
allang blij dat ik dat voor de verandering eens niet ben... Was het altijd op een chatbox... het broekkie.
Dus ik zal je niet te veel pesten hoor
Hoax, veertienjarigen hebben nog geen verstandskiezenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:05 schreef Bakfiets. het volgende:
ER ZITTEN STUKJES CHOCOLADE EN MUSKET-ZAADJES ONDER MIJN ONTSTOKEN VERSTANDSKIESTANDVLEES.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x10000
Ze zijn nu aan het doorbreken, dus al het omringende tandvlees is aan het ontsteken und so. Dus er zit een heel gat in enenenenenenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoax, veertienjarigen hebben nog geen verstandskiezen
Ja ja...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze zijn nu aan het doorbreken, dus al het omringende tandvlees is aan het ontsteken und so. Dus er zit een heel gat in enenenenenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |